OhCerita

Di Rogol Cikgu Zul

Perkenalan aku dengan askar pencen begitu indah. Dia mencarikan aku kerja baru dan menyuruh aku berpindah ke rumah kawannya yang begitu dekat dengan tempat kerjaku. Kini aku menyewa bilik di rumah kawannya. Setiap hari, mudah dia datang ke rumah sewaku. kadang-kala dia tertidur menungguku balik kerja. terasa bahagia ketika bersamanya kini……
Kawannya seorang guru. Tinggal seorang di sini. anak bininya duduk berasingan di kampung. Sebulan sekali dia balik menjengok anak bininya. Dia memang peramah, bukan saja hensem dan bijak. Aku panggil dia cikgu jer. nama penuhnya pun aku tak ingat. Dia tak kisah pun kalau abg askar pencen bermalam di rumahnya. Abg askar buat rumah tu macam rumahnya jer. kadang tu pakai spender jer kehu, kehilir, duduk kat ruang tamu dengan cikgu zul. Cikgu ni ialah kawan karib abg askar. Kalau dia selalu bermalam di rumah ni pun cikgu tak kisah.
Petang itu cuaca memang sangat panas. Cikgu Zul yang sedang menonton tv asyik mengeluh kepanasan. kelihatan peluh menitik-nitik membasahi tubuhnya walaupun kipas ligat berpusing. Cikgu Zul berbadan besar. Penuh bulu dada bercantum ke bulu koneknya. Jambang kalau tak bercukur setiap hari mesti macam benggali jual kapet. “aku tersenyum memerhatikan cikgu zul kepanasan”. Selalu dia simpan misai bercantum dengan janggut yang di trim kemas. Memang segak dengan watak seorang cikgu.
Aku biasala hujung minggu macam ni berbaring depan TV, tonton je cerita ntah apa-apa ntah yang ada. lepas mandi… terasa segar… bau sabun mewangi memenuhi ruang tamu. bergolek tanpa baju. Cuma berseluar pendek putih, agak sempit. “wanginya cik zul tersengih sambil menegurku.” sesekali aku melayan celoteh cikgu zul. Dalam keadaan terlentang, bahagian konekku jelas membonjol. Menyerlah. Sesekali aku nampak Cikgu Zul memfokus ke arah itu. Dia pun tak berbaju, tapi cuma berkain pelikat. sambil menyemak kertas ujian anak muridnya dia menceritakan kisah hidupnya. aku lihat bulu dadanya begitu basah kuyup. patutla dia sibuk mengeluh kepanasan.
Cikgu Zul bingkas bangun. dia ambil tuala lalu menuju ke bilik mandi. Mataku mengekori gerak-gerinya hingga dia masuk ke bilik mandi. Bunyi air shower kedengaran jelas… kedengaran cikgu zul bersiul-siul sambil menyanyi, perkara yang biasa di lakukan ketika sedang mandi.
Terasa dahaga bila panas macam ni. aku ke dapur untuk mengambil air dalam peti sejuk. terkejut aku melihat Cikgu Zul mandi tidak menutup pintu. Aku dapat lihat dengan jelas Cikgu Zul yang sedang mandi berbogel. badannya yang dilitupi sabun… bontotnya pejal..koneknya yang besar juga ditumbuhi bulu yang lebat. Aku memegang cawan sambil memerhatikan cikgu zul mandi…Aku rasa terpegun bila melihat konek cikgu zul yang besar dan terjuntai itu…. Konekku mula menegang dan semakin mengeras. Cikgu Zul menoleh dengan tiba-tiba ke arah aku mebuatkan aku tersentak, aku cepat-cepat pergi ke ruang tamu…
Aku merebahkan badan di depan TV. mataku mula rasa mengantuk. Cikgu Zul keluar dari bilik mandi sambil bersiul-siul. dia duduk di tepiku menyambung kerjanya dengan bontotnya berbalut tuala lagi. Aku pura-pura cool seolah-olah tidak nampak dia mandi bogel tadi. Patutla dia tak curiga bila abg askar menutuh bontotku setiap kali dia tidur di sini. pasti cikgu zul pun minat konek.. aku tersenyum sendirian.
Suasana di luar mulai mendung. patut la tadi panas sangat. Angin mulai meniup kencang masuk ke ruang tamu. Di depan TV aku terlena. Aku terkenangkan konek cikgu zul yang begitu gemuk sebelum keras. konekku mengembang.. Dalam mamai, aku rasa sesuatu menggosok-gosok di bahagian konekku, menjalar membuatkan konekku semakin keras menegang. Aku tak larat untuk membuka mata sebaliknya mebiarkannya kenikmatan ini berlanjutan…. Cikgu Zul yang dari tadi melihat konekku tegang di balik seluar semakin berani mengurut-urut konekku. Aku rasa tegang bila kemaluanku makin membesar di balik seluar. terasa senak. namun urutan cikgu zul dari batang ke kepala konekku membuatkan aku jadi tak menentu… kubiarkan saja. Mataku masih aku kututupkan. sedap……
Melihat aku tidak sedarkan perbuatannya, perlahan-lahan Cikgu Zul melondehkan seluarku, terdedah lah sebatang daging yang keras terpelanting keluar dari seluar pendekku. tegak ke atas… keras. Kubiarkan perbuatan Cikgu Zul itu. Tangannya menggenggam erat konekku. konekku dilancap…. dipicit-picit…. di elus-elus…. diusap-usap. Cikgu Zul lancapkan konekku dengan perlahan membuat nafsuku terangsang dan nafasku turun naik.
Tiba-tiba aku rasa sesuatu yang hangat dan basah, kesat dan sedap bermain-main di konekku. kali ini aku tidak dapat berpura-pura tidur lagi. aku tidak dapat menahan kenikmatan kuluman cikgu zul lalu aku mendengus… ishhhh….arrggghhh. Bontotku terasa mencengkam lalu spontan aku mengangkat badanku membuatkan konekku tertujah sedalamnya sehingga ke tekak cikgu zul. Tanganku menggenggam rambut cikgu zul. sambil meramas-ramas. mataku terbuka dan kulihat Cikgu zul sedang asyik mengulum kepala konekku. Dia terus menjilat, menyonyot dan memasukkan batangku ke dalam tekaknya. arghhh… arghhh… arghhh…, aku menahan sedap. memang berpengalaman.
Tanganku terus mencengkam erat rambut Cikgu Zul. Erat. Dia terus mengasasak aku dengan hisapan demi hisapan. Kepala cendawanku, batangku, telur, semuanya dia hisap.
“Cikgu”……. aku mengerang. “sedapnya Cikgu”……
Dia terus melakukan itu. Badanku rasa bergegar. Nafas ku jadi kencang. Pangkal batang aku rasa begitu sedap, terasa macam nak terpancut, nikmatnya memang berbeza.
“Cikgu.. saya nak terpancut ni… Jangan cikgu…. arghhh… Ahhhh, cikgu”
Cikgu Zul mengangkat mukaya tersenyum keghairah. matanya tajam merenung tepat ke mataku. Dia membenamkan mulutnya ke tetekku… bermain-main di putingku… aku menggeliat kenikmatan… dia terus menjilat perutku. Aku menahan supaya tidak terpancut ketika ini… Cikgu Zul semakin ganas, dia bingkas bangun lalu merebahkan badannya yang besar menindihku. Dia lantas menyerang tengkukku belum pun sempat aku berkata apa-apa. Dia mengucup, mengulum bibirku. Habis aku kena romen cikgu zul. sedap….di pulun habis tubuhku. ternyata dia betul-betul dahagakan tubuh jantan. Lidahku dihisap…..Nikmatnya. Seluruh badanku diraba sambil menggeselkan bulu dadanya ke dadaku. Dalam kelemasan itu kulihat Cikgu Zul menanggalkan tualanya. Aku dapat rasakan koneknya yang tadi membonjol disebalik tuala kini bersentuh ke perutku…. hangat…besarnya macam konek mat salleh…….
Cikgu Zul melutut, menghalakan koneknya ke mulutku. Besar sungguh konek Cikgu Zul. tak boleh nak genggam…Ini pertama kali aku jumpa konek sebesar ni. Kepala konekya begitu besar. batangnya berurat. terasa penuh bila koneknya memasuki ruang mulutku. Cikgu Zul memasukkan batangnya perlahan-lahan ke dalam mulutku. memang dasar cikgu. Dia mengajarku cara menghisap batang supaya memberi kenikmatan yang maksimum kepada pemilik zakar. Aku menyedut sekuat batangnya sambil menyorong keluar masuk.. Cikgu Zul suka aku telan semua koneknya hingga aku tersedak-sedak terkena tekak. Nikmatnya menghisap konek. konek abg askar tak segemuk ini. teringat abg askar aku menjadi takut….
“Suka?” tanya cikgu zul. “Suka… tapi takut…Nanti abg man tahu” jawabku.. “Kalau dia tau pun dia tak marah cikgu……” selamber jer cikgu zul menjawab.
Cikgu zul menghisap konekku pula. Aku menjerit kesedapan. lidahnya bermain-main di pangkal batangku… lalu dia menjilat terus menuju tetekku. pengalam menghisap tetek bininya di gunakan menghisap tetekku. Dia menghisap putingku, menyonyot tetek ku sambil mengigit-gigit manja putingku. Sedap sekali. puas bermain diputingku… dia bermain di celah kangkangku semula. Dia menyedut buah zakarku, sambil tangannya mencengkam erat konekku yang basah dengan air liurnya… tangannya laju melancapkan konekku. konekku semakin keras…. timbul semua urat konekku. kepala konekku mengembang berkilat… tegang…aku rasa sesuatu mahu terpancar keluar. Aku semakin mengerang.
“Cikgu saya nak terpancut ni….tak tahan ni cikgu… sedapnya..” aku mengerang.. Dia tidak meperdulikan sebaliknya dia berhenti melancapkanku, berhenti menghisap telurku dan mulutnya terus menghisap batangku pula… hisapan demi hisapan begitu mendera batangku. sehingga aku rasa badan aku jadi kejang. tanganku terus mencengkam rambut cikgu zul. seluruh batangku masuk dalam mulutnya. Begitu sedap yang tak terkata terasa di seluruh tubuhku..terasa begitu nyilu kepala cendawanku di sedut mulut cikgu zul.
“Cikgu…..Ahhhhhh…..Ahhhhh. Ahhhhhh.” aku angkat badanku… tanganku menarik kepala cikgu zul rapat kepangkal konekku. cecair hangat mengalir deras menuju lubang kencingku. Aku memancut berdas-das air maniku yang hangat ke dalam mulut cikgu zul. Aku lepaskan sepuas-puanya ke dalam mulut cikgu zul… berdenyut-denyut konekku di dalam mulutnya. cikgu zul cuba melawan. namun tanganku kuat menekan kepalanya, aku membenamkan konekku sambil menyiram air maniku yang hangat, kental, pekat dan banyak hingga ke tekaknya. Aku lihat matanya terbeliak menahan konekku di mulutnya. Aku lepaskan cenggaman tanganku sebaik sahaja konekku mulai mengendur. tersedak cigku zul … berair matanya… cairan putih kental meleleh di misai dan janggutnya. aku tersenyum puas. Aku keletihan setelah mengeluarkan benihku.
“Suka?” aku pula yang menyoal cikgu zul…. Cikgu Zul membalas dengan senyum sinis.
Aku terlentang kepuasan setelah batangku mendapat layanan istimewa cikgu zul. Ku sangkakan permainan ini sudah berakhir… Cikgu zul mengesat air mani dimisainya dengan belakang tangan… dia menindihku. kedua-dua tanganku di pegang erat. dia berlutut di celah kangkangku mengangkat kadua-dua pehaku ke atas. Menolak pehaku ke arah dada ku hingga juburku terdedah ke arahnya. Degan rakus dia menindih ke atas tubuhku. Mungucup bibirku, aku cuba mengelak…. misai dan janggutnya yang tebal berbau air maniku. basah bibirku bersatu dengan air liur cikgu zul.
“Cikgu… jangan nati abg man tau” aku merayu….. namun rayuanku memberikan rangsangan yang semakin ganas. Cikgu Zul meludah lubang juburku. becak…. Sambil itu jarinya menjolok-jolok bermain di juburku. Jari Cikgu Zul…. Perlahan-lahan dia bermain memberikan aku satu kenikmatan lain. Dia memasukan dua Jari……. “Cikgu…” aku terkemut-kemut menahan jolokan jari cikgu zul……
“Cikgu…jangan” tanyaku lemah. Batangku kembali mengeras.
Dia menjawab “jangan takut….abg man tak marah” Juburku terasa dilumuri sesuatu yang lekit seperti gel. Sejuk… nyaman…. Cikgu Zul menghalakan kepala koneknya yang gemuk ke lubang juburku. Cikgu Zul menekas sekuatnya kepala koneknya berusaha memasukkan ke duburku yang masih ketat untuk menerima konek raksasanya..
“Cikguuuu, jangan…” jerit aku. Di luar sana hujan telah lama turun dengan lebatnya. “plop”…Aku menjerit kesakitan bila kepala cendawan cikgu Zul berjaya menceroboh ke lubang belakangku. otot kemutku terus mencengkam kepala cendawan cikgu zul. Terasa sakit yang amat sangat… seolah-olah nak koyak juburku. Cikgu Zul memaksa kepala cendawannya masuk semakin dalam, dia menyuruhku agar aku tidak menahan kemasukan itu sebaliknya merelakan dengan relax. Aku rasa bagai nak terberak….Sakit tapi penuh nikmat terutama bila cikgu Zul menegang-negangkan batangnya di dalam lubang ku. Ahhhhh….. aku menjerit tanpa dapat ditahan. Dia terus mengasak-asak ku. Dia semakin ghairah mendengar jeritanku…. Makin lama makin ganas sehingga dia langsung tak menghiraukan jeritanku malah makin terus menggila….dia menyorong tarik batangnya. Keperitan dijolok bercampur kesedapan itu tidak dapat aku gambarkan…..
“kemut kuat……”sentak cikgu zul seakan marah… “plap….plap….” tangannya menampar-nampar bontotku. aku mengemut batang raksasa cikgu zul…. cikgu zul menghentakkan koneknya sekuat hati ke juburku. hangat… terasa setiap inci konek raksasa cikgu zul melanggar dinding juburku. penuh memenuhi ruang juburku. henjutan yang kasar keluar masuk juburku. aku menggelengkan kepala menahan hentakan demi hentakan cikgu zul….
Cikgu zul melepaskan sebalah kakiku turun. kini dia memeluk sebelah kakiku sambil menyorong batangnya yang besar berurat keluar masuk juburku… aku megetapkan bibir… sakit… mataku terpejam…… “plop…ploppp…” bunyi peha cikgu zul berlaga bontotku. bulu dada cikgu zul basah kuyup….. sesekali memerik peluhnya membasahi tubuhku…. aroma jantan yang sedang bersetubuh… mengasyikkan… mengkhayalkan….
Puas menjuburku dari depan…. “plop…”dia menarik koneknya keluar dari juburku. cikgu zul menyuruhku menonggeng. kakiku di kangkangkan luas…. bontotku melentik macam anjing nak kenak jolok… doggy style la katakan… juburku yang mulai lega, kini di tujah konek raksasa cikgu zul semula. “Arghhh…. cikgu….” ku megerang bila kepala takuk cikgu zul meloloskan ke juburku… Cikgu zul mencangkung atas bontotku… bontotku ikut tertarik ke atas….. dia semakin menggila menghentak juburku…. pedih….. badanku terpelanting sama setiap kali konek cikgu zul keluar masuk juburku.
“Sedap jubur kamu ni…patutla man bela kamu. patutla dia tak main betina” bisik cikgu zul… “cikgu… laju”….Aku hanya mampu mengerang kesedapan….. Cikgu zul menjilat telingaku…habis basah dengan air liurnya…. sebelah tangannya menarik erat tubuhku… rapat ke tubuhnya.. terasa basah belakangku bersatu bengan bulu dadanya yang berpeluh. tangan sebelah lagi meramas-ramas rambutku. Aku menguatkan kemutan… aku tahu cikgu zul sudah sampai klimaks…. aku tonggengkan bontotku sambil ku kemutkan batang konek cikgu zul. dia menarik kuat bahuku.. dan hingga akhirnya. satu hentakkan kuat membenamkan konek raksasa miliknya….. “Arghhhhh………” dia meraung melepaskan pancutan-pancutan panas ke dalam jubur ku…. juburku mencengkam konek cikgu zul. aku kontrol kemutanku. koneknya berdenyut-denyut dalam juburku tetapi masih keras. “plop”….Dia mencabut koneknyanya…. di cengkam kuat koneknya dihalakan ke mulutku, aku membuka mulut, lalu dengan cepat dia memasukkan koneknya dalam mulutku dan memancut sisa cecair putih itu ke dalam mulutku. Aku terus menghisap konek bercampur lendiran bontotku dan menelan air benih cikgu zul…ku sedut-sedut hingga ke pancutan terakhir…
“lama abg tak fuck orang…. bila dengar kamu main dengan man… konek abg tak boleh tahan… ” cikgu zul melepaskan apa yang terbuku di dadanya selama ini. Cikgu Zul kelihatan puas, memandang ke arahku. tangannya meramas-ramas bontotku yang diratah sebentar tadi. . Sambil berbogel dia mencapai tuala dan terus ke bilik mandi. Badan sasa nya yang berbulu lebat itu betul-betul hebat dalam keadaan bogel, koneknya begitu gemuk terpelanting kiri dan kanan bila dia melangkah ke bilik mandi. Aku terlentang kelesuan. Terlanjang. Batangku masih mengeras, seolah-olah mahukan lagi. Juburku terasa perit. cikgu Zul langsung tidak risau. juburku sakit dan rasa takut diketahui abg askar. Penangan konek raksasa Cikgu Zul.

Posts