Press ESC to close

Aku dan Kasmah

0 Comments

Ini cite benar,,100% true stori,,berlaku tak berapa lama dulu.  Malam tu malam pasar malam,,aku naik moto,,pakai kain aje,,jam ditangan menunjukkan pukul 8.30 malam. Sejok sebab hari nak hujan. On the…

Continue reading

Along Lagi

0 Comments

Sudah pukul 7.00 petang. Linda bergegas meninggalkan pejabat untuk pulang ke rumah. Dia tak mahu sampai di rumah selepas maghrib. Pantas dia menuruni anak tangga dan menuju ke keretanya yang…

Continue reading

Isteri Diperkosa

0 Comments

Aku mempunyai seorang isteri berusia 36 tahun. Lynn namanya. Berkulit putih dan mempunyai bentuk badan yang agak berisi dan mempunyai stretch mark di pinggul dan peha yang bagiku begitu seksi….

Continue reading

My Sifu Mak Cik Linda

0 Comments

Sebagai seorang lelaki, aku nie tidaklah termasuk dalam kategori kacak. Aku tak hansom. Sejak aku lepas berkhatan, muka aku tumbuh jerawat. Banyak. Orang kata jerawat batu. Kasar-kasar pulak tu. Jadi…

Continue reading

Ibu Kegersangan

0 Comments

Kak Aina adalah seorang janda muda yang telah kematian suaminya 5 tahun yang lalu. dia mempunyai dua anak lelaki Salim dan Saiful. Salim yang berusia 14 tahun itu amat gemar bersukan dan mempunyai tubuh…

Continue reading

Isteriku Seksi

0 Comments

Lima tahun usia perkawinanku, mempunyai 3 anak lelaki, hubungan kami sungguh menyenangkan dari segala aspek. Isteriku keturunan Cina, putih, potongan menawan sekali, memek tinggi yang membuat aku selalu merabanya ketika…

Continue reading

Merelakan Kenikmatan

0 Comments

Sambil memeluk isteriku Iza dari belakang, aku mencium tengkuknya… “Emmm lama dah kita tak bersama,” aku berkata padanya.  Iza hanya mengeluh, “penatlah bang. Dah tua-tua ni penatlah, malaslah.”  Aku cuba…

Continue reading

Tukang Repair Aircond

0 Comments

Raju dapat melihat bibir burit warna merah ternganga diselaputi cairan berlendir. Kebetulan kaki Tini menghala ke pintu. Raju dapat melihat apam Tini yang bermadu itu dengan jelas sekali. Cairan lendir…

Continue reading

Pak Su Ku

0 Comments

Peristiwa itu masih meghantui diriku..Aku confuse dan tak tahu kepada siapa aku harus mengadu.  Sejak peristiwa itu aku sering tak dapat tidur dan sakit kepala memikirkan nya..  Ianya berlaku semasa…

Continue reading

Dillah

0 Comments

dillah (bukan khayalan)  firstly aku perkenalkan diriku, Dillah.. nama betul, minta maafla ye.. secret.. aku ada seorang abang angkat yang tak berapa hensem tapi boleh la..   perkenalan ngan abang angkat…

Continue reading

Pepek Dara

0 Comments

Kisah pepek si anak dara-Aku ni meyewa dekat rumah makcik salmah.Makci salmah ni ada dua orang anak dara yang comel dan mantap badannya.Batang aku selalu tegang ja bila tengok botot…

Continue reading

Suzanna Gadis Massage

0 Comments

Suzana budak Sarawak yang kerja dan dikerjakan di massage parlour. Seperti biasa waktu rehat dan oleh kerana kerja luar, orang gomen selalu buat macam ni, kadang-kadang sebab orang entertain. Akupun…

Continue reading

Kakak Aku Nakal

0 Comments

Cerita ini terjadi 15 tahun yang lalu,ketuika aku masih di sekolah,cerita lama la ni ,,,,,,,,,,,,, aku sorang budak yang nakal selalu mengusik kak ku ni, dia seorang kak yang baik,,,aku…

Continue reading

Akibat Naik Pangkat

0 Comments

Aku telah dinaikkan pangkat dalam bulan Oktober tahun lepas. Dan aku sepatutnya layak mendapat seorang secretary. Tapi sebab aku pun jarang ada ofis jadi majikan aku suruh guna orang dalam…

Continue reading

Aku Dan Mertua Ku

0 Comments

Kisah ini berlaku pada diriku bermula 2 tahun dahulu dan telah berterusan sehingga kini. Aku tidak minta ia berlaku kerana sebelum ini aku memang hidup bahagia disamping isteriku yang cantik…

Continue reading

Nikmat Pemerkosaan

0 Comments

Kisah ini berlaku secara tidak dirancang. Apa yang aku hendak ceritakan di sini adalah peristiwa yang benar-benar berlaku yang melibatkan aku dan kawan ku yang dikenali sebagai Chik. Terlebih dahulu…

Continue reading

Mira Dan Ayah Mertua

0 Comments

Fatin Amira adalah seorang yang periang dan peramah. Bentuk fizikalnya yang ramping berkulit kuning langsat dan mempunyai ketinggian yang sederhana mengamit ramai pemuda untuk menawan hatinya. Mukanya yang ayu dengan…

Continue reading

Pancut Dalam Cik Wan

0 Comments

Cik Wan adalah salah satu cerita menarik ingin aku kongsikan. Cik Wan adalah wanita yang cantik dan comel. Kulitnya putih gebu. Tubuhnya sangat cantik dan senyumannya menawan kalbu. Cerita ni…

Continue reading

Abang dan Mimi

0 Comments

Abang fikir apa tu?” Mimi tiba-tiba bertanya kepadaku. Aku tak sedar bila Mimi keluar dari biliknya. ”Mana Amir? Dah tidur ke?””Dah….sekejap aja dia dah tidur. Itu yang kadang-kadang tak tahan….”…

Continue reading