OhCerita

Letifa

Kisah seks aku ini terjadi kira kira setahun lalu . Nama saya Letifa , usia 33 tahun , isteri kepada Abang Rammy, peniaga perabot . Kawan kawan panggil saya Kak Letifa saja . kitaorang tinggal di sebuah rumah teres kat Rawang .
Ketika kisah ini berlaku saya berusia 33 tahun. Hari itu Sabtu . Kak Letifa sdh siap memasak makan tengah hari . Nasi dan lauk pauk Melayu biasa . Kak Letifa jugak buat sikit persediaan untk masak sup untk makan Letifa nanti .
Kak Letifa ingin masak sup dan belikan roti sikit untk makan Letifa sebab kawan Abang Rammy, Darren melawat kita . kitaorang dahh janji siangnya makan nasi dan Letifa nanti makan sup dgn roti , mgkin nasi goreng sikit .
Darren adalah Jurutera Kimia kat sebuah kilang . Abang Rammy kenal diaorang semasa ingin jual perabot pejabat kat kilang diaorang itu langsung jadi kawan. Dua tiga bulan sekali Darren datang ke kl dan setiap kali diaorang akan singgah di rumah kita .
Ader jugak diaorang singgah sejam dua . Darren agak besar dan sasa orangnya berbanding dgn Abang Rammy yaang dahlah org Timur bersaiz kecil pula. Kata Darren diaorang asal Australia Barat tapi dahh lama di Sarinaysia .
Diaorang kata dahh banayk ronda negeri negeri di Sarinaysia . Kebanyakan tempat rekreasi diaorang dahh lawati. diaorang jugak pernah cadangkan kitaorang sekeluarga join diaorang outing sekali sekala. Darren dgn Abang Rammy nii kamcing betul .
Setiap kali Darren ader di rumah , mereka selalu bergelak ketawa . Anak saya yaang dua org itu pun suka kat Darren sebab setiap kali diaorang datang ader toy untk mereka .
Anak anak saya selalu memuji Uncle Darren! Abang Rammy jugak suka belek enjin kereta kitaorang dgn Darren, kadang kala seharian mereka belek enjin kereta kitaorang itu dan entah apa yaang mereka bualkan .
Saya ingat lagii hari itu . Lepas makan tengah hari Abang Rammy dgn Darren ingin keluar ke kl . Letifa baru balik, sebab itu saya sediakan rencah sup itu siang siang .
Selepas makan tengah hari , Abang Rammy dan Darren pun bersiap siap ingin ke kl. Tiba tiba . Ring ! Abang Rammy menyapa , “Hello. ” “biila itu? . hah petang nie ? Ah hah yer lah , hah ahh baik saya datang ? ” ” Apasal Bang , sapa itu? ” tanya kak Letifa sebaik baik je Abang Rammy meletak telefon.
“Letifa , bolehh tolong tak . boleh tak Letifa bawak si Darren itu pegi kl . Kak Yendu telefon, katanya bapa dgn Mak ader kat rumah diaorang ingin balik ke jb petang nii juga. Mereka tak sempat ingin ke sini . bapa mintak Abang ke sana se kejap , ader hal mustahak ! ” Ke sana itu maksudnya Banting , rumah Kak Yendu kakak kepada Abang Rammy.
Diaorang org nii selalu cam itu selalu cakap apa apa last minute. Kadang kadang saya kecik hati juga, ibu dgn bapa Abang Rammy agak liat ingin datang ke rumah kitaorang di Rawang .
Saya tau jugak yaang diaorang org cakap hal penting itu ialah pasal tanah dusun ibu dan bapa mereka . Agaknya ingin settle lah itu. Kak Letifa cakap kat Abang Rammy, Kak Letifa malu lagii pula tak biasa jalan dgn lelaki lain .
Abang Rammy kata Darren itu hnya ingin pergi tiga tempat ajer kat kl. Muzium utm , Muzium Telekom dan akhir sekali ingin beli sikit barang. Kata Abang Rammy lagii Darren dahh kenal semua itu hnya ingin ke Rawang diaorang tak berapa confident.
“Alah Letifa ikut aje diaorang ingin ke mana lepas itu naik bas baliklah . Kalau dahh lewat sikit ambil teksi suruhlah diaorang bayar , Letifa tolonglah. Abang dahh janji ingin bawak Darren itu hari nie ” .
Nii Kak Yendu pula cakap bapa dgn ibu ingin settle pasal tanah. daah takder masa sebab bapa dgn mak ingin balik ke Johor petang nii juga. nanti Abang cakap ! Kak Letifa tak kuasa ingin bertekak dgn Abang Rammy .
Lagipun diaorang dahh cakap Darren itu kenal tempat ingin dituju . Kak Letifa sanggup ajelah . Pendek cerita kira kira jam 3. 00 petang, Abang Rammy hantar Darren dan Kak Letifa kat stesen bas Rawang .
Ilsa dgn Fizi ikut Abang Rammy ke Banting . Segan ader malu pun ader berjalan dgn Mat Salleh . Kak Letifa nii pula isteri org . dalam bas ke kl , tak banyakk kitaorang berbual .
Tapi Darren tanya jugak saya kerja apa, saya jawab suri rum
ah , cam mana
bolehh kenal Abang Rammy ( saya ceritalah sikit cam mana Abang Rammy mengorat saya ) . diaorang cakap Abang Rammy baik dan periang orangnya , mudah menolong dan tak sombong .
Kak Letifa pun cakap itulah sebab Kak Letifa terpikat kat Abang Rammy. Saya tanya Darren dahh berkeluarga ke belum. diaorang kata belum . Saya tanya diaorang dahh masuk 34 tahun mengapa belum kahwin.
Diaorang kata diaorang belum ready . Entah apa yaang diaorang tak ready tak saya tanya . Gaji Jurutera takkan belum ready lagi . Saya tanya apa hobi die . diaorang cakap tangkap ikan.
Saya cuba buat lawak sikit . tangkap ikan takper , jangaan tangkap org . diaorang gelak sambiil beri komen, diaorang ingin cuba tangkap org pula sebab ikan kat laut dahh abis. ! kitaorang sama sama gelak .
Tup tup kitaorang turun di Jalan Silang , kl . Mula mula kitaorang pergi ke Muzium Telekom , tapi tutup sebab diaorang bukak ikut office hours. kitaorang jalan balik ke Jalan Silang terus ke Pasar Seni .
Sesak benar dgn remaja pada petang Sabtu gitu. kitaorang berlegar legar sambiil Darren meninjau ninjau beberapa kedai cenderamata . Sampai kat kedai jual anak ikan, Darren cakap , “kesian ikan itu emas itu yer . Kena tangkap dan terkurung . Kalau Letifa jadi ikan emas itu cam mana rasanya” .
Saya cakap entahlah sebab saya bukan ikan emas . Darren kata Letifa mmg emas bagi Rammy . Lepas itu kitaorang beredar ke Petaling Street sebab Darren kata Muzium utm pun mgkin tutup juga, jadi kensellah .
Sampai kat pintu keluar Pasar Seni , keadaan berasak asak sikit sebab org yaang masuk dgn yaang ingin keluar bertembung. Hampir terpisah saya dgn Darren. Nasib baik Darren sempat tarik tangan Kak Letifa .
Dgn badan diaorang yaang besar dan tinggi itu dapatlah kitaorang keluar ke Petaling Street . Darren tak melepaskan tangan Kak Letifa sehingga sampai ke Petaling Street . Entah kenapa Kak Letifa tak pula tarik tangan Kak Letifa .
Terasa pelik jugak tapi rasa seram pun ader sebab tangan Darren besar dan kuat sekali. kitaorang berasnur ansur meninjau jualan di Petaling Street hinggalah jam dahh hampir 6: 30 petang.
Darren pelawa Kak Letifa minum sekejap sebelum balik . Darren dahh belikan satu tali pinggang dan dua glob cam piuter gitu. diaorang belikan jugak toy untk Ilsa dan Fizi . Kak Letifa ikut diaorang masuk kedai makan kat Pasar Seni.
Walaupun dahh petang Kak Letifa order roti canai dgn the tarik juga. Masa makan itu Darren tak henti henti bercerita tentang keindahan . diaorang kata seronok tinggal, kalau bolehh tak ingin balik.
Kak Letifa tanya diaorang nanti kalau kena bertukar balik cam mana ? diaorang kata terpaksalah dan diaorang akan bawak balik souvenir dari Sarinaysia sebagai kenangan. Saya tanya apa yaang paling menarik hati diaorang kat Sarinaysia , diaorang kata org tak sombong dan cantik cantik .
Diaorang tambah lagi, paling cantik Letifa . Kembang kempis saya kena puji gitu. Lebih kurang 6 petang. kitaorang pun beredar dari Pasar Seni ke Jalan Silang ingin naik bas Rawang .
Bas Rawang meninggalkan kl kira kira jam 7:10 petang. Walaupun bas sesak , kitaorang bernasib baik dapat tempat duduk. Kak Letifa duduk tepi tingkap . Darren itu badan besar , bas pula sesak jadi terpaksalah kitaorang berhimpit sikit .
Saya berasa pelik sikit biila bersentuh dgn badan Darren itu. Setiap kali bas membelok, badan saya bergesel dgn badan Darren, setiap kali jugaklah saya rasa geli geli . Sampai kat Selayang hujan turun dgn lebatnya .
Kak Letifa tak risau sebab mmg bawak payung kecil yaang Kak Letifa selalu guna itu. Tapi itu payung untk lindung panas saja , kecil sangat . Sampai di Rawang , hujan belum reda .
Terpaksalah Kak Letifa berkongsi payung dgn Darren. Dek keciknya payung itu, Darren pegang payung dan diaorang rangkul bahu Kak Letifa . kitaorang berdua jalan ke tempat teksi . Nasib baik dapat satu teksi .
Sebaik je turun dari teksi , rumah Kak Letifa masih gelap . Abang Rammy belum balik agaknya . kitaorang berjalan masuk rumah . Darren paut pinggang Kak Letifa waktu ke dalamm rumah sebab hujan belum reda .
Sampai dalamm rumah , Kak Letifa telefon rumah Kak Y
endu . Abang R
ammy jawab diaorang baru ingin bertolak sebab hujan baru reda . Kak Letifa cakap baru sampai dan hujan masih lebat.
Cerita Sex Cipap Isteri Cuba Zakar Cina , India , Bangla
Kak Letifa pesan supaya Abang Rammy memandu berhatihati . Kak Letifa buatkan kopi dan taruh dua tiga keping roti letak atas meja depan tv di ruang tamu untk Darren. Kak Letifa cakap Darren rehat dulu sebab Kak Letifa ingin mandi.
Darren pun tengoklah tv entah apa ceritanya . Lepas mandi Kak Letifa pakai baju kaftan terus ke dapur panaskan rencah sup. Sementara menunggu rencah sup panas , Kak Letifa bawak biskut ke depan .
Selepas meletakkan biskut itu dala piring , Kak Letifa terpijak kereta mainan Ilsa lalu. Oopps. kak Letifa terjatuh , dahi terkena penjuru meja kecil . Nampak bintang sekejap . Tiba tiba Kak Letifa terdengar.
Oh my God . Darren terus selak rambut Kak Letifa rupanya ader benjol kat dahi. Darren cakap it is ok. easy . easy . entah apa lagi . Darren lihat benjol lalu diaorang ambil sikit ais kat peti sejuk lalu diaorang sapukan pada dahi Kak Letifa .
Sakit taklah seberapa tapi Kak Letifa terkejut dan pening sikit . Darren bangunkan Kak Letifa lalu diaorang dudukkan kat sofa . Darren tuamkan dahi Kak Letifa guna ais. Entah krna letih ataupun terkejut .
Kak Letifa terlelap seketika . Kak Letifa terjaga dan mendapati dikucup . Kak Letifa bukak mata rupa rupanya Darren yaang kucup Kak Letifa . kitaorang masih atas sofa . Baju kaftan Kak Letifa terselak sampai paras peha.
Tangan Darren yaang kanannya meramas ramas bontot Kak Letifa . Tangan kiri Darren memaut leher Kak Letifa . Kak Letifa cuba menolak tapi Darren itu kuat sangat. Darren kemudian menjilat leher Kak Letifa sambiil tangannya mengusap bontot Kak Letifa .
Kak Letifa berasa geli geli biila Darren meramas lembut payudara Kak Letifa . Malu ader takut pun ader . Kemudian Kak Letifa rasa tangan Darren mengusap ngusap cipap Kak Letifa . Kak Letifa rasa stim kata org muda muda.
Cipap Kak Letifa terasa basah dah . Lepas itu Darren menyingkap kaftan Kak Letifa sampai paras dada . Malu jugak kak Letifa tapi cam ader tarikan pelik pada tubuh Kak Letifa .
Darren kemudiannya meletakkan mukanya ke celah kelangkang kak Letifa . Terasa benda lembut menjilat jilat cipap Kak Letifa . Geli geli bertambah liar . Kak Letifa kangkang luas sikit dan Darren nampaknya makin ganas di celah kelangkang Kak Letifa .
Aduh syoknya . Kak Letifa tak pernah rasa begittu syok . Darren jilat cipap Kak Letifa . rupanya kalau dibuat begittu syok sekali. Lepas itu Darren bangun . Kak Letifa rasa cam tak sudah .
Darren bukak seluar die . Tersembullah batang zakar Darren. Besar benar tapi ader kulup . Tak sunat rupanya . Kak Letifa terasa ingin cuba batang zakar besar yaang tak sunat . Kembang cam ular tedung batang zakar besar Darren .
Darren menyuakan batang zakar besarnya pada Kak Letifa . Kepala batang zakar besarnya cam kepala kura kura menjenguk dari kulit . Kak Letifa tak tahu apa ingin buat . Darren pegang kepala Kak Letifa lalu menyuakan batang zakar besar ke dalamm mulut Kak Letifa .
Mula mula Kak Letifa kulum je tak tau apa ingin buat. nampaknya Darren mendesah desah. Agaknya tak ader apa apa, Darren mengeluarkan batang zakar besarnya dari mulut Kak Letifa .
Darren rebahkan Kak Letifa . lalu diaorang menjilat jilat dan meramas ramas kak Letifa . Kak Letifa pun rangkul jugak badan Darren. Kak Letifa raba belakang badan Darren . Kak syok sebab badan Darren besar dan batang zakar besarnya besar.
Kak Letifa terpikir kalaulah batang zakar besarnya masuk cipap Kak Letifa , alangkah sedapnya . batang zakar besar Abang Rammy kecil walaupun agak panjang . Kak Letifa pegang batang zakar besar Darren dgn tangan kanan.
Memang besar, segenggam rasanya . cipap Kak Letifa dahh lenjun agaknya . Darren masih lagii meramas ramas , dan menjilat serta mencium ke seluruh badan Kak Letifa . Lepas itu Kak Letifa rasa ader benda menusuk cipap Kak Letifa .
Sikit demi sikit batang zakar besar Darren memasuki cipap Kak Letifa . Kira kira sebahagiannya masuk, Darren berhenti kemudian menarik keluar batang zakar besarnya
. Kak Letifa kat
a Darren. Darren cepatlah .
Darren tusuk balik separuh pelan pelan kemudian tarik keluar. Kak Letifa pegang bontot Darren dan tarik ke bawah. Darren. Darren . Darren hendak. kemudian Darren terus menusuk cipap Kak Letifa perlahan lahan sehingga santak.
Darren berhenti sekejap merendamkan batang zakar besarnya sambiil meramas budah dada Kak Letifa . Kak Letifa paut bontot Darren kuat kuat . Kemudian Darren menarik keluar batang zakar besarnya sehingga separuh jalan lalu menusuknya kembali.
Dua tiga kali diulang ulang. Kak Letifa cam org mabuk. Kak Letifa goyang goyangkan bontot . Lepas itu Darren keluarkan terus batang zakar besarnyadan bangun . Terkapai kapai Kak Letifa sebab belum puas .
Kak Letifa cakap Darren . Darren. Darren tolonglah . Darren membalikkan badan Kak Letifa . Kak Letifa dahh tertiarap atas sofa itu . Kemudia Darren meniarap atas belakang Kak Letifa . Terasa batang zakar besar Darren merayap rayap kat bontot Kak Letifa .
Kedua kedua tangan Darren merasa ramas payudara Kak Letifa dgn agak kuat. Sekali sekali jarinya menggentel putting Kak Letifa . Mulut Darren pula menjilat jilat belakang tengkuk Kak Letifa . Kak Letifa rasa cam ingin pitam rasanya.
Lepas itu Darren memegang punngung Kak Letifa sambiil menarik ke atas. Menyebabkan Kak Letifa tertonggeng . Lepas itu terasa batang zakar besar Darren yaang besar dan berkulup itu memasuki cipap Kak Letifa dari arang belakang.
Sampai separuh batang zakar besarnya masuk, Kak Letifa menyondolkan bontot Kak Letifa ke belakang. Sampai ke celah kelangkangnya . Lepas itu Darren menyorong tarik batang zakar besar sambiil diaorang memegang penggung Kak Letifa .
Cerita lucah Cipap Isteri Cuba Zakar Cina, India , Bangla
Di selang seli pula dgn Darren meramas ramas payudara Kak Letifa . Adoii nikmat betul . Kak Letifa tak pernah rasa begini seronok . tak teringat langsung kat Abang Rammy masa itu.
Darren melajukan lagii sorong tariknya . Darren mula mengeluarkan bunyi cam kerbau ingin kena sembelih. Kak Letifa jugak kemutkan cipap dgn kuat. Makin laju disorong tarik Kak Letifa makin seronok .
Kak Letifa gorangkan bontot sambiil mengemut . Lepas itu Darren berhenti sorong tarik dan diaorang baringkan pula Kak Letifa telentang . Darren ambil satu bantal sisi sofa dan meletakkannya di bawah bontot Kak Letifa .
Kak Letifa tengok batang zakar besar Darren kebiru biruan dan kembang cam batang kayu. Kulupnya tersingkap bnyk . Kak Letifa rasa bertuah kerna dapat rasa batang zakar besar berkulup dan mat salleh punya pula itu.
Lalu Darren menusuk cipap Kak Letifa dan tanpa berlengah lagii menyorong tarikg dgn lajunya . diaorang cakap Letifa . Letifa . dan beberapa perkataan lain yaang kak Letifa tak tahu apa maknanya .
Kak Letifa jugak berpaut kuat pada bontot Darren setiap kali Darren tarik keluar batang zakar besarnya Kak Letifa tarik bontot diaorang ke bawah. Kak Letifa lonjakkan pula bontot Kak Letifa ke atas.
Kak Letifa kemut dan jugak gorang goyangkan bontot nya . Di luar masih hujan. Darren sorong tarik makin laju . Kak Letifa jugak dahh tak tahan rasanya sambiil menjerit . Darren. Darren.
Kevint ndakk lagi. lagi. sambiil mengemut dan mengoyangkan bontot . Kak Letifa rasa ingin meletup . Tiba Kak Letifa terasa kejang . Kedua dua kaki Kak Letifa pautkan ke pinggang Darren, tangan pula Kak Letifa paut pada bahu Darren.
Kak Letifa tak sedar Kak Letifa tergigit dada Darren. Kak Letifa tak bolehh kawal langsung . Hampir setengah minit kak Letifa terasa meletup . Rupanya Darren pun kejang juga. diaorang pun cakap cam merapu bunyinya.
Dalam cipap terasa panas, agaknya benih Darren sdang memancut mancut. Akhirnya tersadai kitaorang di atas sofa itu. Bantal sisi basah betul . Selepas seminit, Kak Letifa bangun . Kak Letifa rasa puas betul .
Handal sekali Darren nie . Kak Letifa terus terang cakap , tak pernah Kak Letifa rasa begittu nikmat kena setubuh . Kak Letifa cakap kat Darren, ingin lagii lain kali . Darren kata no problem.
Cipap Isteri Cuba Zakar Cina,
Cipap Isteri Cuba Zakar Cina , India , Bangla
Memang Kak Letifa buat dua kali lagii dgn Darren tapi itu la
in ceritalah . Sej
am kemudian barulah Abang Rammy sampai dgn Ilsa dan Fizi . Kak Letifa dahh berpakaina kemas balik dan Darren pun cam biasa saja .
Tak sangka Kak Letifa dapat merasa batang zakar besar mat salleh yaang berkulup itu. Sebelum ini Kak Letifa ceritakan peristiwa Darren, rakan suami Kak Letifa melakukan seks dgn Kak Letifa .
Kadang kadang kitaorang wanita mudah cair dan menggeliat dgn usikan dan ayat org lelaki . Kak Letifa ingat Darren hnya sekali tapi ternyata Darren belum puas . Kali ini Kak Letifa ingin cerita kali kedua Darren mintak cipap Kak Letifa .
Selepas peristiwa atas sofa Letifa hujan itu, Darren ader dua kali singgah di rumah kitaorang tapi tak ader apa apa yaang berlaku . Kak Letifa rasa Abang Rammy tdk tahu apa yaang terjadi pada isterinya, syak pun tidak .
Timbul jugak rasa bersalah kerna menduakan Abang Rammy tapi cepat cepat Kak Letifa jauhkan perasaan itu. Sejak kena dgn Darren Letifa itu Kak Letifa sering terbayang bayang kehebatan Darren.
Terbayang bayang jugak bagaimana agaknya merasa batang lelaki bangsa lain seperti Bai , Cina India dll . Kadang kadang waktu bersama dgn Abang Rammy pun Kak Letifa cuba bayangkan batang lelaki lelaki itu.
Bukanlah Abang Rammy tak handal diranjang tapi entahlah mgkin biila dahh merasa yaang dilarang ketagih pula. Satu lagii Kak Letifa suka menumpukan pandangan ke celah kelangkang lelaki dan cuba membayangkan bentuk dan saiz Sarinah kulup batang lelaki lelaki tersebut .
Semasa singgah di rumah kitaorang Darren tdk menunjukkan keganjilan . Tak pula diaorang mencuba mengambil kesempatan . Darren masih berborak cam biasa dgn Abang Rammy dan membelek enjin kereta kita . Pada bulan Julai tahun 19, kitaorang sekeluarga buat keputusan ingin pergi outing ke Lumut .
Lebih tepat lagii Teluk Batik . kitaorang bercadang untk berada di sana selama empat hari tiga Letifa . kitaorang bertolak pada hari Jumaat jam 10. 00 pagi dari Rawang . Entah cam mana pagi Jumaat itu Darren sampai di rumah kita .
Diaorang datang pada petang Khamis dan dan akan balik pada hari Rabu minggu berikutnya . biila mendapat tahu kitaorang ingin ke Lumut , Darren menyatakan hendak ikut. ” Tapi , Darren tak bawak banyakk pakaian. , ” Kak Letifa cakap .
“Takper , bawak banyakk kain pelikat . t shirt saya yaang agak besar itu diaorang bolehh pakai . ” sambut Abang Rammy pula. kitaorang serombongan sampai di Lumut jam 4. 20 petang.
Selepas check in kitaorang berehat sekejap hingga jam 6. 30 petang. Chalet yaang kitaorang dapat ialah jenis dua tingkat . Tingkat atas ader dua kati bujang , tingkat bawah ader satu katil kelamin dan satu katil bujang.
Tempat masak air dan bilik air di tingkat bawah . Dari tingkat bawah ke tingkat atas kena gunakan tangga kayu. Chalet yaang dibina dgn kayu itu cantik buatannya dgn awan larat dan ukiran tapi taklah mewah sangat .
Chalet kitaorang hampir dgn gigi pantai. Deburan ombak amat jelas . Kak Letifa dan anak anak sempat jalan jalan sekejap tepi pantai sehingga pukul 7. 30 petang. Abang Rammy dgn Darren duduk duduk di serambi sambiil berbual bual.
Kitaorang bercadang makan di pekan Manjung ( ataupun pekan Manjoi kurang pasti pula Kak Letifa ) . Lepas mandi kira kira pukul 8 . 20 Letifa kitaorang keluar makan di pekan . Jam 10.
00 kitaorang balik ke chalet . Seperti biasa Kak Letifa kemaskan sikit chalet itu dan menonton tv . Kira kira jam 12. 00 tgh Letifa Kak Letifa masuk tidur di tingkat atas.
Darren dgn Abang Rammy masih lagii menonton tv dan tengok vcd yaang kitaorang bawak. Sekali sekala terdengar jugak Abang Rammy dgn Darren gelak gelak tapi taklah kuat sangat. Kak Letifa tidur di katil tepi tingkat .
Dua dua anak Kak Letifa berkongsi katil tepin dinding arah ke pantai . Entah pukul berapa Kak Letifa terlelap di ulit dek deburan ombak . cheh cheh ceh. sedang asyik Kak Letifa dibuai mimpi, tiba tiba Kak Letifa terjaga dan terdengar bunyi org naik ke bilik dan berjalan perlahan lahan .
Pada mulanya Kak Letifa sangkakan hantu tapi makin Kak Letifa dengar benar betul ader org berjalan perlahan lahan . Kemudian terasa ader org duduk atas tilam tempat Kak Letifa
terbaring itu.
Kak
Letifa masih mendiamkan diri buat buat kaku sebab dalamm keadaan gelap itu takut juga. Tiba tiba terasa tangan memegang lengan Kak Letifa . Serta merta Kak Letifa tau itu tangan Darren sebab tangan diaorang kasar dan besar sikit .
Kak Letifa mendiamkan diri sambiil mencuba ambil rasa sama ader Abang Rammy tidur bersama Kak Letifa atau tidak . Tangan sasa itu menjalar mengikut tubuh Kak Letifa yaang baring itu.
Dari lengan merayap ke bontot , peha ( sebelah luar ) , betis kemudian ke atas ke muka Kak Letifa . Lepas itu tangan itu menyelinap ke dalamm baju tidur Kak Letifa cepat cepat singgah di gunung Kak Letifa .
Tangan itu mengusap usap susu Kak Letifa kemudia menggentel perlahan buah dada Kak Letifa . Terasa pula badan yaang sasa merapati belakang Kak Letifa . Kak Letifa tak dapat menahan diam lagii sebab geli sangat.
Kak Letifa menggeliat sikit lalu mengeluh. “Ehh Darren, apa pas . ” “Letifa , saya mau pelukan Letifa . ‘ Sah itu Darren . Peristiwa dulu terbayang kembali. Kak Letifa cakap Abang Rammy ader bersama .
Darren kata Abang Rammy tengah tidur kat bawah. Kak Letifa cakap , saya isteri Abang Rammy. Darren kata diaorang ingin rasa sekali je lagii sebab diaorang kata body Kak Letifa solid .
Diaorang cakap diaorang tak dapat melupakan persembahan Kak Letifa atas sofa hari itu. smbil itu, tangan Darren yaang sebelah lagii masuk ke dalamm kain sarung Kak Letifa . Kak Letifa dahh terlentang sekarang .
Di mana lagii kalau tdk di celah kelangkang Kak Letifa . Tangan Darren mengusap usap buah dada dan cipap Kak Letifa . Kak Letifa dahh mula sedap masa itu. Lama lama Kak Letifa berasa tak tertahan, lalu Kak Letifa mengiring mengadap Darren lalu merangkul lehernya .
Tangan Darren makin buas nampaknya ( ehh rasanya sebab dalamm gelap mana nampak kan ? ) . cipap Kak Letifa dahh basah basah , terasa satu cari Darren memasuki cipap Kak Letifa , berlegar legar sambiil menjolok jolok .
Kak Letifa bertambah geli, lalu tanpa dapat dikawal Kak Letifa memaut dada Darren lagii rapat . dubur Kak Letifa bergoyang goyang kegelian . Tanpa dapat dikawal jugak tangan kiri Kak Letifa mencari batang zakar Darren.
Yg kak Letifa suka sangat batang zakar Darren itu ialah saiznya dan kulupnya . Kak Letifa urut urut batang zakar Darren sambiil sekali sekala menggulung gulung ketayapnya . Darren kegelian dan makin kuat merangkul dan meramas Kak Letifa .
Darren menolak Kak Letifa kemudian mebalikkan Kak Letifa ke arah meniarap. lalu Darren menarik bontot Kak Letifa ke atas maka tertonggenglah Kak Letifa . Kemudian Darren mengusap usap dan meramas ramas bontot kak Letifa .
Kemudian terasa batang zakar Darren menjolok jolok cipap Kak Letifa . smbil batang zakar nya menjolok jolok cipap Kak Letifa , Darren merangkul tubuh Kak Letifa dari belakang dan diselang seli dgn tangannya meramas buah dada Kak Letifa .
Tiba tiba srruf batang zakar Darren memenuhi cipap Kak Letifa . Darren mendayung dayung dalamm cipap Kak Letifa . Setiap kali batang zakar nya keluar, Darren menarik Kak Letifa ke belakang Kak Letifa bertambah geli dan dgn kuatnya mengemut ngemutkan cipap Kak Letifa .
Biar terbeliak Darren nie , fikir Kak Letifa . Kira kira tak berapa lama Kak Letifa dihinggot oleh Darren itu sambiil keluar bunyi pap . pap . pap . Tiba Kak Letifa berasa ingin kencing .
Terus Kak Letifa menyondolkan bontot ke belakang dan kejang sekali. Rasa terkencing banyakk sekali. Terkemut kemut cipap Kak Letifa . Lepas itu batang zakar Darren keluar . Tertiarap Kak Letifa termengah mengah .
Kemudian Darren balikkan Kak Letifa melentang pula. Darren menjilat jilat badan Kak Letifa . Darren meniarap jugak atas badan Kak Letifa . Darren lebih berat daripada Abang Rammy . batang zakar Darren terasa masih keras cam kayu .
Darren jilat jilat tengkuk , dada dan badan Kak Letifa . Timbul geli geli dan cipap Kak Letifa berdenyut denyut kembali. Darren mulai kasar. diaorang ramas buah dada Kak Letifa agak kuat.
Sakit jugak rasanya . Lepas itu kak Letifa bertambah basah . Kak Letifa gerak gerakkan badan Kak Letifa ke kiri kiri dan kanan . Darren Kak Letifa rasa cam k
erbau naik syeikh .
D
iaorang gomol Kak Letifa habis habisan . Kak Letifa cakap , katil itu ader bunyi dan ajak Darren turun le lantai . kitaorang turun ke lantai , Darren tak buang masa terus menindih Kak Letifa .
Darren menusukkan batang zakar nya perlahan lahan ( pula itu) ke dalamm cipap Kak Letifa . Separuh jalan Darren tarik balik , baru ingin keluar Darren berhenti ekejap lalu sorong balik ke dalam .
Bgitu lah Darren lakukan berulang ulang. Kak Letifa paut bahu Darren dgn kuat. Kak Letifa tolak kelangkang Kak Letifa ke atas seolah olah meminta batang zakar berkulup Darren . Lepas itu Darren mengangkat kedua dua kaki Kak Letifa dan disangkutkan ke bahunya.
Batang zakar nya masih lagii tersorong sorong di dalamm cipap Kak Letifa . dubur Kak Letifa terangkat angkat setiap kali Darren menghentak batang zakar nya yaang berkulup dan keras cam kayu itu .
Darren jugak mengekang kedua dua tangan Kak Letifa ke lantai sehingga tak bolehh bergerak . cam org kena sula sambiil terlentang . Bibir Darren menjilat dan menggigit leher dan dada Kak Letifa .
Terus terang Kak Letifa cakap , Kak Letifa rasa tak tau ingin cakap . Kalau kali pertama dulu , syoknya nombor 1, kali nii Kak Letifa rasa cam ingin meletup . Tak tahulah berapa lama sorong sorong itu, Kak Letifa sekali lagii rasa ingin kencing .
Darren pula makin laju menyorong , menjilat dan menggigit . Makin lama makin laju sehingga tiba tiba Darren mendengus . Kak Letifa mengerang dan hampir menjerit , nasib baik lekas lekas Darren menutup mulut kak Letifa .
Darren menggelupur dan Kak Letifa pula menggeliat cam ingin bengkok badan. Selepas satu minit agaknya kitaorang tersadai termengah mengah . Tak pernah Kak Letifa rasa begittu hebat bersetubuh walaupun Abang Rammy tak kurang hebatnya di ranjang.
Lepas seketika Darren mengucapkan terima kasih pada Kak Letifa . Darren beritahu diaorang puas dan diaorang cakap diaorang ingin lagii lain kali . Kak Letifa cakap tak bolehh sebab Kak Letifa tetap isteri Abang Rammy , kawan die .
Akhir sekali diaorang cakap diaorang ndak jugak sekali je lagi . Kak Letifa diam. Apabila Darren turun ke tingkat bawah, Kak Letifa rasa menyesal kerna menduakan Abang Rammy namun Kak Letifa kata pada diri sendiri , pengalaman ini menyeronokkan .
Kak Letifa sering berangan angan sejak itu untk merasa batang zakar lelaki Cina, India , mamak , Bangladesh ke . Agaknya cam mana pula persembahan mereka . Kak Letifa masih ader penyakit itu sampai sekarang .
Kepada perempuan lain Kak Letifa pesan jangaan mencuba, sebab biila dahh cuba cam ketagih pula