OhCerita

Kejutan Hari Lahir

Aku sudah berkahwin 7 tahun. Aku bertuah kerana mempunyai laki yang sangat memahami dan romantik. Sumbangan seks suami aku kepada aku memang taraf 7 bintang. Hebat sehinggakan aku dan laki aku sering mengadakan hubungan seks tak kisah di mana, sama ada di dalam bilik, di ruang tamu, di dapur, di dalam tandas dan yang terbaru di beranda rumah. Aku sering merengek bila teruk dikerjakan. Hasil perkahwinan kami, dikurniakan seramai 4 orang anak. Laki aku memang jenis suka membuat kejutan berbanding aku kerana aku kurang romantik. Oleh kerana laki aku jenis yang romantik, dia telah plan untuk menghantar anak-anak aku ke rumah mak dia pada malam hari jadi aku. Setibanya aku di rumah, suasana sepi. Dengan rasa hairan,aku hubungi laki aku. “Abang kat mana? anak-anak mana?” dan laki aku menyatakan dia dalam perjalanan pulang selepas menghantar anak-anak kami ke rumah maknya. Huh, lega rasanya. Okey juga rasanya jika budak-budak takde di rumah untuk seketika.Aku terus mandi dan sediakan bahan untuk memasak. Dalam sibuk memasak, telefon ku berdering dan nama suami aku terpapar di skrin telefon. Aku pun menjawab dengan manja, maklumlah, dah seminggu aku period,tak merasa konek laki aku. Kenalah bermanja… “Ya bang, Ani sedang masak ni…abang nak makan apa…ada special request ke?” Laki aku menjawab “nak makan apa…tak kisah lah Ani, asalkan Ani masak, semuanya sedap.nak-nak lagi air pantat Ani  …abang dah gian ni…tak minum air pantat seminggu..ni abang ada bawa surprise untuk Ani…mesti Ani suka..tunggu ye,dalam 30 minit abang sampai rumah”….aku pun tergelak kecil…dan meletakkan telefon. Setelah selesai masak, aku terus menukar pakaian yang aku beli tengahari tadi di Parkson. Pakaian tidur yang jarang berwarna merah hati…tanpa bra..lebih mudah laki aku nak kerjakan…hehe…Untung-untung dapat konek lah aku malam ni sampai ke pagi kat meja makan. haabis minyak wangi separuh botol aku pancit nak bagi ghairah..hehee…aku tutup lampu, pasangkan lagu cinta dan lilin wangi untuk menaikkan suasana romantik…tanpa berlengah aku pasangkan dvd blue Jepun yang laki aku letak di atas meja tv..layan…besarnya cipap awek Jepun ni…tak tertahan lelaki Jepun tu hisap dan jilat…sedapnya…basah dah pantat aku…sedap pula aku masukkan timun ni…timun ni saiz sedang- sedang…aku kuis puki aku menggunakan penghujung timun…aku jolok ke dalam pantat aku…argh….argh…suara aku berlawanan dengan awek dalam cerita blue tu…keluar juga air pantat aku..nikmatnya… Sambil aku tonton blue..aku terdengar bunyi enjin kereta…terus aku memainkan peranan…aku menyorok di belakang pintu kerana ingin buat laki aku terperanjat…aku tahu pasti dia ada membeli kek untuk aku.Terdengar pintu dibuka, aku terus terkam daripada belakang…dengan memanjat badan laki aku dan cium pipinya…hehehe…tiba-tiba..aku dapati ada sesuatu yang lain pada lelaki ini, oh…bukan laki aku…!!!! Eh, dia Azri, kawan sepejabat laki aku..adoi…aku turun daripada belakangnya…dia terdiam kerana terperanjat beruk agaknya. Laki aku yang baru masuk ke dalam rumah juga terdiam dan terpaku melihat gelagat aku. “Maaf Azri, Ani sangkakan abang tadi”…Azri tergelak dan menjawab “tak pe Ani..silap Azri juga kerana masuk tadi tak beri salam”…aku buat selamba kerana malu…inikah surprise untuk aku malam ini.hish….aku buka kotak kek…”wow!!!nice cake sayang…”laki aku belikan kek yang dihiasi seperti rupa pantat….jadikan aku bertambah lapar….””ni kena makan terus tak payah potong” aku berseloroh dengan laki aku…dia hanya tersenyum… Laki aku buat seperti biasa kerana tahu aku sudah malu…aku pun capai baju lain untuk dipakai. Memang benar laki aku belikan kek…aku menjadi malu kerana perbuatan aku tadi. “Abang, kenapa tak bagitahu yang Azri ada?”laki aku senyum dan jawab.. “inilah kejutan abang untuk sayang”….mereka berdua menyambut hari lahir ku dengan penuh kegembiraan…laki aku menyuap kek dan terus cium bibir aku depan Azri…Azri hanya berdiam diri memandang gelagat kami…laki aku lak selamba ramas tetek aku depan Azri dan membuka baju luar aku tadi.Azri hanya pandang dan tunduk, dia ada juga curi-curi tengok.Aku tidak pedulikan Azri..Suami aku mengangkat ku ke atas meja dan mula menggomol tubuh ku. Azri pandang ke tv dan tonton sahaja dvd blue yang terpasang tadi. Dia sudah tak keruan.Aku dan laki aku terus berdrama depannya..Azri sudah semakin tidak selesa. Aku dan laki aku terus melayan perasaan. Secara tiba-tiba Azri bangun dari kerusi. Laki aku pun bersuara “Ri, ko nak pergi mana?” Azri pun menjawab “duduk kat dapur kot”. Laki aku pun jawab “duduk kat dapur ke..kau nak tolong aku ni”. Azri tercengang. “tolong apa Mat?”balas Azri, “tolong puaskan Ani aku nak tengok kalau kau betul anak jantan, kau puaskan bini aku” kata laki aku lagi. Aku terdiam dan terus berhenti seketika daripada mencium tubuh laki aku. ‘”Apa ni bang? Ani tak faham la” aku menjawab. “Azri, aku nak kau main dengan bini aku sekarang gak..aku tahu kau dah lama geram dengan Ani kan…sekarang aku bagi kau peluang untuk tunjuk kejantanan kau pada Ani”…Azri mungkin rasa tercabar dengan kata-kata laki aku dan menyahutnya dengan nada selamba “hal kecil je tu, macam mana kau nak? aku buat lebih daripada apa yang kau boleh berikan kepada Ani”… Aku terpaku dan tak rela diperlakukan sedemikian. “Abang dah gila ke? Ani tak nak”…balas laki aku “Ani jangan degil, tolonglah bagi abang happy, abang nak sangat tengok Ani dikerjakan oleh jantan lain..”aku tidak mampu berkata apa. Laki aku beredar dan duduk di sofa sambil melihat Azri mendekati aku. Azri dalam paksa menarik tangan aku untuk duduk di atas sofa 3 seater.Dia membuka bajunya dan membuka baju aku dengan cara menggigit baju aku. seluar dalam aku ditanggalkan dengan menggunakan mulut..sangat romantik. Aku mentup pantat aku dengan tangan. Tetek aku sudah terkangkang kiri dan kanan…Azri tersenyum melihat gelagat aku yang malu… Azri memulakan langkah dengan mencium bibir aku dan turun ke gunung aku…digigit manja, dihisap kuat dan diramas-ramas kuat serta diakhiri di pantat aku yang berair ni…mula mula aku tak beri ruang untuk dia lakukannya…dia ramas tetek aku dan dengan perlahan dia mencuri ruang untuk menjilat pantat aku..lama betul dia melayan pantat aku sampai terpancut-pancut air pantat aku ke mukanya. Habis dijilat. Aku tekan muka Azri ke pantat aku…sedapnya… Aku yang pada mulanya seperti tidak rela bertukar menjadi sangat rela. Aku melayan Azri seperti mana aku melayan laki aku semasa seks kami. Laki aku yang tadi berpakaian sekarang sudah tidak berpakaian lagi..sesekali aku lihat laki aku melancap batangnya melihat aksi aku dan Azri..aku meneruskan misi menghisap batang konek Azri..besarnya…rasanya lebih besar daripada batang laki aku…sebab bila aku cuba telan batangnya, mulut aku menjadi lenguh…namun bau konek Azri menambah kegairahan aku untuk terus menghisap dan menjilat batangnya. Azri melancarkan pergerakan isap batangnya dengan menolak kepala aku menggunakan tangannya supaya menjadi semakin laju. Akhirnya, Azri menjerit dan melepaskan air nikmatnya ke dalam kerongkong aku…banyaknya air Azri..sampai terkeluar daripada mulut aku….nikmat rasanya…aku jeling laki aku…tanda dia kerugian biarkan pantat aku dikerjakan jantan lain..laki aku bangun dan menghampiri aku.. Laki aku yang tadi duk melancap sudah terpancut air maninya ke belakang badan aku…diramasnya tetek aku daripada belakang..Azri berhenti seketika dan tugas Azri diambil alih oleh laki aku…laki aku mengangkat aku dan meletakkan aku diatas meja makan. Ditolak semua pinggan yang ada di atas meja dan dibaringkan aku.laki aku seperti orang tidak keruan melihat aku dalam keadaan begini. “Abang rasa puas bila sayang macam ni…sedap tak sayang?” laki aku bersuara.. aku menjawab “ya bang..sedap”…tanpa berlengah,laki aku memasukkan batang koneknya ke dalam pantat aku yang belum puas lagi ni…aku meraung kerana dalam masa yang sama, laki aku menekan-nekan biji kelentit aku…digigitnya tetek aku sekuat hati…aku berasa sangat nikmat…dalam 15 minit laki aku menggoncang batangnya dalam pantat aku,dia keluarkan batang dan pancutkan mani ke muka aku…aku tersenyum puas..aku jilat saki baki mani di muka aku…kami terus berciuman. Laki aku menarik aku ke atas meja kopi..dibaringkan aku atas meja itu..terkangkang..tiada seurat benang pun..aku hanya turutkan… Azri muncul kembali dan menonggengkan badan aku dan terus doggy aku. Azri baham pantat aku dengan rakus..aku meraung…bunyi batangnya keluar masuk “clurp,….clurp…clurp…” membuatkan nafsu aku bertambah kencang…laki aku pula berdiri dihadapan aku dan memasukkan batang konek kegemaran aku kedalam mulut aku. Aku dikerjakan depan dan belakang…sambil ikatan rambut aku ditarik laki aku…Azri menepuk bontot aku sekuat-kuatnya..Aku berasa semakin gian dengan seks…rumah kami bising dengan suara nikmat Azri dan laki aku. Azri semakin lajukan serangan…sambil tangannya menggentel tetek aku… manakala laki aku terus melayan batang koneknya dihisap oleh mulut ku..Azri terus pancutkan air nikmatnya ke dalam rahim aku. Ah….aku menjerit…terlepas batang laki aku…slurp..laki aku masukkan semula batangnya dengan laju dan terpancut pula air maninya kedalam mulut ku…aku hisap sekuat-kuatnya batang laki aku..dia meraung…ahhhh…..sedapnya sayang… Aku terkulai layu atas meja…mereka berdua tersenyum puas…”kan aku dah cakap Ri, Ani memang hebat atas ranjang…”sambil tangan laki aku menggentel puting tetek kanan aku…Azri tersenyum dan menjilat tetek kiri aku. Aku tertidur…entah berapa lama…tiba-tiba terdengar suara…”Ani, tonggeng semula atas meja kopi tu” arahan laki aku. Aku pun tonggeng, laki aku terus masukkan batang ke lubang pantat dan menyorong menarik batangnya tanpa henti seperti orang yang dirasuk. Posisi bertukar..laki aku diatas sofa dan aku diatasnya. Azri mencium bibir aku dan terus pergi ke arah belakang aku..tak lama kemudian,aku rasakan seperti ada sesuatu yang cuba dimasukkan ke dalam lubang dubur aku..aku cuba mengelak, tapi laki aku memegang erat bontot aku yang sedang dikerjakan.  Jari Azri terus masuk ke dalam lubang bontot aku…aku yang kesedapan memang sedar akan hal itu, tapi aku tak peduli. Dalam sedap aku membongkok bagi memudahkan jari keluar masuk ke dubur aku, Azri mencuri peluang meramas buah dada aku dari belakang dan memasukkan batang koneknya ke dubur aku. Aku terasa sakit…cuba menolak tapi tusukan demi tusukan diberikan. “Aduh, sakit perlahan-lahanlah…”aku bersuara. “Sikit je lagi Ani, pasni sedaplah..” jawab Azri.. memang benar kata Azri.. sedap..aku makin naik hantu. Dikerjakan kedua-dua lubang puki dan bontot.aku meraung kesedapan…tuhan saja yang tahu nikmatnya dikerjakan begini… Dalam sedap menikamti hubungan bertiga ini, tetiba, ada orang dimuka pintu yang tidak kami perasan daripada tadi. Alamak mak aku. “Apa yang berlaku ni Ani, kau dah gila ke Mat, siapa ni Mat..kau ni kenapa Ani?” mak aku bersuara, kejutan buat kami bertiga yang sedang sedap melayan seks tanpa seurat benang pun…laki aku dan Azri berhenti seketika…aku tak endahkan mak aku…”teruskan jantan-jantan sial..aku belum puas lagi”…ah..ah..ah…ah…aku bersuara…dan semakin laju laki aku..semakin laju Azri menghentak dubur aku. Sedapnya…aku menjerit “Aahhhhh….im coming…im coming….”kami bertiga semakin dirasuk hantu dan menjerit-jerit. Setelah selesai…Azri terus beredar ke tandas…aku terbaring atas dada laki aku…dan dipeluk erat..”I Love u sayang…sayang puas tak? abang suka tengok sayang naik hantu…”.aku tergelak mendengar kata-kata laki aku. Mak aku yang tadi terpinga-pinga kini terdiam duduk di kerusi dan melihat aksi aku dan laki aku…aku berciuman dengan laki aku. Habis tetek aku digigit laki aku. semuanya bertanda. Mak aku yang duduk seperti tidak keruan. Aku dan laki aku melakonkan aksi panas dihadapannya. Aku tahu mak aku juga gersang semenjak kematian ayah. Mana nak dapat seks macam ni…aku dan laki aku meneruskan aksi seks…mak aku sesekali terpandang cerita blue di tv…dia pun dah naik miang sebab berdiam diri…aku pun bangun dan mandi ditemani laki aku. Kami kemudian turun dan bersalam dengan mak. Aku hidangkan makan malam. Mak macam tak percaya dengan apa yang dilihatnya tadi. Kami buat seperti tiada apa yang berlaku. Mak bercakap seorang. Selepas makan, aku dan laki aku berciuman di dapur. Laki aku angkat aku ke atas ruang kabinet dapur dan kami mula beromen. Dalam beromen,a ku dan laki aku terus melakukan seks, dihadapan mak aku. Aku menjadi semakin gila dan tidak endahkan sekeliling..Azri datang dan menyiram tubuh aku dan laki aku dengan air sejuk 1 jug..kami meneruskan seks..dalam keadaan sejuk dan basah…Azri melancap batangnya..hadapan kami. Mak aku memandang Azri dan terbeliak mata mak bila lihat batang Azri…Azri berpusing ke arah mak aku dan berkata “hai perempuan cantik..adakah kau dahagakan seks..?” mak aku dengan terkebil-kebil menjawab… “besarnya batang kau….sedap ke?”..mak aku yang tadi terpinga-pinga secara tiba-tiba terus mencapai batang Azri dan dihisapnya “cret…cret….cret….”…Azri menjerit kesedapan…sambil menolak kepala mak aku supaya semua koneknya masuk ke mulut mak aku… aku dan laki aku tergelak dan meneruskan seks di atas karpet di hall…dalam posisi sudu pula…aku semakin gian…”abang..nak abang kerjakan dubur Ani…sedap sangat tadi”..laki aku berhenti dan menukar masuk batang kedalam lubang dubur aku..aku termengah…sedapnya…sakitnya… mak aku dan Azri sudah dilanda kegairahan. Aku lihat Azri membuka pakaian mak sehingga mak tidak berpakaian. Mereka semakin rancak dan melakukan seks…Azri memang cekap. Mak aku menjerit kuar kerana puas.. Aku dan laki aku membantu Azri memuaskan nafsu mak.”Mat dan Ani tolong mak ya…”laki aku bersuara… Aku cium dan hisap bibir mak sambil memulas2 puting tetek mak…Azri mengerjakan pantat mak…laki aku mengerjakan dubur mak. Pada mulanya, mak tolak tapi, kudrat mak apalah sangat jika dibandingkan dua orang janta nperkasa tu…habis mak dikerjakan.Aku meletakkan puki aku untuk dijilat mat..mak rupa-rupanya bagus dalam kerja menghisap dan menjilat…patutlah aku pandai seks..eheheh… salam waktu aku dijilat mak,Azri datang pada aku dan menarik aku ke tepi,di bawa aku atas lantai aku dan mak baring bersebelahan dan Azri menjilat pantat aku. Azri terus beromen dan memasukkan batangnya ke dalam pantat aku…aku kesedapan… bila aku pandang ke kiri, mak sedang nikmat dikerjakan laki aku…laki aku berhenti dan mencium bibir aku..tangan Azri pula meramas buah dada mak…tak lama lepas tu, kami berehat seketika. Kek yang dibeli laki aku disuapkan ke mulut aku oleh Azri. Krim kek di letakkan di tetek aku dan dijilat jilat digigit-gigit. Laki aku pula meletakkan kek pada puki mak aku dan dijilat dan digigit. Aku bertambah ghairah…mak bertambah ghairah…laki aku meneruskan aksi dengan aku dan Azri dibantu oleh mak aku. Kali ini,aku yang menjadi bahan penyedap sebab mak sumbat mulut aku dengan timun yang tadi telah dirodok ke dalam pantat aku…diikuti Azri yang mendayung pantat dan laki aku yang mendayung dubur…hebat tak hadiah hari lahir aku?..inilah kejutan di hari lahirku…   Share this: Twitter Facebook Like this: Like Loading… Related

Posts