OhCerita

Mak Borek, Anak Rintik (Pt.1)

Next ChapterKisah ni berlaku masa aku baru 3 tahun bekerja di sebuah bank, yang kebetulan pula nak buka cawangan baru di sebuah kawasan pedalaman. Kat situ cuma ada sebuah pekan kecil yang ada rumah kedai dan sebuah...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex

Ibu Kegersangan

Kak Aina adalah seorang janda muda yang telah kematian suaminya 5 tahun yang lalu. dia mempunyai dua anak lelaki Salim dan Saiful. Salim yang berusia 14 tahun itu amat gemar bersukan dan mempunyai tubuh yang...

Isteriku dan khairul

Aku dan Akma telah berkahwin lebih kurang 5 tahun. Dia sangat menarik dan berambut ikal. Umur Akma lebih kurang 25 tahun, 5′ 1″, ramping dan kuat bersenam. Kehidupan seksual kami amat gila… kami telah...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Pelayaran Di Malam Pertama

MALAM pertama adalah satu cabaran jika pasangan berkenaan tidak berpengalaman berasmara. Jika pasangan wanita selama ini menyimpan kesuciannya untuk jejaka idaman, pasti malam pertama memberi makna kepadanya apabila...

yani dan Batang mr kana

Suryani telah berada dalam dunianya sendiri. Wanita berumur 27 tahun itu berada dalam dunia ghairah yang dikawal nafsu berahi wanitanya. Sudahlah cipapnya lama tidak digagahii Zali suaminya. Justeru setiap sentuhan Mr...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Tetek Besar Milik Aku

Kehidupan aku mula berubah sejak Zamroni mula pindah ke rumah sebelah menjadi jiran baru aku. Dia tinggal membujang seorang diri. Bekerja sebagai mekanik kereta. Oleh kerana kami duduk di rumah flat, maka selalu juga...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Kak Sakinah

Waduuuhhh… Ini adventure N kawasan rumah sewa di Bukit S. Masyarakat tujuh buah keluarga yang tetap memanaskan kisah. Yang tetap membuka mata walau di mana sahaja, sex adalah masalahnya. Universil kata dema, lalu...

Isteriku Aida 1

Next ChapterDisebuah rumah teres berkembar, tinggal sepasang suami isteri Amran dan Aida. Mereka telah berkahwin hampir 5 tahun namun belum dikurniakan cahaya mata. Aida seorang wanita yang sempurna dari segi wajah dan...

Isteri Di Tebuk Pakistan

Milah mencium dan mengucapkan selamat jalan kepada suaminya Harun ketika Harun hendak masuk ke kereta untuk pergi kerja. Bila bayangan kereta Harun telah hilang dari pandangan, dia pun masuk dan menutup pintu. Kemudian...

Rogol Kak Ina

Rogol Kak Ina

Teringatkan kisah ini membuat aku takut, ngeri dan tambah pasrah dengan keadaan. Apabila hawa nafsu telah menguasai segenap ruang dalam jasad ku, maka akal tidak berdaya lagi hendak berfungsi. Aku masih ingat lagi...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Gadis Impian Aku Ani

ini adalah salah satu cerita aku.kisah ni berlaku masa aku balik kampung masa aku cuti. satu hari tu aku keluar kejap nak pergi kedai.masa aku nak balik kedai tu aku terserempak dengan ani.ani dah makin tembam masa tu...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | Cerita Hangat | Cerita Panas Seksi | Cerita Rogol | Cerita Seks Sepupu | Cerita Adik | Cerita Seks Bontot | Gila Seks | OhCerita

Abang Ipar Suraya 2

Previous ChapterNext ChapterHari mula cerah Anuar menjangkakan perjalanan isterinya hanya separuh kearah destinasinya. Dan anaknya Afiq hasil benih yang dipancarkan dalam perut kakak Suraya memang bangun lewat...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

House Wife Kawanku

Pertama aku melakukan hubungan sex ialah dengan bini kawanku.Aku memang menyewa satu rumah dengannya, kejadian ini berlaku ketika kawanku ini sedang pegi berkerja dan ketika itu aku bekerja pada shift petang jadi pagi...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Adikku Suamiku

Nama akak Salina. Akak kini sudah berumur 49 tahun dan mempunyai 5 orang anak. Suami akak bekerja sebagai pegawai pemasaran manakala akak tak bekerja. Dahulu akak merupakan seorang supervisor di kilang, namun setelah...

Lancap Batang Adik

Aku ada seorang adik lelaki. Zul namanya. Aku nak cerita dari awal biar korang faham. Sejak aku masih tingkatan 5 lagi aku dah rasa semacam dekat adik aku tu. Bukannya apa, aku selalu rasa dia macam suka perhatikan aku...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Ayu Muridku

Aku seorang guru dan mengajar di sekolah luar bandar dan rata-ratanya pencapaian pelajar dalam Bahasa Inggeris adalah teruk. Boleh dianggap akulah satu-satunya manusia yang pandai berbahasa Inggeris di kampung ini...

Kerja dgn Boss

Ari ni, ramai tak datang ofis, sebab ada yang cuti, ada yang keja luar…tinggal beberapa org je…aku igt nk cuti gak..tp, bos aku keje ari tu..ari ni, agak relax ckt, keje xbanyak sgt..so, maen FB je la..ari ni mendung je...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Siti Napiah

Seperti biasa aku akan sampai ke sekolah diantara jam 6.40 atau 6.50 pagi. Aku memang suka datang awal ke sekolah. Dapat buat banyak kerja sebelum mula mengajar. Untuk memastikan aku dapat masuk pejabat, aku pegang satu...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu |

Kesedapan Malam 1

Next ChapterKsedapan malam Dh lma x update crita bru … Hehheheh .. Kbetulan mlam ni aq ada crita baru yg hsilnya pnah shabat sehobi lakukan … Ni ksahnya Stu hari tu aq jlan2 area kwasan umah aq ni ( biasa la...

Jamilah Dan Mertua

Jamilah adalah seorang isteri berusia 28 tahun dan mempunyai dua orang anak hasil perkongsian hidup selama 6 tahun bersama suaminya Manaf, yang bekerja sebagai seorang pemandu lori. Anak sulungnya lelaki berusia 5 tahun...

Kak Laili Dirogol

Di kampung aku terdapat sebuah warung kepunyaan kak laili. Suaminya seorang pemandu lori yang sering bekerja ke luar daerah. Walaupun kak laili sudah berusia 45 namun bentuk tubuhnya masih mengiurkan. Kak laili juga...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Skodeng

Teringatkan kisah ini membuat aku takut, ngeri dan tambah pasrah dengan keadaan. Apabila hawa nafsu telah menguasai segenap ruang dalam jasad ku, maka akal tidak berdaya lagi hendak berfungsi. Aku masih ingat lagi...

Di Ratah Mat Saleh Dan Negro 1

Next ChapterAku begitu kecewa apabila keputusan S.T.P.M di umumkan kerana walaupun lulus tetapi tidak melayakkan aku untuk menyambung pelajaran ke menara gading. Keluarga ku memberi perangsang agar aku terus mencuba...

Husna Dicabul Oleh Boss

Nama aku Husna. Aku berumur 22 tahun dan berasal dari selatan Malaysia. Tujuan aku mencipta blog ni adalah untuk menceritakan kisah hidup aku yang sedang aku alami sekarang. Aku terpaksa menceritakan semua ini hanya di...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Akibat Curang Demi Kenikmatan

Aku duduk di ruang tamu rumah ku sendiri….menunggu isteriku memuaskan nafsunya bersama lelaki bangla yg juga merupakan teman sekerjanya di sebuah kilang di jb. Erangan dan rengekan isteriku begitu merdu menusuk...

Anisah Jiranku

Kisah kecuranganku ini berlaku sekitar april 1997… Segala-galanya bermula apabila aku berpindah ke Shah Alam setelah mendapat pekerjaan baru. Aku menyewa di sebuah apartment yang di setiap tingkatnya mempunyai 4 pintu...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu |

Sofea Si Janda

Sejak diceraikan suaminya, Sofea membawa diri berpindah ke negeri lain. Hendak menumpang sedara mara, masing-masing sudah tidak mengaku sedara. Itulah jadinya akibat berlaku curang. Dia ditangkap ketika sedang enak...

Isteri Lesbian

Karena daerah perumahan tersebut masih baru maka jumlah keluarga yang menempati rumah di situ masih relatif sedikit tetapi khusus untuk blok daerah rumah saya sudah lumayan banyak dan ramai. Rata-rata keluarga kecil...

Nikmat Si Adik & Si Kakak

Jam menunjukkan pukul 7:15 pagi. Hari ahad kebanyakan orang cuti bekerja. Begitu juga dengan penghuni villa mewah tersebut. “Hai mama, awal bangun pagi ni.” Sapa Lina anak kesayangan Pn. Kamariah apabila...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Maksu Gersang

Pada musim cuti sekolah bulan 12, Mak Su aku datang ke rumah nenek aku untuk menghabiskan musim cuti sekolahnya. Rumah nenek dengan rumah aku tak jauh cuma sebelahan saja. Pada suatu malam tu Mak Su aku mengajak aku...