OhCerita

Bakal Adik Ipar

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | Cerita Hangat | Cerita Panas Seksi | Cerita Rogol | Cerita Seks Sepupu | Cerita Adik | Cerita Seks Bontot | Gila Seks | OhCerita

Nama aku halim.nie adalah cerita benar yang akan aku ceitakan buat
teman2 yang kaki sex..aku dah bertunang..tunang aku orang pahang dan aku
orang kedah.cam biasa bila dah tunang mesti gi umah dia.tunang aku ada 3
orang adik perempuan dan 2 orang laki2.ketika aku kerumah dia adik
lelakinya tida dirumah kerana kerumah abgnya dikuantan.yang ada hanya
ibu,akak dia 2 rang dan adik perempuannya.buat pengatahuan ko orang tunang
aku baru kehilangan ayah..dalam 3 tahun..ok..nak dijadikan cerita sewaktu
aku ketandas untuk mandi aku tak perasaan dalam bilik air tu ada adik
tunang aku(aku panggil dia ina jer)…masa aku masuk dia tengah buang air
kecil..so,ternampaklah cipapnya yang tak berbulu..maklumlah budak lagi
baru umur 11 tahun..aku pura2 minta maaf kerana tak tahu dia
didalam..kemudian dia berkata”abg lim nampak ke ?”..nampak apa aku
kata..nampat tu laa..”aku fahamlah apa yang dimaksudkan anak gadis
ini..”nampak…kenapa?”..”taklah segan aje”katanya..”laaa…semua
perempuan punya tu sama jer,apa nak dimalukan”..nyampuk aku..
“bang lim buat apa dalam bilik air nier”..ina bertanya..
“nak mandi”kataku
“mandilah”katanya balik..
“ialah ina keuar dulu”balasku..
“laaa apa nak malu..kan lelaki punya semua sama”..aku kena balik..
“ok..tapi jangan teperanjat..”aku mula memberanikan diri..
aku terus buka tawel aku dan batang aku yang panjang 7 inci terus memcacak
macam nak meletup..
“bengkok !!!”perkataan yang keluar dari mulut ina
“kenapa tak penah tengok ke”
“tengok gambar jer..tapi batang kat gambar tu tak bengkok cam batang bang
lim”katanya..
“abis tadi ina kata semua sama”balasku..ina tersenyum malu..
“ina punya cam mana lak”tanyaku..
“tah..”jawabnya dengan ringkas..
“leh ang lim tengok’kataku..
“malulah”balas ina..
“apa nak malu..ina dah tengok abg lim punya”aku mengayat lagi..
“ok …tapi jangan bagi tau kakak..”katanya
“ok”balasku..
ina membuka kain batiknya dan ternampaklah nonoknya yang tembab tak
berbulu..fuh..merah lagi…
“leh abg lim pegang”..
“nak buat apa”
“pegang jer”
“malulah”katanya..
batang aku semakin tegang melihat nonoknya yang kian mengembang..
“bolehlah”pintaku.
“kejap jer tau”katanya..
“ok”..
aku beraba nonoknya..aku
cari biji kelentitnya..nah dapat..aku gesek manja..ina kian gelisah..air
mula terbit bila aku megentil kelentitnya…
“abg lim jilat boleh”kataku..
ina menganggukan kepala..
“ina duduk mengangkang”pintaku..
ina duduk dan kakinya mengangkang luas..nampaklah nonoknya tebbuka lalu
aku menjilat…”ahhhhhhh…sedap bang lim”rengek ina..aku terus menjilat
tanpa rasa geli..aku masukkan lidah aku kedalam
nonoknya..ahhhhhh.sedapnya…lagi..lagii..lagiii..sedap…kata ina…aku
menarik tanganya memegang konek ku..ina ku ajar melancapkkan
konekku..besarrrr..panjanggggg..katanya.ina kolom konek abang..pinta
ku..tampa nerkata apa2..ina trus kolom batang aku..fuhhhhh..sedapnya inaaa
..makin aku kata sedap makin laju pergerakkan mulut ina..dia isap buah
aku..aku rasa budak nie dah stim 100%.setelah puas mengolom ina bangun
lalu berkata.”ari nier ina nak rogol abg lim”tepernjat aku dengar
kata2nya..ina semakin rakus..abis aku dijilatnya dari ujung rambut sampai
ke hujung kaki.yang palin sedap dia jilat lubang juburku..fuhhhhh..sedap
sekali..aku menarik ina keatas..aku hisap teteknya yang tak berapa
besar..aku nyonyot betul2..ina kian stim..kemudian aku halakan batang aku
kecipap ina dengan laju ina menerik lalu berkata”ina masih dara”..”ina
taknak”..ina puaskan abg lim tapi jangan masukkan ok”..katanya.”oklah”aku
mengalah..daripun dia sekolah lagi dan masih sempit nonoknya..kalau masuk
buat sakit kepala butoh aku jer..dari pun akak dia aku akan rasa tak lama
lagi..kemudia kau berkata” ok abg lim tak masukkan tapi ina kena isap
konek abg lim sampai keluar”…kataku”baiklah”balasnya..ina terus isap
konok aku..kali nie ganas sikit cara dia menghisap..buah aku pun dia
hisap..kau terus meraba teteknya…lebih kurang 15 minitdia hisap aku rasa
nak terpancut..aku kata”ina dah nak kuar”..ina menarik mulutnya..
“ina telan yer air abg lim”kataku
“emmm”itulah yang aku dengar..
dia terus mengolom batangku..akhirnya satu pancutan yang kuat dan banya
aku rasakan keluar dari konekku dan ina terus menelannya hingga
kering.”apa rasanya”kataku..
“sedappppp”katanya…
“ina puas”kataku..
“puas..tersangat puas”katanya..
“bila ina leh isap lagi”katanya..
“bila2 kalau ina nak”kataku..
dari ari itu ina mula ketagih menghisap konekku..penah masa aku tengak
tido kat sofa dia hisap konek aku..tak tau lah dah berapa gelen air mani
aku bakal adik ipar aku telan..yang aku tak dapat lupakan sewaktu dia
hisap konek aku semasa air mani aku kuar dia suruh pancut kat mukanya dan
dia kuarkan air maninya depan aku….sejak dari itulah kalau cuti aku
kepahang untuk memberikan air mani aku buat adik ipar aku yang kuat isap
konek aku

Posts