OhCerita

alkisah isteri ramlan

kisah ini diceritakan oleh seorag kawanku. iannya mengenai bagaimana isterinya tidak mahu tinggal bersamanya lagi setelah menjaga bapa angkatnya yang sakit.
ramlan telah berkahwin dengan gadis pilihannya sendiri iaitu leha yang dikenalinya semasa sama-sama belajar diuniversiti lagi
selepas tamat pengajian ramlan dan leha terus melangsungkan perkahwinan mereka. ramlan kemudian mendapat perkerjaan yang agak bagus di kuala lumpur dan leha pula tidak bekerja kerana ramlan lebih suka isterinya itu sebagai suri rumah. leha hanya menurut kerana ia mempersetujui apa yang dicadangkan oleh ramlan.
sebagai pasangan pengantin yang lain. kehidupan mereka sangat bahagia. ramlan menjalankan tanggungjawabnya sebagai suami dengan sebaik mungkin dan leha pun demikian juga. kehidupan seks mereka baik kerana boleh dikatakan setiap malam ramlan akan bersekedudukan dengan isterinnya. leha sangat berpuas hati dengan ramlan kerana dapat memenuhi tuntutan nafsunya dengan sebaik mungkin.
selepas enam bulan berkahwin. ramlan kian sibuk dengan kerja di pejabat yang dipikulnya. oleh yang demikian kehidupan seks mereka yang selama ini hangat kian beransur pudar. ramlan menerangkan kepada leha dia sibuk dengan tugasannya dipejabat. leha sebagai iseri terpaksalah terima walaupun hatinya memberontak kerana leha sangat idmankan kehidupan seks sebelum ini yang dapat memuaskan tuntutan nafsunya. leha hanya memendam rasa sahaja.
pada suatu hari ramlan menerima pangilan dari bapa angkatnya. menyatakan bapa angkatnya mengalami kemalangan dengan sebuah kereta semasa menunggang motosikalnya. hanya kaki nya sahaja yang mengalami kecederaan. ramlan dan isterinya leha pulang ke kampung untuk melihat keadaan bapa angkatnya.
bapa angkat ramlan mempunyai badan yang agak sasa kerana ianya kuat mengerjakan kebun yang terletak di belakang rumahnya. usianya mencecah 65 tahun tetapi tinggal bersendirian kerana isterinya telah meninggal dunia 6 tahun yang lalu.
setelah satu minggu tinggal di kampung ramlan terpaksa pulang ke kuala lumpur kerana cutinya telah habis. ramlan mencadangkan supaya isterinya tinggal sementara di kampung menjaga bapa angkatnya. leha agak keberatan tetapi ramlan mengatakan hanya sementara dan ianya akan pulang dalam sebulan lagi untuk mengambilnya pulang. leha bersetuju dengan cadangan suaminya dan menyuruh ramlan datang mengambilnya seperti masa yang ditetapkan.
setelah sebulan ramlan meninggalkan isterinya. ramlan pun pulang ke kampung. rindu hatinya kepada leha kerana lama ramlan tidak merasai belaian tubuh badan isterinya. hanya pangilan telefon yang sekali sekala menjadi pengubat rindunya kepada leha.
setelah sampai ke kampung ramlan memasuki rumah bapa mertuanya. ramlan melihat isterinya sedang memasak di dapur. ramlam mendekati isterinya dan memeluknya dari belakang isterinya terkejut dan tersenyum melihat ramlan. tetapi ramlan hairan kerana isterinya menolak pelukannya. bapa angkatnya tidak ada di rumah kerana telah ke kebun di belakang rumah.
ramlan berehat menikmati udara yang segar di kampungnya. pada sebelah malamya ramlan tidur bersama leha dan menjalankan tanggungjawabnya sebagai suami selama sebulan tidak menjamah tubuh montok isterinya. ramlan melepaskan nafsunya yang dipendamkan kepada leha isterinya. ramlan merasakan kelainan kerana isterinya hanya mendiamkan diri tanpa membalas serangan yang dibuat olehnya.
sebelum persetubuhan bersama leha ramlan dapat melihat perubahan pada tubuh badan isterinya terutama pada buah dada leha yang membesar dua kali ganda dan pinggungnya pun turut membulat dari sebelum ini. semasa ramlan menjelajah lorong nikmat leha , ramlan dapat merasakan kelonggaran lorong nikmat leha itu. tetapi ramlan meneruskan juga tanggungjawabnya itu. setelah selesai ramlan terus terlena.
pada tengah malam ramlan terjaga dari tidurya kerana terasa kepanasan dan dahaga. ramlan mendapati leha tidak berada di sebelah katilnya ramlan menjadi hairan. tiba-tiba ramlan terdengar satu suara yang yang dikenalinya. iaitu suara leha yang sedang mengerang kesakitan dan nikmat seperti semasa mengadakan hubungan kelamin masa mula-mula mereka mendirikan rumahtangga dahulu.
ramlan bangun dan mencari di mana erangan itu datang. alangkah terkejutnya ramlan apabila mendapati erangan itu datang dari bilik bapa angkatnya.ramlam mendekati dan mengintai melihat apa yang sedang berlaku. ramlan dengan jelas dapat melihat tubuh leha isterinya dan bapa angkatnya dalam keadaan bogel tanpa seurat benang pun. ramlan melihat dengan jelas senjata bapa angkatnya menjunam keluar masuk di dalam lorong cipap leha dengan asyiknya. leha menerima dan membalas setiap tujahan yang dilakukan bapa angkatnya dengan megerang nikmat dan memeluk tubuh bapa angkatnya seperti sudah lupa segalanya.
ramlan mengakui senjata bapa angkatnya memang lebih besar dan panjang dari senjatanya. ramlan melihat berbagai posisi yang dilakukankan oleh bapa angkatnya kepada leha dari melentang , mengereng dan menonggeng. dari lubang cipap hinggalah lubang jubur leha dikerjakan oleh bapa angkatnya. patutlah leha tidak memberi tindakbalas semasa persetubuhannya tadi kerana leha telah mendapat nikmat yang lebih berganda lagi dari bapa angkatnya.
setelah hampir 3 jam semuanya selesai. ramlan menggagahi dirinya kembali ke tempat tidurnya dan berpura-pura tidur, 10 minit selepas itu leha masuk dan berbaring sebelah nya.
pada keesokkan paginya ramlan bagun dan mendapati leha masih tidur dengan nyenyaknya. ramlan mendekati leha dan membuka selimut yang membaluti tubuh leha. rupa-rupanya leha dalam keadan bogel. ramlan membuka kangkang leha dan mendapati kesan kemerahan lubang cipap leha masih tenganga dan melihat kesan air mani yang masih basah dan melekat di paha leha. begitu juga dengan luang jubur leha. ramlan melihat kesan kemerahan dan lendir air mani masih melekit pada punggung leha. leha terjaga dan hairan melihat tingkahlaku suaminya ramlan.
tanpa berselindung ramlan menyatakan dia telah meyaksikan segalanya apa yang telah terjadi semalam. leha agak terkejut dengan kenyataan ramlan. tetapi apa yang tidak disangka-sangka ramlan leha terus meminta cerai dengan nya kerana leha menyatakan dia tidak bahagia bersama ramlan lagi. leha mengatakan setelah dia bersetubuh dengan bapa angkatnya dia menikmati kepuasan yang tidak terhingga dan tidak sanggup untuk melepaskannya.
ramlan kebinggungan. ramlan ingin pulang ke kuala lumpur petang itu. ramlan mengajak isterinya leha untuk mengikutinya sekali tetapi leha enggan.
ramlan terpaksa mengalah dan setelah berfikir panjang ramlan mengambil keputusan untuk menceraikan leha. walaupun dia masih sayang akan isterinya itu.
kini setahun telah berlalu ramlan mendengar kahabar bahawa leha terus berkahwin dengan bapa angkatnya selepas idahnya tamat. dan kini ramlan telah pun berumahtangga kembali dengan wanita yang lebih cantik dari leha isterinya dahulu.
selepas kejadian itu ramlan telah merawat dan mengubati tenaga kelakiannya. kini zakarnya telah lebih besar dan panjang dari terdahulu. setiap kali bersetubuh dengan isteri barunya. ramlan akan mendapat pujian dari isterinya dan hidup ramlan kini lebih bahagia.
ramlan menasihatkan saya supaya menjaga tenaga kelakian kerana jika isteri mendapat kepuasan yang maksimum maka kasih sayang isteri akan bertambah dari hari ke hari.

Posts