Press ESC to close

Aku

0 Comments

aku duduk dikampung … so parent aku kira style kampung ler… aku ada sorang adik pompuan masa tu umur dia 15 tahun …. bilik air rumah aku style kampung ……

Continue reading

Pondok Usang

0 Comments

Kisah ni semasa aku ikut kawan aku bercuti kat kampong dia kat Kedah.Musim menuai pulak tu. Jadi nak diteruskan cerita,pada suatu petang yang berangin sepoi2 mengatok giler,aku bagitau kat kawan…

Continue reading

Gee

0 Comments

Gee dan Pakcik Bidin 12 Dis 2018 Fauziah atau Gee ingin membeli sebuah handfon… dia tak pernah ada handfon… kawan2nya di sekolah, Ira dan Fizah dah pun ada satu sorang……

Continue reading

Aku Wanita Pencen

0 Comments

Aku dan Salleh selalu melakukan perbuatan terkutuk itu tidak kira masa dan tempat. Asalkan tiada orang dan selamat, pasti kami melakukannya. Salleh bagaikan seorang pelanggan setiaku. Malah bagi ku, dialah…

Continue reading

Lina

0 Comments

Minggu ini sudah minggu ke 39 lina mengandungkan perutnya yang kini telah mencecah 48 inci tu… lina telah dijangkakan akan beranak pada minggu ini, namun begitu dia masih gagah mengajak…

Continue reading

Cik Aida

0 Comments

Aku dikira bernasib baik dibandingkan dengan sebahagian kawanku. Kehidupanku agak mewah disebuah banglo besar di kawasan elit. Aku tinggal berdua sahaja dengan ibuku sejak ayahku meninggal tujuh tahun lalu kerana…

Continue reading

Ibu Dahlia

0 Comments

Hai…..nama gua Ricky. Kejadian ini terjadi waktu gua kelas 2 SMA. Gua anak yang pemalu. Di sekolah gua ada guru Bhs. Indonesia yang cakep banget. Semua teman cowok gua paling…

Continue reading

Makcik Ku Sayang

0 Comments

Saya ingin berterima kasih kepada webmelayuboleh kerana semua yang terdapat di dalamnya sangat menarik. Sebab itu saya ingin menceritakan kisah yang telah berlaku kepada saya. Semasa umur saya 6 tahun…

Continue reading

Aku Dipaksa

0 Comments

Kondo mewah di tepi bukit itu sungguh tenang. Pokok-pokok menghijau sungguh mendamaikan. Bila pagi hari terlihat kabus beralun lembut bagaikan hamparan sutera putih. Bayu yang berhembus sepoi-sepoi bahasa membelai kulit…

Continue reading

Minyak

0 Comments

Bersama sebatang mop di tangan, Kak Kak Bibah menanti di balik pintu tangga belakang. Tingkap cermin kecil di pintu kalis api itu memudahkan beliau melihat keadaan pintu masuk ke tandas…

Continue reading

Istri Curang

0 Comments

Halim meminta anaknya yang berusia enam tahun itu menjengok di luar rumah untuk melihat sama-ada sesiapa yang datang ke rumahnya. Bunyi deruan angin lori yang agak kuat di luar seolah…

Continue reading