Press ESC to close

Nabila Kakak Kandungku

Kisah ini saat aku masih 10 tahun, tepat saat itu hari masih siang dan aku baru pindah dari Amerika. Saat aku pulang sekolah seperti biasa kakak aku yang perempuan yang…

Awek Korea

Kim awek korea Namaku Andri, sekarang aku lagi kuliah di salah satu perguruan tinggi swasta di Malaysia. Aku akan menceritakan pengalaman tak terlupakanku waktu SMU dulu. Kejadiannya sekitar 2 tahun…

Aku

aku duduk dikampung … so parent aku kira style kampung ler… aku ada sorang adik pompuan masa tu umur dia 15 tahun …. bilik air rumah aku style kampung ……

Rogol Puan Azizah

Puan aziah adalah bos di pejabatku, berusia 33 tahun, orangnya tinggi lampai dan cun melecun. Saban hari aku melihatnya membuatkan nafsu seks aku membuak-buak. Satu hari aku terfikir bagaimana untuk…

Rintihan Mak Janda

Membesar dalam keluarga yang mewah memang saat yang mengembirakan, apa sahaja yang diimpikan pasti menjadi kenyataan. Wang ringgit mengalir seperti air di teresan. Barang-barang yang berharga dari luar dan dalam…

Pondok Usang

Kisah ni semasa aku ikut kawan aku bercuti kat kampong dia kat Kedah.Musim menuai pulak tu. Jadi nak diteruskan cerita,pada suatu petang yang berangin sepoi2 mengatok giler,aku bagitau kat kawan…

Dua Pupu

Aku ni Andartidar (anak dara tiada dara). Age/Sex/Location/Name: F/20s/Png/Farah.. To be exact 28(tahun), tinggi 5’3 figure 35c 29 37.. Complexion fair open minded attitude happy go lucky kut. Kerja aku…

Pak Su

PAK USU STIM Sudah lebih 2 bulan aku hidup bersama pak usu. Dan selama itulah aku menjadi pemuas nafsunya. Tidak kira waktu dan tempat, kalau dia nak aku akan turuti….

Aku Dirogol Saat Bogel

Aku Dirogol Saat Bogel Aku Dirogol Saat Bogel Nama glamourku Sonya Jane. Nama sebenarku Meilan Aprilia. Umurku 27 tahun. Kerjaku sebagai jururawat sebuah hospital daerah. Aku kerja shift, waktu kerja…

Pak Leman

Aku dah kawin n ada anak 2 dah..anak aku pon dah besar2..citer ni happen abt 7 tahun lepas.aku punya style..kalo kat rumah mmg pakai short n sleveless aja ..bra n…

Gee

Gee dan Pakcik Bidin 12 Dis 2018 Fauziah atau Gee ingin membeli sebuah handfon… dia tak pernah ada handfon… kawan2nya di sekolah, Ira dan Fizah dah pun ada satu sorang……

Anak Mami

Aku memang selalu dah ‘make love’ ….. ngan bohsia aku tak main la… biasanya ngan awek orang, bini orang and ada gak ngan mak janda….tapi kali ni nak share satu…

Anak Tuan Rumah Sewa

Ceritanya begini, sewaktu dalam tahun dua, akibat daripada kekurangan hostel yang disediakan oleh pihak U, maka ramailah student yang terpaksa tinggal di luar kampus, sewa rumah sendiri atau dengan member-member…

Budak 13 Tahun

Aku termenung sendirian. Aku teringat kembali kisah yang berlaku kepadaku seminggu yang lalu. Aku tak sangka budak-budak lelaki usia 13 tahun telah mempunyai nafsu seks seperti orang dewasa. Mungkin kerana…

Ibu Tiri Ku Gila Seks

Jam loceng sudah menunjukkan pukul 5.00 pagi. Liana memang tidak boleh memejamkan matanya. Puas sudah dipujuk tapi kedua matanya masih lagi galak, langsung belum menunjukkan tanda-tanda ingin pejam. Sedikit pun…

Teacher Intan

Nama aku Man.aku ni pemalu aku ske jeles ngan kawan-kawan yg ada awek sebab tu aku suka melancap.Kat sekolah aku tu ade cikgu cantik yang aku panggil Teacher Intan. Petang…

Pengalaman Pecah Dara

salams… biar i citer pengalaman sex i plak.. umur i dah 21.. i baru je hilang virgin i bulan 5 ari tuh… Hmm.. camnie citernya… dulu.. waktu ngan bf i…..

Adik Saudara

Aku ni sebenarnya kuat nafsu. aku mula akil baligh pada umur 15 tahun. sekarang umur aku dah 18 tahun. masa aku mula-mula akil baligh dulu, aku tak boleh tengok perempuan…

Liburan Plus

Pertama-tama perkenalkan saya Andy (bukan nama sebenarnya). Saat ini saya menginjak 17tahun, dan kisah ini terjadi kira-kira 2 bulan yang lalu, saat aku liburan akhir semester. Waktu itu aku sedang…

Sayembara Nafsu Berahi Malim Deman

Bersekolah di asrama penuh memang penuh dengan dugaan dan tekanan . Apatah lagi bila sekolah berada dalam lebih kurang 3 perjalanan dari lokasi rumah . Masih lagi segar diingatan ku…

Berniaga Sambil Berlakon

Kisah kehidupan baru ku bermula apabila aku dan suami ku telah berpindah ke sebuah taman perumahan separuh mewah iaitu di Taman M” dan kami telah meninggalkan rumah keluarga ku di…

Kak Iparku Kak Su

Kak Su, itulah nama kakak iparku. Berumur 33 tahun, belum mempunyai anak walaupun setelah berkahwin selama 10 tahun lebih. Namun wajahnya terlalu seksi bagi aku menatapnya. Bentuk badan agak menarik…

Cikgu Zainab

Wanita yang lawo tetap diminati. Tambah-tambah yang memiliki kecantikan asli bukan ditampal dengan makeup yang tebal. Kalau bermakeup pun sekadar menyepuh melayah mendatangkan seri yang ampuh. Wanita yang wajahnya tidaklah…

Sarah Dan Isya

Cerita aku kali ini berlaku sekitar tahun 1993. Waktu itu aku masih seorang pelajar di salah sebuah sekolah menengah perempuan di ibu kota. Aku bernasib baik kerana tergolong di dalam…

Nafsu Maria

Maria bekerja sebagai tukang sapu yang baru kira-kira 6 bulan di syarikatku. Orangnya, bertubuh langsing, kulit kuning langsat, berambut ikal separas bahu. Manis 17. Sayangnya dia cuma lulusan darjah 6,…

Anak Buah

Malam tu aku sampai ke ipoh untuk berehat rumah akak aku , akak aku ade 4 orang perempuan 1 laki . So sampai je rumah akak aku tu aku terus…

Aku Wanita Pencen

Aku dan Salleh selalu melakukan perbuatan terkutuk itu tidak kira masa dan tempat. Asalkan tiada orang dan selamat, pasti kami melakukannya. Salleh bagaikan seorang pelanggan setiaku. Malah bagi ku, dialah…

Geram Sangat Pak Long

Anak saudaraku yang baru menikah tinggal bersamaku kerana mereka belum memiliki rumah sendiri. Tidak menjadi masalah bagiku kerana aku tinggal seorang setelah lama bercerai, dan aku tidak memiliki anak dari…