OhCerita

Alim Bertudung

Citer yang aku karang ni adalah suka-suka. Takde kena mengena dengan
saper-saper samada yang masih hidup atau yang dah mati ataupun yang
dah nak mati. Citer ni aku aku kutip dari mana ntah, aku pun tak tau
pengarang sebenarnya. So, mintak maaf dan mintak izin dari pengarang
sebenar untuk aku ubah citer originalnya. Citer ni panjang, so aku
buat part la. Kalau respon baik, aku sambung, kalau tak aku stop je.
Aku ada pelbagai kisah yang boleh dikongsi bersama pembaca.
Kebanyakannya kisah ini adalah kisah kawan aku dan juga kisah-kisah
yang aku dengar dan boleh dipercayai kesahihannya. Sebagai pengenalan
aku akan membawa sebuah kisah kawan aku yang dah ada awek secara tak
sengaja boleh merasa awek lain yang dah ada balak. Kisahnya terjadi
masa kawan aku dan aku ni masih menuntut di dalam sebuah universiti.
Kisahnya bermula begini…
Kawan aku ni aktif dalam persatuan. Awek dia pun aktif dalam
persatuan jugak. Tapi diorang ni tak satu kepala, jadi sorang masuk
persatuan lain, sorang lagi masuk persatuan lain. Persatuan kawan aku
ni banyak terlibat dengan aktiviti kemasyarakatan. Persatuan awek dia
pula banyak panjat gunung dan masuk hutan. Jadi tiap kali cuti memang
jarang dia orang dapat bersama, kalau ada kesempatan pun cuma pada
awal cuti. Okeh…. Lupakan bab awek dia, kita cocentrate kat kawan
aku
ni.
Satu hari persatuan kawan aku ni mengadakan satu perkhemahan motivasi
untuk anak-anak yatim di sebuah rimba rekreasi. Perkhemahan ni kira
lama gak, 5 hari 4 malam. Dekat-dekat seminggu tu. Biasalah kalau
berpersatuan ni, mesti ada ramai awek yang cun, termasuklah persatuan
kawan aku ni. Ada awek yang baik, pakai tudung labuh. Ada yang pakai
tudung, tapi tudung biasa je. Ada yang pakai tudung, tapi jenis libas
kebelakang dan terjojol la yang bengkak dan juga yang leper. Dan tak
lupa juga ada yang tak pakai tudung.
Dalam jawatankuasa kali ni, majoriti ahli lebih ramai perempuan. Jadi
yang lelaki jadi spesies yang hampir pupus dalam perkhemahan ini.
Kalau tak salah aku, kawan aku cakap ada la lebih kurang sepuluh
orang lelaki berbanding tiga puluh orang perempuan. Aku kata,
“Syurga
la macam tu!!!”. Dia jawab, “Syurga kepala hotak kau!”.
Memang patut dia marah. Sebab semua kerja-kerja logistik budak-budak
nak pupus ni la yang kena buat kerja. Kerja-kerja pejabat semua serah
Gambar Sekadar Hiasan
kat perempuan. Kira jadi hamba abdi. Tapi sebab boleh dikatakan semua
awek-awek tu boleh dikategorikan sebagai cun juga maka semuanya
menerima dengan hati yang rela walau jadi hamba abdi.
Walaupun awek-awek ni ada yang pakai tudung dan ada yang tidak, tapi
masing-masing jaga tatasusila. Tak taulah kalau cuma cover je. Tapi
itulah yang nampak. Dalam ramai-ramai tu, ada sorang awek yang nampak
agak sopan dan baik sebab dia ni jenis pakai tudung labuh. Dada awek
ni memang bolehle tahan besar dan pejalnya maybe dalam 36 C. sampai
leh nampak terjojol walau dia pakai tudung labuh sesuai dengan saiz
badan dia yang kira okeyla, tak kurus, tak gemuk, seksiiii. Kawan aku
tak pandang sangat semua ni pada asalnya, hinggalah satu malam.
Malam pertama semua okey. Lepas ice breaking, pecah kepada kumpulan
dan kawan aku ni masuk jadi fasilitator untuk satu kumpulan anak-anak
yatim ni, termasuklah budak perempuan yang aku citerkan tadi. Malam
mula tak jadi apa-apa. Huha huha bising, kuk kik, kuk kik, ketawa.
Habis semua masuk tidur. Tinggal la spesies yang dah nak pupus ni
kena bergilir berjaga malam.
Malam kedua, malam yang tak disangka. Malam tu ada ceramah motivasi
oleh seorang pensyarah. Pensyarah ni pulak pandai buat lawak jenaka
jadi tak kering gusi la budak-budak yatim ni dan tak pedulikan lagi
kakak-kakak dan abang-abang yang ada di sekeliling. Nak dijadikan
ceritanya, waktu ceramah tu, member aku datang nak tumpang buat-buat
dengar dan cari tempat kat belakang sekali. Kat belakang budak-budak
tu lah. Dan kebetulan ada beberapa lagi awek-awek kat belakang budak-
budak tu tengah mendengar ceramah jugak, termasuk la awek yang aku
highlightkan tadi. Dia orang semua duduk di kawasan yang boleh kira
gelap la jugak. Ada tiga orang semuanya.
Kawan aku macam biasa duduk situ dengan niat yang ikhlas. Dia duduk
atas tanah dekat dengan awek yang sorang ni. Jangan terkejut pulak
bila aku kata duduk atas tanah. Inikan kawasan perkhemahan mana ada
dewan seminar. Jadi hampar tikar, pasang spotlight, pasang PA sistem,
jalan ceramah.
Berbalik kepada kawan aku. Dia duduk sebelah awek sorang tu. Ada lagi
kawan awek tu kat sebelah dia. Dia orang semua buat tak tau.
“Bukan
nak buat apa-apa ye tak?” tanya kawan aku kat aku masa bercerita
tu.
Aku mengangguk saja. Lama jugak duduk, dalam lima minit, kawan aku ni
lenguh. Lalu dia menongkat kedua tangannya ke belakang. Secara tak
sengaja terkena tangan awek yang sorang ni. “Sori!” kata
kawan
aku. “Takpe..” kata awek tu sambil tersenyum. Kawan-kawan dia
masih
buat tak tau. Kawan aku meneruskan niatnya menongkat tangan. Kejap-
kejap tersentuh lagi. Kali ni kawan aku tak mintak maaf. Dia cuma
tengok awek tu, awek tu tengok dia balik dan tersenyum. Dia tengok
awek tu balik dan membalas senyum. Tak lama lepas tu tersentuh lagi.
Dia tengok awek tu. Awek tu buat tak tau je. “Aik… lain macam
je ni”
kawan aku berkata dalam hati. Bila dah awek tu buat tak tau, dia pun
buat tak tau dan kali ni terus berlaga lengan. Lembut je rasanya.
Kawan aku dah tak mengelak lagi, awek tu pun sama. Tiba-tiba kawan
aku rasa lain macam. Macam ada tongkol kayu tengah naik kat celah
kangkang dia. Dia jadi lebih nakal. Dia gunakan jari kelingking lalu
menindih jari awek tu. Awek tu membalas dengan menindih balik. Dia
tindih lagi, awek tu tindih balik. “Tak boleh jadi ni” kawan
aku
menumbuk tapak tangannya masa bercerita kat aku.
Kawan aku makin ganas, kali ni dia mengelus dengan tapak tangannya.
Mengelus hingga ke pergelangan tangan. Dia tengok dada awek tu dah
berombak. Tiba-tiba kawan awek tu bersuara. “Alamak….potong
stim
betul”.
Diaorang ajak awek pegi mana ntah. Kawan aku ingat habislah melayang
rezeki malam tu. Tapi tanpa diduga awek tu berkata, “korang
pergilah
dulu. Aku nak dengar ceramah ni. Bestlak Cikgu Muten buat lawak”.
Cikgu Muten tu bukan nama betul, nama samaran saja aku letak. Aku
ambil dari cerita Dragonball.
Lepas tu, kawan-kawan awek tu tak berkata apa dan beredar. Kawan aku
apa lagi, kalau tadi tanduk cuma sejengkal, sekarang dah jadi
sehasta. Siap tambah ekor lagi. Bila dah jauh kawan-kawan awek tu,
dia terus rapat perlahan-lahan ke sebelah awek tu. Tapi tak lah rapat
sangat, sebab kalau kantoi susah nak lari. Awek tu pun buat tak
kisah. Macam tak ada apa yang terjadi. Tapi nafas dia makin kencang
macam kuda baru lepas lari satu pusingan padang lumba kuda. Kawan aku
kalau tadi cuma setakat sentuh, kali ni jadi lebih berani.
Dia mengusap bahagian belakang awek tu. Dia pergi ke alur coli, ke
tengkuk dan turun ke bawah balik. Sesekali dia pergi ke pinggang dan
sisi buah dada awek tu yang masih berbalut coli. Kemudian dengan
berani kawan aku ni masukkan tangan dalam tudung labuh awek ni sambil
usap-usap macam mula-mula tadi. Awek tu masih menongkat tangan.
Kemudian dia try bukak butang jubah awek tu kat bahagian atas. Lepas
satu,satu dia bukak. Sampaila kat bahagian perut awek tu. Dia pun
masukkan tangan dalam jubah awek tu yang dah terbukak bahagian depan.
Kemudian usap kat bahagian bra awek tu pelan-pelan, yela kawan aku
takut gak awek tu tetiba menjerit. Tapi awek ni diam je, makin
kencang nafasnya.
Diusap-usapnya belakang awek tu lagi… sesekali dia menyentuh buah
dada awek tu dari tepi. Jari-jari kawan aku ni mencelah cuba masuk ke
dalam sarung coli awek tu untuk mencari isi yang pejal. Tapi tak
begitu berjaya. Tangan dia berundur ke belakang kembali. Kali ni dia
cuba merungkai tali coli awek tu walaupun agak susah last-last
berjaya gak. Apalagi, bila dah macam tu tgn kawan aku tu terus
kedepan, angkat coli awek tu keatas. Diramas pelan-pelan tetek awek
tu. Sambil awek tu terus maintain matanya kedepan konon-konon tengok
ceramah.
Kawan aku dapat rasakan tetek awek tu mula mengeras. Dari tetek terus
kawan aku gentel puting awek tu yang sebelah kanan. Sambil gentel
sambil ramas pelan-pelan. Awek tu dah mula tak senang duduk. Kejap-
kejap punggungnya beralih. Kawan aku ni dah mula berani. Dari tetek
sebelah kanan, ramas lak tetek sebelah kiri. Awek tu dah tak kisah
apa pun, bila gentel je putting, awek tu mengerang. Tapi slow je
la..emphhhh….aahhh…emphhhh…..
Tanpa disangka awek tu tetiba je bergerak. Kawan aku dah set mesti
awek tu dah nak stop. Sampai kat tahap ni je kot fikir kawan aku.
Tapi lain lak jadinya. Awek tu masukkan tangan dalam bajunya,
tanggalkan bra tanpa bukak jubah yang dipakai. Awek tu simpan bra dia
dalam beg yg dia bawak. Warna cokelat bra dia. Sempat gak kawan aku
ni tgk bra kaler apa.
Bila dah macam tu, kawan aku lagi la bersemangat. Diramas tetek awek
tu ganas-ganas, gilir-gilir kiri ngan kanan. Awek tu lak lengan dia
tindih kat celah kangkang kawan aku. Memang dapat rasa batang kawan
aku dah tegang sangat. Kira pro gak awek ni. Awek tu pula kalau tadi
cuma lengan saja menindih batang kawan aku, kini dah tak segan silu
mengurut batang kawan aku. Terus je diramas batang kawan aku ni.
Kawan aku lak pakai seluar track suit, so memang rasa la batang dia
yang keras ngan panjang. Aktiviti meramas tetek ngan urut-urut batang
antara kawan aku ngan awek ni berlangsung dalam 10 minit.
Kawan aku ni terus keluarkan batang dia. Tapi lepas tengok line
clearla. Awek ni pandai gak, dia cover batang kawan aku ni ngan
suiter yang memang dia bawak. Tapi dia tak pakai, cuma letak kat tepi
je tadi. Masa tu kalau orang tgk pun tak perasan sangat. Yela, kawan
aku ramas tetek awek tu kat dalam tudung labuh, awek tu lak urut
batang tapi cover ngan suiter. Padahal dalam tudung labuh awek tu
coli pun takde, butang pun dah bukak sampai perut.
Bila dah macam tu tetiba awek tu bisik kat kawan aku. “Kita pegi
tempat lain yang clear sikit jom” dengan suara dia yang slow dan
tersekat-sekat. Tak taula kawan aku awek ni takut orang dengar atau
memang tgh stim. Kawan aku lak pikir anak-anak yatim tu ada group
lain jaga kat depan pun setuju je. Lagipun dia datang situ cuma nak
tumpang dengar je ceramah bukan kena jaga anak-anak yatim tu. Awek ni
bangun dulu. Angkat beg terus jalan kearah kawasan khemah pompuan.
Tak pun dia betulkan jubah dia yang dah terbukak kat depan tu. Tapi
memang takde orang nampak pun, tutup ngan tudung labuh. Malam lagi
lak tu. Bila dah jauh sikit baru la kawan aku follow awek tu. Bukan
apa kawan aku takut orang syak pulak bila jalan sama-sama. Awek tu
jalan kat belakang khemah pompuan, jauh la gak dari khemah pompuan.
Memang takde orang nampak pun. Kawan aku ni pun follow je awek tu.
Diorang bila dah jauh dari kawasan ceramah tadi jalan sama-sama la.
Yela, dah area khemah pompuan, awek tu je la yang tau jalan kat situ.
Diorang jalan tak pakai lampu suluh, takut orang perasan. Walaupun
malam tapi takde la gelap sangat sampai tak nampak apa-apa. Kalau
setakat tunggul kayu tengah jalan tu boleh la nampak.
Bila dah sampai kat satu tempat yang agak lapang, awek tu pun bentang
tikar kecik buat alas. Awek tu mungkin bawak untuk buat alas masa
dengar ceramah tadi. Terus je diorang baring sama. Bila dah baring
berdua macam ni kawan aku terus je kiss pipi awek tu sambil terus
peluk. Nak tunggu apa lagi, dua-dua dah stim. Awek tu peluk kawan aku
gak, sambil usap-usap belakang kawan aku. Lepas tu kawan aku pun cium
bibir awek tu. Punyalah tak sabar awek tu, ditangkap mulut kawan aku
ngan mulut dia. Diorang pun buat french kiss. Kawan aku ni memang la
pro buat french kiss sebab biasa buat ngan awek dia, tapi tak sangka
awek tudung labuh ni pun pro jugak. Di kulum lidah kawan aku ni.
Sambil cium tu tangan kawan aku masuk dalam tudung labuh awek ni.
Diramas-ramas tetek awek ni.
Kawan aku cuba tanggalkan tudung labuh awek ni, tapi awek ni tak bagi
lak. “Senang nak lari kalau kantoi nanti” kata awek ni. Kawan
aku pun
tak kisah la. Diangkat tudung awek ni keatas. Tersembullah tetek awek
ni yang tegang dan keras dengan puting yang dah terjojol. Tangan awek
ni lak dah berani sungguh. Dikeluarkan batang kawan aku. Di lancapkan
batang yang keras tu. Sambil sekali-sekala ramas-ramas biji konek
kawan aku.
Dari bibir kawan aku terus pegi kat leher awek ni sambil menjilat kat
leher awek ni. Masa ni awek ni mengeliat kegelian sambil tangan dia
makin laju melancapkan batang kawan aku. Makin kuat kedengaran awek
ni mengerang bila lidah kawan aku main-main kat leher dia. Sambil
jilat leher awek ni, kawan aku terus menguli puting awek ni kiri dan
kanan. Sambil sesekali tangan kawan aku meramas tetek awek ni yang
pejal.
Tak lama kemudian awek ni bangun dari baring. Terus dia tanggalkan
jubah dia dan campak kat sebelah tempat diorang baring. Awek ni terus
baring balik kat sebelah aku dan tangannya capai balik kat batang
aku. Sekarang ni awek ni cuma tinggal tudung labuh dengan panties
kaler putih. Aku ni bila tengok keadaan awek ni yang tinggal tudung
labuh dengan panties makin geram la jadinya. Tak tunggu lama, aku
terus menjilat keliling tetek awek ni. Dari tetek kiri tukar tetek
sebelah kanan. Disedut-sedut isi daging tetek awek ni yang pejal
sambil putting dia digigit pelan-pelan. “ahhhh
…ouucchhh..ahhhh…
sedapnya u jilat…..” awek ni makin kuat mengerang sambil
tangan dia
makin ganas main kat konek aku.
Dia main-mainkan kuku dia kat kepala konek kawan aku. Kawan aku makin
ganas mengerjakan kedua-dua belah tetek awek ni. Bukan senang nak
dapat peluang macam ni, fikir kawan aku. Bila tetek sebelah kiri awek
ni mulut kawan aku kerjakan, tetek sebelah kanan pulak kena ramas
dengan gentel putingnya. Lepas tu tangan kawan aku sebelah dah mula
turun ke panties awek ni. Kawan aku usap-usap tangan dia kat panties
awek ni yang dah lembap. Dimainkan jari dia kat celah puki awek di
dari luar panties awek ni.
Awek ni tak menghalang tangan kawan aku dari mengerjakannya, malah
terus menarik tangan kawan aku kedalam panties dia. Kawan aku usap-
usap puki awek ni. Rasa bulu puki awek ni yang tipis tercukur rapi.
Awek ni cuba tarik track suit dengan uwear kawan aku kebawah. Kawan
aku angkat kaki dia bagi track suit dia terus tanggal. Sekarang ni
kawan aku tinggal tshirt je. Awek ni pulak terus tanggalkan panties
dia dan campak kat jubah dia. Awek ni pulak sekarang tinggal tudung
labuh je. Jari kawan aku dah mula main kat celah puki awek ni yang
dah basah berair. Jari kawan aku pelan-pelan gentel kat biji kelentit
awek ni. “arghhh…ahhhh…sedapnya…ouhhh…lagi sayang…I tak tahan!!…”
awek ni mula mengerang kesedapan bila biji kelentit dia digentel.
Sambil mulut kawan aku main kat tetek awek ni, jari kawan aku
menggentel kat biji kelentit awek ni. Awek ni mula meramas kepala
kawan aku sambil mengangkangkan kaki dia luas-luas supaya kawan aku
mudah mengerjakan puki dia. Jari kawan aku dari biji kelentit turun
ke lubang puki awek ni. Kemudian jari ni naik balik kat biji kelentit
dan turun ke lubang awek ni. Sampai kat lubang jari kawan aku tekan
pelan-pelan kat dalam lubang. Memang rasa sempit lubang puki awek ni.
Kepala kawan aku dari tetek awek ni sekarang dah turung kebawah dan
berada kat celah kelengkang awek ni yang tengah terkangkang. Lidah
kawan aku terus jilat kat biji kelentit awek ni. “ahhh…sedapnya…ahhh…
jilat lagi puki I….I tak tahan ni….lagi…lagi…ouhhh….” kaki awek ni
dah kepit kepala kawan aku menahan kenikmatan bila biji kelentit
dijilat. Kawan aku terus mainkan lidah kat biji kelentit, sambil biji
tu disedut, dan digigit pelan-pelan. Lidah kawan aku makin ganas
mengerjakan puki awek ni. Dimainkan lidah dia kat biji kelentit,
turun ke bawah kat lubang puki awek ni. Dijilat berulang kali sampai
awek ni mengerang-ngerang kesedapan. Sementara tu sempat jugak kawan
aku melihat aksi awek ni bila puki dia kena jilat. Awek ni kepala
terdongak keatas menahan kesedapan sambil tangan dia meramas sendiri
tetek dia dua-dua belah.
Awek ni tak lama bangun dan terus baringkan kawan aku pulak. “mana
aci, u dah kerjakan puki I puas-puas sampai I tak tahan, turn I pulak
nak kerjakan konek u yang tegang ni” awek ni bagitau kat kawan aku.
Kawan aku ikut je. Bila dah baring, tangan awek ni terus pegang
batang kawan aku, sambil mulut dia kulum kepala konek kawan aku.
Dijilat kepala konek ni yang berkilat, sambil dia tersenyum pandang
kawan aku bila kawan aku mengerang kesedapan. Agaknya dia bangga
dapat buat kawan aku mengerang. Dimainkan gigi dia kat kepala kote
kawan aku sampai kawan aku terpaksa meramas tudung labuh awek ni.
Awek ni teruskan aksi dia lagi dengan menjilat pulak keliling batang
kawan aku macam tengah menjilat aiskrim. Memang nampak berpengalaman
sungguh awek ni buat blowjob. Tak sangka, walaupun memakai tudung
labuh dan tingkah laku yang sentiasa nampak sopan, rupanya awek ni
punya pengalaman seks yang luas. Mulut awek ni masih menjilat
keliling batang sampaila kat biji konek kawan aku. Sampai kat buji
konek kawan aku, disedut-sedut biji konek kawan aku macam tengah
kulum asam.
Awek ni makin ganas, disumbat batang kawan aku dalam mulut dia.
Disedut batang kawan aku keluar masuk sampai setengah batang tu
hilang dalam mulut awek ni. Kawan aku makin tak tahan tengok aksi
gadis yang memakai tudung labuh mengulum dengan bernafsu batang dia
keluar masuk dalam mulut yang kecik dan comel. “u…I tak tahan ni.puki
I berdenyut-denyut nak kan batang ni…” awek ni mintak batang kawan
aku.
Kawan aku terus tukar posisi dengan awek ni. Sekarang awek ni dah kat
bawah terkangkang menunggu puki dia untuk dikerjakan batang lelaki.
Sambil tu dia angkat tudung labuh dia yang menutupi tetek dia keatas.
Kawan aku pegang bahu awek ni, sambil letakkan batang dia kat puki
awek ni yang rasa hangat berair. Kawan aku geselkan batang dia pelan-
pelan kat puki awek ni yang terpejam menghayati kenikmatan batang
bergesel dengan puki. Kawan aku kenakan kepala konek dia kat biji
kelentit awek ni. “ahhh…sedapnya…ahhh..arghhh…ahhh…sedapnya konek
u,sayang….” Kepala konek kawan aku dari biji kelentit dah turun
kebahagian lubang awek ni. Sambil dia terus gesel-geselkan kepala
konek dia kat luar lubang puki awek ni
Baru je nak masukkan kepala konek dia kat lubang puki awek ni, tiba-
tiba kawan aku dengar macam ada orang berjalan dari kawasan jeram tak
jauh dari tempat diorang buat projek ni. Kawan aku stop kejap. “ahhh…
uu…lagi…la…cepat la…I tak tahan ni…please…fuck me…puki I gian sangat
nak konek u tu…” awek ni masih nak mintak kawan aku teruskan aksi.
Pelik jugak kawan aku bila awek ni macam tak dengar apa yang dia
dengar. Memang la tak kuat, tapi kira jelas jugak bunyi orang
berjalan sambil bersembang. Kawan aku tak tunggu lama, terus capai
track suit terus je sarung. UWear dia tak pakai sebab tak jumpa masa
tengah kelam-kabut tu. Awek ni bila tengok kawan aku bersiap,
terpaksa la jugak sarung jubah dia tanpa pakai bra dengan panties.
Uwear kawan aku yang tadi tertindih dengan panties dan bra awek ni,
dimasukkan sekali dalam beg awek ni. Lipat tikar, diorang terus
bergerak tinggalkan tempat tu sebab kawan aku dengar orang berjalan
tu makin dekat. Sampai kat simpang antara khemah lelaki dan pompuan,
kawan aku terpaksa berpisah dengan awek ni. “apala u ni, I tak puas
tadi tau” “sorila, tapi I dengar ada orang tadi, I pun tak puas
jugak”. “ala, takde apa-apala, apa la yang u nak takut
sangat.” “nanti I nak lagi u punya ni, geram sangat dengan konek u
ni” sambung awek ni lagi sambil tangan dia dengan nakal meramas
batang kawan aku. Sebelum berpisah tu, sempat jugak diaorang buat
french kisss sambil berdiri. Kawan aku sempat jugak masukkan tangan
dalam tudung labuh awek ni dan meramas puas-puas tetek awek ni yang
still tegang. Sampai kat khemah dalam pukul 12 tengah malam, siap-
siap terus kawan aku masuk tidur sebab letih sangat