Aku malik berumur 12 tahun bersekolah di kedah,aku merupakan anak bongsu dari 6 adik beradik.Adik beradik ku semua pompuan aku sorang je laki tapi kami dibesarkan tanpa mak dan ayah kami adik beradik tinggal bersama maksu aku.Aku ni yang paling manja dengan akak aku sorang ni nama nya safiyyah umurnya 19.Aku pergi ke taman tuk bermain lepas main aku balik dan aku kena marah dengan kak fiyyah “kenapa kotor nie pergi mandi sebelum akak mandi” katanya sambil berkemban dengan tuala “malaslah kak” balasku “kalau tak akak mandikan” katanya lagi “baiklah” aku pasrah.+

Akak fiyyah pegang tangan ku dan membawa ku ketandas dan aku lupa bahwa aku sudah akil baligh tapi aku biarkan sajelah.Lepastu akak suruh aku tanggalkan pakaian aku pun tanggalkan lah dan akak aku pun menanggalkan tuala nya.Tak berkelip mata aku memandang tetek nya yang begitu besar dan pepek nya yang tembam.”pandang apa tuh?” katanya “takde apalah kak saja”balasku “nakalnya” katanya lagi sambil mencubit lenganku.Masa mandi akak ku membersihkan badan ku dengan sabun pastu aku rasa stim apabila akak ku sabun kan badanku sampai saja akak ku menyabunkan kat konek aku dan konek aku tegang habis panjangnya 14inch akak ku terkejut.”panjang konek ko masa tegang?” Katanya “entah sampai akak pegang konek adik dan konek adik tegang”

Lepas akak ku jirus aku dengan air lalu akak ku suruh memandang nya dan dia ambik tanganku lalu dia letakkannya di cipap nya “ini untuk adik” akak ku baring menelentang dan mengangkang lepastu aku jilat pantatnya yang berbulu halustu akk aku mengerang “sedap dik” lepastu aku pergi ke bahagian atas dan aku menjilat puting teteknya yang tegang sambil aku menggentel putingnya yang lagi satu.Lepastu aku masukkan konek aku kedalam pantatnya.Konek aku telah sampai di rahimnya dan aku mendayung pantatnya dengan laju selama 30 minit dan aku pancut dalam rahimnya.