OhCerita

Hisap Konek Abang Angkat

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Masa tu aku di tingkatan tiga. Aku tinggal di asrama sekolah sejak dari tingkatan satu lagi. Aku ada sorang senior iaitu abang angkat aku yang suka ambil berat tentang diri aku. Dia tua lebih dua tahun dari aku. Abang angkat aku ni belajar di tingkatan lima dan juga tinggal di asrama sekolah. Sejak aku di tingkatan satu lagi, kami sudah rapat. Satu malam, selepas kelas prep habis pada pukul sepuluh malam, kawan sebilik aku datang beritahu aku yang abang angkat aku suruh aku ke bilik dia. Aku pun bergegas ke bilik dia sebelum lampu asrama kena tutup. Aku pun ke bilik dia. Abang angkat aku tinggal seorang dalam bilik itu kerana bilik itu khas untuk ketua pengawas. Sampai aja di bilik abang angkat aku, dia beritahu aku bahawa badan dia sakit-sakit selepas bermain rugby pada petang tadi. Dia minta aku tolong urutkan seluruh badan dia. Tanpa banyak bicara, aku pun bersetuju untuk mengurut badan abang angkat aku. Dia mengambil sebotol minyak angin dan diberikan kepada aku. Selepas itu, dia pun meniarap di atas katilnya. Abang angkat aku hanya memakai kain pelikat sahaja. Lepas itu aku pun menyapu minyak angin di belakangnya dan terus mengurut dari bahunya hinggalah ke pinggangnya. Lepas itu dia menarik kainnya ke atas hingga ke paras punggungnya. Dia menyuruh aku mengurut betis dan pehanya juga. Aku pun mengurut pehanya satu persatu dan kemudian nya kedua dua betisnya. Aku naik stim mengurut urut peha dan betisnya yang putih, berotot dan berbulu itu. Kemudiannya, dia menelentang. Dia menyuruh aku mengurut dada dan perutnya. Aku pun terus mengurut urut dadanya dan selepas itu aku mengurut perutnya. Lepas itu aku mengurut peha dan betisnya pula. Aku tengok batang konek dia dah menujah kain pelikatnya. Aku bertanya kepada abang angkat aku kenapa batang koneknya keras dan menegak. Dia kata dia sedap bila aku mengurut urut dia. Lepas itu, tanpa disangka-sangka, dia menyelak kain pelikatnya itu. Maka nampaklah aku akan batang koneknya yang tengah mengeras berdiri tegak. Aku terpegun melihat batang koneknya itu. Abang angkat aku memegang tangan aku dan terus diletakkan di batang koneknya itu. Dia menyuruh aku melancapkan dia. Walaupun aku tergamam, aku urut urutkan batang koneknya yang putih kemerahan itu yang besar dan keras itu. “ohhhh….sedap,” kata abang angkatku. Aku sememangnya menyukai abang angkat aku itu kerana dia handsome, tinggi, lampai dan mempunyai badan yang berotot. Maklumlah, dia seorang olahragawan. Aku pun terus melancapkan batang konek abang angkat aku itu. “Sam….hisaplah batang konek abang,” kata abang angkat aku kepada aku. Aku pun tanpa membantah, terus melutut dan memasukkan batang konek abang angkat aku itu kedalam mulut aku. Terus aku hisap perlahan lahan sehinggalah aku terasa batang konek abang angkat aku itu berdenyut denyut dalam mulut aku. Tak lama selepas itu, abang angkat aku pun terpancut air maninya dalam mulut aku. “Sekarang Sam buka pakaian Sam, abang nak buat kepada Sam pula,” kata abang angkat aku kepada aku. Terus aku buka pakaian aku hingga berbogel dan aku baring di sebelah abang angkat aku. Terus dia memeluk aku dan mencium mulut aku. Lepas itu di jilatnya leher aku. Lepas itu dijilatnya tetek aku. Setelah puas dia menghisap tetek aku, dia pun mencium batang konek aku pula. Terus dihisapnya batang konek aku. Tak lama lepas itu, aku terpancut dalam mulutnya. Dia meludah air mani aku ke dalam tong sampah. Selepas itu, kami tidur dalam keadaan berbogel dan berpelukan sehingga ke pagi esok. Itulah detik permulaan aku merasa kenikmatan seks dengan abang angkatku. Kini kami masih berhubungan dan kadang kala, apabila bertermu, kami ulangi kenikmatan merasai tubuh masing masing seperti yang kami lakukan sewaktu di sekolah dulu. Back to posts Comments: [2016-12-06 02:42] Bole bincang: Bagi nom ain mawardah.. pm 0145442140 [2016-12-05 12:36] Ain Mawardah: Boleh tahan …. sedap …. #AKU SUKA [2016-11-17 02:06] ijadd: Call saiaa 0142424649 [2016-09-30 12:47] yuyu: Sdapp. Mm id yuyuc3k_6598 Boy only [2016-09-07 20:56] tyrah: Best nye… [2016-09-07 20:56] tierah: Boleh tahan eyy… Sdp jugak.. [2016-07-24 23:51] atirah410: Hai atirah bg lh nbr fom.nti kte main [2016-07-14 15:45] atyrah: Nak gak idAtirah410 [2016-07-12 01:24] [email protected]: Amalina mri lh isap pele sy 0145420446 [2016-07-12 01:21] nur amalina: Amalina jom lh isap pele sy [2016-07-11 06:00] jackfuller: Bodoh hay [2016-06-27 06:30] : 01121129603…wechat id..erwanshah81…add or wassup i…girl or boboy… [2016-06-19 13:25] abg taf: hahaha.sabo jelah bro..tokona batang erh..haha [2016-06-16 01:31] …..: Kimak. Gay rupanya [2016-06-12 08:57] Zarif: Jom yana..I puaskn bontot u.. [2016-02-27 10:17] yana: Ermmm nak ugakkk [2016-02-26 14:52] Zaril: Bangan laki ngan laki pun jadi [2016-02-12 07:22] zieha: I need dick,col me 0177181693 [2015-12-23 14:11] tasya: gay uhh gay [2015-12-10 12:39] Isya: Nak buat jugak . Aummm arhh 1 2 » Post a comment Name: Comment: view sexy images at influenza!