OhCerita

Balasan Pengorbanan Amira

Angin bertiup kencang berlumba-lumba memasuki tingkap cermin sambil membelai rambut Amira. Tangan kanan Amira mencapai sikat dan menyisir rambutnya perlahan. Dia tersenyum menatap wajahnya di cermin.
Amira bangga dengan bentuk tubuhnya tapi timbul sikit kerisauan dihatinya kerana walau telah 4 tahun berkahwin dengan Zulkifli mereka belum dikurniakan zuriat. Amira memerhatikan bentuk tubuhnya dicermin masih lagi kekal langsing seperti sebelum berkahwin. Amira melangkah kearah jendela, diluar kelihatan kanak-kanak riang sedang bermain di taman.
“Entah bila la aku nak ada anak sendiri…” bisik Amira sambil menutup tingkap dan melangkah menghadap cermin. Hatinya puas dengan bentuk tubuh yang langsing, raut muka baby face ditambah lagi buah dadanya yang telah membengkak dari sebelumnya, dia puas kerana buah dadanya masih belum menampakkan tanda kendur. Dia membayangkan bagaimana bentuk tubuhnya bila ditakdirkan dia mengandung nanti.
“Kenapa muram, bang?” Soal Amira melihat suaminya muram tidak ceria seperti kebiasannya.
“Abang tersilap keluarkan cek, sekarang boss suruh abang ganti kerana abang cuai” Balas Zulkifli sambil melepaskan punggungnya diatas sofa. Amira membuntuti suaminya perlahan duduk disamping Zulkifli.
“Banyak ke duit yg tersilap keluar tu?” Soal Amira sugul. Suaminya hanya mampu menganggukkan kepala lemah.
“50 ribu ringgit, abang kena ganti dalam masa14 hari sebelum akaun utk bulan ini ditutup. Jika tak …..” Zulkifli terhenti sambil matanya redup menatap wajah Amira yang ayu.
“Abang akan diserah kpd polis kerana pecah amanah” Sambung Zulkifli sayu.
Tiga hari kemudian Zulkifli dipanggil masuk oleh bossnya. Berderau penuh debaran, dia tidak pasti, paling menakutkan Zulkifli jika bossnya buat laporan polis mengenai kehilangan wang tersebut.
“Duduk Zul…., adoiiii pening kepala aku pikir macam mana nak tolong kau ni” Rungut Encik Kamal boss Zulkifli.
“I ada cara, takut awak tak sanggup” Sambung Encik Kamal. Dibenaknya telah terbayang isteri Zulkifli yang mempunyai wajah yang sungguh ayu jelita. Dua kali dia bertemu sewaktu jamuan hari raya syarikat beberapa tahun dahulu.
“Bagaimana caranya boss?” Zulkifli tidak sabar ingin tahu cara penyelesaian yg dimaksudkan oleh bossnya.
“Apaaaaaa!!!?” Amira terkejut bila Zulkifli beritahu bossnya akan selesaikan kesilapannya dengan bersyarat.
Amira menangis mulutnya terbungkam tidak berkata2. Dia begitu sedih dan kecewa dengan cara penyelesaian yg dicadangkan oleh Boss suaminya.
“Abang pun tak setuju dgn cadangan Encik Kamal, biarlah abang tanggung kesalahan abang” Zulkifli merangkul Amira sambil membisikkan kata2 pujukan kepada isterinya.
Dua hari kemudian setelah mereka selesai bersetubuh. Sambil mengusap-usap dada Zulkifli, Amira memberikan jawapannya.
“Jika abang tak temui jalan utk bayar duit tu, Mira sedia berkorban demi abang” Ujar Amira perlahan.
“Mira, jangan paksa diri Mira, biarlah abang yg tanggung sorang” Balas Zulkifli sambil tangannya membelai rambut Amira yang menutupi dahi. Zulkifli menyapu air mata Amira yang meleleh tiba2 dari kelopak matanya.
“Seminggu tak lama, bang. Lagipun tak luak pun. Yg penting kita tidak dipisahkan oleh ‘tirai besi’ ” Ujar Amira nekad demi suaminya. Zulkifli memeluk erat isteri, mereka terlena hingga ke pagi.
Di pejabat Zulkifli telah beritahu bossnya bahawa dia dan isterinya setuju dengan cara penyelesaian kehilangan duit syarikat secara tidak sengaja. Encik Kamal tersenyum.
“Ini syarat, bacalah dan fikirkan sebelum setuju. Jika setuju Encik Zulkifli dan isteri turunkan tanda tangan. Saya tak mahu perkara berbangkit akan datang” ujat Encik Kamal sambil menghulurkan kertas A4 kepada Zulkifli. Sepintas lalu Zulkifli membelek ada 4 helai semuanya.
Dirumah Zulkifli menunjukkan surat syarat persetujuan kepada Amira.
Ini adalah pengakuan persetujuan menyelesaikan kesilapan pengeluaran wang syarikat xyz sebanyak RM50 ribu antara Encik Zulkifli dan Encik Kamal.
Dengan tanda tangan dibawah ini maka Encik Zulkifli telah bersetuju membenarkan isterinya Amira untuk diperlakukan apa sahaja oleh Encik Kamal selama tempoh seminggu.
Selama tempoh tersebut Puan Amira akan sentiasa patuh dan taat tanpa bantahan keatas apa jua arahan dan permintaan daripada Encik Zulkifli kecuali jika arahan atau permintaan itu mendatangkan kecederaan fizikal keatas Puan Amira…..
Sebagai persetujuan, seoanjang tempoh itu, Encik Zulkifli tidak akan membantah, memberontak atau menghalang apa sahaja yg diperbuat oleh Encik Kamal keatas Puan Amira.
Persetujuan ini bermula pada tarikh ……… hingga……..
“Abang sanggup? Berat ni….” Ujar Amira. Zulkifli menganggukkan kepala longlai.
Mereka sepakat untuk redha dan rela dgn syarat Encik Kamal. Mereka menetapkan hari Ahad sebagai tarikh permulaan memenuhi syarat yg ditetapkan.
“Zul, maafkan aku, hari ini start perjanjian kita” ujar Encik Kamal sambil meletakkan beg pakaian. Zulkifli duduk diatas sofa. Amira mencapai beg pakaian Encik Kamal lalu dibawa kedalam bilik.
“Amira, kesini kejap” Encik Kamal memanggil Amira keruang tamu.
“try pakai baju ini” Encik Kamal menghulurkan beg berisi baju yg baru dibelinya semalam.
“Aaaaa…. tak perlu malu-malu, bogel terus” Encik Kamal beri arahan kepada Amira. Merah muka Amira melepaskan dengan perlahan satu persatu baju yang dipakainya dihadapan Encik Kamal dan suaminya.
“Tak mau ada coli dan seluar dalam, tanggal semua” arah Encik Kamal bila Amira tidak melepaskan coli dan seluar dalamnya.
“Zulllllll….. cantik bini ko…. badan perrrhhhhh” puji Encik Kamal. Tersipu-sipu Amira mencapai pakaian yg dihulurkan encik Kamal dan memakainya.
“Pandai awak jaga badan, Amira… pejal, cantik….” Puji encik Kamal sambil meramas-ramas buah dada Amira.
“Dalam rumah sepanjang masa, awak kena pakai baju ini, faham?” Soal Encik Kamal. Amira menganggukkan kepala.
“Kau lihat bini kau tu, memang tercantiklah” puji encik Kamal. Zulkifli tersenyum melihat isterinya berpakaian yang teramat seksi. Baju yang disuruh pakai oleh encik Kamal hanya menutup sedikit bahagian buah dada dan terdedah dibahagian bawah buah dada hingga pusat dan panties yg hanya menutup cipap. Dengan pakaian itu buah dada Amira bagaikan tersembul keluar menutup bahagian punting tapi yang lain terdedah.
“Perrrhhhh tak tertahan aku….., mari sini….” Encik Kamal memanggil Amira.
Amira menghampiri Encik Kamal dan tangan Encik Kamal segera menyambar tangan Amira hingga Amira terduduk diatas ribaan Encik Kamal.
“Awak memang cantik” bisik Encik Kamal sambil memberikan kucupan dibibir Amira. Leher Amira dijilat sambil tangan kiri Encik Kamal meramas buah dada Amira.
Tangan Encik Kamal semakin liar, alur cipap Amira diusapnya.
“Awak dah basah….” Encik Kamal bersuara memberitahu alur cipap Amira telah banjir oleh air birahi. Amira masih memejamkan mata membiarkan dirinya diperlakukan apa sahaja oleh Encik Kamal. Amira terlupa suaminya sedang menonton adegan mereka.
Encik Kamal membuka baju-t yg dipakainya dan berbogel, ditariknya tangan Amira kearah koneknya. Zulkifli terpegun melihat bossnya yg berbogel sedang mendakap Amira.
“Besarnyaaa…..” Amira separuh terjerit bila tangannya dipandu oleh Encik Kamal kearah koneknya. Encik Kamal membuka baju seksi yg dipakai Amira. Mereka berdua berbogel tanpa menghiraukan Zulkifli. Masing-masing telah dipenuhi perasaan birahi yang meluap-luap.
Encik Kamal mendukung Amira kedalam bilik. Tanpa berlengah Encik kamal mengangkat kedua belah kaki Amira keatas bahunya, lalu meletakkan koneknya digerbang rahim Amira yang telah lama berlendir.
“Abangggggg…….sakittttt…….” Amira menolak dada encik Kamal kerana sewaktu separuh konek Encik Kamal meneroka rahimnya Amira merasakan terlalu sakit.
“Sikit lagi….rasanya konek Zul tak pernah sampai sini, sebab tu masih sempit lagi” pujuk encik Kamal dalam mod bertahan. Bermain2 dibibir luar pantat Amira.
“Aaaaaaaa sedapppp….” Amira megerang nikmat.
“Ada separuh lagi tak lepas ni, tahan sikit ya..” ujar Encik Kamal dengan posisi serangan.
“Adoiiiiiaaaaaaaaaass..aaaahhhhhh sedapppppnyaaaaaa…. aaaahhhh” Amira terjerit kuat bila Encik Kamal menekan laju tanpa belas kasihan. Tangannya cuba menolak Encik Kamal tapi akhirnya bertukar Amira mendakap tengkuk Encik Kamal.
“Aaahhhhh sedapnya…ohhhhhaaaahh” Amira mengerang kenikmatan menerima tusukan konek Encik Kamal yang panjang dan besar pertama kali meneroka ruang yg sungguh nikmat.
“Selama ini awak tak rasa seperti ini?” Soal Encik Kamal. Amira hanya mengelengkan kepala. Matanya masih terpejam menghayati kenikmatan yang pertama kali dirasainya.
Entah berapa kali Amira klimaks telah tidak terhitung lagi Encik Kamal masih gagah mendayung dengan pelbagai aksi.
“Aaaaaaabaannggggg…ouuuhhhhhh aaaaaaa…….aahhhhhhhhhhhh” Amira kejang punggungnya terangkat. Seluruh rongga rahimnya mengurut-urut konek En Kamal.
“Aaaaaaahhhhhhh ahhhhhhhh…ohhhhh” Encik Kamal mencapai klimaks bertaburan air maninya menyembur dinding rahim Amira benih-benih zuriat Encik Kamal bertembung dgn benih Amira menyatu tanda kenikmatan bersama. Amira terkulai lesu berbogel disisi Encik Kamal berpelukan.
Suami Amira hanya jadi pemerhati. Bila Zulkifli terangsang melihat adegan isterinya bersama bossnya, Zulkifli akan melancap di bilik air.
Masuk hari keenam Amira semakin mesra dgn Encik Kamal dan selalu Amira pula yg minta dipuaskan. Mereka melakukan persetubuhan tidak mengira tempat, didapur, dibilik air ada masanya sedang berborak menonton tv mereka sempat melakukan seks walau suaminya ada disitu. Amira anggap suaminya bagaikan tunggul tidak dipeduli yg penting nikmat seks dapat diraih.
“Zul, mari sini” Encik Kamal memanggil Zulkifli kedalam bilik, dilihatnya Amira sedang terlentang gelisah minta dipuaskan setelah dirangsang oleh Encik Kamal.
“Lagiii dalam lagiiiiii…. ohhhhhh” rintih Amira minta Zulkifli memasukkan koneknya lebih dalam lagi. Namun tidak kesampaian, konek Zulkifli yg panjangnya 3 inci itu hanya bermain2 dipermukaan faraj Amira. Zulkifli dapat merasakan lubang faraj isterinya dah terlalu longgar tidak seperti sebelumnya.
“Aaaaaaahhhhhhhh” Zulkifli mencapai klimaks tidak sampai 5 minit. Airmaninya meleleh keluar dari celah cipap Amira.
“Dah? Cepatnya..” sapa Encik Kamal seolah memperli Zulkifli sambil mengusap2 koneknya dan menghampiri Amira yang sedang minta disempurnakan kenikmatan. Terkemut-kemut Amira menahan gelombamg nafsu yg membuak2.
“Aaaaaaaahhhhhh sedappppp….. laju lagi……laju…. ohhhh” Amira menjerit nikmat bila konek Encik Kamal mengelonsor laju membenam hingga kedasar farajnya.
“Sedapnyaaa banggggggg” rengek Amira mulutnya terlopong melepaskan udara nikmat.
En Kamal membiarkan koneknya terbenam sambil menikmati kemutan faraj Amira bagai ditarik2. Amira juga dapat merasai nikmat bila konek En Kamal bergerak2 dalam farajnya.
“Aaaaaaaaabbbbbbbgggggggggggg arrrhhhhhhhhhhh” Amira menjerit panjang farajnya mengemut kuat sambil menghamburkan air nikmat
Setelah Amira reda, En Kamal mendayung dgn speed maksima, berbuai2 buah dada Amira.
“Ahhhhhh……ahhhhhhh” En Kamal semakin rakus. Akhirnya mereka melepaskan suara kenikmatan bersama serentak menghamburkan air nikmat bertembung dan sekali lagi menyatu seperti badan mereka yg melekat menjadi satu.
“Zul, Mira… hari ini hari terakhir saya disini. Maaf salah silap saya. Zul terakhir dari saya kau saksikan persembahan saya dan isteri kamu yg spesial” ujar En Kamal sambil memberi isyarat kpd Amira datang rapat kpdnya.
En Kamal merentap baju seksi Amira dan menolaknya terlangkup diatas sofa. Punggung Amira diangkat, En kamal melucutkan tuala yg dipakainya dan meletakkan kepala koneknya dicelah alur faraj Amira. Dgn air mazi Amira , En Kamal menyapu kepala koneknya hingga basah lubang bontot Amira.
“Ooooooooooo” Amira mengerang nikmat. Perlahan konek Kamal membuka lubang bontot Amira.
Kamal melicinkan koneknya dgn air mazi dan menekan masuk kedalam bontot Amira.
Melolong Amira kesakitan bila konek Kamal yg besar dan panjang menerobos masuk kedalam bontotnya. Beberapa dayungan dalam bontot Amira Kamal memasukkan pula koneknya dalam faraj Amira.
Sedang Amira minta dipuaskan Kamal mencabut koneknya dan melancap hingga air maninya terpancut diatas perut Amira dan mengenai buah dada Amira.
Kemudian En Kamal menyuruh Zulkifli suami Amira melancap diatas tetek Amira hingga terpancut.
Amira yg belum dipuaskan mengeliat tidak menentu kerana birahinya telah memuncak sepenuhnya.
“Tolonglahhhhhh…. bangggg…… Kamal…bang Zullllll…. tolonggggggg Mira” Amira merintih merayu minta dilepaskan gejolak nafsu yg meninggi. Kamal menghalang Zulkifli membantu. Mereka melihat Amira berguling2 menahan birahi yg tinggi.
Akhirnya Amira melancap bagi melepaskan birahinya. Amira memasukkan tiga jari dan mengorek2 pantatnya dengan laju.
“Aaaaaauuuuuwwwwwwaahhhhhhhhhh” Amira mencapai klimaks terangkat2 punggungnya melepaskan air nikmat yg bersemburan.
Amira bingkas bangun mendapatkan En Kamal.
“Abang jahat…..jahattt….tak baik tau buat Mira macam tu…..” Mira menumbuk2 manja bahu En Kamal dan terus memeluk En kamal.
Sejak itu, setiap kali berama Zulkifli….Amira akan membayangkan pengalamannya bersama En Kamal. Zulkifli tahu apa yang diingini oleh Amira tapi dia tidak mampu untuk memberikannya. Zulkifli merasa ada sesuatu yg hilang dari kehidupannya. Akhirnya sebulan setelah kejadian itu Zulkifli memberanikan diri mengetuk pintu bilik pejabat En Kamal.
“Ya Zul…ada apa2 masalah yang boleh saya bantu…” En Kamal tersenyum memandang Zulkifli.
“Err…boss…saya sebenarnya nak minta kita sambung semula perjanjian kita… kali ni terpulang lah berapa lama yg boss suka….” ujar Zul terketar. Encik Kamal tersenyum dan berfikir sebentar.
“Hurmm…baik la tapi saya ada satu permintaan…”jawab Encik Kamal.
“Mira…abang dah minta Encik Kamal untuk sambung semula perjanjian kita. Mulai hari ini Mira jadi ‘bini’ Encik Kamal sepenuhnya…abang tiada hak lagi atas Mira. Hanya Encik Kamal yang berhak atas Mira…” Zulkifli menerangkan pada Amira dengan perasaan teruja. Memang En Kamal tidak membenarkan Zulkifli menyentuh Amira lagi kerana En Kamal mahu membuntingkan Amira. Itu la permintaan yg ditetapkan En Kamal dipejabat tadi.
“Mira setuju bang….errr….jadi ‘bini’ atau jadi ‘betina sundal’ dia bang?…hihihi….bila Encik Kamal nak datang…tak sabar rasanya….” jawab Amira bersemangat.
“Amboii miangnya isteri abang ni…” usik Zulkifli tersenyum.
“Hihihi…mesti la….kan isteri abang ni nak dapat ‘laki’ baru malam nanti…” jawab Amira menjeling manja suaminya.
Amira tersenyum sendirian di dalam bilik sambil memandang tubuhnya didepan cermin. Amira mengusap2 perutnya yang membuncit sambil sesekali memandang En Kamal yang berbogel tidur diatas katil. Konek yang menjadi kegilaan Amira terlentok dicelah peha En Kamal. Amira tersenyum melihatnya. Kini telah lima bulan Amira menjadi ‘BINI’ En Kamal. Pengorbanannya menyelamatkan suaminya dulu tidak sia2. Amira telah tiga bulan disahkan mengandung anak kembar hasil benih En Kamal.
“Sayang….cepat la bersiap…nanti kita terlambat untuk buat pemeriksaan kat klinik ibu mengandung tu…” terdengar suara Zulkifli dari luar bilik.
“Kejap… Mira tengah pakai baju ni” Amira membalas. Hari ini Amira akan pergi membuat pemeriksaan rutin mingguannya diklinik ibu mengandung ditemani Zulkifli…suaminya. Amira tahu suaminya begitu bersemangat dan tidak sabar untuk mendapat anak biarpun suaminya tahu anak itu bukan dari benihnya.
“Laki sayang tak bangun lagi ke?” Tanya Zulkifli memandang En Kamal yang terlentang bogel diatas katil sebaik Amira membuka pintu bilik.
“Empat round malam tadi….tu yang bang Kamal penat sangat agaknya…hihihi…” jawab Amira menerangkan.
Zulkifli dan Amira bergurau senda… berjalan berpimpinan menuju ke kereta seperti pasangan bahagia suami isteri yang lain.

Posts