OhCerita

Hubungan Terlarang Dengan Adik

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Saya Bryan, anak sulung dalam sebuah keluarga yang sederhana. Berkerja sebagai pemandu bas pelancong. Ibu bapa ku pula memang selalu sibuk dan jarang sekali mendapat cuti seorang doktor dan jururawat. Berada di rumah masa malam saja itu pun selang seli.. Masa siang yang ada cuma saya dan adikku serta orang gaji.
Orang gaji kami panggil kak kristine. Berasal dari philippine Berumur 35 tahun dan sudah bersama2 kami selama 25 tahun. Setahun 2 kali balik Kampung. Adik saya karen, satu-satunya adik yang saya ada. Sekarang dia bekerja sebagai jururawat di sebuah hospital di bandar..
Tahun 199*

Masa tu, Saya menuntut di sebuah kolej swasta dan adik saya masih bersekolah tingkatan 5 Spm tahun tu Beza umur kami 3 tahun saja.

Hubungan kami adik beradik dari kecil memang rapat dan jarang bergaduh kalau bergaduh pun tetap akan berbaik balik.. Kak kristine selalu menyuruh kami untuk berdamai jika terjadi pergaduhan antara kami.

Kisah percintaan kami adik beradik ini terjadi apabila kedua ibubapa ku di pindahkan tempat bertugas di sebuah hospital daerah kecil ******. Memandangkan kami adik beradik belajar di bandar maka tidak terjadi perpindahan sekolah adik ku pada masa itu, lagi pula ibu bapa ku tetap akan balik pada hujung minggu untuk melihat kami dan memberi wang. Ibupaku hanya mengharap kepada kak kristin untk menjaga kami. Ketika itulah hubungan terlarang antara saya dan adikku bermula sehingga kini. Saya sendiri tidak menyangka akan melakukan perbuatan terkutuk itu dengan adik saya sendiri. Malah, sebelum itu saya sendiri akui langsung tiada berniat serong terhadap adikku. Adakala saya akan berfikir mengapa hal itu boleh terjadi adakah di sebabkan kami masih remaja ketika itu dan inginkan keseronokan dan kenikmatan??? Namun itulah sejarah yang menyatukan hati kami dan tidak dapat dilupakan serta membawa kami ke kancah yang hina ini. Ini kisah hubungan terlarang saya dengan adik saya karen.

Hari jumaat..

Masa ini saya dengan teman ku daniel mengambil keputusan untuk ponteng kelas,kami pergi di mall menonton wayang berjalan2 dan terus balik rumah.
Jam 12.30
Saya sampai rumah, kakak kristine sibuk menyapu di halaman rumah dengan mengenakan baju T dan sarung. Meski pun kak kristine sudah berkhawin dan punyai 3 anak namun tubuh kak kristine masih langsing, seksi dan mempunyai tubuh badan kayak model luar negara.

“Aiii awal pulang hari ini bryan??”

Kak kristine menegurku yang sedang berjalan menuju ke pintu masuk rumah.
“Awal habis kuliah harini ni kak, kakak ada masak ni hari?.
“Sudah bryan, baru saja saya kasih sedia di meja Masih panas2.. Bawa si karen makan sekali yaa.”

kak kristine membalas

“Ai si karen pun sudah balikkah? Awal oh ”
“Baru saja tadi dia masuk dalam tu” Balas kak kristine.

Oh adik saya sudah balik dari sekolah rupanya. Saya pun masuk ke rumah dan kelihatan adikku sedang sedap makan sendirian sambil paha ayam goren tu sekaligus masuk mulut

“Wah, Saturang kau makan arr? Tengok tu, punyalah gelojoh, baju sekolah pun belum tukar.”

“Laparlah Jom makan sekali”

Pelawa adikku sambil terus bangun dan menyedukkan nasi ke dalam pinggan untukku.

Jadi saya pun makan bersama-sama adikku. Sedang syok sa makan ayam goreng, tiba-tiba terasa ngilu dan geli sepertinya ada kucing bergesel2 di kaki. Sa tengok di bawah meja tiada apa2. Sya sambung balik makan ayam goreng tadi. Sekali lagi terasa ngilu dan diusik kaki ku. Sya tengok balil bawah meja. Memang tiada apa-apa pun meja. Tengok adik sa sedang kusyuk melahap ayam goreng di masak oleh kak kristine. Sa sambung makan dan sekali skal jeling adik ku. Sekali lagi kaki ku terasa geli dan ngilu kali ni sya kasih lama sikit dan sepantas kilat mengepit dan menangkap menggunakan kedua2 kaki ku. Dan terus mengeletek telapak kaki adik ku..

Adik ku di hadapan terjatuh terduduk di lantai memandangkan lantai rumah kami mozek, tergelincir sikit kerusinya

Adik ku ketawa2
Iann cukup!!! Sa kalah hahaha..

Naaa balasan sapa suruh kacau sa makan.. ahaha

Menggeliat satu badan adik saya, sya buat begitu.. sampai satu rumah bunyi teriakan suaranya sehingga kak kristine tadinya do luar masuk..

Kemepa ni kenapa ni??aiyaa bukan budak2 lagi kamu ni main d dapur cepat2 kasi habis tu makanan..

Sisa2 makanan tadi di meja jatuh di lantai kak kristine mengutipnya memarahi kami berdua akbibat perbuatan kami

Si karen tu kak duluan

Ai naa mana daa kau la tu..

Cukup!! Kamu berdua cepat makan

Kami akur dengan kak kristine dan kembali menyambung makan. Sepanjang makan tu adik ku karen terus menerus mengusik ku dengan kakinya kadang kala tersenyum.. sekali skala saya tendang kakinya dan dia membalass..

Auuu bodoh sakit tu !!

Saya hanya senyum tergelak ketawa..

Siap saja sa makan, saya jalan pergi ke sinki. Meski pun kami ada kak kristine tapi takkan laa cuci piring pun mau suruh diaa kan.

So sedang cuci tu,tiba-tiba karen datang tindih badan dari belakan sambil menghulur tangan pigi paip.

Macam permpuan cuci tangan

Haisshh cepat la

Aku memarahi adik ku..

Abang ni..

Sambil tersenyum-senyum tanpa rasa bersalah dia terus merapatkan badannya lagi kepada ku dan bergesel gesel turun naik tangan kiri dan kanan. Dapatku rasakan buah dadanya menonjol rapat d kedua tangan ku. Lembutnya macam bantal ku mattress. Tapi dalam kepala ku langsung tiada niat buruk, cuma yang dibawah tu ada respon sikit

Selepas itu, dia pun terus berlari masuk ke biliknya menyalin pakaian dan saya menuju ruang tamu bersama kak kristine menonton tv.

Posts