OhCerita

Godaan Mak Tiri

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

                    Hello semua , kalini aku nak bercerita tentang incest dengan mak tiri aku , pada mulanya aku ni duduk dengan kat kandung di sebuah kampung dan pada masa tu aku dapat kerja di luar bandar . Tempat kerja tu berada di petaling jaya , mula2 aku fikir nak tinggal kat mana kalau dapat kerja situ . Lalu aku terlintas dalam otak yang ayah aku berada di sana , dan aku call ayah aku untuk bagitahu yang aku nak tinggal dengan dia buat sementara waktu , bila aku bagitahu hal ni kepada ayah aku dan dia bagi izikan untuk aku tinggal dengan dia . ketika malam hari , aku bagitahu kat mak aku yang ayah bagi duduk dengan dia , dan mak aku pun suka dengan khabar itu , malam tu jugak aku kemas barang dan sediakan apa yang patut bawak . +

                   Jam menunjukkan 9.00AM , bangun je dari katil terus aku bersiap untuk gerak ke selangor . Done breakfast apa semua aku salam mak dan adik beradik aku , Aku panaskan enjin motor yzf r3 ayah aku punya yang dia bagi dekat aku , tepat saja pukul 10.00PM aku gerak ikut highway yang terus tembus ke petaling jaya / sungai buloh .Â

                   Dengan cuaca panas aku ride untuk pergi rumah ayah aku , tepat saja pukul 12.25PM aku sampai ke rumah ayah aku yang berada di petaling jaya . Aku datang dekat di pagar rumah tu dan menekan loceng yang ada di tepi tu , dan ade perempuan 30ans yang keluar dari rumah tu , perempuan tu bertanyakan kepadaku ( awak ni ismail ke anak tiri saya ? saya ni mak tiri awak ) dan aku menjawab ( ye saya la ismail ) dalam hati aku berkata ( dia ni tak mandi lagi ke dengan pakai baju tido , dah siang hari kot ) Lalu aku di jemput masuk ke dalam rumah ayah aku tu . Masuk je halaman rumah aku tu baru aku perasan yang ayah aku bekerja . Mak tiri aku menunjukkan bilik yang aku tido nanti , rumah ayah aku agak besar tapi tinggal berdua , maklum lah ayah aku dah tua , tenaga pun takde .Â

                   Di sebabkan cuaca panas lalu terus aku tanggal kan baju dan seluar yang aku pakai dan hanya memakai boxer , aku pasang aircond dan terus baring kat atas katil bilik aku . Maklum la kat bandar ni cuaca panas kan ? Aku rasa nak rehat sekejap di dalam bilik tu , aku baring di atas bantal yang lembut dan empuk membuatkan aku terlelap sekejap . Tak lama tu aku perasan yang ade orang masuk ke dalam bilik aku , rupa2 nya mak tiri aku yang masuk dan dia mengambil baju dan seluar yang aku guna tadi dan dia nak masuk ke dalam mesin basuh , dengan aku batang aku keras selamber je dia masuk , cepat2 aku cover guna tangan dan dia memandang aku dengan mata yang agak nakal dan dia senyum sinis kat aku membuatkan aku rasa pelik . Aku mengambil tuala di dalam beg dan terus mandi di dalam bilik air yang berada di dapur . Kat dalam bilik air tu ada shower ,yang aku tak pernah guna , al maklum la duduk kg . Aku menggunakan shower tu dengan suhu yang agak rendah membuatkan aku horny sedikit dan membuatkan batang aku keras dengan sendiri . Habis je mandi aku keluar dan mak tiri aku tengah buat sayur apa entah dengan hanya pakai bra dan panties . Aku terkejut melihat tetek mak tiri aku agak besar membuatkan batang aku keras sekali lagi .Â

            Mak tiri aku datang kat aku dan terus tarik aku ke ruang tamu , dia membuka seluar boxer aku dengan ganas , dia sendiri terkejut tengok batang aku yang besar
            Mak tiri aku datang kat aku dan terus tarik aku ke ruang tamu , dia membuka seluar boxer aku dengan ganas , dia sendiri terkejut tengok batang aku yang besar .Â

      Mak tiri aku terus blowjob batang aku dengan lemah lembut , pandai mak aku hisap dengan cara ni , membuatkan aku rasa nak enjut dia puas2 ,Â

        Â

       Mak tiri aku enjut aku dengan position reverse cowgirl , mak aku enjut dengan cara kasar , dan dia menggerang ( ahh sedapnyaa sayanggg ) dalam hati aku berkata ( mungkin dah lama tak dapat batang agaknya . 30minit dia enjut aku akhirnya aku pancut kat dalam puki mak tiri aku yang agak ketatÂ

       Godaan mak tiri aku yang aku tewas , dia macam dah tak fikir apa , terus buat macamtu kat aku . Huhuhuhuhu , untungkan aku dapat mak tiri yang nakal macamni ? aummmmmmmm sedap auuuu wehhhhhhhhh .Â

Posts