OhCerita

Di Ugut Janda

Aku yg mula berahi melihat bontot ibu sdri, membuatkn ku lupa kakzie yg ada sebelah ibu, tgn ku dgn pelan mula mengusap bontot ibu dan shahwatku kembali membuak2. Tanpa pikirkan keadaan sekitar (keberadaan kakzie disitu) aku tenggelam dalam nafsu sendiri, tapi sebelum sempat aku menerokai lebih jauh. aku dikejutkan dengan pegangan tangan kakzie pada lenganku, saat itu br ku sedar bahaa kakzie ada sebelah ibu, aku ketakutan kerana perilaku aku ditangkap org..
Dengan nada agak serius kakzie menanyakan apa yg sedang aku buat, kenapa aku memegang bontot ibu sdri, dengan kaget aku cuba merayudengan suara yg amat perlahan pada kakzie supaya jangan membocorkan hal ini, dan aku sanggup buat apa sahaja sekiranya kakzie menyimpan rahsia ini..
Kakzie membetulkan pakaian dia dan bangkit, menarik lenganku utk keluar dari bilik.. Aku dengan lemah dan ketakutan mengikut kakzie keluar dari bilik ibu.. ditariknya aku kepintu utama rumah aku.. dibukanya selak pintu dan menarik ku keluar rumah..
Luar Rumah ku mempunyai bangku yg dibuat dari simen dan mempunyai dinding penyandar separas bahu sekiranya org lalu lalang hanya kepala kami shj yg akan nampak.. Kakzie duduk di bangku dengan tidak berkata apa2 dan lenganku juga dilepaskan..
Aku mula merayu kembali kepada kakzie agar menyimpan rahsia ini. Dia bertnya kenapa aku tergamak buat sebegitu kepada ibu sendiri, dengan gementar aku memberitahu bahawa aku tiada jawapan untuk itu… Terdetik diminda ku mereka alasan yg aku tergoda dengan kakzie, menyebabkan nafsu tak terkawal.. Dengan berat aku lontarkan apa yg dibenak ku, kakzie nampak sedikit terkejut.. Tapi semacam sedikit berminat mendengar alasan ku itu..
Kakzie: apa maksd adik sebab tergoda dgn kakzie?
Aku: Ye kakzie, sy xtahan melihat kakzie, kakzie cantik.. badan pon melentik.. sy rasa ramai jantan kat luar tergilakan kakzie,
Kakzie: Ah, adik ni.. macam2 lah.. mana ada, kakzie ni dah tua, janda pulak tu… sapa la berkenan dgn janda season cam kakzie ni..
aku mendengar kata2 kakzie, dapat mengagak bahawa dia mula termakan umpan, mukanya pon nmpk tersipu2 dengan kata2ku
Aku: btol kakzie, sumpah, kakzie sgt cantik, adik yg masih kecik pon tak tahan tgk kakzie, ni kan pulak org jantan yg dah matang
Kakzie: adik cakap saje je kan nk sedapkan ati kakzi.. apa buktinya adik cakap adik tergoda dengan kakzie, kakzie tgk adik layan kakzie macam org lain je..
Aku tahu kakzie dh termakan kata2ku.. dengan x semena nafsu membuak kembali… aku dapat rasakan yg aku aku akan dapat sesuatu nnti hasil dr percakapan ini.. btgku mula berdenyut dan mengeras semula, semua perasaan takut aku hilang, berganti nafsu syahwat kepada kakzie..
Aku: adik tak tau camne nk bg bukti kata2 adik, sumpah adik mmg suka tgk kakzie, kakzie nampak seksi, badan lentik…
Dengan x pikir panjang aku tarik tangan kakzie halakan ke koteku yg tgh mencanak…. kakzie agak terkejut tapi tak dialihkan tgn nya kelain..
Aku:nah, cuba kakzie rasakn kt bawah ni berdenyut2 dek kerana kakzie…
Merah padam muka kakzie, dia mula memegang btgku dari luar, xpuas dengan itu diselak kain ku dan memegang kpla koteku yg tgh berkilat tu…diusap kepla koteku tanpa dia memandang nya, mata kakzie tepat memandang mataku sambil tgn nya denga cekap skli mengoles kepala koteku dengan kuat.. Ngilu yg agak kuat tapi sedap… aku makin bernafsu.. mata kakzie mula kuyu.. tangan nya masih ganas mengoles kepala koteku… tgn nya yg lagi satu pun di gerakan ke koteku.. sebelah tangan nya memeras btg dan sebelah lagi mengoles kepala.. aku x dpt nk gambarkan betawa sedap perbuatan kakzie kepadaku… dengan koteku yg mula mengeluarkan mazi,, diolesnya mazi ku dikepala kote membuatkan licin kepanasan terasa… setelah agak lama diam, kakzie mula bersuara,
Kakzie: adik… betul ni adik nk kakzie pegang rahsia adik tadi… xbaik tau adik wat camtu kat ibu… dia ibu adik… klu adik tak tahan sangat, bgtau kakzie, kakzie sedia membantu adik mengatasi gejolak syahwat adik. kakzie paham… budak sebaya adik mmg la bernafsu kuat.. kelapa masih banyak santan la katakan…
Aku: apa maksud kakie, camne kakzie nk tolong..?
Kakzie: Ni, akkzie tgh tolong adik la nih.. janji adik pandai simpan rahsia kita.. lgpon kakzie pon dah suka dengan btg adik, x padan ngan budak.. panjang dah macam org dewasa, keras pulak tu.. dewasa pon kekadang tak sekeras adik punya tau.. Untung la sapa dapat rasa nanti…hehe
Aku:Eh mana kakzie tau laki dewasa pon kadang2 x sekeras ni.. bunyi macam byk pengalaman je…? haha.. cuba kakzie cakap btl2…
Kakzie: ala adik ni.. kakzie kan janda, penah berkahwin dulu..
Aku: kakzie kawin sekali je kan.. cam mana kazie tau ada yg keras ada yg tak sekeras ni… kawin berapa org ni kakzie, (aku cuba mengorek rahsia dia)
Kakzie: adik ni macam2 lah… kakzie tau la…
Mengekek kakzie ketawa.. aku pon tersengih sengih.. x disedari koteku mengecil dek kerana rancak berboarak
Kakzie:Aik… dah tido ke askar adik nih… pantang puji dah layu dah.. tarik balik lah… x berkualiti nih klu cepat layu ni.. belum kakzie ganyang dengan benda lain lagi… dah layu…
aku hanya ketawa dengan katakata kakzie… tangan kakzie mula memaut leherku merapati nya,
Kakzie: adik tau tak. kakzie dari mula nampak adik lagi kakzie rasa dah berkenan.. tu sebab kakzie nak adik jadi adik angkat kakzie…
Aku: Alah adik angkat je ke, tanak lah…
Kakzie: memula adik angkit la, lama2 terangkat… haha
Aku: kakzie angkat adik ke adik angkat kakzie,
Kakzie: adik tau tak, kakzie lepas bercerai x penah dapat rasakan belaian laki2.. kakzie amat rindu sangat … menyesal pun ada mintak cerai dengan laki akk dulu. igtkan lps cerai, dapat la cari abg baru.. rupaya susah lah.. ramai yg mendekat semuanya miang… laki org,, dah la tua2 plak
xselera lah kakzie
Aku: ooo minat btg muda la nih…
kakzie tersengih dengan usikan ku
Kakzie: ye la .. sapa xnk pucuk muda,, pucuk muda ni tenaga dia kuat, menten, x layu cepat… kena yg btl2 perkasa satu malam sampai lebam di henyak nya …dulu laki kak mmg kuat henjut kakzie, kami berdua ni sama2 kuat seks, bernafsu kuda.. tp lepas lahir anak kedua dia macam makin hambar dengan kakzie.. entah la.. nk kata kakzie tak jaga badan x jaga yg celah kangkang tu, kakzie kuat makan jamu2 kampung.. mungkin dia ada lubang baru la kot.. asik letih je kalau ajak bersetubuh…
Aku: Xyah ingat cite lama la kakzie, adik tanak kakzie sedih2 pikir laki dulu… adik nih ada depan … cuba la mana tau kot2 boleh kalahkan laki kakzie dulu..
Kakzie: Haha, ye tak ye jugak…
dengan manja dikenyit matanya , x semena di rapatkan bibir nya ke bibirku, aku terpana x tau nk respon camne. hanya menahan je kepala dai bergerak.. kakzie ni mula mengucup bibirku, bibirnya mula menjilat membasahkan bibirku dan lidahnya mula menjalar keluar…btgku mula berdenyut kembali, akibat perbuatan kakzi, tangan dirangkul keleherku menarik kepalaku merapatinya
selepas puas mengerjakan bibirku, di cium pula leher dan tulang selangka ku.. aku amat asyik dengan perlakuan nya… btgku keras tak terhingga… mazi pon ku rasa meleleh keluar…aku masih takut utk menyentuh kakzie…
seakan paham dengan ketakutanku.. diamiknya tangankananku diletak kan ke dadanya.. keras betul puting kakzi.. mencanak keatas, aku mula berani menyelup baju kakzie dan mula memegang ptuingnya, setiap kalu ku pilin putingnya setiap kali tu kakzie mendesah.. tanpa ditinggalkan ciuman dileher dan muka ku.. aku semakin berani menggetel puting kakzi, kekadang ku alihkan ke puting nya yg lagi satu.. kakzie seolah tak puas digilirkan gentelan diputingnya, diamik tagn kiriki diletakn keteteknya yg lagi satu.. ku tahu, dia menginginkan kedua putingnya di pilin digentel skaligus
badan kakzie mula bergerak x keruan seperti ikan x cukup air.. sehingga pada satu saaat dia dengan kuat menyedit leherku sehingga mengeluarkan bunyi kecupan yg kuat.. aku yg terkejut terus terhenti pergerakan tgn ku dan dia pon seakan baru sedar keterlanjuran dia mengucup leherku dengan kuat..
rupanya kecupan tu meninggalkan bekas kemerahan yg amat besar dileherku.. kakzie cuak, katanya takut family aku nmpk kesan tu, pada mulanya aku tak paham tp selepas diterangkan kakzie br ku tahu yg tanda merah dileher tu namanya gigitan cinta dan majoriti org dewasa tahu klu bekas camtu ada dileher maknanya digigit/hisap seseorang..
aku kemudian melanjutkan gentelanku pada puting kakzie, kakzie pulak kembali menhisap bibirku… taganku kemudian ditolak tgn kakzie utk kebawah… aku seakan memahami mula munuruni ke perut nya hingga ke luar belahan paha kakzie, dengan otomatik kakzie membukak belahan pehanya. meluaskan agar memudahkan tangan ku meneroka.. aku mula mencari lurah yg tadi ku terokai.. bibir cipap kakzie sememangnya dah lemcun, bijik kelentitnya mmg mengeras aku gentelsambil mengorek jari kedalam pepek kakie, kakzie seolah khayal dengan perlakuan ku…tangan kakzie mula memegang btgku yg dah keras,, mula melancapkan dengan perlahan… semakin kuat ku menerokai cipapnya semakin laju lancapan kakzie.. aku seakan xnk kalah.. mula melajukan gentelan kelentitnya dan kekadang menyelup membasahkan jariku dalam cipap kakzie… semakin laju aku genntel semakin kakzie laju melancap.. koteku seakan pedih pulak bila makin laju dilancap.. aku dengan tangan yg basah.. melumurkan btgku dengan air cipap kakzie yg lencun ditanganku.. setelah itu barulah lancpan kakzie bertukar menjadi kenikmatan ubuatku.. semakin laju lancapan nya semakin asik aku diawangan… sehingga satu tahap aku tak mampu menahan lagi…aku tahu aku akan pancut sebentar lagi, aku gentel dan picit kelentitnya sekuat hti membuatkan lancapan kakzie bertukar ganas, x smpai beberapa saat kakzie mendenguss dengan badan nya sekan terenjat aliran letrik.. aku pon disaat itu memncutkn mani berdas2 membasahi tgn kakzie…likat sungguh air maniku… kakzie terpejam smbil tersenyum.. diambil tangan nya diletak kemulutnya dan menghirup lendiran pekat maniku.. dia menyedut dan menjilat jemarinya dengan rakus..
ku bersandar di dinding beranda dengan x berkata apa2.. kami terdiam beberapa minit melayan perasaan memasaing..
Kakzie: adik ok ke nih… adik x menyesal ke…?
Aku:nk menyesal apa kakzie.. mmg adik duk aim dah lama badan kakzie.. Tp tu lah… syg.. x sempat nk rasa yg tuuuu (kujuihkan mulut kearah pepeknya)
Kakzie: aih, xsempat rasa yg mn nye adik oi..
kemudian baru dia sedar pandangan menghala ke peha dan pepeknya yg ditutupi kedua belah peha nya
kakzie: Nak rasa ke, nk rasa camne tu…
aku: Nakkk
kakzie: ni dah berdas pancut ni larat lagi ke….Kakzie no hal kalau adik nak rasa yg tu…kakzie pon x brpa puas kalau klimiks xnpa btl2 merasa btg kt dlm pepek… nak2 lgi klu x rasa air mani berterabur dalam ppek.. x sah rasanya.. mcm x selesai…
boleh mereng kepala kalu tak merasa ditabur benih dlm nih… takat klimaks dengan menggentel… at kali sehari pon x selesai lagi..
Aku: abis selama nih camne kakzie kontrol semua nih, camne kakzie nk puaskan nafsu sorang diri, ke kakzie ada spare part simpan mn2…
Kakzie: hishh, kau ni dik.. kakzi masih ada malu tau… xkn la kakzie nk mengankang tak tentu pasal dengan org2 yg bukan bukan..
Aku: abis tu camne kakzie kawal
Kakzie: ermmm… tu rahsia la.. nnti satu masa kakzie tunjuk kat adik… hhe
Aku: janji tau?
Kakzie: yeee, janji… tapi adik janji kena slalu ada utk kakzie, klu x… kakzie bocorkan kat ibu yg adik usap bontot dia… haha
Aku: eh jangan la.. kakzie ni.. td kan dah janji yg adik akan wat apa saja utk kakzie.. asal kakzie tutup rahsia ni
Kakzie: Dh tu, kata nak rsa.. camne lart btl ke tak ni… jangan bg harapan palsu plak… mereng kakzie nnti klu dah bg harapan tapi tak langsaikan
sedar x sedar dah hampir subuh kami masih kat luar rumah… aku mula merasa koteku sekan pedih2 .. mungkin melecet… kakzie tgk koteku yg layu tu, dah tau dah yg aku x larat nk merasa pepek nya pada masa tu…
kakzie: dah la dik, jom masuk… kanf terbangun yg lain masak kita.. xpasal pasal plak ibu adik bermenantukan janda nanti…
Aku: eh klu dia suh kawin ngan kakzie adik ok je… boleh adik rasa pepek hari2.. boleh tabur benih dalam…haha
Kakzie: klu takat nk tabur benih dalam pepek kakzi ari2, x kawin pon kakzie bg je klu adikk nak… kecik tapak tgn, pepek janda kakzi tadahkan.. hahah
dah, jom masuk..

Posts