OhCerita

Datin Salina

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Sejak En. Firdaus mendapat gelaran datuk setahun yang lalu walaupun umurnya 43 tahun aktivitinya semakin sibuk. Kalau bukan bisnes, golf lah menjadi hobi masa lapangnya. Kesibukan itu makin menjadi-menjadi sejak enam bulan kebelakangan ini. Berhari-hari kadang-kadang berminggu-minggu Datuk Firdaus tidak balik ke rumah. Bila balik ke rumah dia terus tidur kerana terlalu letih. Bila keadaan begini berlaku maka tanggung jawab memenuhi nafkah batin Datin Salina selalunya tak tertunaikan. Tiada lagi kenikmatan bersuami isteri. Dalam usia 20 tahun Datin
Salina masih memerlukan belaian batin.Walaupun umurnya masih muda Datin Salina hanya menangis dalam hati akan tingkah laku suaminya.2

Kebosanan mula menguasai diri Datin Salina. Tinggal di rumah besar dengan segala kemewahannya tidak membawa apa-apa erti bila dibiar seorang diri. Ada desas-desus
Datuk Firdaus sekarang mempunyai kekasih baru seorang artis muda dan cantik. Kawan-kawan di tempat latihan jasmani juga mendakwa mereka pernah terserempak Datuk
Firdaus berpelukan dengan gadis cantik di hotel mewah. Datin Salina mendengar saja cerita kawan-kawannya itu. Tak guna dia bertanya kepada suaminya kerana tentu
saja dia akan menafikannya.

Bagi meredakan perasaan bosan Datin Salina mengambil keputusan untuk keluar berhibur diri. Tak kisahlah samada tengok wayang, shopping atau jalan-jalan asal dapat menghilangkan kebosanan. Selepas mengenakan pakaian cantik Datin Salina akan memandu BMWnya samada ke taman rekreasi, shopping complex, mengunjungi butik-butik ataupun ke rumah kawan-kawannya.
1
Satu hari Datin Salina ke rumah kawannya Puan Sri Zaharah. Di sana sudah berkumpul Datin Salbiah dan Puan Zurina. Mereka semua seperti Datin Salina juga, ditinggal suami masing-masing kerana urusan business. Bila berkumpul beramai-ramai begitu selain berborak
kosong, mereka sering juga menonton video lucah. Di rumah Puan Sri Zaharah ada home theater dengan tv skrin lebar. Bermacam koleksi CD lucah ada dalam simpanan Puan Sri Zaharah.

Hari itu bila kesemuanya telah terangsang dengan apa yang ditonton Datin Salbiah mengusulkan agar mereka mendapat khidmat gigolo bagi memuaskan keinginan nafsu
mereka. Datin Salbiah memang handal hal-hal begitu.

“Puan Sri mau bangsa apa,” tanya Datin Salbiah kepada Puan Sri Zaharah.

“Apa bangsa ada?” Puan Zurina yang masih cantik tetapi sedikit chubby menyampuk.

“Ada mclayu, india, cina, serani, jawa, siam atau portugis dan lain2. Semua berumur atas 30 tahun. Saya jamin servis mereka first class,” beria-ia Datin Salbiah mempromosi.

“Saya tak biasalah, takut,” celah Datin Salina menampakkan keraguannya.

“Apa nak bimbang, bukan sakit tapi seronok. Suami kita sedang berpeluk dengan gadis-gadis belasan tahun kita di sini gersang sambil melayan diri sendiri,” Datin Salbiah mengapi-api semangat rakan-rakannya.

Datin Salina belum pernah ikut serta aktiviti kawan-kawannya itu. Mereka yang lain sudah biasa pesta seks seperti itu. Dia pernah mendengar cerita ini tapi dia belum terlibat.

“Datin tak usah fikir panjang. Kalau suami kita boleh, kita apa salahnya.”

“Minggu sudah saya dah cuba mclayu, hari ini saya nak cuba india pula,” Puan Sri Zaharah meluahkan hasratnya.

“Saya nak rasa portugis pula,” pinta Puan Zurina.

“Baiklah, saya seronok dengan Rashid dan Datin Salina cuba Robert, pemuda british yang handsome tu. Nanti saya contact mereka,” Datin Salbiah memberi usul sambil
menekan punat handphonenya.

Tak sampai setengah jam sebuah kereta masuk ke perkarangan banglo mewah Puan Sri Zaharah. Empat orang jejaka berumur 30 ke atas yang tinggi lampai masuk ke ruang tamu yang
luas itu. Puan Sri Zaharah bangun mendapatkan Siva Puan Zurina digendong Gomez dan Datin Salbiah memeluk pinggang Rashid. Datin Salina hanya memerhati
sahaja dan ketika itu Robert menghampiri dan duduk di samping Datin Salina.

Datin Salina yang belum biasa agak kaku. Robert yang berpengalaman mula berinisiatif dan membelai-belai lembut tangan Datin Salina. Badannya dirapatkan dan pipi serta rambut Datin Salina dicium lembut. Bahu Datin Salina di ramas-ramas dan kemudian menjalar ke
tetek Datin Salina. Datin Salina yang masih bernafsu selepas menonton video sebelumnya melayan tindakan Robert.

Datin Salina melihat kawan-kawannya menghilang bersama pasangan masing-masing. Robert yang sudah biasa dengan keadaan banglo mewah itu menarik lembut Datin Salina menuju ke satu bilik.

“I think Datin is 21, right ?”

Datin Salina senyum simpul. Kawan-kawannya pun tak menyangka umurnya sudah 21 tahun. Hasil senaman teratur dan memakan makanan yang diatur maka Datin Salina sungguh langsing dan kulitnya masih mulus tiada sebarang kedut.1

Robert merangkul badan badan Datin Salina dengan lembut dan penuh kasih sayang. Dengan penuh kemanjaan dia mendakap dan mencium tengkuk Datin Salina. Robert yang penuh pengalaman melayan Datin Salina secara profesional. Datin Salina tenggelam dalam dakapan
pemuda cina yang kacak tersebut. Datin Salina mula terasa geli dan nikmat. Sudah lama Datuk Firdaus tidak memperlakukannya seperti itu.

Datin Salina membiarkan saja tangan Robert meraba-raba ke seluruh tubuhnya. Dia pun turut sama meraba-raba badan Robert, lebih-lebih lagi di bahagian kemaluannya. Terasa ada benjolan keras di dalam seluar yang dipakainya. Datin Salina yang telah bangkit
ghairahnya memicit-micitnya dengan geram benjolan tersebut.

Sesampai dalam bilik Robert merangkul badan Datin Salina dan menariknya ke katil.Tanpa perlu menunggu lama masing-masing menanggalkan pakaian satu persatu hingga mereka berdua berbogel. Robert menarik Datin Salina dalam rangkulannya. Datin Salina terasa hangat dan damai dalam pelukan Robert.

“Let’s begin, datin,” Robert mengajak Datin Salina memulakan aksi.

“Don’t call me Datin. Just call me baby.”

“OK baby, let’s get started.”

Lalu bermulakan babak percintaan antara dua merpati sejoli. Perlakuan dua orang insan berlainan jenis yang mempunyai nafsu syahwat. Bra yang dipakai Datin Salina ditanggalkan. Bukit kembar Datin Salina yang masih pejal diurut-urut dan diramas penuh hati-hati oleh
jejaka british itu. Kemudian mulut dan lidah Robert mula bertindak. Puting tetek sebesar jari kelingking dielus dan dihisap-hisap. Datin Salina kegelian dan mula merengek keenakan.

” Aaahh, owwww … slow bit Robert … Ahh that’s right …” Datin Salina bersuara bila Robert menggigit putingnya agak kuat. Ganas juga Robert ini, fikir Datin Salina. Mungkin Robert geram kepada payudara Datin Salina yang mengkal.

Datin Salina pun tak mahu kalah. Seluar dalam Robert dilurut ke bawah. Terbeliak mata Datin Salina melihat kemaluan Robert yang besar dan panjang. Tegak terpacak di celah pahanya mengalahkan kepunyaan suaminya Datuk Firdaus. Bulu-bulunya hitam lebat dan tak bersunat. Hanya separuh kepala merah yang kelihatan, yang lainnya masih ditutupi penutupnya. Selama ini Datin Salina belum pernah melihat dan merasa konek tak bersunat secara live. Datin Salina hanya biasa melihat bila dia melayari internet dimana wanita kulit putih amat berghairah menjilat dan mengulum batang besar yang masih ada foreskinnya. Sekarang peluang untuk merasa kote original yang masih berpenutup berada di hadapannya.

Datin Salina melurut-lurut batang kote Robert. Foreskin ditarik ke pangkal. Kepalanya yang merah lembab sungguh menarik. Datin Salina amat terangsang melihat batang kuning langsat berkepala merah. Datin Salina menggenggam erat sambil menggerakkan tangannya yang lembut maju mundur. Mata Robert mula redup sambil mulutnya mengeluarkan suara berdesis. Mungkin Robert terasa enak diperlakukan begitu.

Selepas puas mengurut-urut batang keras Datin Salina merapatkan mukanya ke kepala merah lembab. Datin yang masih bergetah itu merapatkan hidungnya ke kepala merah. Dicium bau kepala kemaluan Robert. Aromanya membangkitkan nafsunya. Bau kemaluan Datuk Firdaus
tidak sebegini, tidak membangkitkan ghairah Datin Salina. Tidak puas dengan kepala dicium seluruh batang kemaluan Robert. Telurnya yang berkedut-kedut itupun dicium penuh nafsu. Ada perbezaan bau kepala, batang dan telur kemaluan Robert. Bau kepala merah hingga ke takuk topi keledar amat menyelerakan. Aroma kepala merah benar-benar embuat lubang kemaluan Datin Salina mengemut dan mengalirkan cairan hangat.

Setelah puas menghidu kepala kemaluan Robert, Datin Salina mula menjilat kepala merah licin. Ditarik kulup Robert ke bawah dan dipegang kemas supaya tak meluncur kembali ke hujung. Kemudian terus serta merta dikulum dan dihisap. Kepala merah bulat bersih-sebersihnya dijilat lidah bersari. Sungguh sedap rasanya batang balak jejaka cina ini. Batang suaminya pun jarang dihisap oleh Datin Salina. Batang Robert terasa bulat kenyal dalam mulutnya. Bila ditolak lebih dalam kepala kote Robert menyentuh lelangit mulut bahagian dalam. Datin Salina merasa teramat geli bila kepala licin merah itu menyentuh kerongkongnya.

Robert mula bertindak menyerang balas. Mereka berbaring dalam posisi 69. Muka Robert menghala ke kemaluan Datin Salina. Bibir kemaluan Datin Salina diciumnya. Kemudian hidungnya naik ke atas ke permata sakti Datin Salina. Robert mencium lama sekali klitoris Datin Salina. Robert benar-benar menikmati aroma vagina Datin yang masih bergaya.

” It smells like your pussy baby” Robert bersuara.

Datin Salina memang cerewet. Alat sulitnya dijaga dengan rapi. Bulu-bulu ditrim dan cipapnya selalu dicuci dengan feminine wash. Datuk Firdaus pernah memuji aroma cipap Datin Salina.

Robert mula membelai bibir kemaluan berwarna pink dengan ujung lidahnya. Digerakkan lidahnya di lurah antara dua bibir. Kedua bibir cipap Datin Salina terbelah dan ternganga. Bila Robert menyentuh klitoris yang mula mengeras Datin Salina berasa sungguh enak hingga terangkat-angkat punggungnya. Sungguh nikmat rasanya bila lidah Robert meneroka vagina yang dijaga rapi itu. Cairan hangat mencurah-curah keluar dari lubang vagina Datin Salina. Terdengar bunyi ssrrrpp… sssrrrpppp… bila Robert menyedut cairan di lurah vagina yang menunggu untuk dibolosi.

“Lina, you ni dah basah habis,” kata Robert.

“Go ahead Robert. Fuck me…puaskan nafsu I,” rayu Datin Salina.

Robert merangkak di celah paha Datin Salina. Paha Datin Salina dikangkang luas-luas bagi memudahkan tindakan Robert. Robert mula membetulkan kepala merahnya ke muara vagina Datin Salina yang juga merah. Terasa Robert mula menekan. Kepala merah mula menyelam sedikit demi sedikit ke dalam lorong sempit kemaluan Datin Salina.

“Lina, panaslah lubang you. Sedap rasanya,” Robert memuji.

Digerakkan torpedonya maju mundur, mula-mula pelan kemudian makin laju hingga seluruh batang besar panjang jejaka cina itu terbenam. Terbeliak mata Datin Salina menahan kesedapan. Robert menghenjut dengan lajunya hingga badan Datin Salina terhinggut-hinggut di atas tilam lembut. Robert yang kelihatan cute itu cukup garang di atas ranjang. Robert sungguh bangga dapat menikmati cipap datin yang masih bergetah itu. Pertama kali butuh berkulup itu meneroka dan menjelajah burit melayu yang ketat dan kenyal. Sungguh
nikmat rasanya, berbeza sekali dibanding lubang burit cina yang pernah dirasanya.

Keinginan Datin Salina untuk merasa konek yang masih dalam bentuk asli tercapai. Sungguh nikmat rasanya. Atau mungkin juga hanya perasaan Datin Salina kerana sudah lama vaginaku tak diisi. Atau mungkin juga kerana batang Robert yang besar itu padat dalam lubangnya yang sempit. Selama ini Datin Salina hanya merasa batang Datuk Firdaus yang kecil dan pendek sahaja. Datin Salina mula mengemut dan membelai batang butuh Robert dengan otot-otot vaginanya. Burit melayu dengan penuh relah dan mesra menerima kunjungan batang butuh cina yang tak berkhatan.

“Lina you kemut sungguh sedap. Batang I macam diramas-ramas.”

Datin Salina mengerang dan menjerit kesedapan. Datin Salina meletakkan kedua kakinya ke bahu Robert hingga kemaluannya terangkat tinggi supaya batang Robert dapat terbenam sedalam-dalamnya. Selepas lima minit Datin Salina tak dapat bertahan lagi. Otot-ototnya
terasa kaku dan kejang hingga akhirnya crettt…crett…crett… cairan panas mengalir
membasahi kepala bulat merah. Datin Salina telah mencapai klimaks. Badannya terasa lemah. Lututnya terasa tak berdaya. Datin Salina terkulai puas.

Melihat keadaan Datin Salina yang tak berdaya, Robert mula melajukan dayungannya. Digerakkan punggungnya naik turun. Batang balak kuning langsat itu begitu pantas keluar masuk lubang nikmat Datin Salina. Datin Salina mengapit kemas seperti tidak mau melepaskan balak jejaka cina itu. Robert memeluk erat badan padat itu dengan kemas sambil mulutnya menghisap puting tetek di bukit kembar. Puas di bukit kembar, hidung
dan lidah Robert meneroka ganas leher dan ketiak Datin Salina. Bau ketiak yang segar itu disedut dalam-dalam. Bau ketiak Datin Salina benar-benar merangsang nafsu Robert.

Sambil batang kotenya keluar masuk lorong sempit yang nikmat, mulut Robert beradu dengan mulut mungil Datin Salina. Bibir merah delima Datin Salina dihisap dan digigit lembut oleh Robert. Hujung lidah Robert meneroka rongga mulut Datin Salina. Lelangit Datin Salina diusap dan dibelai dengan hujung lidah. Air liur Datin Salina disedut dan dihirup oleh Robert. Datin Salina terasa seperti terbang di awan biru. Kenikmatan dan kelazatan menjalar ke seluruh urat sarafnya.

Beberapa minit kemudian Robert seperti meneran dan keluhan kuat keluar dari mulutnya. Batang Robert terasa lebih keras dan beberapa das pancutan menerpa ke pintu rahim Datin Salina. Panas rasanya benih Robert yang menerpa ke rahimnya yang telah lama gersang. Robert terkapar lesu di atas badan Datin Salina. Bila penisnya terasa melemas dan mengecil
Robert mencabut perlahan dari lubang nikmat. Cairan lendir membasahi batang kuning langsat pemuda cina tersebut.

Robert terbaring di sisi Datin Salina penuh kepuasan. Datin Salina memeluk badan Robert, kepalanya diletak di atas dada Robert. Datin Salina memerhati penis Robert yang terlentok di atas pahanya. Ukurannya kembali mengecil dan memendek. Kepala merah tak kelihatan lagi. Foreskin Robert meluncur kembali ke hujung penis hingga menutup kepala merah kegemarannya. Bentuk kemaluan Robert kembali seperti kemaluan anak lelaki Datin Salina semasa berumur 2 tahun. Waktu terakhir Datin Salina memerhati konek anaknya sebelum
anak itu bersunat.

Selepas peristiwa pertama di rumah Puan Sri tersebut Datin Salina mengulanginya lagi selepas itu. Pesta seks di banglo Puan Sri Zaharah berulang hampir saban minggu. Datin Salina sudah merasa berbagai-bagai jejaka. Segala bentuk dan ukuran konek telah dicubanya. Berbagai warna batang konek telah dikulumnya. Putih, hitam, kuning dan sawo matang telah dinikmatinya. Datin Salina tak lagi minta di belai bila suaminya pulang tidur di rumah. Datin Salina dah puas bersama jejaka-jejaka berumur yang sentiasa memenuhi
kehendak nafsunya.

Datin Salina tersenyum bila mengenang pengalaman seksnya. Dan yang paling diingati ialah kehebatan Raja pemuda india dan Gomez pemuda portugis yang berasal dari Melaka. Batang balak Raja yang hitam seperti arang itu benar-benar menyeksa dan menderanya. Datin Salina benar-benar puas dengan layanan istimewa Raj

Posts