OhCerita

Pelanggan Urut

Kerana Nafsu ( kisah benar ) Terdetik di hati untuk berkongsi kisah hidup ku… Namaku izan..aku dibesarkan dalam keluarga yang sederhana di sebuah kampung kecil di negeri pahang.. aku merupakan anak bongsu dalam 8 orang...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Gersang

Rafni berumur 22 tahun. sudah masuk 7 bulan diorang mendirikan rumah tangga dgn Hordan usia 26 tahun, suaminya atas pilihan keluarga. Sejak mengandung ada saja yg tidk kena dihati Hordan terhadapnya. Seakan akan...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Netorare ??

Kecuranganku Pertemuan tanpa dirancang dengan ex boyfriend ku di lobi hotel Pan Pacific ** pagi tadi masih segar dalam ingatan. Terkenang kembali nastalgia, kisah cinta silam antara aku dengan Yusri pada 15 tahun yang...

Bini Muda Ayah

Hai…nama aku rosman..aku dilahirkan dari family yang berada..ayahku seorang bisnesman..manakala ibuku seorang tenaga pengajar..apa yang aku nak ceritakan ialah aku melepaskan geram serta nafsu sex aku kepada orang yang...

Papa Mertua

Aku seorang isteri muda umur 23 tahun. Sudah 2 tahun aku berkahwin dengan seorang lelaki yang bernama Azman. Azman bekerja sebagai penyelia syarikat dan sentiasa bekerja di berbagai cawangan. Mungkin kerana kesibukannya...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Farah

Pertama sekali aku ingin perkenalkan diriku..Rizal. Aku tinggal menyewa di sebuah kawasan perumahan di PD.Aku berjiran dgn sepasang suami isteri iaitu Yusof dan isterinya Farrah. Setiap hari Farrah menumpang kereta aku...

Nita Dan Ayahnya

Pada suatu hari, ayah yang akan berkahwin sebulan lagi setelah kematian ibuku lima tahun yang lalu menalifonku dan katanya ada hal penting yang perlu aku menolongnya. Aku ketika itu sedang duduk berehat menonton tv...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah | Lucah Melayu | Awek Melayu Lucah | Cerita Melayu

Bang Usup

Cerita ini cerita benar yang diceritakan oleh seorang duda muda ( usia 30-an ). Namanya Bang Usup. Ini bukan nama sebenarnya. Supaya pembaca tidak boring, bahagian awal ceritanya tidak aku nyatakan di sini, iaitu...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Pak Mat 2

Previous ChapterNext ChapterPak Mamat – 2 Itu lain pak.. Itu Milah tak dapat mengawal diri.. Siapa sahaja akan berkata yang bukan-bukan dalam keadaan itu Pak.. ” Milah mengingat semula kata-kata berahi lucah...

Nasib Malang Cikgu Norhayati Part 2

Previous ChapterNext Chapterpada suatu petang, semasa cikgu norhayati dan suaminya sedang berehat, mereka tiba2 dikejutkan dengan panggilan dari luar rumah mereka. rupa-rupanya anak abg mat yg berumur 13 tahun itu yang...

kakak aku lesbian

Cerita dewasa ini mengisahkan serunya seorang adik suka ngintip kakaknya cewek masturbasi. Ga cuman suka masturbasi, ternyata sang kakak adalah seorang cewek lesbian, suka berhubungan dengan sesama jenis. Bahkan si adik...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu |

Makcik Anum

Makcik Anum Menemukan pembaca situs Rumah Seks. Salam sejahtera. Aku dari Malaysia. Sangat ingin berkongsi cerita dengan pembaca budiman. Aku N, budak nakal usia dua belas tahun sekitar tahun 60an dan masih sekolah...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah | Lucah Melayu | Awek Melayu Lucah | Cerita Melayu

Tubuh Solid Kakakku

Aku agak rapat dengan akakku. Aku baru 16 dan akakku, Shima, berusia 20 tahun. Memang ku akui bahawa Shima mempunyai tubuh yang solid. Dia pernah menjadi model part-time di KL. Dia memang selalu tukar balak tapi I...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Rintihan Mak Janda

Membesar dalam keluarga yang mewah memang saat yang mengembirakan, apa sahaja yang diimpikan pasti menjadi kenyataan. Wang ringgit mengalir seperti air di teresan. Barang-barang yang berharga dari luar dan dalam negeri...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex

Aku Dan Mertua Ku

Kisah ini berlaku pada diriku bermula 2 tahun dahulu dan telah berterusan sehingga kini. Aku tidak minta ia berlaku kerana sebelum ini aku memang hidup bahagia disamping isteriku yang cantik dengan 7 orang anak. Tiada...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Nikmat Diperkosa

Telah bertahun aku hendak beritahu suami aku kisah sebenar yang menimpa keatas diriku sewaktu dia tiada dirumah. Peristiwa 3 tahun yang lalu masih segar dalam ingatanku. Kerana peristiwa itu jugalah menjadikan aku...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Mainkan Bontot Ustazah

Aku, Adil, Firdaus dan Rahim sudah bertekad untuk melakukannya kali ini kerana tidak tertahan lagi dengan dendam nafsu yang membara terhadap Ustazah Cempaka, guru Agama kami di sekolah. Awal-awal lagi semasa waktu...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Maksu Gersang

Pada musim cuti sekolah bulan 12, Mak Su aku datang ke rumah nenek aku untuk menghabiskan musim cuti sekolahnya. Rumah nenek dengan rumah aku tak jauh cuma sebelahan saja. Pada suatu malam tu Mak Su aku mengajak aku...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | Cerita Hangat | Cerita Panas Seksi | Cerita Rogol | Cerita Seks Sepupu | Cerita Adik | Cerita Seks Bontot | Gila Seks | OhCerita

Cikgu Disiplin

Kat sekolah aku ada seorang cikgu disiplin, Cikgu Roziah namanya. Cikgu Roziah ni adalah dalam umur pertengahan, taklah cantik sangat, kira oklah. Pakaiannya pun bukanlah menarik sangat, standard la pakai baju kurung...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex

Pepek Dara

Kisah pepek si anak dara-Aku ni meyewa dekat rumah makcik salmah.Makci salmah ni ada dua orang anak dara yang comel dan mantap badannya.Batang aku selalu tegang ja bila tengok botot diaorang dah la suka pakai seluar...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Nafsuku Pada Isteri Orang

Ini adalah kisah diri aku. Sebagaimana kebanyakan lelaki lain, aku mempunyai nafsu terhadap perempuan. Ya lah, lelaki mana yang tidak, kecuali yang gay sahaja. Tetapi nafsu aku ini bukannya pada anak dara sunti, tetapi...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Datin Salina

Sejak En. Firdaus mendapat gelaran datuk setahun yang lalu walaupun umurnya 43 tahun aktivitinya semakin sibuk. Kalau bukan bisnes, golf lah menjadi hobi masa lapangnya. Kesibukan itu makin menjadi-menjadi sejak enam...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex

Adik Iparku Nur Amirah

Kisah yang aku paparkan ini adalah suatu perkara yang terjadi tanpa harapan. Ia bermula pada awal tahun ini dan berlarutan sehingga ke hari ini. Aku cuba menghindarinya tapi desakan dan naluri aku pada perkara yang...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Diyana

Ini Merupakan pengalaman pertama aku melakukan kerja yang tidak pernah aku buat selama ini. Sekarang aku rasa sungguh menyesal tetapi apakan daya, tak guna menyesal lagi kalau dah terlanjur…… Begini...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Adikku Suamiku

Nama akak Salina. Akak kini sudah berumur 49 tahun dan mempunyai 5 orang anak. Suami akak bekerja sebagai pegawai pemasaran manakala akak tak bekerja. Dahulu akak merupakan seorang supervisor di kilang, namun setelah...

yani dan Batang mr kana

Suryani telah berada dalam dunianya sendiri. Wanita berumur 27 tahun itu berada dalam dunia ghairah yang dikawal nafsu berahi wanitanya. Sudahlah cipapnya lama tidak digagahii Zali suaminya. Justeru setiap sentuhan Mr...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Aku Dengan Biras 1

Next ChapterIni cerita aku dengan biras aku. Biras aku ni seorang yang cantik dan mepunyai tubuh badan yang menarik, terutama teteknya. Aku tahu dia ni memang pandai jaga badan walaupun sekarang ni dah ada anak dua...

Pangkuan Seorang Isteri Curang

Ini adalah kisah pengalaman hidup aku yang telah lama aku simpankan dan menjadi rahsia hingga ke hari ini. Aku berasal dari Sabah dan sudah berkahwin. Bentuk badanku boleh dikatakan menarik jugalah. Tinggi lebih kurang...

Auto Draft

Adik Beradik

Aku Am, anak sulong dalam sebuah keluarga yang sederhana. Bertugas sebagai pegawai pemasaran hartanah. Mak bapak aku memang sibuk memanjang. Ada kat rumah time malam je. Time siang yang ada cuma aku dan adikku serta...

Pak Ngah, Syafiq Dan Sara part 4

Previous ChapterSara merenung rak buku di biliknya. Dahulu, buku-buku di rak itulah yang menjadi santapan harian Sara. Sekarang Sara sudah melupakan aktiviti hariannya itu. Kelas di sekolah pun sudah tak diberi...