OhCerita
OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Lucah Suami Cousin Handsome

First aku nak bagi tau…masa tu umur aku 20 tahun n ngah blaja kat universiti kat utara malaysia. so da satu cuti mid term tu aku tak balik kampung n decide nak tinggal kat rumah akak sepupu aku yang berdekatan dengan...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Aku Wanita Pencen

Aku dan Salleh selalu melakukan perbuatan terkutuk itu tidak kira masa dan tempat. Asalkan tiada orang dan selamat, pasti kami melakukannya. Salleh bagaikan seorang pelanggan setiaku. Malah bagi ku, dialah perwira ku...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah | Lucah Melayu | Awek Melayu Lucah | Cerita Melayu

Bang Usup

Cerita ini cerita benar yang diceritakan oleh seorang duda muda ( usia 30-an ). Namanya Bang Usup. Ini bukan nama sebenarnya. Supaya pembaca tidak boring, bahagian awal ceritanya tidak aku nyatakan di sini, iaitu...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex

Budak Sekolah Sangap

Nama aku Aliya kirakan aku ni budak Hot la dekat sekolah ramai budak lelaki yang cuba nak ngorat aku tapi aku tak layan sebab aku dah ada pakwa.Aku memang tak suka aktiviti kokuriklum dekat sekolah semuanya bosan.Aku...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Kisah Ramdhan

Nama ku zi hanya nama samaran, cerita ini berlaku pada bulan ramdham yang lepas, masa tu umur aku baru 26 tahun, aku adalah anak tunggal yang tinggal rumah teres bekembar. ada 2 bilik tidur, 1  toilet/ bathroom bersama...

Gadis Bertudung ( Episod : aku dan paksu )

Sudah lebih 2 bulan aku hidup bersama pak usu. Dan selama itulah aku menjadi pemuas nafsunya. Tidak kira waktu dan tempat, kalau dia nak aku akan turuti. Samada yang simple atau yang berat, semua aku lakukan dengan rela...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Sex Haram Suami Istri

Sex Haram Suami Istri Aku Yasmeen. Aku telah berkahwin dengan Nizam atas dasar cinta. Kami telah melakukan sex secara rela sejak kami masih belum berkahwin lagi. aku memang puas dnegan layanan Nizam. Ada saja skill dia...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Janda Lesbian

Sejujurnya aku malu menceritakan cerita panas ini, sebuah kisah nyata hubungan sesama jenis (lesbian) yang sampai sekarang masih sering kulakukan. Namun karena dorongan untuk melepas beban dihati, kuberanikan diri untuk...

Riana..Isteri Sahabatku.

Hazriana Othman. Begitulah nama yang suatu masa sentiasa menjadi sebutan. Seorang ibu beranak satu, namun kalau tidak dikenali, tak ramai yang akan mengatakan dia seorang ibu. Bentuk badan yang masih bergetah, kulit...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | Cerita Hangat | Cerita Panas Seksi | Cerita Rogol | Cerita Seks Sepupu | Cerita Adik | Cerita Seks Bontot | Gila Seks | OhCerita

Exboyfriend Isteriku 1

Next ChapterAku mengajak kawan isteriku tidur saja di rumahku. Dia dan isteriku baru saja sampai dari langkawi menghadiri seminar sehari. Sebenarnya Nizam ni adalah X boyfriend isteriku. Dulu mereka pernah bercinta...

Panas Cipapku

Namaku Zulaikha-panggilan manjaku Zu. Usiaku 30 tahun. Kalangan rakan-rakanku mengatakan rupaku iras Amy Mastura, penyanyi kecil molek tue. Hehe!! Setiap hari aku menanti kepulangamu dengan sabar walaupun hatiku juga...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Tugas Part Time

Namaku Zara. Seorang janda anak dua. Berusia 50 tahun. Anakku dah besar berusia 25 tahun dan 20 tahun. Aku tinggal di rumahku dengan anak lelaki yang bongsu. Manakala anak sulung, perempuan sudah berumah tangga bekerja...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah | Lucah Melayu | Awek Melayu Lucah | Cerita Melayu

Atuk Kerjakan Aza

Cerita ini berlaku pada tahun lepas disebuah perkampungan Felda jauh di pendalaman. Cerita ini di sampaikan oleh sahabat ku yang menetap di kampong tersebut.  Aza adalah gadis sunti berumor 17 tahun tinggal dengan atuk...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Fantasi Bersama Honey

Nie pula cerita latest yang aku dapat malam tadi.Stim jugak membacanya & kitorang baca beramai ramai. Nama saya yang sebetulnya ialah Norlia dari Parit Jawa,Muar.Usia 17 tahun dan sekolah di TIGS,JB.Nak kenalan?Tak...

Nikmat Di Perkosa

Keluar mulut buaya masuk mulut harimau. Dua-duanya mengerikan. Bagaikan telah jatuh ditimpa tangga. Terlepas dari satu bala malah menerima bala yang lain pula. Nasib malang yang menimpa seorang insan yang tak berdaya...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah | Lucah Melayu | Awek Melayu Lucah | Cerita Melayu

Nyonya Dengan Singh

Di dalam sebuah perkampungan di pinggir bandar yang mana penduduknya tidak berapa ramai telah didiami oleh masyarakat campur seperti Melayu, Cina, India dan Benggali. Terdapat seorang benggali atau bai yang namanya...

Ida Dan Uncle Samy Part 1

Next ChapterAku duduk-duduk saja di gazebo di hadapan rumahku petang itu. Tak ada kerja yang perlu aku lakukan. Fikiranku menerawang ke sana ke mari. Kadang-kadang terfikir juga perkara-perkara yang aku lakukan di...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Ina Student Multimedia 1

Next ChapterKetika di kolej. Aku merupakan pelajar favourite student perempuan kerana aku hensem. Bukan membangga tetapi kenyataan. Aku telah jatuh hati dengan seorang gadis yang sungguh ayu. Memang aku benar-benar...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex

Persetubuhan Kak Leha

Petang itu aku tinggal sendirian di rumah. Abah, mak, kakak dan adik-adik dah balik kampung kerana atuk nak buat sedikit kenduri. Jiran sebelah rumah ku juga dah seminggu balik kampung kerana nak naik pelamin. Rumah...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex

Dillah

dillah (bukan khayalan)  firstly aku perkenalkan diriku, Dillah.. nama betul, minta maafla ye.. secret.. aku ada seorang abang angkat yang tak berapa hensem tapi boleh la..   perkenalan ngan abang angkat aku ni adalah...

Kak Azie

Pagi Sabtu yang sejuk. Hujan renyai sejak malam tadi. Aku sampai di halaman rumah pengetua kira-kira 7.00 pagi. Persekitaran kelihatan basah dan segar. Kuketuk pintu rumah pengetua beberapa kali. Tidak lama menunggu...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Ubat Impotens

Juliana seorang isteri yang rupawan, sesiapa yg memandang wajahnya pasti akan terpikat, apatahlah lelaki mata keranjang, sudah pasti mereka akan terbayangkan Juliana tanpa berpakaian. “Abang…. Kenapa masih ‘tidur’ lagi...

Keluarga Nafsu

Intro Berdasarkan kisah benar. Mengisahkan keluarga yg berusaha mengekalkan tradisi seks sesama ahli keluarga. Hai semua yg dah lama mengenali saya dan yg baru mengenali salam perkenalan. Saya Lina, seorang isteri dan...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Maidin Dan Ibuku

Aku sedang menunggu keputusan peperiksaan PMR. Oleh kerana keputusannya lambat lagi akan keluar aku meminta izin ibuku untuk ke rumah kawanku di ibu kota. Aku bercadang untuk tinggal seminggu di sana. Tetapi setelah...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Biniku Mengandung

Org selalu panggil aku Lan. Aku asal daripada Melaka.Aku telah berkhawin selama 8 1/2 bulan. Sekarang bini aku tengah pregnant 8 bulan..kiranya lepas kahwin terus dia terus mengandung….emmm biaselah tgk benih...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Hujan Di Taman Bunga

Ini kisah benar yang terjadi lebih kurang 4 tahun dulu semasa aku bekerja di sebuah kilang electronic di bkt.Tengah, Pulau Pinang. Aku bekerja disitu sebagai seorang juruteknik.. Masa tu aku baru bekerja.. Aku jatuh...

Sensation

Semalam… Musim-musim tengkujuh ni, sentiasa melahirkan rasa horny aku…angin2 sejuk, sering kali menyapa kulit ku…terasa ingin dibelai oleh tangan kasar lelaki yang seringkali membelai diriku dahulu…Adakah malam ini...

Aku Dan Sepupu Isteriku

Hai, Namaku Roy umurku sekitar 35, aku telah beristeri dan mempunyai seorang anak. Semasa ku masih bujang aku sering mempunyai hubungan dengan isteri orang. Aku gemarkan isteri orang kerana pengalaman merka dan aku...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Diyana

Ini Merupakan pengalaman pertama aku melakukan kerja yang tidak pernah aku buat selama ini. Sekarang aku rasa sungguh menyesal tetapi apakan daya, tak guna menyesal lagi kalau dah terlanjur…… Begini...

Puan Habsah Curang 2

Previous ChapterSebelum ini Kak Chah ceritakan peristiwa Mr. Pitt, rakan suami Kak Chah melakukan seks dengan Kak Chah. Kadang-kadang kita orang perempuan mudah cair dan menggeliat dengan usikan dan ayat orang lelaki...