OhCerita

Gersang

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Rafni berumur 22 tahun. sudah masuk 7 bulan diorang mendirikan rumah tangga dgn Hordan usia 26 tahun, suaminya atas pilihan keluarga. Sejak mengandung ada saja yg tidk kena dihati Hordan terhadapnya. Seakan akan membenci Rafni dan kandungannya. Terlalu bnyk kata kata yg membuat Rafni kecil hati. Tapi Rafni tahankan sahaja. Rafni tahu kalau Rafni mengadu pada emak, Rafni akan dimarahi semula. Jadi Rafni cuma diam dan memendam rasa. Semasa Rafni mengandungkan kandungannya, Hordan selalu memarahi Rafni, ada saja yg tidk kena. Kata Rafni yg bukan bukan, gila, ada saja tuduhan yg tidk masuk akal. Semuanyadiham burkan pada Rafni. Tak sanggup Rafni hadapi semua itu tapi demi kandungannya, Rafni kuatkan semangat dan pendiriannya. Waktu Rafni mula mengandung, Hordan tidk percaya Rafni mengandungkan anak dia. Dua kali Rafni membuat pemeriksaan Antenatal Hordana diorang mengandung. Hordan ragu ragu anak yg didalam kandungan Rafni itu. Diorang tidk leh terima baru tiga bulan kahwin daahh mengandung. Rafni daahh dua bulan berisi. Rafni hnya kosong selama sebulan selepas bernikah. Rafni tidk tahu ingin cakap apa. Rafni balik rumah kesedihan. Pada mulanya Rafni gembira bila mengandung tapi sebaliknya pula yg terjadi. Perasaan hati Rafni bangga. diorang dapat memberi zuriat kepada Hordan. Tapi apa yg diorang dapat hanyalah tuduhan yg tidk pernah terlintas di otaknya. “Kenapa Abang berlainan sekarang ni, tak macam dulu pelembut, suka berjenaka, nii tak asyik ingin cari salah Rafni sahaja. Nape Bang? ” Soal Rafni denga n perasaan yg terbuku. “Tak payah ingin tunjuk baiklah. Jantan mana yg kau layan kat opis kau tu? ” tempelak dan sergah Hordan bengkeng lagi. “Abang syak Rafni buat jahat dgn lelaki lain ke? Kenapa Abang syak yg bukan bukan ni? Rafni kan isteri Abang yg sah? Takkan Rafni ingin curang terhadap Abang”? terang Rafni nak mengamankan suasana. “Tuhan sudahh bagi kami rezeki awal, tak baik cakap cam tu. Ini semua kehendak Tuhan” Rafni senyum dan menghampiri sambiil memeluk suaminya. Tapi Hordan meleraikan pelukan Rafni dgn kasar sehingga Rafni hampir tersungkur. Rafni menangis dan berasa amat sedih. Hordan buat tidk tahu sahaja. Terasa Dada Rafni sakit menanggung semua tohmahan dari Hordan, suaminya yg sah. “Entah entah keturunan kau, darah daging kau pun tak senonoh. Hee teruk. Nasib aku lah dapat bini cam engkau ni” kutuk Hordan menghina. “Bawa mengucap Bang, jangann tuduh saye yg bukan bukan saye bukan wanita tak tentu arah walaupun saye menumpang keluarga ni, saye bukan jenis macam tuu saye tau akan halal haram, hukum hakam agama. Walaupun saye tak tau asal usul keluarga kandung saya, saye bersyukur dan berterima kasih pada ibu kerna jaga saye dari kecil daahh macam darah daging saye sendiri, ” kata Rafni mempertahankan maruah diri dan keluarganya. Pernah suatu hari Rafni naik marah kerna Hordan jemput Rafnilambat sampai sakit pinggang menunggunya. Rafni menangis. Hordan tiba tiba naik angin dan cakap perangai Rafni macam firaunlah, wanita tak sedar dirilah, tak layak jadi isteri lah, menyusahkan macam macam kata nista dilemparkan pada Rafni. Rafni sedih mengenangkan diri dan sikap suaminya, Hordan yg cemburu membabi buta, Bukan suaminya tidk tahu. Hordan yg menebuk dan mengambil daranya. Hordan yg memancutkan sperma nya ke dalamm lubang pepek nya. Kini Rafni sudahh mengandung, diorang mempersoalkan pula isi kandungan itu! Hendak mengadu pada ibu takut dimarahi nanti. Bila Rafni balik ke rumah, mereka berdua, suami isteri berlakun yg mereka tidk bergaduh. Rafni sedaya upaya tidk nak menunjukkan yg masalah melanda perkahwinannya. dalam keadaan diorang berbadan dua Rafni masih mampu bertahan, masih kuat kawalan emosi dan fikirannya. Dera perasaan oleh Hordan, suaminya masih dapat diterimanya. Tapi sampai bila? Satu hari Hordan dalamm keadaan marah telah menarik rambut Rafni dan menghantukkan kepala Rafni ke dinding. Rafni cuma mampu menangis dan menanggung kesakitan gara gara Rafni hendak pergi ke rumah Mak Usunya yg nak mengahwinkan anaknya di Sabak Bernam. Emak Rafni sudahh seminggu pergi ke sana utk menolong. Hari daahh petang jadi Rafni mendesak Hordan agar bertolak cepat kerna kalau hari malam nanti bahaya”Kita ingin jalan jauh nii Bang. Cerita Sex Isteri Mengandung Nak Pelir Orang Biarlah kami pergi awal sikit, bolehlah tolong apa yg patut. Masa nilah kami ingin membalas pertolongan mereka, ingat tak masa kami kahwin mereka bekerja keraskan”rayu Rafni dgn mengerutkan mukanya sambiil memegang perutnya yg sudahh membuncit sedikit. Hordan ketika itu sdang berehat menonton tv. “Bang dengar tak ni, lagie pun hari daahh mula gelap, takut plak hujan nanti” desak Rafni lagi. Tiba tiba Hordan bangun dgn bengis mengherdik memandang tajam ke wajah Rafni yg bujur sirih itu, “Kau tahu aku penat kan, tak leh tunggu ker, suka hati aku lah ingin pegi malam ke, siang ke, tak pegi langsung ker? ” Semenjak berkrisis itu Rafni terpaksa mengikut Hordan ke tempat kerjanya apabila habis waktu kerja. Rafni berehat di Surau tempat Hordan bekerja. Hordan bekerja di salah sebuah Pusat membeli belah dan kerjanya mengikut syif sebagai seorang Kerani Setor. Kalau Hordan syif malam terpaksalah Rafni menunggu Hordan sehingga pukul 10. 30 malam 11. 30 malam sehingga habis Pusat membeli belah itu tamat waktu perniagaannya. Rafni terpaksa berbohong pada ibu dan keluarga lain dgn mengatakan Rafni buat overtime di pejabat. Rafni terpaksa berbuat demikian kerna tidk nak dikata kata dan dituduh yg bukan bukan lagi. ***** “Hi Rafni, tak boring ke? ” tanya Kolla sambiil memerhatikan Rafni mengait, “Bagus ada kepakaran tuu leh bisnes. ” Rafni senyum manis membetulkan tudung kuning cerahnya sambiil meneruskan kerja kerjat mengaitnya. “Sajer suka suka Bang n. Kait buat topi kecil, ” kata Shima sambiil menjuihkan bibir ke perutnya”buat yg bakal menjenguk dunia ni. ” Kolla kekeh kecil”Seronok ingin dapat anak Rafni? ” Rafni senyum angguk. Matanya bulat. Bibirnya nipis dan kulitnya cerah kuning langsat. “Seronoklah Bang n. Biarlah masa muda nii beranak. Tengah sihat kan, ” jawab Rafni meletakkan bahan kaitannya di atas meja. Diorang menghela nafasnya. “Syukur bahagia Rafni dan Hordan. Suami iseri muda yg bahagia. Dapat anak cukuplah syaratnya berumahtangga, ” ketawa Kolla menumpang seronok. Rafni sengih. Semua orang mengatakan diorang bahagia. Orang apa tahu. Berat mata memandang berat lagie bahu yg memikul. Kolla memandang dari luarannya sahaja. tdk salah Kolla sebab diorang tidk tahu apa yg sdang melanda rumahtangga Rafni. Semenjak Rafni menunggu suaminya, Hordan di Pusat Membeli Belah itu, Rafni berkenalan dgn Kolla. Mulut Kolla ramah menegur dan Rafni melayannya. Dari maklumat yg diuperolehinya, Kolla nii seorang duda, dalamm 40an dan seorang bizman dgn opisnya di kompleks itu. “Kalau Rafni boring menunggu, datanglah pejabat Abang. Rehat kat sana ada jg tv, leh nonton. Minuman pun ada. Kat sini tak selesa kut. ” pelawa Kolla sambiil memberikan sekeping calling cardnya. Cerita lucah Isteri Mengandung Nak Pelir Orang Rafni senyum lalu menyambut calling card Kolla, “Terimakasih. Tengoklah kalau Rafni bongeng dan nak ke pejabat Kolla, Rafni call nanti, ” Kini perkenalannya dgn Kolla sudahh berusia dua bulan. Rafni sudahh 5 bulan mengandung dan perutnya nampak membengkak. diorang memakai baju mengandung dan bertudung. Ada waktunya diorang jg berjubah labuh. Jalannya jg sudahh membuang. Tubuhnya menjadi chubby sebab pembawaan anak yg dikandungnya. Dan diorang sudahh berani memgisahkan perihal masalah yg dihadapi nya. Kolla mendengar dan menasihatinya. Malam selepas petang di pejabat Kolla di tingkat 3, kompleks itu. Rafni sudahh beberapakali mengunjungi pejabat Kolla tanpa pengetahuan suaminya. “Ni semua masalah orang muda. Tapi tak baiklah suami menuduh macam tue. Kalau takde bukti jangann main sedap mulut sahaja, nasihatkan suami awak” kata Kolla. Rafni sugul sambiil memegang perutnya, “Payah Bang. dah gitu hatinya. Apa yg Rafni tak kena Bang. Nista, maki hamun, tepuk tampar. Sekali fikir mati lagie baik, tapi Rafni sayangkan kandungan ini. ” ” jngan ikutkan perasaan gundah dan perbuatan suami yg tak berhati perut tu. Rafni sudahh buat apa yg terbaik. Kini Rafni kena belajar senangkan hati dan diri. Rafni yg kena carisen diri sebab suami Rafni tidk memberi bantuan dan meringankan rasa Rafnipun. Apatah lagie nak berkasihsayang. ” tambah Kolla. Pendekkan cerita Rafni suka dan mula mesra dgn Kolla. diorang rasa terhibur bila dapat menghabiskan masanya sejam dua di pejabat Kolla, berbual dan bergurau tanpa pengetahuan suami nya. diorang dapat melihat tv, dapat minum free dan paling diorang happy dapat berbual dan melepaskan keluh kesahnya kepada Kolla. Den gan Kolla hatinya menjadi kembang dan jiwanya bertenaga semu la. Tambah bila dipuji kecantikannya walaupun diorang sudahh berbadan dua. Dan Rafni memanng kepinginkan perbualan mesra dgn suaminya yg telah tidk didapatinya beberapa bulan kebelakangan ini. Yangg didapati nya hanyalah herdikan, marah dan nista. Bosan dan menyakitkan hatinya. Kini Rafni merasakan diorang mempunyai tempat bermanja dan mengadu pada Kolla. Rafni(aku) dan Kolla duduk di sofa menonton berita tv sambiil minum milo. Kolla sudahh meletakkan tangannya diatas pehaku. Aku biarkan saja. mngkin diorang tak sengaja fikirku. Tapi makin lama, tangan nya bergerak gerak mengusap pehaku. Adakala dipicit picit dan diurutnya lembut. Aku mula merasa teransang. pepek dalamm seluar dalamku sudahh mula mengemut dan dinding pepek ku disentuh listrik syahwat membuatkan pepek ku basah. Hatiku berdebar kencang. Inilah kali pertama lelaki lain memegang tubuhku walaupun tidk berbogel. “Wow. Besar Abang punya. Hii. Panjang. Besar. Kerass. ! ” kataku memegang pelir Kolla dari luar seluarnya tersenyum. Aku tidk puas hati. Hatiku bedebar kencang. Aku nak melihat batang Kolla secara real. Lalu zip seluarnya kubuka dan pelir nya yg besar, panjang dan keras itu mencanak keluar berdiri tegak seperti tiang telefon. “Oh makk oii. Ooh abahh oii. Besarr. Panjangg! ” jeritku dgn mulut separuh terbuka melihat secara real akan senjata milik Kolla, “Besar, panjang pelir Kolla nii. ” “Rafni sukerr. ? ” tanya Kolla menyelak baju mengandung Rafni dan merosot seluar dalamm Rafni yg sudahh mengangkat kakinya mengangkang luas sambiil duduik di dalamm sofa. “Haa! ” Spontan jawabanku dan tergamam sekejap. Sebenarnya aku takut dan geli. “Suami punya camner? ” Rafni memuncung, “Huh! Tak sama. Jauh beza. Kecil! ” Kolla makin nakal. Tangannya terus merayap rayap. Diraba rabanya lembut pepek ku. Aku biarkan aje. Aku nak suruh diorang berhenti, tapi aku rasa syok pula. Aku adjust kedudukanku biar selesa sikit, sambiil mengangkang pehaku lebar lebar dgn kakiku terkial diatas dan tubuhku bersandar ke belakang sofa. Aku dapat melihat kepala Kolla setengah sebab dihalang oleh perutku yg sedikit membusut. Kolla sudahh mencangkung dan mukanya disembam ke permukaan pepek ku. Sempat Kolla mengucup dan mengusap perutku yg buncit itu. Aku bangga sebab suamiku tidk pernah berbuat demikian. Hilang sedih dan kecewaku bila Kolla melakukannya. “Arghh. Urghh. Sedapp. Nice. Kolla tak tahan dah. ” sengekku manja perlahan sambiil kakiku berbuai buai ketika pussyku dimakan oleh Kolla bermula dari clit, alur pepek ku, bibir pepek ku dihisap, dijilat, disedut, digigit manja. Aku menjerit jerit halus kegelian. “Huu. Mak oi. Sedapnya. Mak oi sedapnya. Jilat. Jilat lagie bangg. Sedapp. Hmm, ” raung dan erangku bila lidah Kolla masuk dan keluar dalamm lubang pepek ku. Lidahnya dipanjangkan ke bahagian lubang dubur ku. Aku menahan kegelian yg amat sangat dan nafasku tercunggap cunggap, “Abang. Rafni kuarr. Urghh. ” Kolla menekup mulutnya ke lubang pepek ku dan terus menyedut jus madu di situ. Aku mengelinjang dan Kollamemegang buntutku supaya aku tidk bergerak gerak dan diorang meneruskan sedutannya membuatkan aku fana dan melepaskan nafas yg panjang. Sedap dan asyik. Kolla tidk kasar dan gelojoh. Diorang memakan pussy aku lembut dan nikmat. Aku tidk merasa sakit. kami tidk menukar posisi sebab aku mengandung dan Kolla melakukan secara tradisional. Yes, aku akui aku menjerit dan menangis menerima pelir besar dan panjang Kolla dalamm lubang pepek ku. Tapi tangisan dan sakit yg kurasa sekejap sahaja. Kolla menungkat kedua belah lututnya bila memasuki perempuan ku. Bila pelir Kolla berjaya kuterima seluruhnya di dalamm lubang pussyku, maka aku adjust pepek aku utk mengemut batang Kolla sekeras dan sekuatnya. Kolla memuji kemutan dan gigitan pepek ku ke keliling bulatan batang pelir nya yg telah bersemadi menujah g spot dalamm gua pepek ku. Dan Kolla menekan sambiil menghenjut dan mempompa pelir nya ke lubang pepek ku perlahan dan sederhana cepat sambiil aku mengertap gigi, mengumam bibir, dan mata hitam ku hilang menahan panahan asmara Kolla ke dalamm pepek ku yg lencun basah dgn air maziku. Geselan batang n dalamm lubang pepek ku membuatkan aku khayal, leka, terasa sendatnya lubang pepek ku dan menghonggah tubuhku utk menerima pelir Kolla yg menujah suis klimaks ku. “Arghh. Kolla. Sedapp. Nice. I kuarr. ” jeritku sambiil mengigit leher Kolla dan meninggalkan beberapa tompok love bites. Kolla meneran dan mendengus kemudian mendesah dan aku dapat merasa denyutan batang pelir nya mengembang besar lagie dalamm lubang pepek ku. Bila Kolla mengejangkan tubuhnya aku kini dapat merasakan pacutan air mani nya ke dinding g spot pepek ku. Aku jg menjerit dan asyik merasakan panasnya sperma Kolla mengenai dinding pepek ku. “Huu. Puass. ” aku senyum sambiil berkucup dan bertukar mengulum lidah dgn Kolla. Kolla mengambil tisu dan mengelap pepek ku yg lenjun. Aku kegelian dan berasa malu tapi aku suka dan mau. Batang pelir Kolla kupegang dan kubelai, besar dan panjang lalu kulap saki baki air mani nya yg manis dgn lidahku dan aku kulom kepala pelir nya sambiil menjilat mana mana air mani yg ada lalu menelan nya. Puas. Puas hatiku. Terbukti sudahh tuduhan suamiku, Hordan. Yer aku curang dan menyundal dgn Kolla, tapi hatiku puas. Aku bahagia. tetaapi anak yg kukandung tetap anak Hordan, suamiku. Kini Kolla menjadi pemuas nafsu seks ku. Kolla lagie terer dan lebih power dari suamiku. Itu kenyataan. Rafni tidk kesal. diorang membuktikan tuduhan, syak wasangka dan nista suaminya. Tapi diorang puashati dgn kecurangannya itu. Kolla adalah pemuas pepek , kekasih dan pemuas nafsu seks Rafni yg unggul.

Posts