Press ESC to close

Istri Curang

0 Comments

Halim meminta anaknya yang berusia enam tahun itu menjengok di luar rumah untuk melihat sama-ada sesiapa yang datang ke rumahnya. Bunyi deruan angin lori yang agak kuat di luar seolah…

Continue reading

Terpedaya

0 Comments

Kisah kehidupan baru ku bermula apabila aku dan suami ku telah berpindah ke sebuah taman perumahan separuh mewah iaitu di Taman M. Ini terjadi apabila suami ku telah mendapat kerja…

Continue reading

Penjenayah

0 Comments

Nama aku Liz. Aku seorang janda yang mencari nafkah dengan menjual kuih muih di gerai. Rutin harian aku membuat kuih di waktu malam dan menjual kuih di siang hari. Dipendekkan…

Continue reading

Di Pokok Usang

0 Comments

Kisah ni semasa aku ikut kawan aku bercuti kat kampong dia kat Kedah.Musim menuai pulak tu. Jadi nak diteruskan cerita,pada suatu petang yang berangin sepoi2 mengatok giler,aku bagitau kat kawan…

Continue reading

Nasib Imah

0 Comments

Nasib Imah… Dari jauh Atan melihat emaknya sedang membeli di kedai mamak Muthu. Atan meneruskan perjalanan pulang dari sekolah. Niat hati ingin memanggil emaknya dibatalkan setelah emaknya berlalu dengan membawa…

Continue reading

Ustazah Fiqa

0 Comments

Hari Ahad berlalu pergi, seawal pagi Ustazah Fiqa bangun memyucikan dirinya. Selesai mandi, Ustazah turun ke dapur menyediakan sarapan untuk suaminya dan memandikan anaknya yang berumur tiga tahun itu untuk…

Continue reading

Mengintip Parents

0 Comments

Hello ….kawan2…seronok jugak dapat baca cerita2 seks dalam sek melayu ni. Entah macamana, aku terserempak ngan laman ni….tu pun dah puas beratus2 kali click hompej yg diberi….last2 sangkut kat sisi….

Continue reading

Mainan Kak Zei

0 Comments

Pagi Sabtu yang sejuk. Hujan renyai sejak malam tadi. Aku sampai di halaman rumah pengetua kira-kira 7.00 pagi. Persekitaran kelihatan basah dan segar. Ku ketuk pintu rumah pengetua beberapa kali….

Continue reading

Ilmu Tok Cik

0 Comments

aku selalu ikut sedara aku berubat secara tradisional kat Perlis dgn satu orang tua yang aku panggil Tok Chik…dier nih macam macam ilmu dia ader…kalau ilmu dunia.poooii toksah gebang ngan…

Continue reading

Kisah Silam Fiqa

0 Comments

“Nama adik siapa?” tanya Akmal. “Saya Fiqa” jawab gadis itu. “Oh.. Fiqa.. ” sambut Akmal. Suasana sepi seketika. Masing-masing melontarkan pandangan kosong ke Taman Herba yang biasanya menjadi tempat pesakit-pesakit…

Continue reading

Mahani Part 2

0 Comments

Seterusnya tubuhku terus mengigil bilamana terasa tangan kanan Abang Man kini kembali berada di pehaku dan semakin diusap dan digerakkan lembut naik ke atas….dari peha, diusapnya perlahan ke perut dan…

Continue reading

Puteri Intan Kamelia

0 Comments

Selama lebih tiga tahun aku berkahwin, perasaan bersalah sering menghantui diriku. Kegagalan diriku menjadi lelaki sejati bagaikan belati tajam menyiat-nyiat perasaanku. Emosiku menjadi tidak stabil memikirkan perkara ini. Kadang-kadang aku…

Continue reading

Ustazah Nur

0 Comments

Hari Ahad berlalu pergi, seawal pagi Ustazah Nur bangun memyucikan dirinya. Selesai mandi, Ustazah turun ke dapur menyediakan sarapan untuk suaminya dan memandikan anaknya yang berumur tiga tahun itu untuk…

Continue reading

Pak Abu

0 Comments

Pengalaman pertama dibutuh adalah ketika aku berusia 13 tahun. Ianya terjadi di kebun kepunyaan. Pada waktu itu aku sedang berjalan pulang dari padang sekolah setelah training untuk pertandingan minggu hadapan….

Continue reading

Menyerah

0 Comments

Hai.. aku nak cerita sikit pasal pengalaman aku dengan Bangla-Bangla kat rumah aku. Namaku Ayu. Aku mempunyai tetek yang besar dan badan yang menggiurkan. Aku mula berjinak-jinak dengan seks semasa…

Continue reading