OhCerita

Aida Aida Aida

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Isteriku Aida Disebuah rumah teres berkembar, tinggal sepasang suami isteri Amran dan Aida. Mereka telah berkahwin hampir 5 tahun namun belum dikurniakan cahaya mata. Aida seorang wanita yang sempurna dari segi wajah dan bentuk tubuh, setiap lelaki tidak akan melepaskan pandangan mata bila terpandang Aida. Amran berkerja sebagai seorang juruteknik sebuah kilang yang jarak dari rumah sewa mereka hampir 10KM sahaja. Tugas Amran tidak menentu, bertugas ikut giliran ada tugas sebelah siang dan ada tugas sebelah malam. Bila Amran bertugas malam, Aida akan kesunyian dirumah, untuk mengatasi kesyunyian Aida melayari internet. Aaaa…. Ida tengok web ehem…ehem… yer” Usik Amran bila balik dari kerja sambil mencium manja isterinya Aida. Isterinya hanya tersipu malu. Amran masuk bilik air dan menyalin pakaian isterinya sedang menyediakan sarapan pagi untuk mereka. Setelah mandi sempat Amran melihat komputer yang masih terpasang memang Aida tidak tutup komputer kerana terlalu mengantuk melayari web lucah. Sebagai seorang juruteknik Amran dapat mengesan gambar-gambar bogel lelaki telah didownload kedalam komputer. Amran membiarkan dan keluar untuk menikmati sarapan pagi. “Minumlah bang ini saja yang sempat Ida sediakan” Jemput mesra Aida sambil menuangkan air teh panas kedalam cawan. Amran menatap isterinya keayuan dan keaslian kecantikan isterinya itu sudah cukup menyenangkan pandangan matanya. Aida duduk sebelah Amran sambil menyuap kueh yang dibeli oleh Amran pagi tadi sebelum pulang. “Selera tinggi ayang abang nie yer…” Usik Amran sambil menghirup teh panas. Amran tahu isterinya memang mempunyai selera tinggi. Bila terpandang lelaki yang tampan matanya tidak akan berkelip Amran biarkan saja tidak rasa cemburu dihatinya terhadap perlakuan isterinya itu. “Aduhhhh…..” Jerit Amran bila dicubit oleh Aida. “Ngada-ngada…” Balas Aida manja sambil menjeling kearah Amran. Amran bangun dan masuk kedalam bilik tidur kerana dia perlu berehat untuk meneruskan kerjanya pada sebelah petang itu. Aida membuntuti Amran sambil memeluk Amran dari belakang. Mesra. “Auwwww…” Jerit Aida bila Amran memusingkan badannya dan merebahkan Aida bersama-sama diatas katil. Mereka bercumbuan penuh keghairahan. Aida sentiasa bersedia untuk diperlakukan oleh suaminya setiap saat.Kain pelikat yang dipakai oleh Amran terurai kerana gomolan yang ganas dari Aida. “Tengokkkk…. dah bangun….” Tegur Aida sambil mengusap konek Amran lembut. Amran membisikkan ketelinga Aida sesuatu. “Ehhh…. yang nie pun cukup dah….” Balas Aida terhadap bisikan Amran sambil mengusap kepala konek Amran lembut ditatapnya konek Amran yang sedang tegang dalam hati Aida taklah panjang sangat sekitar 4.5 hingga 5 inci sahaja berbanding dengan gambar konek lelaki yang dilayarinya diinternet malam tadi. “Kalau… abang kata kalau….” Balas Amran sambil melurutkan baju yang dipakai oleh Aida perlahan dan setelah baju yang dipakai oleh Aida terlucut tersergam buah dada Aida yang cantik tidak terlalu besar dan tidak terlalu kecil dan masih tegang lagi. Sememangnya dirumah Aida jarang memakai bra untuk menaikkan selera suaminya agar ia terpandang seksi sentiasa. “Emmmm….. abang cemburu nanti….” Bisik Aida ketelinga Amran sambil lidahnya menjilat punting dada Amran. Memang Aida berikan jawapan begitu untuk lihat reaksi suaminya Aida tahu suaminya bukan seorang yang kuat cemburu tapi dia bimbang apa yang dicadangkan oleh suaminya tadi itu satu perangkap untuk melihat sejauh mana kesetiannya. Aida kian lemas dengan nafsunya sendiri. Dan mereka terus melayarkan bahtera suami isteri dengan penuh kasih sayang. Setengah jam mereka bertarung akhirnya Amran tewas dan terkapar layu lena dan terus tertidur. Aida yang masih belum melepasi keghairahannya mengepit-ngepit peha untuk mencapai kemuncak nafsu. “Amran nampak letih tak cukup tidur tadi ker?” Sapa boss Amran Encik Zaki. “Tak adalah boss kurang sedap badan hari ini” Balas Amran Zaki seorang lelaki yang tampan mempuyai dua orang isteri dan lima orang anak. Zaki menghampiri Amran mereka berborak kosong. “I pun kalau dapat isteri seperti isteri U memang I tak cukup tidur..” Zaki menyuarakan pendapatnya dan itu juga adalah satu perangkap untuk Amran. Memang Zaki tergila-gilakan Aida tetapi tidak diluahkannya takut Aida menolak dan perhubungan antara dia dan Amran akan bertukar jadi musuh. Amran tersenyum sambil menolak bahu Zaki perlahan. “Aha…. tengok… U projek lebih Amran…” Zaki melepaskan tekaannya sambil tersenyum. “Kalau U tak larat I boleh tolong U Amran…” Balas Zaki lagi sambil melebarkan senyumannya. Amran tahu itu satu ruang yang dibukakan oleh Zaki untuk membolehkan Zaki meratah tubuh isterinya dan tentu Aida tidak akan menolak untuk melayani Zaki yang tampan itu. Perlahan Amran tersenyum dan mengangukkan kepala tanda setuju dengan cadangan Zaki. “Nanti I tanya Aida takut dia tak sanggup” Balas Amran ragu-ragu. “Jangan tanyalah Amran U jemput I kerumah U dulu tengok macam mana. Setelah dua hari berlalu Zaki datang kerumah Amran. Jam menunjukkan 9 Malam. Amran kebetulan off day menjemput Zaki dan mereka berbincang. Aida terkejut kerana kehadiran Zaki tidak dirancang. Aida kedapur menyediakan minuman untuk tetamu. Sambil keluar menatang dulang berisi air Aida menuangkan air kedalam cawan sambil menundukkan badan. Zaki menatap tanpa berkelip mata melihat buah dada Aida yang ternampak jelas dari belahan baju kelawar yang dipakainya itu. “Jemput minum… En Zaki..” Pelawa Aida sambil tersenyu manis Zaki masih tidak melepaskan pandangan matanya kearah buah dada Aida. Amran yang perasan perilaku Zaki itu cuba mencari jalan agar Aida dapat duduk sekali. “Ida duduklah….” Pelawa Amran. Aida melabuhkan punggungnya diatas sofa bersetentangan dengan En Zaki. “Duduk dulu I nak buang air kejap” Amran bingkas bangun dan masuk kedalam bilik untuk buang air. Diruang tamu isterinya dan Zaki sedang rancak berborak. “Dari tadi En. Zaki pandang dada I ada yg tak kena ker?” Tegur Aida sambil tersenyum dalam hatinya. “Terus terang I katakan U memang cantik bertuah Amran beristerikan U” Puji Zaki. Tidak lama kemudian Amran keluar dengan membawa kamera. “Aida duduk sebelah En Zaki abang nak rakam gambar kenang-kenangan” Arah Amran Aida akur sambil bangun menuju ke sofa Zaki. “Eh… Amran nanti jadi skandal pulak nanti” Zaki seolah-olah membantah sedangkan ia sedang membuka jalan untuk membolehkan dia meratah tubuh cantik Aida. “Skandal apanya En Zaki I ada….” Jawab Amran Aida telah melabuhkan punggungnya sebelah Zaki mereka duduk rapat dari celah bahu Zaki sempat menjeling Aida memang buah dada Aida masih tegang dan nampak punting tetaknya. Amran mengambil gambar mereka. “Ida En. Zaki nie ada dua isteri tau hati-hati” Tegur Amran sambil duduk bertentangan dengan Zaki dan Aida yang masih duduk sebelah Zaki. Nampak Aida tidak kekok atau memang dia sedang mengharap sesuatu dari Zaki. “Serumah atau lain2 rumah?” Tanya Aida sambil menyandarkan badanya. “Serumah dan sebilik lagi…” Balas Zaki sambil tersenyum memandang Amran. Aida nampak terkejut. “Sebilik? Abis tu… waktu U……” Aida tidak menghabiskan pertanyaannya bila dipotong oleh Zaki. “Kami buat bersama-sama saling bantu membantu memang best kalau Aida nak tahu betapa seronoknya suruh Amran kawin lagi.. hahahaha” Ujar Zaki sambil ketawa. Aida kebinggungan. Amran beredar meninggalkan Aida dan Zaki untuk menyimpan kamera kedalam bilik. Sewaktu Amran didalam bilik Zaki sempat mencium pipi Aida dan mengusap buah dada Aida. “Maaf Aida. I tidak dapat kawal diri I” Ujar Zaki untuk menutup perbuatannya bimbang dimarahi oleh Aida. “Hummmm I tahu. U nak lebih dari tu kan…” Balas Aida. Zaki menganggukkan kepalanya. “Nanti I tanya suami I supaya U tidur sini malam nie boleh?” Pelawa Aida Zaki sekali lagi tersenyum sambil kepalanya dianggukkan. Amran keluar dari bilik sambil duduk diatas sofa. “Apa yang dibincangkan macam menarik jer” Sapa Amran matanya menjeling kearah Aida yang nampak sedikit mesra dengan Zaki. “Abang En. Zaki tidur semalam dirumah kita boleh?” Tanya Aida. Amran memandang kearah Zaki yang tersenyum kegembiraan. “Aida tunjukkan bilik En Zaki.” Arah Amran kepada isterinya Aida bingkas bangun diikuti Zaki dalam bilik sebelah bilik utama tersedia sebuah katil almari. Aida membawa Zaki masuk dalam bilik sambil menunjukkan. Pintu bilik tamu agak jauh dan tidak nampak dari ruang tamu. Zaki memeluk Aida erat sambil memberikan kucupan dileher Aida. Aida kelemasan dengan pelukan dan ramasan lembut terhadap tetaknya. Aida segera keluar dari bilik menuju kearah Amran. “Ok En. Zaki kita orang nak tidur En. Zaki berehatlah dulu” Ujar Amran sambil memimpin tangan isterinya kebilik utama. Zaki memerhatikan dari pintu bilik tidur tamu. Sambil berjalan sengaja Aida menghayunkan punggungnya lebih supaya Zaki teruja. Amran tidak menutup pintu bilik tidur memang selalu mereka tidak akan menutup pintu bilik tidur. Amran menggomoli Aida hingga Aida berbogel. Amran menjilat punting tetek Aida dan menggulumnya. perlahan lidah Amran menurun hingga kepusat dan seterusnya kepantat Aida. Aida menikmati permainan Amran biji kelentitnya diusap dengan lidah oleh Amran dengan lembut sesekali mengiggitnya. “Aauuuuwwwwww…..” Renget Aida mulutnya ternganga penuh kenikmatan. Amran tidak dapat menahan nafsunya yang sedang membuak-buak dia terus menindah Aida dan memasukkan koneknya kedalam pantat Aida. “Aaaauuu…. bangggg….ehhhmmmm” Rintih Aida bila konek 5 inci Amran menerjah masuk kedalam pantatnya. “Kalau Zaki nak macam mana?” Bisik Amran ketelinga Aida sambil meneruskan dayungannya. Aida tersenyum dan mengucup bibir Amran. “Ikut abang.. Aaaaauuu….” Jawab Aida sambil menikmati kelazatan tusukan konek Amran hampir 3 minit Amran tidak lagi mampu menahan dan menghamburkan air maninya kedalam pantat Aida. “Aaaaahhhhh….ahhhhhhhh…. uuuuuhhhhhhh” Keluh Amran panjang menikmati kelazatan sperma yang meledak kedalam pantat Aida. Dicelah pintu Zaki memerhatikan dengan hanya bertuala tanpa berbaju Zaki merapati katil Amran dan Aida. Amran telah terkapai keletihan dan Aida memejamkan mata masih lagi belum sampai kemuncak nafsu Aida mengepit-ngepit pehanya untuk mencapai klimaksnya sendiri. Sambil Aida melayan nafsunya yang belum terlepas terasa buah dadanya diramas lembut punting teteknya digentel membuatkan Aida tambah bernafsu dengan mata yang agak letih untk diangkat dilihatnya Zaki sedang memainkan peranan Aida tersenyum dan membiarkan Zaki menyambung tugas Amran yang tak terlaksanakan itu. Aida membiarkan Zaki meratah tubuhnya. Zaki tidak melepaskan peluang yang selama ini dinanti-nantikannya dia menindah tubuh Aida sambil menanggalkan tuala mandi yang dipakainya. Tersergam konek Zaki yang gagah diatas perut Aida. Zaki merapatkan koneknya kecelah-celah tetak Aida sambil menusuk koneknya melepasi belahan tetak aida dan hampir mencapai ke mulut Aida. Tangan Aida mencapai konek Zaki ternyata tangan Aida tidak dapat mencekak keseluruhan konek Zaki dan lebih dari itu dua tangan digunakan oleh Aida masih konek Zaki berbaki lagi. “Panjang dan besar….” Bisik Aida ketelinga Zaki. “Lapan inci sayang..” Bisik Zaki tersenyum bangga. Amran disebelah hanya mendengar dan pura-pura terlena matanya memerhatikan setiap perbuatan Zaki dan Aida. Koneknya tidak mampu untuk bangun lagi. Zaki mengangkangkan kedua belah kaki Aida dan memasukkan koneknya perlahan-lahan. Walaupun sukar namun dengan adanya air mani Amran pantat Aida memudahkan konek gergasi Zaki membelah pintu rahim Aida. “Auuuu….saakittt…” Rintih Aida bila rongga pantatnya mengembang lebih dari sepatutnya bila konek Zaki menusuk masuk. “Auueeee… peddiiiihhhhh…..aduhhhhhh…auwwwww….” Rintih Aida bila Zaki menekan koneknya dan bibir pantat Aida sedikit terkoyak Zaki tidak menghiraukan rintihan Aida dia terus menusuk koneknya perlahan-lahan kedalam pantat Aida hingga keseluruhan konek Zaki terbenam sepenuhnya. Zaki membiarkan seketika koneknya untuk memberikan keselesaan kepada pantat Aida. Zaki menarik perlahan hampir suku koneknya ditarik Zaki menujah laju kedalam pantat Aida. “Aaauuuuuwww…” Teriak Aida terasa senak dengan tusukan dari Zaki. Setelah beberapa ketika Zaki mencabut Zakarnya dan menujahnya kembali kali ini agak mudah dan Aida tidak lagi merasa sakit. “Auuuwww… banggg….. sendat…aaaauuuuu… pecah puki Aida.. banggggg…. oooohhhhh” Rintih Aida bila Zaki melajukan tusukannya. “Aaaaaabbaaannngggg….. ooooohhhh sedapnya…. oooohhhhh” rintih Aida bagaikan histeria menikmati kelazatan yang tidak pernah diterimanya sebelum ini sewaktu bersama Amran. Zaki meneruskan sorong tarik kadang-kadang laju dan kadang-kadang perlahan. “Aaaaahhhhh….aaaahahhrrrrrhhhh….uuuuuuuuuhh hhh…uuhhhhhh….aaaaaaaa…..” Satu jjeritan panjang terkeluar dari mulut Aida badangnya bagaikan kena eletrik mengejang punggungnya terangkat tinggi menenggelamkan konek Zaki hingga kedasar pantatnya. Zaki membiarkan koneknya terbenam dia masih belum mahu menamatkan permainan. Setelah beberapa ketika koneknya terbenam zaki mencabutnya keluar. Zaki mengangkat kedua belah kaki Aida keatas hingga menampakkan pantat Aida yang terngangga luas mengikut bentuk konek Zaki. Perlahan Zaki menusuk koneknya kedalam pantat Aida dan semakin dalam dah bila hampir kepangkal Zaki dengan cepat menekan kedalam pantat Aida. “Aaauuuuu….sseeeedaaaappppp oooooohhhhhhh uuuuhhhhh” rintih Aida bile terasa konek Zaki menekan dasar farajnya. Zaki menarik perlahan koneknya hingga kekepala takut dan menekannya kembali dengan perlahan kedalam pantat Aida. Berbunyi pantat Aida dengan tusukan konek Zaki. “Slurrpppp….slurpppp….” bunyi keluar dari pantat Aida. Aida menarik rambut Zaki. “Aaaahhhhhh….aaahhhhh…. uuuuuhhhhh….seeeedapppnnnnnyayyaaaaa… aarrrrrhhhhhh” Rintih Aida dan sekali lagi dia mencapai klimaks. Badannya mengeras kepalanya mengeleng-geleng kekiri dan kekanan pantatnya mengemut-ngemut batang konek Zaki sambil menyiramkan air nikmat. Zaki belum lagi mahu mengalah dibiarkannya koneknya berendam seketika. Setelah agak lega nafsu Aida Zaki membuka kangkang Aida seluas-luasnya. Dia menindih badan Aida konek Zaki memasuki pantat Aida kali ini permainan Zaki sedikit ganas dia menindih kaki Aida yang telah dikangkangkannya itu supaya Aida tidak merapatkan untuk dia menikmati kemutan pantat Aida. Dengan laju Zaki menyorong dan menarik koneknya sambil mulutnya menjilat punting tetek Aida Zaki membuat ‘love bite’ ditetek Aida. Setelah agak lama Zaki membiarkan koneknya tengelam Pantat Aida mengemut-ngemut konek Zaki terasa laras koneknya diurut lembut oleh pantat Aida. Perlakuan sorong tarik oleh Zaki kian laju dan laju tetek Aida berhayun keatas dan kebawah. Zaki tidak menghiraukan Amran yang telah tersedar dari keletihan dan melihat isterinya sedang diratah dengan ganas olehnya. “Aaaaaaaaa…..aaaaaaa.. bbbbbbbaaggg… seeeedapappppp oooohhhhh” Rintih Aida badannya mengeras entah klimaks kali keberapa dia benar-benar menikmati hubungan seks yang selama ini didambakannya. Zaki terus dengan laju menjunamkan koneknya tanpa menghiraukan Aida telah bernafsu sekali lagi. “Aaaaaa… aaaahahh…. uuuhhhhh….uuuuuuuhhhhhh” Rintih Zaki sambil memeluk erat Aida bibirnya mengucup kuat leher Aida hingga meninggalkan tanda lebam Zaki terus menjunamkan koneknya kedalam pantat Aida tanpa belas kasishan. “AAAAaahhhhhhh…. uuuuuuuerrrrrrhhhhhhhh” Rintih Aida turut mengucup dada Zaki dan serentak itu sperma Zaki meledak kedalam rahim Aida bersama-sama mani Aida. Aida dapat rasakan batang konek Zaki terhanguk-hanguk sewaktu melepaskan sperma dan juga dapat rasa rahimnya hangat dibasahi oleh sperma Zaki. Mereka terdampar diatas katil dan tertidur kerana keletihan. Amran yang menyaksikan isterinya diratah oleh Zaki turut sama tertidur koneknya tidak mampu untuk bangun untuk menyaksikan adegan yang sungguh tidak pernah dilihatnya itu. Keesokan paginya mereka bangun dari tidur. Aida dengan wajah keletihan telah siap berpakaian menyiapkan sarapan untuk mereka bertiga. “Hebat isteri kau Amran” Puji Zaki sewaktu dimeja makan Aida yang sedang menghirup teh panas hanya tersenyum. “Hebat? teruk dia kau kerjakan” Bantah Amrah sambil tersenyum. “Bukan main Ida malam tadi yer….” Tegur Amran setelah Zaki meninggalkan rumah mereka. Aida tersenyum bangga. “Abang tu…. teruk….” Balas Aida sambil mencubit manja peha Amran. “Ngapa dengan abang pulak nie…??”Soal Amran binggung. “Kasi yang konek besar koyak dah nie… padan muka abang….” Komen Aida sambil menjeling manja? “Mengapa pulak nie….” Soal Amran lagi sambil memeluk manja Aida “Lepas nie kalau longgar abang jangan komplen Ida tau…” Balas Aida manja. “Sekali takkan longgar ker…. nak selalu…” Tanya Amran sambil tangannya memeluk penuh kasih sayang isterinya Aida. “Aha…. sedap sangat sangat sangat….” Balas Aida sambil memeluk Amran kelihatan leher Aida ada tanda ‘love bite’ yang ditinggalkan oleh Zaki. Amran sedar kini isterinya menggilai konek Zaki.”

Posts