Press ESC to close

Rumah Sewa

0 Comments

Dulu mak aku bagi sewa rumah aku kat budak-budak perempuan kerja kilang.masa tu aku sekolah lagi jadi tak ada apa-apa la.diorang ni semua tu daripada aku,ada la dalam 1-3 tahun.aku…

Continue reading

Cipap Tini

0 Comments

Kartini adalah seorang gadis kampung yg berusia 25 tahun. Tini baru berkahwin dengan Azwan yg berusia 27 tahun. Tini mengikut Azwan pindah ke Bandar apabila selesai sebulah berkahwin. Ramai kawan-kawan…

Continue reading

Bapa Mertuaku

0 Comments

Ini adalah cerita yang ingin disampaikan oleh teman baik ku. Namun kerana malu dan tidak mahu diketahui oleh suaminya, ia menyuruh aku menuliskan dan mengetengahkan kisah benar ini.  Aku adalah…

Continue reading

Abang Ganas

0 Comments

Kebiasaannya bila dah hujung bulan, budget pun dah makin sempit. Kami pun sama-sama ikhtiar untuk mencari port / tempat kami melakukan sex tanpa mengeluarkan duit. Kali ini aku mengajak abang…

Continue reading

Bang Usup

0 Comments

Cerita ini cerita benar yang diceritakan oleh seorang duda muda ( usia 30-an ). Namanya Bang Usup. Ini bukan nama sebenarnya. Supaya pembaca tidak boring, bahagian awal ceritanya tidak aku…

Continue reading

Bus Stop

0 Comments

Hello…. I sebenarnya bukan lah reti sangat pasal karang mengarang ni. Tapi ada hajat jugak nak cerita kisah-kisah hangat dari pengalaman I. Thanks to Pesona for having this page. Syok…

Continue reading

Diperkosa

1 Comment

Bagi menyambut ulang tahunku yang ke-25 baru-baru ini aku telah membuat perancangan yang belum pernah aku laksanakan. Tidak seperti lazimnya kali ini aku memilih untuk menyambut secara privasi bersama tunangku…

Continue reading

Amoi Jiran

1 Comment

Hai… aku sebenarnya memang tak pernah mengarang kesah diri pada mana2 artikal. Tapi dorongan dan desakan dari group sexmelayu maka hari ini aku tergerak membentangkan satu cerita pada diri ini. …

Continue reading

Auntie Iza

0 Comments

Bagi mereka yang telah bertemu dengan makcik aku, sememangnya mereka pasti akan merasa yang wajah dan perwatakannya langsung tidak menyerupai usianya. Walaupun usianya sudah hampir mencecah 45 tahun, tidak keterlaluan…

Continue reading

Abang Sedap

0 Comments

Sebelum aku mula, aku nak ucapkan tahniahlah kepada warga kerja sexmelayu ini, klassssssssssss gitu, sejak masok ke sini, dah berapa kali aku bawak awek aku surfing kat sini. Awek aku…

Continue reading

Ekspedisi Kalimantan

0 Comments

Aktiviti aktiviti yang serba lasak memang menjadi minat dan kegemaran aku. Ini termasuklah ekspedisi yang mesra alam seperti mendaki gunung, berkayak menjelajah belantara dan sebagainya.  Faktor kos, modal dan masa…

Continue reading

Aggie Eurika

0 Comments

Hallo Netter… masih ingat saya. Kisah saya dan Deq Ni dan kawannya Aggie di KL. Kalau ingat bagus…. Ini saya sambung lagi kisah-kisah benar untuk anda semua nikmati….. Ready ???……

Continue reading

Adik Iparku Ijah

0 Comments

Ceritanya begini. Aku sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak ketika itu. Peristiwa ini berlaku 2 tahun lepas. Aku sekeluarga bercuti ke kampung isteriku. Aku bercuti selama seminggu. Tujuan aku bercuti…

Continue reading