OhCerita

Isteriku Aida 2

Hujan masih lebat dikawasan yang diduduki oleh Amran dan Aida. Air didalam longkang mengalir laju membawa sampah yang tersangkut didalam longkang. Amran sedang menonton menonton VCD lucah didalam bilik tidur. “Abang tengok apa ea….” Tegur Aida sambil duduk disisi Amran diatas katil. Matanya tertumpu adegan panas didalam TV. “Eeee…. abang nie…, geli..” Rungut Aida bila melihat adegan lelaki kulit hitam sedang menyetubuhi wanita kulit putih. Konek lelaki tu berurat dan berkilat ditambah panjang dan besar membuatkan pantat wanita kulit putih itu tertarik keluar bila konek yang terbenam didalam pantatnya ditarik keluar perlahan. Ingatan Aida terimbau kepada konek Zaki yang telah meratah tubuhnya dulu. Nafsu Aida terbangkit lalu dicapainya konek Amran lalu dilurutnya perlahan-lahan. Konek Amran yang telah terbangun sejak melihat video seks menjadi bertambah keras. “Dah nangis dah….” Bisik manja Aida bila air mazi Amran meleleh keluar. Disapunya ke seluruh batang konek Amran menjadikan batang konek Amran bertambah licin. Air Mazi Amran keluar lagi, disapunya dikepala takuk konek Amran perlahan-lahan. “Auuuu….eeemmmmmm” Amran tidak dapat mengawal nafsunya lagi, dirangkulnya Aida lalu dijilatnya pantat Aida yang telah berair. Kelentit Aida dimainkan dengan lidahnya, Aida tidak dapat menahan nafsu berahi, badannya kejang tanda dia klimaks dengan jilatan di kelentitnya oleh Amran. Setelah Aida reda mengeluarkan air nikmatnya, Amran mengangkangkan Aida lalu dimasukkan koneknya kedalam pantat Aida.  “Errrrrr…. eememmmmm” Rintih Aida menerima tusukan dari konek Amran, dengan laju Amran menarik dan membenamkan koneknya kedalam pantat Aida. Kepala Aida mengeleng kekiri dan kekanan menikmati permainan seks dari Amran. “Bannnggg…..lagggiii….dalam….lagi….bangggg g…aaahhh…..ahhhhh….” Rintih Aida minta Amran menusuk lebih dalam lagi, Aida merasakan ada tempat yang tidak terjamah oleh konek Amran. “AAAaaaaaaa… aaaaauuuuuu…uuuuuhhhhh…uuhhhh bannnnggggggg…..aaaaahhh…ahhhh” Raung Aida bergema didalam bilik tidur berbaur bunyi hujan yang masih lebat. Aida telah mencapai klimaks, walaupun klimaksnya tercapai kerana geselan batang konek Amran dibiji kelientit dan geselen dilubang pantatnya, namun kepuasan yang sebenarnya masih tidak teracapai. Ada bahagian didalam pantat Aida yang masih tidak dijamah oleh konek Amran. “Aaaaahhhh….aahhhhh…..aaahh…..” Amran memuntahkan spermanya kedalam pantat Aida, menyembur-nyembur air mani Amran menyiram pantat Aida. Aida mengemutkan pantatnya, namun Aida tidak dapat merasakan kehadiran konek Amran didalam pantatnya. “Ayang…puas…” Bisik Amran ketelinga Aida, sambil memeluk erat isterinya itu. Aida mengelengkan kepala perlahan sambil tersenyum. Amran dan Aida tertidur. Tanpa mereka sedari langsir bilik tidur rumah mereka tidak ditutup. Jiran mereka tiga orang lelaki yang menyewa rumah bersetentangan dengan bilik tidur utama melihat adegan mereka berdua menerusi kamera video yang dirakamkan. Lelaki tersebut tersenyum gembira. Dua minggu kemudian Amran dipanggil oleh majikannya, satu surat arahan bertugas luar kawasan iaitu ke Kelantan telah dikeluarkan oleh ibu pejabat kerana seorang kakitangan juruteknik di Kelantan telah berhenti 24jam. Untuk menantikan juruteknik baru ditugaskan, Amran diminta selama dua minggu untuk mengantikan tempat yang dikosongkan itu. Amran balik kerumah dan memberitahu Aida.  “Dua minggu??? lama tu bang…” Ujar Aida sambil mengerutkan dahinya. “Sekejap saja..” Balas Amran sambil melabuhkan punggungnya diatas sofa. Esok dia akan bersiap untuk ke Kelantan dengan menaiki kapalterbang yang telah disewa oleh majikan. Sepeninggalan Amran Aida menjadi bertambah bosan, cerita-cerita lucah diakses termasuk forum-forum lucah. Dua malam setelah Amran pergi, Aida melihat video di youtube bagaimana cara perempuan melancap. Dia melihat pelbagai objek digunakan, Aida teruja, dia teringat terung yang ada didapur. Dia melangkah ke dapur dan membasuh terung lalu dibawa kebilik tidur. Dia merangsangkan nafsunya, diusapnya kelentitnya dan meramas buah dadanya lembut. Bila air mazinya telah mengalir Aida mengosok terung kecelah pantatnya hingga rangsangan meningkat. Perlahan-lahan Aida membenamkan terung sedikit demi sedikit berhati-hati dan sedikit demi sedikit kenikmatan mejalar keseluruh tubuhnya. Aida bertambah bernafsu dia menyorong dan menarik terung dengan laju hingga terbenam keseluruhannya yang tinggal hanya tangkai terung, Aida menarik dengan laju. “Aaaaaaaahhhuuuuuuwwwwww…” Jerit Aida kenikmatan bila dia menarik terung keluar dari pantatnya, Aida membenamkan kembali terung kedalam pantatnya dan dipusing-pusingnya terung yang yang ada didalam pantatnya. “Aaaahahhhh…aaaaahhhhh…..uuuuuwwwwwwhhhhh” Jerita Aida, badannya bagaikan kena eletrik mengeletar dan mengeras. Aida terlena kepenatan. Terung masih terbenam didalam pantatnya. Nasib malang Aida sekali lagi menimpa dirinya apabila kain langsir yang ditutup tidak tertutup sepenuhnya, membuatkan lelaki yang menyewa bersetentangan dengan rumahnya menyaksikan adengan Aida melancap. Semuanya dirakamkan didalam kamera video yang tersedia terarah kearah bilik Aida. Hari Ahad malam ketiga, Zaki datang kerumahnya. Aida melayan Zaki dengan senyuman manja. Tanpa menggenakan baju dalam, Aida hanya pakai baju-t yang agak ketat menampakkan bentuk teteknya. Zaki merenung tajam menikmati kecantikan tubuh Aida. “U memang seksi Aida” Puji Zaki sambil meramas lembut buah dada Aida. Aida yang duduk disebelah Zaki menjeling manja. “Eeee….apa nie…” Aida menepis tangan Zaki lembut. Zaki tidak melepaskan peluang, dia merangkul Aida mengucupnya hingga Aida kelemasan. Mata Aida makin kuyu akibat rangsangan yang dilakukan oleh Zaki dibeberapa titik kelemahannya. Tetek, kelentit, leher semuanya diraba oleh Zaki. Aida tidak mampu lagi menahan nafsunya. Zaki sedar Aida telah benar-benar telah bersedia untuk disetubuhi. Zaki mendukung Aida yang telah tidak berbaju kedalam bilik tidur. Zaki menarik kain batik yang dipakai oleh Aida, terpampang pantat Aida yang tembam tanpa bulu diatas katil. Zaki menjilat biji kelentit Aida, tangan Aida menarik rambut Zaki menahan kenikmatan. “Langsirrrrrr…tuuu….” Aida membisik ketelinga Zaki sewaktu Zaki menindih badannya, konek Zaki yang panjang 8 inci itu tersepit dicelah pehanya. “Biarlahhh…..” Balas Zaki sambil melihat kearah langsir yang masih belum tertutup. Dia meramas tetek Aida sambil lidahnya menjilat tetek yang sebelah lagi. Aida kembali tidak memberikan tumpuan kepada langsir, yang utama dia mendapat kepuasan dari Zaki. Zaki mengangkat kedua belah kakinya keatas bahunya dan membenamkan koneknya kedalam pantat Aida, perlahan tapi tidak sesukar pada mula dia meratah tubuh Aida dulu. Aida merengus kenikmatan, Zaki menolak koneknya dengan cepat hingga terbenam keseluruhannya. “Aaaaaahhhhhh” Jerit Aida sambil mengangkat punggungnya tinggi menahan tusukan konek Zaki. Aida dapat rasakan kepala konek Zaki mencecah dinding dalam pantatnya yang selama ini tidak pernah dijelajah oleh konek Amran. “Aaabbb.ngggg… seeedapnyaaa….” Rintih Aida bila Zaki menarik sedikit koneknya dan menujahkan secara laju hingga berkali-kali punggung Aida terangkat. “Lagi dalam lagi sempit, ayang punya… sedaaappp…. Oooohhhhohhhhh” Puji Zaki kepada Aida yang mempunyai ‘lubang tanduk’ iaitu luas diluar dan makin sempit didalam. Zaki dapat merasakan kemutan demi kemutan mengurut batang koneknya. Aida makin tidak karuan, nafsunya telah berada ditahap maksima. “Aaaahhhhhh…..uuuuuuuhhhhhh….sssseeeeedaaaaaap ppp…aaaahhhhuunnnuhhuuuu….uhhhhuuu” Raung Aida badangnya mengejang dan tersentap-sentap beberapa kali, peluh memercik membasahi badannya. Zaki mendiamkan seketika hingga Aida kembali tenang, kemudian dengan rakus Zaki mengiggit lembut tetak Aida, Zaki mengeluarkan koneknya dan dengan pantas dia membenamkan dengan laju konek lapan incinya kedalam pantat Aida. “AAaaauuuuuwwwwuuuuuu…….”Jerit Aida bila konek Zaki melalui dinding dalam pantatnya hingga ke dasar pantatnya. Zaki meneruskan beberapa kali dan setiap kali Aida akan menjerit kenikmatan. Zaki menggunakan beberapa gaya bersetubuh dan setiap gaya bersetubuh digunakan Aida akan klimaks dua kali.  “Uhhh….uhhhh… aaaabangg… nakkk.keluarr… uuuhhhh….” Raung Zaki bila merasai air maninya akan terpancut keluar. Zaki mencabut keluar koneknya dan diletakkan diatas perut Aida Zaki menekan koneknya dengan perutnya dan tidak lama kemudian konek Zaki memuntahkan air mani, memancut laju ada yang singgah dirambut Aida dan bibir Aida dan ada yang terhambur kedinding katil tempat Amran bertempur dengan Aida. Zaki terdampar lesu dan tertidur begitu juga Aida. Sebelum meninggalkan rumah Aida, keesokan paginya, Zaki menghulurkan sampul surat. Aida membukanya dan melihat ada note RM1000, Aida terkejut. “I beri ikhlas” Bisik Zaki sambil memeluk Aida. Diciumnya pipi Aida mesra. “Tapiiii….” Bantah Aida, namun Zaki menutup mulut Aida supaya Aida tidak berkata-kata lagi. “U ambillah…, Ok?” Pujuk Zaki, Aida mengangguk lembut. Zaki berlalu meninggalkan Aida. Dalam hati Aida tidak sia-sia dia melayan konek panjang dan besar Zaki. Tengah hari Aida menyidai baju, dia melihat didalam peti surat ada surat, dia mengambilnya. ‘eh ada video, siapa hantar?’ bisik Aida dibeleknya sampul surat tidak ada alamat pengirim dan cop pos pun tidak ada. Aida segera membuka VCD dan bila video dimainkan, Aida terperanjat kerana klip adegan dia dengan Amran, Zaki dan masa dia melancap tempoh hari ada ditayangkan. Aida mengeluarkan VCD yang diterima dan dikulit VCD ada tertera nombor telefon. “Hallo, awak siapa, ha?” Sergah Aida sebaik sahaja nombor yang tertara di VCD didailnya.  “Sabar, cik adik…cik adik nak masuk youtube ker?” Ugut lelaki didalam telefon itu lagi. “Jangan buat begitu, aku report polis” Ugut Aida semula, mukanya merah padam malu dan marah. “Cik adik report, video penuh cik adik tersebar….. cik adik terkenal satu dunia…” Balas lelaki itu lagi. “Apa kamu mahu, ha?” Soal Aida, satu soalan yang dinanti-nantikan oleh lelaki tersebut. “Hahahaha…. macam tulah.., kami nak rasa juga….” Balas lelaki itu sambil ketawa kecil “Rasa apa?” soal Aida dengan nada tinggi marah. Dia tahu lelaki itu mahukan tubuhnya. “Rasalah… macam yang orang tu dapat….., tak luak kan, kalau cik adik bersedia telefon nombor ini, saya beri tempoh hingga 10 malam ini, jika jam 10 malam tak telefon, video penuh akan dilepaskan keinternet” Ugut lelaki itu sambil mematikan talian telefon. Aida keresahan dia menangis, menyesal, marah, benci pada diri sendiri semuanya berbaur. Aida melihat jam didinding baru 12 tengah hari. Share this: Twitter Facebook Like this: Like Loading… Related

Posts