OhCerita

Keseksian Cikgu Zakiah Part 2

Akibat terlalu asyik beromeng tadi, selimut yang menutupi tubuh mereka telah jatuh ke lantai mendedahkan tubuh bogel cikgu zakiah dan abang hassan yang sedang dilambung nafsu itu. Ketika itu cikgu zakiah agak terkejut dan terpegun dengan saiz batang zakar abang hassan yang keras, besar dan panjang serta berurat-urat itu jauh mengalahkan saiz zakar suami nya, malah mengalahkan saiz batang zakar mat salleh yang pernah dilihatnya ketika menonton filem blue bersama suami nya suatu ketika dulu. ” Besar nya batang pelir abang hassan, boleh masuk ke ni, naik seram pulak saya ” rungut cikgu zakiah yang agak gugup melihat saiz  zakar yang akan memasuki lubang faraj nya nanti. ” Ala kiah, kak sal kau tu, dah lima kali bunting hasil penangan batang pelir abang ni, dulu kak sal kau tu takut macam ni jugak, mula-mula tu memang susah dan sakit sikit bila dah masuk dan dah biasa rasa sedap serta nikmat lah nanti ” pujuk abang hassan yang mula menekan kepala zakar nya pada rongga faraj cikgu zakiah. ” Pelan-pelan ye abang hassan, takut terkoyak saya punya nanti ” pesan cikgu zakiah yang cuba bekerja sama sepenuhnya demi kenikmatan bersama. ” Ye la, abang tekan pelan-pelan ni, kalau sakit kiah cakap la ye sayang ” pesan abang hassan lagi yang telah pun berjaya menusuk separuh daripada batang zakar nya kedalam rongga burit cikgu zakiah. ” Arrrkkkkkkk……..besarnya pelir abang hassan, boleh masuk lagi ke, tak tertanggung saya menahan senak ni ” rintih cikgu zakiah yang merasakan saluran faraj nya mengembang untuk mengimbangi saiz batang zakar abang hassan yang telah pun memasuki rongga faraj nya.   ” Tahan kejap ya sayang, sikit lagi nak masuk habis ni, sakit kejap sahaja ni, lepas ni nikmat lah ” pujuk abang hassan lagi. Abang hassan merasakan tak rugi dia menjalani rawatan membesar dan memanjangkan batang zakar nya kerana dengan saiz yang ada sekarang dia dapat menikmati setiap inci lekuk-lekuk nikmat didalam saluran faraj cikgu zakiah. Terlopong dan ternganga cikgu zakiah bila batang zakar abang hassan yang hampir sebesar batang pelir kuda dan sepanjang 8 inci itu terbenam keseluruhan nya didalam faraj nya, dimana kepala zakar abang hassan tepat mengenai batu merinyam yang terletak didasar burit nya. Abang hassan membiarkan seketika batang zakar nya terendam didalam faraj cikgu zakiah untuk memberi ruang kepda otot -otot faraj  cikgu zakiah menikmati kehangatan dan kekerasan batang zakar nya. Namun begitu tangan dan jari jemari nya tetap aktif meramas dan menggentel puting buah dada cikgu zakiah. Selang beberapa ketika badan cikgu zakiah mula menggigil dan mengejang serta dirasakan cengkaman dan kemutan yang kuat oleh faraj cikgu zakiah pada batang pelir nya, terasa bagaikan diurut dan hisap oleh faraj cikgu zakiah. Abang hassan tahu cikgu zakiah menghampiri klimak nya, lalu ditingkatkan ramasan dan gentelan pada puting dan tetek cikgu zakiah serta abang hassan mula melakukan ciuman mulut dan menghisap lidah cikgu zakiah untuk mengelakkan cikgu zakiah daripada mengerang bila mencapai klimak nya. Tubuh cikgu zakiah mengejang dan mengelinjang menikmati klimak nya yang pertama. Ketika itu abang hassan dapat merasakan rongga faraj cikgu zakiah lecah dengan air burit nya yang melimpah keluar. Keadaan tersebut memudahkan abang hassan untuk melakukan aktiviti sorong tarik zakar nya kedalam burit cikgu zakiah. Aktivti tersebut dilakukan dengan lemah lembut supaya tidak menyakiti cikgu zakiah kerana saiz zakar nya yang agak besar. Kini cikgu zakiah mula menikmati persetubuhan dengan abang hasan, lalu dia memeluk manja tubuh abang hassan dengan kaki nya yang terkangkang luas dan dilingkarkan pada pinggang abang hassan supaya memudahkan beliau melakukan tusukan zakar kedalam faraj nya. Cikgu zakiah pula tak henti-henti mengerang  dengan penuh nafsu setiap kali menerima tusukan  zakar abang hassan kedalam lubang faraj nya. Setelah hampir 30 minit abang hassan menghenjut burit cikgu zakiah, akhir nya dia mula terasa air mani nya akan terpancut keluar, lalu dibenamkan zakar nya sedalam-dalam nya didalam rongga burit cikgu zakiah sambil  memeluk kemas tubuh cikgu tersebut. ” Air mani abang dah nak keluar ni, abang pancut dalam ye sayang ” bisik abang hassan pada telinga cikgu zakiah. Beliau hanya mengganguk-ngangguk kepala lalu membalas pelukan abang hassan serta mengemaskan kepitan kakinya pada pinggang abang hassan. Otot faraj mula mengemut kemas batang zakar abang hassan yang mana kepala zakar nya rapat menyentuh pintu rahim cikgu zakiah. Sekali lagi abang hassan melakukan ciuman mulut dan menghisap lidah cikgu zakiah sebelum dia melepaskan berdas-das pancutan air mani nya yang memenuhi rahim cikgu zakiah. Ketika itu abang hassan juga merasakan tubuh cikgu zakiah menggigil-gigil menerima pancuta mani tersebut. Setelah habis titisan terakhir air mani nya dilepaskan kedalam rongga burit cikgu zakiah, abang hassan terdampar kelesuan di atas tubuh cikgu zakiah yang juga kelelahan setelah dikerjakan oleh abang hassan. Setelah dirasakan batang zakar nya mula mengendur, barulah abang hassan mencabut nya dari rongga faraj cikgu zakiah, lalu membersihakan sisa-sisa air mani yang masih mengalir keluar dari lubang burit cikgu zakiah yang agak terlohong dikerjakan oleh zakar  abang hassan. ” Banyak nya air mani abang, habis basah cadar ni ” ujar cikgu zakiah  yang mula bangun untuk menukarkan cadar tersebut. ” Ala, bukan air mani abang je tu, air mani kiah pun banyak jugak ” celah abang hasan pula. ” Ishh abang, kalau tengok saiz batang zakar abang hassan tu, memang tak sanggup nak layan, mengerikan.. tapi bila dah kena rasa sedap dan nikmat lah pulak ” ujar cikgu zakiah lagi. ” Kan abang dah cakap, sakit kejap je, lepas tu sedaplah, apa kiah nak rasa lagi ke ” tanya abang hassan dalam nada bergurau. ” Ish dah lah, tak sanggup lagi lah abang, esok nak kerja ni, lagi pun badan dah penat ni, kita tidur je lah ” cadang cikgu zakiah.   ” abang tidur kat bilik arif lah ye, bukan apa kalau tidur kat sini, takut takde kerja lain nanti, asyik nak melekat kat celah kangkang saya je nanti ” ujar cikgu zakiah lagi dalam nada bergurau. ” Ye la, lai pun esok kiah kan kerja, tapi sebelum tu abang nak cium pipi kiah tu sekali lagi ” ujar abang hassan pula. ” Ye la, tapi jangan lebih-lebih tau, takut nanti tegang pulak yang di bawah tu, dah satu kerjalah pulak nak kena pancut sekali lagi ” balas cikgu zakiah. ” Ye la abang faham ” ujar abang hassan, lalu dia memberikan ciuman mulut serta meramas beberapa kali buah dada dan punggung cikgu zakiah yang gebu itu, sebelum beliau berlalu kebilik tidur nya dengan rasa penuh kepuasan setelah hampir sebulan bebanan yang ditanggung nya dilepaskan sepuas-puas nya pada tubuh cikgu zakiah. Keesokan nya semasa sarapan pagi wajah cikgu zakiah nampak ceria dengan penuh kepuasan. Pagi itu abang hassan dihidangkan dengan telur separuh masak yang dicampurkan dengan madu dan roti dengan sup kambing. ” Aik lain macam je menu sarapan pagi ni ” tegur abang hassan. ” Ye la, orang dah kerja kuat semalam kan, kenalah ganti tenaga ” ujar cikgu zakiah lagi. ” Bibik semalam cakap ada urusan kat pejabat pos kan, tak pelah bibik pergilah, selesaikan urusan tersebut, tengah hari nanti biar saya yang masak ” pesan ciku zakiah pada orang gaji nya. ” Kalau begitu baiklah puan, saya pergi berurusan dulu ye ” sahut orang gaji nya. Kini tinggal lah abang hassan berdua sahaja dengan cikgu zakiah. ” Ni yang abang rasa malas nak pergi tengok kereta  ni ” rungut abang hassan. Cikgu zakiah hanya tersenyum seolah-olah memahami apa yang di ingini oleh  abang hassan. ” Ala abang pergi lah tengok dulu, bila bengkel tu boleh siapkan kereta tu, bibik tu kalau pergi pejabat pos , mesti balik lambat punya, lagipun saya masuk kerja tengah hari, masih banyak masa lagi ni, bang ” ujar cikgu zakiah lagi. ” Kalau macam tu baiklah, abang pergi dulu. ” ujar abang hassan pula sambil mengucup pipi cikgu zakiah. ” Nanti jangan lupa bila pergi nanti kunci pintu tau, saya kat atas, ada kerja sikit ” ujar cikgu zakiah lagi.   ” kerja apa tu ? ” tanya abang hassan dalam nada bergurau. ” Eh adalah, nak buat persediaan mengajar petang ni, periksa buku murid, tak kan lah saya nak mengangkang pulak, yang tu kenalah tunggu abang balik ” balas cikgu zakiah sambil tertawa. ” Ishh kiah ni, buat abang geram dan tak tahan je tau ” ujar abang hassan lagi. ” Tak pe lah abang pergilah tengok kereta tu dulu, bila balik nanti tak payah nak tahan-tahan, pancut je kat dalam sampai puas ” ujar cikgu zakiah dalam nada menggoda.   Setelah melihat kereta nya di mana pihak bengkel akan menyiapkan kereta nya sebelum tengah hari, abang hassan pun bergegas pulang ke rumah cikgu zakiah, rindu nya pada tubuh cikgu zakiah meluap-luap, zakar nya dari tadi asyik menegang memikirkan kenikmatan burit cikgu zakiah. Sampai je dirumah cikgu zakiah, abang hassan terus mengunci pintu dan terus mendapatkan cikgu zakiah yang berada di tingkat atas. ” Aik cepat nya tengok kereta, bila siap ” tanya cikgu zakiah bila melihatkan abang hassan sudah tercegat didepan bilik nya. ” Tengah hari nanti ” jawab abang hassan ringkas lalu mendekati cikgu zakiah yang hanya berkemban dengan kain batik. ” Elok lah tu, boleh lah kita keluar sekali nanti ” ujar cikgu zakiah lagi. ” Itu lah yang abang harapkan, dapat lah tumpang kiah , tengahari nanti. ” ujar abang hassan yang dibalas dengan senyuman oleh cikgu zakiah. ” Tapi sebelum tu, abang nak tumpangkan air mani abang ni kedalam rahim kiah tu dulu, dari tadi zakar abang ni asyik terhangguk-hangguk tak sabar nak keluar ” ujar abang hassan dalam nada yang menggoda. cikgu zakiah hanya tersenyum dan faham sebab dia yang mulakan nya pagi tadi. ” Sebelum abang keluar kan zakar abang tu, tutup pintu bilik tu dulu, kang tak semena-mena bibik nampak kita nanti kang ” ujar cikgu zakiah lagi. Setelah pintu bilik ditutup dan dikunci abang hassan menghampiri cikgu zakiah lalu memeluk nya dari belakang dan mencium tengkuk nya, manakala tangan nya pula ligat meramas dan menggentel puting tetek cikgu zakiah yang mula mengeras itu. ” Fuh, geram nya dengan tetek kiah ni, macam tetek anak dara lah ” puji abang hassan sambil rakus meneruskan ramasan pada keseluruhan buah dada cikgu zakiah. ” Ala, dah anak  empat bang, kalau termasuk suami saya dan abang hassan dah enam kepala yang mengerjakan tetek saya ni ” ujar cikgu zakiah menyeluruh. ” Habis yang anu tu , berapa orang yang dah pakai ” tanya abang hassan  sambil mulut nya memuncungkan kearah burit cikgu zakiah. ” Ishh abang hassan ni, ada pulak tanya kesitu, mana ada orang lain pakai lagi suami saya sahaja yang berhak, ni pun sebab saya bermurah hati dan kesian dengan abang hassan je tau, mana boleh bagi senang-senang je benda ni kat orang lain ” jawab cikgu zakiah. ” Yang abang pulak, dah berapa burit perempuan yang rabak kena penangan batang balak abang ni ” tanya cikgu zakiah sambil melancap batang zakar abang hassan yang kini keras menegang. ” Abang pun mana ada perempuan lain cuma burit kak sal dan burit kiah je yang pernah merasa batang abang ni ” jawab abang hassan yang kini tangan nya mula beralih ke arah burit cikgu zakiah yang mula berair. ” Boleh percaya ke ni bang ” tanya cikgu zakiah lagi. ” Betul kiah, kalau tak percaya tanya lah kak sal kau tu, abang memang jarang keluar malam, selagi kak sal kau tu mampu mengangkang, burit dia sahajalah tempat abang melepaskan nafsu, bila dia tak dapat nak mengangkang untuk abang, sebab itulah abang terpaksa merayu mintak tolong dengan kiah ni, dah tak tahan sangat nak bersetubuh ” ujar abang hassan lagi. ” Ooo jadi kiah ni hanya tempat abang lepaskan nafsu abang sahaja lah ye ? ” rungut cikgu zakiah. ” Eh takde lah kiah abang sangat menghargai pergorbanan kiah ni, sebab itulah abang cuba berusaha untuk memenuhi keinginan kiah untuk beranak lagi ” ujar abang hassan pula. ” Ala yang sedap nya abang hassan dan yang penat nya saya, nak melayan nafsu abang tu.” ujar cikgu zakiah sambil mengulum kepala zakar abang hassan. Abang hassan mendesis kenikmatan. ” Ohhh sedap nya, pandai kiah kulum.” puji abang hassan lagi. ” Saja nak cuba macam orang putih buat tu, tapi tak boleh lebih-lebih nanti abang terpancut dalam mulut saya, tak sanggup saya.” ujar cikgu zakiah lagi. ” Kalau nak lebih-lebih jugak jom jolok kat lubang faraj saya ni, dah tak tahan ni, berdenyut-denyut nak rasa batang abang ni.” ujar cikgu zakiah lantas berbaring di atas katil dengan kaki terkangkang. Tanpa disuruh abang hassan mula menindih tubuh cikgu zakiah dan bercelapak dicelah kangkang nya. Kepala zakar nya yang mengembang berkilat itu dihalakan betul-betul pada muara burit cikgu zakiah yang telah pun dinikmatinya malam tadi. Perlahan-lahan abang hassan menekan kepala zakar nya memasuki rongga burit cikgu zakiah sehinggalah keseluruhan batang zakar nya tenggelam di dalam burit cikgu zakiah. Cikgu zakiah mengerang manja menahan kesenakan dan kenikmatan yang disalurkan oleh zakar abang hassan. Dengan lembut dan perlahan abang hassan mula menghenjut burit cikgu zakiah yang memeluk kemas tengkuk nya. Abang hassan meneruskan henjutan  zakar nya kedalam lubang burit cikgu zakiah sehinggalah cikgu zakiah mendapat klimaks yang pertama. Abang hassan memberhentikan sebentar henjutan zakar nya untuk memberi ruang kepada cikgu zakiah untuk menikmati kesensasian klimaks nya itu. Cikgu zakiah pun begitu, otot faraj  nya sentiasa mencengkam dan mengemut zakar abang hassan setiap kali batang tersebut memasuki rongga faraj nya dan ditusuk hingga kedasar faraj nya. Setelah lebih setengah jam abang hassan berada di atas tubuh cikgu  zakiah dengan batang zakar nya yang masih rancak mengerjakan burit cikgu zakiah, akhir nya tiba masa untuk abang hassan memancutkan air mani nya. Kepala zakar nya mula mengembang dan berdenyut-denyut, abang hassan mula mendesis kenikmatan disaat air mani nya menyembur-nyembur keluar memenuhi rahim dan rongga burit cikgu zakiah. Menyedari keadaan tersebut cikgu zakiah mengemaskan pelukan dan mengepit punggung abang hassan dengan paha nya supaya zakar abang hassan dapat masuk sedalam-dalam nya kedalam rongga burit nya. Cikgu zakiah mengeluh panjang disaat abang hassan memancutkan semua air mani nya kedalam rahim nya. Setelah kesemua air mani nay dilepaskan kedalam burit cikgu zakiah , abang hassan membiarkan seketika batang zakar nya terendam  rapat didalam burit cikgu zakiah untuk menghalang air mani nya daripada mengalir keluar dari faraj cikgu zakiah dan memberi ruang kepada sperma nya untuk bersatu dengan benih cikgu zakiah, kerana target nya memang untuk membuntingkan cikgu zakiah. Cikgu zakiah tersenyum melihat riak kepuasan yang terpapar di wajah abang hassan. Walaupun tubuh abang hassan ini berat, namun dia sudi membiarkan abang hassan terdampar kepenatan dia atas tubuh nya dengan zakar abang hassan yang masih terendam di dalam burit nya. ” abang kiah penatlah, nak lelap kejap, kalau kiah terlena tolong kejutkan sebelum jam 12.30 ye.” pesan cikgu zakiah lantas memejam kan mata nya melepaskan segala kelelahan setelah penat dikerjakan oleh abang hassan. ” Baiklah sayang.” ujar abang hassan  sambil mencium bibir cikgu zakiah. Setelah dirasakan batang zakar nya mula mengendur di dalam burit cikgu zakiah, abang hassan mula bangkit daripada menindih tubuh cikgu zakiah dan mencabut zakar nya dari rongga burit cikgu zakiah. Abang hassan memerhatikan tubuh mongel  yang dikuasai 100%  itu lalu membersihkan burit cikgu zakiah daripada sisa air mani yang mengalir keluar. Abang hassan tersenyum kepuasan sambil merenung burit temban cikgu zakiah yang terpelohong dikerjakan oleh nya. Abang hassan menyelak sedikit muara burit cikgu zakiah dan kelihatan air mani nya yang masih bergenang di dalam rongga burit tersebut. Hai kiah, bunting jugak lah kau agak nya kena penangan batang pelir aku ni, bisik hati abang hasan lalu menyelimut tubuh cikgu zakiah. Selepas itu abang hassan beredar ke bilik nya untuk berehat, sebelum bertolak pulang ke hotel nya. Share this: Twitter Facebook Like this: Like Loading… Related

Posts