OhCerita

Guru Tersayang

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Sewaktu di tingkatan 3, I ni cukup glamour kat sekolah. Mungkin kerana I mempunyai paras yang cantik dan mudah mesra dengan sesiapapun. I tanpa segan silu senang melayani sesiapa jua tanpa diskriminasi atau prasangka. Maka ramailah para jejaka yang minat kat I. Agaknya sebab itulah juga ramai gadis lain berdengki pada 1. Cikgu Halim adalah di antara orang yang cukup meminati I. Ketika murid lain sudah balik I selalu gak kena kelas tambahan dengan Cikgu Halim. Maklumlah I ni dikira terletak di dalam senarai top ten yang bakal gagal peperiksaan. Katanya dia nak cuba bagi I lulus juga. I pun kadang kadang boring juga tapi apa nak buat, dah macam dipaksa aje. Cikgu Halim ialah seorang guru yang berperwatakan tegas dan garang. Dia merupakan guru yang paling digeruni oleh murid murid. Pada usianya yang ketika itu menjangkau 50 an tubuhnya masih tegap dan kemas. Anak isterinya menetap di Sabah kerana isterinya bekerja di sana. Peluang untuk bersama anak isterinya hanyalah 3 atau 4 kali setahun saja. Jadi membujanglah corak kehidupan Cikgu Halim pada ketika itu. Satu hari semasa I kat kelas tambahan itu, Cikgu Halim kelihatan agak lain macam sikit. Mungkin pada hari itu airnya sudah naik ke kepala. Tapi I sendiri pun tak pastilah. Kami duduk berduaan di atas sofa. Cikgu Halim duduk kat sebelah kanan I. Matanya asyik menatap ke muka I aje. Dia membetulkan kedudukan punggungnya supaya lebih menghampiri I. Pada waktu itu tubuh Cikgu Halim seolah olah dah melekat pada pinggang kanan I. Muka I ni pula terasa bagaikan nak dijilat jilatnya. Begitulah rapatnya himpitan tubuh kami berdua. Kemudian tangan kirinya mula menjangkau ke belakang tengkok I dan berpaut pada bahu kiri I. Ketika itu dada I punya lah gedebuk gedebak. I jadi cemas dan kebingungan. Belum pernah seorang lelaki yang bukan muhrim peluk I begitu rapat. Namun bagi Cikgu Halim dia buat selamba sahaja sambil menjalankan tugasnya mengajar I. Jadi lama kelamaan I pun semakin rilek dan perasaan cemas juga semakin reda. Dengan penuh konsentrasi I bertumpu kembali pada segala pelajaran yang diajarnya. Semakin lama Cikgu Halim menyandang lengannya pada bahu I semakin syok pulak I rasakan. Sekali sekala jari kirinya tergosok gosok kat lengan kiri I. Ketika Cikgu Halim lakukan begitu I terasa agak kegelian juga tetapi jenis geli yang bercampur syok. Apabila dia berkata kata, dia memandang tepat kat pipi I. Dengan jarak mulutnya yang hanya beberapa inchi saja dari pipi I, hembusan nafasnya jelas terasa menghinggapi pipi I. Mood Cikgu Halim pada hari itu begitu romantik. Nada alunan suaranya amat lembut dan penuh kemesraan. Penampilan itu telah bejaya menggoda hati I. Pantat I terasa terkembang kincup dibuatnya. I perhatikan bahawa Cikgu Halim juga mula tidak selesa dengan kedudukannya. Dia kerap memperbetulkan pada bahagian bawah pusat seluar yang dipakainya. I dapat mengagak bahawa tentunya ada sesuatu yang dah semakin membesar di dalam seluarnya itu. Sekali sekala I jeling kat kangkang seluar Cikgu Halim. I lihat sudah ada satu bonjolan mulai membusut kat situ. Bagaikan ada benda yang besar dan keras menongkat dari dalam seluar yang dipakainya. Semua kelakuan Cikgu Halim I biarkan saja. Dari aksi meraba lengan, dia mula menapak lebih jauh. Perlahan lahan tangan kirinya merayap turun ke bawah bahagian belakang bahu I. Jari jarinya dengan berhati hati menyusur masuk kat bawah ketiak I. Ketika itu punyalah suspen I rasakan. Konsentrasi I hanya tertumpu kepada persoalan ke manakah seterusnya arah sasaran tangan Cikgu Halim itu. Dalam keadaan yang suspen itu, kat pantat I pulak dah mula terdapat tanda tanda kelembapan. I pun tak tahu kenapa terjadi begitu. Mungkin adunan dari perasaan suspen dan syok telah mengakibatkan sedikit rintisan nafsu. Tiba tiba dengan tangkas tangan Cikgu Halim mencakup bahagian bawah tetek kiri I. Seluruh urat saraf I terus jadi tak bermaya. Tindakannya itu memangnya sudah I jangkakan. Namun ternyata I belum begitu bersedia untuk menghadapinya. Aw I terjerit manja. Terkejut juga I pada ketika itu. Tangannya yang mengelangi tubuh I membuatkan I terperangkap di dalam belenggu dakapannya. Pergerakkan I amat terbatas. Kebingungan menguasai fikiran I. Segala perbuatannya terpaksalah I relakan saja. Ketika itu I benar benar tidak tahu apa yang harus I lakukan. Hendak melawan I tak berani. Tambahan pulak I pun dah terasa syok juga dengan perlakuan Cikgu Halim itu. Ketaatan I itu telah menyemarakkan lagi api keyakinan Cikgu Halim. Tindakannya semakin berani. Perlahan lahan tetek I yang tertadah di atas tapak tangannya mula diramas ramas. Tetek I digengamnya kemas dan kemudian dilonggarkan semula. Terkembang kincup tetek I dikerjakan oleh tangan buas Cikgu Halim. Itulah julung kalinya tetek I kena ramas oleh seorang lelaki. Punyalah syoknya pengalaman pertama itu. Pengalaman dan kematangan Cikgu Halim melayani perempuan amat jelas terserlah. Memang pandai dia mencari suis untuk nyalakan api syahwat I. Dengan lemah lembut dia terus meramas ramas tetek I. Sementara meramas, jari telunjuknya tergentel gentel kat putting tetek I. Ahhhh…..Cikguuu…..cam mana ni….. I merenggit renggit akibat dihurungi rangsangan kesedapan yang bertalu talu. Bahu I mula menyandar ke belakang. Tangan kanan I mula berpaut kat belakang tengkok Cikgu Halim. Perbuatan I itu rupanya memudahkan lagi penguasaannya ke atas tetek I. Kepala I terdongak ke atas. Mulut I pulak tercungap cungap menelan kelazatan nafsu. Pantat I dah dibanjiri kebasahan. Duduk I semakin tidak selesa. Limpahan air terasa melekik lekik kat pantat I. Keadaan itu membuatkan I jadi resah tak menentu. Peha kanan, I angkat keatas peha kiri Cikgu Halim. Dia terus menghalakan muncungnya ke pipi I. Pipi I yang lembut itu diciumnya berkali kali. Rosie sayang..…awak ni cantik sangatlah Cikgu Halim menerbitkan lirik puji pujian. Punyalah kembang pantat I mendengarnya. Pada ketika itu hati I ini sudah berjaya dikuasainya. Pedoman I sudah terbang entah ke mana. Akal fikiran I telah diharuk oleh cengkupan berahi. Hujung lidah Cikgu Halim terjilat jilat kat pipi I. Bagaikan kucing yang kelaparan pipi I dikerjakan. Bertalu talu dijilat dan dikucupnya kat situ. Kelembapan jelas terasa kat pipi I. Perlahan lahan tumpuannya mula berubah arah. Telinga I pula menjadi sasaran. Cikgu Halim membuka mulutnya luas. Mulut yang ternganga itu di pekapkan ke telinga I. Habis telinga kanan I tertangkup ke dalam mulutnya. I mengeliat manja. Kulit I meruap kegelian. I cuba lepaskan telinga I dari serangan mulut Cikgu Halim. Tapi apakan daya, rangkulannya cukup kemas. I memang tiada peluang langsung untuk menggelak. Tambahan pula, tubuh I pada ketika itu semacam dah tak bermaya lagi. Gelora berahi bagaikan melumpuhi seluruh urat saraf I. Jadi terpaksalah I akur terhadap apa jua tindak tanduk Cikgu Halim. Melihatkan keadaan I yang sudah tak bermaya, Cikgu Halim mula bertindak lebih rakus. Tangan kanannya pantas menyambar kat tetek kanan I pula. Kegeramannya nampak semakin memjadi jadi. Ketika itu kedua dua belah tetek I telah pun berada di dalam rangkulan tapak tangannya. I dapat rasakan tetek I mengembang dan mengincup mengikut irama ramasannya. Ada kalanya ramasannya agak kuat. Arrrrrr…ieeee….. I merengget kesakitan. Tetapi renggetan I itu sedikit pun tak dihiraukan. Bahkan semakin bersemangat tetek I dikerjakan. Menitis airmata I menahan kesakitan. Kedua dua belah tetek I terasa membengkak semacam. Urat urat yang sensitif kat situ bagaikan sudah tergeliat diuli oleh Cikgu Halim. Akhirnya Cikgu Halim melepaskan I dari rangkulannya yang kemas itu. I menarik nafas lega.Telinga dan pipi I dah berselumur kebasahan akibat kena jilat. Tetek I juga sudah dilepaskan dari cekupannya. Namun kesan sengal sengal masih lagi I rasakan. Dia memaut tangan kiri I dan menghalakan ke kangkangnya. Jangan takut sayang…..cikgu nak Rosie berkenalan dengan adik kesayangan cikgu ni. I agak terkejut juga. Cikgu Halim pada ketika itu sudah tidak lagi berseluar mau pun seluar dalam. Entah bila dia melucutkan seluarnya I pun tak pasti. Punainya I nampak sudah terpacak keras. Jari jemari I diuasap usapkan pada lilitan punainya. Pada mulanya I agak geli juga nak sentuh punai lelaki. Maklumlah benda tu bermirip seperti ulat dan lintah yang amat I genyikan. Tetapi kerana dorongan dari hasrat ingin tahu, I turut sajalah arahan yang diberikan. Jari jari I menjelajahi ke setiap pelusuk punai Cikgu Halim. Inilah julung kalinya I berpeluang menyentuh kejantanan punai lelaki. Dengan penuh minat I usap dan urut pada persekitaran punai Cikgu Halim. Lembutnya tangan Rosie niiii…..sedapnya Cikgu Halim mengerang sambil bangun membetulkan kedudukan. Dia menanggalkan baju yang dipakainya. Maka pada ketika itu bertelanjang bulatlah Cikgu Halim. Tiada seurat benang pun pada tubuhnya. Tiada sedikit pun perasaan malu dirasainya. Dia membetulkan kedudukan badannya dan terus berbaring terlentang di atas sofa. I diarah duduk bercelapak diantara kangkangan kakinya. I pun membetulkan berkedudukan I supaya mengadap ke muka Cikgu Halim. Dia terbaring mengangkang dengan selesanya sambil kedua belah tangannya tersandar ke atas. Punainya terpacak betul betul kat depan mata I. Perlahan lahan jari jari I membelai punai Cikgu Halim. I amat kagum dengan kegagahan punai yang I belai itu. I cuba menyukat kehebatan punai Cikgu Halim. Panjangnya I agak lebih kurang enam inchi. Kelebarannya mungkin di sekitar 1 inchi setengah. Bulu punai Cikgu Halim tidaklah lebat sangat. Mungkin baru dicukurnya. Begitu juga bulu dada dan bulu romanya yang mana kelebatannya hanyalah pada paras sederhana sahaja. Jari I mengintai peluang meninjau ninjau kat telur yang terletak di bawah punainya. Geramnya I lihat benda dua biji yang tergajut itu. I gentel gentel dan I picit picit telur dua biji itu. Ahhh….jangan picit kuat kuat kat situ…..senaklah cikgu I tersenyum simpul sambil mengangguk anggukkan kepala sebagai tanda fahan. Jadi I pun kembali menumpukan perhatian pada gosok mengosok dan belaian sajalah. I angk

Posts