OhCerita

Kisah Silam Fiqa

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu |

“Nama adik siapa?” tanya Akmal. “Saya Fiqa” jawab gadis itu. “Oh.. Fiqa.. ” sambut Akmal. Suasana sepi seketika. Masing-masing melontarkan pandangan kosong ke Taman Herba yang biasanya menjadi tempat pesakit-pesakit beristirehat dan para pelawat menunggu waktu melawat. Bunyi cengkerik menghiasi suasana sunyi pada malam itu. “Fiqa sebenarnya temankan siapa kat sini?” tanya Akmal. “Fiqa temankan abah Fiqa. Dia kena ulser usus. Dah buat operation dan sekarang tengah tunggu doktor bagi kebenaran balik.” jawab Fiqa. “Agak-agak bila agaknya abah Fiqa boleh keluar hospital?” tanya Akmal ingin tahu. “Tak tahu lah bang. Masih macam tu lagi nampaknya, cuma dia dah tak menanggung sakit macam dulu lagi dah. Doktor kata mungkin lagi seminggu dia kat sini. Abang temankan siapa pulak?” tanya Fiqa pula. “Abah abang. Dia kena semput. Kronik sangat sampai dah masuk air dengan oksigen. Katil abah abang selang sekatil dari katil abah Fiqa.” terang Akmal. “Ye ke, eh Fiqa tak perasan.” kata Fiqa sambil tersengih. Suasana sepi kembali. Masing-masing masih berdiri menongkat siku di pagar besi yang memisahkan Taman Herba dengan kaki lima. Lampu kaki lima menerangi suasana. Datang pula seorang pengawal keselamatan bertanyakan status kehadiran mereka berdua di luar wad pada waktu itu kerana waktu melawat sudah lama tamat. Setelah diterangkan mereka adalah waris pesakit di wad, pengawal itu pun pergi ke wad yang lain. “Nama abang siapa?” tanya Fiqa. “Panggil saja abang Akmal.” jawab Akmal ringkas. “Abang dah kawin ke belum?” tanya Fiqa. “Abang bujang lagi. Nape Fiqa?” tanya Akmal pula. “Ah.. saja tanya..” jawab Fiqa. “Fiqa masih sekolah ke?” tanya Akmal mula memancing agar semakin mesra. “Ha’ah.. belajar kat Kolej bla bla bla bla………..” dan mereka pun berbual mesra saling mengenali sesama mereka. Namun pada masa yang sama Akmal sebenarnya sedang memasang niat untuk merasai tubuh gadis itu. Sambil berbual, Akmal mencuri pandang tubuh Fiqa yang ketika itu bertudung putih, berbaju t coklat dan berseluar track. Mata Akmal lebih tertumpu kepada punggung Fiqa. Sedikit tonggek dan cantik. Lebih-lebih lagi ketika itu Fiqa memakai seluar track yang nampak agak sendat manyarung punggungnya. Sudah tentu bentuk pungguung Fiqa yang licin dibaluti seluar track itu merangsang syahwat Akmal. Tubuh Fiqa yang slim itu dihiasi sepasang buah dada yang sederhana saiznya, tidak terlalu besar. Lebih dari cukup tapak tangan untuk menampungnya. Tahi lalat kecil kelihatan merata berada di wajah Fiqa menambah keserian wajahnya. Lebih-lebih lagi salah satunya berada di dagu kirinya. Akmal menahan geram sahaja. Hatinya seakan hendak melihat wajah gadis yang comel itu menghisap batangnya. Dia ingin batangnya di kolom wajah cantik bertahi lalat di dagu kiri itu. Dan sudah tentu ketika masih bertudung. Akmal mengajak Fiqa minum di warung di luar hospital. Fiqa setuju dan mereka masuk kembali ke wad untuk melihat keadaan bapa masing-masing sebelum memesan kepada jururawat yang bertugas bahawa mereka keluar sebentar ingin minum malam di warung. Sepanjang perjalanan ke warung, Akmal sengaja berjalan agak rapat dengan Fiqa membuatkan bahu mereka sering berlaga. Di warung kopi yang dibuka sehingga 2 pagi itu, mereka berbual kembali tentang perkara-perkara semasa disamping mengenali hati budi masing-masing. Akmal begitu bijak menjadi alim-alim kucing. Dia bertekad ingin menikmati gadis comel itu. Tak dapat masuk, dapat cium bau pun jadilah. Selepas itu, mereka berdua ke jeti tempat orang memancing. Kelihatan ramai pemancing sedang duduk menunggu umpan mereka disambar ikan. Nasib mereka seakan sama dengan nasib Akmal, sedang berusaha memancing mendapatkan ikan segar yang cantik dan seksi berseluar track itu. Berdua mereka duduk di benteng menikmati hembusan angin muara sungai yang dingin. Fiqa kelihatan kedinginan. Akmal membuka jaketnya dan meyarungkan ke tubuh genit Fiqa. Fiqa tersenyum kepada Akmal sambil mengucapkan terima kasih. Dengan selamba Akmal menjawab, “Kasih diterima”. Tersenyum simpul Fiqa dibuatnya. Selepas itu, mereka kembali ke hospital. Ketika ingin menyeberangi jalan, Akmal memegang tangan Fiqa membuatkan Fiqa malu-malu. Walau pun sudah menyeberangi jalan, Akmal masih tidak melepaskan tangan Fiqa. Malah dipimpinnya gadis genit itu beriringan menuju ke dalam hospital. Fiqa yang serba malu itu serba salah. Hendak lepaskan terasa sayang, hendak di biarkan terasa malu. Fiqa terpaksa memendam rasa malunya lantaran dia juga sebenarnya menaruh minat kepada Akmal. Baginya mungkin itu dapat membantunya agar dapat memiliki hati Akmal yang boleh tahan kacaknya. Mereka berjalan berpimpinan dan Akmal membawa Fiqa ke Taman Herba yang suasananya gelap itu. Mereka duduk di bangku batu yang beratapkan bumbung berbentuk cendawan. Tangan Akmal masih memegang tangan Fiqa. Akmal memandang Fiqa yang duduk rapat disebelahnya. Fiqa memandang wajah Akmal dalam suasana yang agak gelap itu. Akmal melepaskan tangan Fiqa dan memaut dagu Fiqa dengan lembut. Seakan dipukau, Fiqa menurut menoleh ke wajah Akmal. Dagu runcing Fiqa di usap penuh kelembutan. Jari Akmal mengusap pipi Fiqa yang lembut. Fiqa hanya diam dalam debaran menanti tindakan selanjutnya dari Akmal. Perlahan-lahan wajah Akmal merapati wajah Fiqa. Mata Fiqa terpejam dan bibirnya sedikit terbuka, seakan memberi isyarat bahawa dia merelakan. Bibir mereka berdua pun akhirnya bertaut dan saling mengucup dan menerima. Akmal mula memainkan lidahnya menguli lidah Fiqa. Fiqa yang kaku dan tidak berpengalaman di dalam hubungan yang seperti itu hanya mengikut rentak permainan yang jelas dikuasai oleh Akmal. Lidah Akmal lincah meneroka mulut gadis genit itu dengan penuh kelembutan dan penuh perasaan. Lelangit Fiqa berkali-kali di jilat Akmal sehingga Fiqa seakan lemah dalam gelombang asmara. Fiqa menikmati perasaan yang selama ini hanya difikirkan di kotak fikirannya, yang hanya di lihat di kaca-kaca televisyen dan yang kadang-kadang di dalam angannya tatkala sendirian. Akmal memaut tubuh Fiqa yang dirasakan semakin longlai dalam keberahian. Tangan Akmal mula mengaktifkan segala suis asmara di seluruh tubuh Fiqa. Lengan Fiqa di usap-usapnya. Dari bahu hingga ke jari jemari. Naik kembali ke perut Fiqa yang ramping dan naik perlahan-lahan ke gunung comel milik gadis itu. Akmal meraba-raba tetek Fiqa dengan lembut sambil meramasnya perlahan-lahan. Mulutnya masih lagi enak saling bertukar air liur sesama mereka. Dalam keberahian, Fiqa cuba berlaku baik dengan cuba menolak tangan Akmal yang meramas teteknya. Namun tolakkannya setakat ala kadar, sekadar menunjukkan seakan dia tidak rela melakukannya, walhal dia sedang menikmati gelombang nafsu yang mengasyikkan itu. Usapan tangan Akmal turun ke tundun Fiqa. Dari luar seluar track yang licin, Akmal mengusap-usap tundun Fiqa dan sesekali jarinya mengusik belahan cipap Fiqa yang dirasakan semakin lembap dan hangat. Keberahian Akmal semakin membara kerana peha Fiqa yang gebu itu dirasakannya licin dan lembut kerana seluar track yang Fiqa pakai pada malam itu. Tangannya mengusap penuh perasaan. Malah Akmal juga berusaha membuatkan Fiqa membuka kepitan pehanya agar memberinya ruang untuk mengusap ruang terlarang yang sedia diketahuinya sudah semakin berair itu. Usahanya berhasil. Perlahan-lahan, Fiqa membuka ruang untuk tangan Akmal mencapai celah saktinya dan membiarkan dirinya menikmati betapa sedapnya lurah kemaluannya diusap dan biji kelentitnya di gentel halus oleh Akmal. Gelora nafsu semakin menguasai Fiqa. Dia benar-benar menikmati perasaan itu meskipun perasaan berdebar dan malu masih lagi wujud tersembunyi di kuasai nafsu. Fiqa terkangkang bersandar di tubuh Akmal menikmati kelazatan kemaluannya di mainkan tangan nakal Akmal. Seluar track Fiqa semakin ditembusi air kemaluannya yang melimpah. Malah, jari jemari Akmal dapat merasakan air cipap Fiqa semakin banyak menyelaputi jarinya. Memang nasib Akmal kerjanya menjadi mudah kerana Fiqa tidak memakai seluar dalam. Akmal berhenti seketika. Akmal membuka seluar slacknya dan menghunuskan pedang kontot yang keras dan gelap warnanya kepada Fiqa. Fiqa terpaku melihat konek Akmal yang besar. Akmal menarik tangan Fiqa agar memegang koneknya. Tanpa bantahan Fiqa memegang konek Akmal. Haba hangat dari konek Akmal serta merta dirasai tapak tangan Fiqa yang mula memegangnya. Akmal memegang tangan Fiqa yang sedang memegang koneknya dan mengajar Fiqa cara melancapkan konek lelaki. Turun naik tangan Fiqa yang menggenggam konek Akmal. Tangan comel gadis genit itu melancap konek Akmal dalam suasana gelap di Taman Herba. Akmal mula menikmati kesedapan dilancap Fiqa. Akmal kembali menyambung menggentel kelentit Fiqa. Mereka berdua saling berada di dalam kenikmatan dan saling melancap sesama mereka. Setelah beberapa minit, mereka berhenti. Akmal meminta Fiqa berdiri dihadapannya dan membelakangi dirinya. Fiqa hanya mengikut sahaja kata Akmal. Akmal kemudiannya menekup mukanya di celah-celah bontot Fiqa. “Eh abang… Kenapa buat macam tu..” kata Fiqa sambil mengalihkan badannya ke hadapan mengelakkan bontotnya di cium Akmal. “Please sayang… Abang nak cium bontot Fiqa…” kata Akmal menagih simpati sambil tangannya melancap koneknya sendiri. “Abang nak buat apa?….” tanya Fiqa serba salah. “Abang nak cium je sayang… Bontot Fiqa cantik sayang…. please sayang…. ” pujuk Akmal. Fiqa pun menurut dan membiarkan Akmal memekup mukanya di celah bontot Fiqa. Akmal menghidu bau bontot Fiqa yang memakai seluar track itu sedalamnya. Lidahnya menjilat celah bontot Fiqa walau pun Fiqa masih memakai seluar track. Perlahan-lahan tangan Akmal meramas bontot Fiqa dan mengusap bontot Fiqa manja. Akmal bangun dan memeluk Fiqa. Koneknya di tembab ke bontot Fiqa yang licin dibaluti seluar track itu. Akmal menggeselkan koneknya turuun naik celah bontot Fiqa. Semakin lama semakin kuat Akmal menekan koneknya di bontot Fiqa. “Fiqa… Boleh abang sayang Fiqa?” tanya Akmal. “Ermmm… nape?…. ” tanya Fiqa ala-ala mengada-ngada. “Sebab abang rasa macam dah jatuuh cinta la…. ” kata Akmal. “Dengan sape?” tanya Fiqa sengaja nak tahu. “Dengan Fiqa…. ” kata Akmal. Fiqa cuma tersenyum sendiri. Dia semakin syok pulak bila bontotnya digesel-gesel konek Akmal yang keras membatu tu. Pertama kali dalam sejarah dia diperlakukan sebegitu. Seronok rupanya berasmara. Fiqa teringin nak pegang konek Akmal sekali lagi. Fiqa menghulurkan tangannya ke belakang, menuju konek Akmal yang sedang menempel di celah bontotnya. Fiqa memegangnya dan melancapkannya. Akmal serta merta tak boleh tahan. Koneknya di lancap di punggung seorang gadis yang sendat dengan seluar track yang licin. Akmal teringin nak memancutkan air maninya di bontot Fiqa. Dia mahu bontot Fiqa yang sendat dengan seluar track itu dicemari air maninya. Dia mahu lihat air maninya meleleh di bontot gadis cantik itu. “Ohhh…. Fiqa…. Fiqaaa…. ” Akmal semakin tak boleh handle. “Fiqa… Sedapnya Fiqa lancapkan abang…. AAAAAAAAHHHHHHH!!! ” Akmal mengerang kenikmatan dengan agak perlahan namun cukup bagi Fiqa mengetahui bahawa dirinya sedang klimaks. Memancut-mancut air maninya diperah tangan Fiqa yang comel itu. Air mani Akmal mencurah-curah di atas bontot Fiqa dan membasahkan seluar tracknya. Sementara Fiqa sungguh teruja merasakan bontotnya dihujani air mani yang banyak dan hangat. Tangannya memegang konek Akmal yang berdenyut-denyut mengeluarkan benihnya. Akmal terduduk kembali di pondok cendawan sementara Fiqa menoleh-noleh ke bontotnya melihat kesan air mani yang Akmal berikan. Oleh kerana keadaan agak gelap, Fiqa hanya dapat melihat seluar tracknya samar-samar dinodai air mani Akmal. Fiqa duduk di sebelah Akmal dan diam tak berkata apa-apa. Beberapa minit selepas itu, mereka berdua masuk ke wad menemani bapa masing-masing. “Fiqa… Fiqa….” bisik Akmal di telinga Fiqa. Dengan mata yang kelat Fiqa membuka matanya. Wajah Akmal terpandang di hadapannya. Akmal segera menunjuk isyarat supaya senyap kepada Fiqa. “Ada apa bang?” tanya Fiqa seperti terpinga-pinga. Akmal tidak menjawab. Dia hanya menarik tangan Fiqa hingga Fiqa bangun dari kerusi malas di sebelah katil ayahnya. Ayahnya kelihatan sedang berdengkur. Tiub air masih melekat di tangannya. Mereka berdua keluar melalui pintu belakang menuju ke tangga tingkat atas. Kemudian mereka masuk lif dan menuju ke tingkat paling atas di bangunan itu. “Kita nak kemana ni bang?” tanya Fiqa sambil matanya melihat jam ditangan, baru pukul 12 tengah malam rupanya. “Adalah… Abang ada tempat yang special nak tunjuk kat Fiqa.” kata Akmal berahsia. Sebaik lif sampai di tingkat paling atas, mereka pun keluar dari lif dan menaiki tangga menuju ke atas bumbung bangunan 5 tingkat itu. Pemandangan hampir separuh bandar itu dapat dilihat dengan jelas dari tempat mereka berdiri. Akmal segera menutup pintu dan menyendalnya menggunakan sebatang besi. “Cantiknya bang… Macam mana abang tahu ada tempat cantik macam ni?” tanya Fiqa. “Tadi abang boring, tak tahu nak buat apa. Jadi abang saja-saja jalan-jalan naik atas ni.” jawab Akmal sambil memaut pinggang Fiqa yang berdiri di sisinya. Fiqa teruja dengan pemandangan yang cantik itu. Lampu jalan dan bangunan-bangunan menghiasi permukaan bumi disamping cahaya bulan yang menerangi mereka berdua. Mereka berbual mesra dan saling bersentuhan sesama mereka. Tangan Akmal sentiasa mengusap bontot Fiqa. Air mani yang tadinya membasahi bontot Fiqa sudah kering dan mengeras di atas bontot seluar track Fiqa. “Abang ni gatal lah… Asyik pegang bontot Fiqa je..” kata Fiqa manja. “Abang suka lah kat bontot Fiqa…” kata Akmal. “Kenapa?” tanya Fiqa. “Sebab seksi…” kata Akmal. “Seksi ke bang? Fiqa tak pakai seksi-seksi lah bang, setakat seluar track ni je…” Kata Fiqa. “Seluar track tu yang buat Fiqa nampak lagi seksi. Licin dan nampak mantap.. Gerammm abang… ” kata Akmal sambil meramas bontot Fiqa. “Abang ni… kang terpancut-pancut lagi kang….” kata Fiqa. “Kalau Fiqa sudi… seluruh bangunan ni abang tadahkan…” kata Akmal. Fiqa ketawa kecil. Kemudian tangannya memegang perut Akmal. Matanya melihat wajah Akmal yang samar-samar membelakangi cahaya bulan. Akmal memimpin tangan Fiqa memegang koneknya. Dari luar seluar, Fiqa mengusap konek Akmal. Akmal semakin stim apabila koneknya di pegang gadis comel yang cantik itu. Akmal membuka zip seluarnya dan mengeluarkan koneknya menjadi tatapan Fiqa. “Eeee… tak malu… tayang burung kat perempuan…” kata Fiqa. “Memang abang tak malu… asalkan cuma dengan Fiqa sorang je…” kata Akmal memancing kepercayaan Fiqa. “Abang ni… jahatlah….” kata Fiqa sambil jarinya mula menjalar ke konek Akmal yang sedang giat berkembang itu. “Tak jahat… nakal je…. ” kata Akmal tersengih-sengih. Fiqa mula melancap konek Akmal. Di usap-usapnya konek yang keras itu berulang-ulang kali. Sementara Akmal pula meraba-raba peha dan bontot Fiqa. Tangannya semakin masuk menuju ke kelengkang Fiqa. Fiqa membiarkan Akmal menggosok cipapnya. Fiqa gembira dirinya dicabul sebegitu kerana dia menikmati kesedapannya yang menyeronokkan. Akmal memasukkan tangannya ke dalam seluar track Fiqa dan mula menggosok cipap Fiqa. Bunyi air berahi Fiqa semakin kuat sewaktu Akmal menggentel kelentit Fiqa yang semakin banjir itu. Air pekat dan licin semakin banyak keluar dari lubang cipap Fiqa membasahi tangan Akmal. “Fiqa sayang dah stim ye… ” tanya Akmal selamba. “alah abang niee….” kata Fiqa malu-malu. “Fiqa hisap konek abang sayang…” pinta Akmal. Fiqa terus tunduk menonggeng menghisap konek Akmal. Pertama kali dalam hidupnya menghisap konek lelaki dan dia kelihatan teragak-agak melakukannya meskipun sudah hampir separuh konek Akmal hilang di dalam mulutnya. Akmal melihat kepala Fiqa yang bertudung itu bergerak-gerak menghisap koneknya. Akmal melihat punggung Fiqa yang sedang menonggeng. Akmal mengusap bontot Fiqa dan menarik seluar track Fiqa hingga melorot ke bawah bontotnya. Bontot Fiqa yang putih dan gebu terpapar seksi. Daging bontotnya yang menggebu meliuk-liuk bersama pergerakan kepala Fiqa menghisap konek Akmal. “Sedapnya… Abang tak sangka Fiqa hisap sesedap ni.. ” kata Akmal memuji. Fiqa berhenti menghisap konek Akmal dan mendongak memandang muka Akmal. “Abang nie… Fiqa tak pernah tau buat macam ni…. Abang ni jahatlah… ” kata Fiqa. “Ok ok sayang… lepas ni abang pulak hisap Fiqa punya.. Barulah adil… ” kata Akmal sambil menarik bahu Fiqa agar tegak berdiri. Akmal menyuruh Fiqa berdiri berpaut pada dinding tangki air dan Akmal pun berlutut di belakang Fiqa. Bontot Fiqa yang mana seluar tracknya itu dilondehkan ke bawah bontot memberahikan Akmal. Akmal menghidu bau celah bontot Fiqa. Kemudian dia menjilatnya berulang kali. Lubang bontot Fiqa dikorek-korek menggunakan hujung lidahnya. “Eeee…. Abanggg… Fiqa gelilah….” kata Fiqa sambil tubuhnya seakan menggelitik kegelian. Akmal tidak menghiraukan Fiqa. Jilatan Akmal semakin jauh ke kelengkang Fiqa. Seluar track Fiqa di lorotkan lagi ke bawah hingga jatuh tersangkut di lutut. Akmal menjilat kelengkang Fiqa. Air masam masin dari lubang perawan gadis itu di jilatdan dihirupnya. Bunyi lucah decupan hasil hisapan dan jilatan Akmal kedengaran menghangatkan suasana. Bontot Fiqa melentik-lentik merasakan kesedapan cipapnya dijlat oleh lelaki. Mata Fiqa terpejam menghayati keberahian yang mengasyikkan itu. Sedapnya bukan main lagi. Lidah Akmal meneroka lubang cipap Fiqa yang masih dara itu. Sedikit demi sedikit lubang Fiqa dimasuki lidah Akmal yang liar. Meskipun sedap, tetapi Fiqa dapat rasa kepedihan lantaran lubang cipapnya belum pernah dimasuki konek lelaki. Dia masih dara. Fiqa menolak kepala Akmal menggunakan bontotnya dengan hanya ditonggekkan ke belakang. Akmal tahu Fiqa masih dara, lalu Akmal menumpukan pada biji kelentitnya supaya akal Fiqa hilang dalam keberahian. Taktik jahat Akmal berjaya. Fiqa merengek sedap seolah hilang langsung rasa malunya kepada Akmal. Akmal terus berdiri di belakang Fiqa setelah rahang dan lidahnya lenguh menjilat. Koneknya di lancap berulang kali hingga keras dan Akmal mula membenamkan koneknya ke lubang cipap Fiqa dari belakang. Pada mulanya Fiqa membiarkan. Namun setelah kepala takuk konek Akmal hilang dalam cipapnya, kepedihan mula dirasa semakin kuat. Fiqa tiba-tiba teringat bahawa dia bukan bermimpi. Jika diteruskan daranya yang dijaga selama ini akan hilang begitu sahaja. Fiqa menolak tubuh Akmal sambil menarik pinggangnya kehadapan hingga konek Akmal terkeluar dari mulut cipapnya. Hampir-hampir sahaja dia kehilangan keperawanannya kepada Akmal. “Kenapa sayang…” tanya Akmal. “Abang… Fiqa tak boleh…” kata Fiqa. “Kenapa sayang…? Fiqa masih dara ye?” tanya Akmal buat-buat tak tahu, dasar lelaki jahat. Fiqa mengangguk-angguk kepala. Akmal terus memeluk Fiqa dan menempelkan koneknya di bontot Fiqa. Akmal mengucup leher Fiqa yang masih bertudung. “Oklah sayang.. maafkan abang… Abang hampir-hampir hilang pertimbangan tadi.. Maafkan abang sayang..” kata Akmal. Akmal memeluk Fiqa namun pada masa yang sama Akmal mengusap puting tetek Fiqa dan menggentel kelentit Fiqa. Tujuannya tak lain adalah untuk merangsang nafsu Fiqa. Taktiknya sekali lagi berjaya. Gadis yang lurus itu akhirnya tenggelam dalam nafsunya. “Sayang…. Abang tahu Fiqa masih dara. Jadi abang harap sudilah kiranya Fiqa berikan abang satu lagi laluan yang selamat untuk Fiqa..” kata Akmal lembut di telinga Fiqa. Fiqa hanya diam. Nafasnya turun naik bersama degupan jantungnya yang kian kencang dimainkan oleh nafsu. Akmal mula menghalakan koneknya ke lurah bontot Fiqa. Sedikit demi sedikit kepala konek Akmal di tekan masuk ke lubang bontot Fiqa. “Bang… aduh… sakit la bang…” kata Fiqa. “Sikit je lagi sayang… jangan kemut.. nanti sakit… buat biasa je… Tonggeng sikit sayang biar lega sikit..” Akmal mengarahkan Fiqa. “Tapi sakit la banggg…” rintih Fiqa kepedihan. “Sayang please… Ikut depan pun sakit jugak sayang… Biasalah first time… Inilah jalan paling selamat.. Dara selamat dan tak mengandung… please sayang… tonggeng sikit lagi…” pujuk Akmal. Fiqa menurut setelah termakan dengan pujukan rayu Akmal. Akhirnya berjaya juga Akmal menjolok koneknya hingga hilang dilahap lubang bontot Fiqa. Akmal menyorong koneknya keluar masuk perlahan-lahan. “BAnggg.. slow sikit bangg.. sakit…” kata Fiqa sewaktu lubang bontotnya dijolok konek Akmal. Akmal memperlahankan rentak jolokannya. Lama kelamaan lubang bontot Fiqa dirasakan seakan mula serasi dengan keadaan itu dan semakin lama hayunan konek Akmal semakin laju menjolok lubang bontot gadis itu. Meskipun pedih, namun Fiqa tetap dapat juga merasai sedikit kesedapan bontotnya dijolok konek Akmal. Tertonggeng – tonggeng dirinya menyesuaikan kedudukan agar selesa diliwat Akmal. “Ohhhh… Fiqa…Fiqa…Fiqa……Ohhhhh…… ” Akmal stim tak terkata. Fiqa yang menonggeng dihadapannya cukup memberahikan Akmal. Kepalany Fiqa yang masih bertudung dan tubuhnya yang masih memakai t-shirt coklat itu sungguh seksi. Bontotnya yang bergegar setiap kali dijolok semakin membuatnya tak tahan. “Sedapnya jolok bontot Fiqa… Fiqa… Abang cinta Fiqa…. Ohhh… Bontot…. sedapnyaaa…. ” Akmal meluahkan perasaan nikmatnya. “Ahhh.. Fiqaaa…Ahhhhh…. Abang nak terpancut sayangggg…. AAAHHHHHH!!!!!” Akmal menekan koneknya sedalam mungkin dan menyemburkan air maninya jauh di dalam lubang bontot Fiqa. Akmal menggigil kenikmatan. Koneknya mengepam air maninya di dalam bontot Fiqa sedalam-dalamnya. Sementara Fiqa pula, merasakan lubang bontotnya seakan dipenuhi cairan yang hangat dan konek Akmal yang kuat denyutannya melepaskan air mani jelas dapat dirasai di dalam bontotnya. Fiqa pasrah. Dia di liwat oleh lelaki yang baru sahaja dikenali beberapa jam yang lalu. Fiqa terasa sebak mengenang nasibnya. Namun siapa yang harus dipersalahkan? Tepuk sebelah tangan takkan berbunyi….. T . A . M . A . T

Posts