Auto Draft

Nama aku Norazlina..tapi kengkawan panggil aku Lin..ader yg panggil aku Ina..ader gak yg panggil Nor dn kengkawan yg nakal panggil aku Kak Pah kerana dorang kater aku ni bercakap kalut dn laju sket.. Bercakap tentang sex ni..aku ni termasuk dalam golongan orang yg hardcore sebab aku takleh nak duduk kalo dah sampai seminggu tak dapat butoh… Semenjak aku kenal dengan kekasih aku..gian aku melampau2 dan puki aku akan mengemut2 bila teringat aku menutoh dengan kekasih aku..

Tapi pengalaman pertama aku sebenarnya dengan sorang lelaki bernama Remy pada malam dia nak akad nikah dengan tunang dia dan aku pula masa tu baru berumur 19 tahun dan bekerja sebagai operator kat kilang Shanshin Bakar Arang,Sungai Petani. Petang tu Remy col aku dan aku menjawab walaupun aku tak kenal dia.Dia kenalkan diri dia dan kami bercakap2 tentang macam2 hal sampailah dia tanya aku tentang sex dn macam2 lagi. Aku ni keturunan Benggali campur Siam,jadi memang jenis kuat sex punya. Masa bercakap dengan Remy tu, puki aku dah mula merenyut dan rasa stim semacam jer.

Dia ajak jumpa esok petang untuk minum2 petang di Dataran Sungai Petani. Keesokannya kami jumpa di Dataran SP dalam kul 5. Aku ni jenis chubby dn tak cukup tinggi..tak sampai 5’2″ pun. Remy ni budak Kuala Nerang. Kami bercakap2 dan berborak2 dan aku tengok mata Remy asyik dok ushar tetek aku jer. Aku pulak takler berapa teringin sangat kalo setakat tengok badan dia yang kerempeng jer tapi oleh sebab lubang puki aku dah mula berair..aku layan ler juga dia dok merapu macam2 sambil minum tu…. Tetiba2 jer dia ajak aku ronda2 dengan kancil buruk dia. Aku dah mula berlenja2 kat celah kangkang kerana aku tahu dan pasti sekurang2nya sekejap lagi tetek besar aku ni pasti akan kena ramas sekurang2nya walaupun aku sangat2 teringin nak rasa batang butoh.. Dah puas berpusing2 sekitar Pengkalan Lebai Man,dia bawa aku ke jalan Permatang Pasir.

Waktu tu dah dekat pukul 7 petang dan cuacu semakin redup..bila masuk jer jalan kampung tiba2 dia terus pegang belakang kepala aku dan tarik ke arah butoh dia.. Rupa2nya dia dah buka zip seluar dia masa nak masuk kereta tadi lagi cuma aku yang tak tahu.. Dalam terpinga2 tak tahu nak buat apa dan nak buat macamana, batang butoh dia dah tersumbat masuk dalam mulut aku..Mula2 aku terkejut sakan gak tapi oleh sebab keinginan untuk merasa butoh yang kuat dan pengalaman aku menonton blue dengan kengkawan kat asrama Sek Men Teknik SP dulu..aku mula mengulum dan menghisap butoh dia.. Tapi..tu lah jantan sundal nama dia..nafsu jer lebih tapi tenaga hampeh… Belum pun sempat 3 minit aku mengulum dan menghisap..tiba2 crutt crutt crutt crutt dia pancut dalam mulut aku.

Aku yang tak pernah merasa airmani lelaki terus meludah keluar dan menahan rasa nak termuntah yang amat sangat. Aku terus lap mulut aku dengan tisu dan duduk diam semula di tempat duduk aku di sebelahnya. Kecewa sangat aku kerana aku sendiri belum di sentuh kat mana2 pun sedangkan dia dan terpancut berlambak2 dalam mulut aku. Aku diam..dia pun diam. Aku pejamkan mata aku sambil jari2 aku sesekali mengusap pelan2 puki aku yang lencun itu.Sesekali bila aku buka mata,kami di kawasan Penghulu Him dan bila buka mata lagi dah ada di kawasan Laguna Merbok..aku biarkan dan terus mendiamkn diri, memejamkan mata sambil melayani fikiranku sendiri. Tapi bila aku buka mata aku sekali lagi,kami dah ada di Sungai Lalang menghala ke Ladang Bukit Lembu yang penuh dengan pohon2 sawit jer.

Aku ingat ker dia nak short cut jalan mana2 untuk hantar aku ke Taman Ria, rupanya bila sampai di tengah2 ladang sawit itu dengan cuaca gelap kerana dah hampir pukul 8 malam,dia berhenti kereta dan keluar. Aku tengok dia kencing berdiri di sebelah kereta. kemudian dia datang dan membuka pintu sebelah aku.Terus jer dia rebahkan kusyen kereta dan minta aku buka seluar aku. Belum pun sempat aku buka zip dia tolong buat semua itu dengan cepat. Kemudian dia sendiri londehkan seluarnya sambil lurut2kan batang butohnya yang aku rasa sekitar 5″ jer tu. Kemudian dia angkatkan sebelah kaki aku dan diletakkan ke atas stereng kereta dan sebelah lagi dia sangkutkan ke tingkap kereta setelah dia undurkan kusyen kereta ke belakang sedikit…Aku yang memang teringin nak rasa batang butoh sejak dari tempat kerja lagi dah tak pakai underware.. tanpa romen,tanpa kissing,tanpa ramas,tanpa raba dia terus letakkan kepala butoh dia yang tak berapa keras sangat kat muka puki aku yang berlendiar2 dengan air puki.

Dia cuma tonyoh2kan kepala butohnya ke lurah puki aku beberapa ketika.Aku yg sekian lama giankan butoh merasa semacam jer. kemudian dia terus benamkan batang butoh dia ke dalam puki aku…dua tiga kali tekan jer dia terus malajukan hayunan punggung dia dan aku memang terasa sedap walaupun tersa sedikit pedih kerana inilah kali pertama puki aku disengkang oleh batang butoh walaupun tak sebesar mana dan tak sepanjang mana… Tapi memang dasar jantan hampeh…bila aku dah mula rasa stim tiba2 dia cabutkan butohnya dan terus pancutkan airmaninya ke atas perut aku…setan tol la si Remy ni.. Kemudian dia terus ambil tisu dan lapkan butohnya.. kemudian pakai kembali seluarnya.

Dalam 5 minit dia dan start kereta dan bergerak kaluar dari Ladang Bukit Lembu.. Aku terus sarungkan seluar aku selepas lapkan airmaninya ketika kereta dan sampai ke Pekan Sungai Lalang. Ketika kereta berhenti di traffic light depan Sek Men Sg Lalang memang aku perasan ada driver lori yang nampak aku sedang memakai seluar di dalam kereta.Sampai jer ke rumah,aku terus masuk bilik dan berbaring di atas katil sambil memikirkan peristiwa tadi… Walaupun ianya berlaku secara agak terkejut dan biadap pada pandangan aku tapi aku dapat juga merasakan bagaimana rupa dan bentuk butoh lelaki dewasa walaupun amat jauh sekali dari jangkaan aku kerana aku menjangkakan ianya cukup besar dan panjang seperti yang selalu aku lihat dalam blue film.

Dan aku juga kecewa kerana tidak di tutoh dengan kasar dan lama seperti di dalam blue dan aku sendiri tak sempat untuk mengerang pun tadi, dia dah terpancut… Pengalaman daraku pecah di dalam Ladang Sawit di atas kusyen kereta kancil agak mengecewakan tapi aku berazam akan aku gunakn pengalaman yang sedikit ini untuk dapatkan batang butoh yang benar2 dapat memuaskan aku..aku mahu ditutoh biar sampai aku lembik jadi seperti kain buruk….(2)

Hi..aku Lin..aka Ina aka Nor aka Kak Pah… Kali ni aku nak ceritakan bagaimana journey aku dalam penutohan the series sehinggalah aku menjadi hardcore… Selepas dara aku dirembat jantan sundal bernama Remy di Ladang Sawit Bukit Lembu tempohari…aku semakin tidak keruan bila gian. Beberapa bulan selepas kejadian itu aku menyambung pelajaranku ke peringkat sijil bidang komputer di sebuah kolej swasta di KL. selama 1 setengah tahun di sini…mcm2 jga yg aku angankan tpi badan aku yg chubby dn mulut aku yg agak kepoh menyebabkan aku sukar utk mndapatkan pasangan..walaupun sekadar utk melampiaskan nafsu… cuma kadang2 kesibukan dgn kerja2 kursus yg mesti d tamatkan dlm masa 1 stngah tahun sj yg bnyak myelamatkan aku dari terus berimaginasi…tp d sni amat bnyak godaan krana aku sering mnonton blue dri blik tayangan dgn kwn2 prmpuan dn pernah jgu bbrapa kali terserempak kwn2ku menutoh di dalam bilik belajar..pernah juga aku mengintai sampai aku sendiri climax…terpancut2 dalam seluar..hemmmm…dasar benggali siam barangkali..kuat sex secara semulajadi…

Setahun di KL akhirnya aku diperkenalkan dengan seorang pemuda yg bernama Raof yg bertugas sebagai salesman kereta Mitsubishi..kwn baik aku yg introduce si Raof…berbadan besar dn berkulit gelap…masa tu dia berumur 25 tahun.. Selepas beberapa kali berjumpa..aku dah tak dapat tahan lagi dgn sikapnya yg mcm tak reti2 nk faham yg aku sngat dambakan belaian dn batang butohnya..akhirnya aku yg bersuara mengajak dia menyewa hotel budget di Shah Alam.. Sebaik masuk ke dalam bilik..aku dah tak sabar lagi dan tanpa membuang masa terus aku rangkul lehernya dan kucium seluruh muka dn lehernya…aku mmg tk pandai tapi dia lagi bodoh dariku..dia cuma tegak seperti menara KL..aku ramas2 butohnya dari luar seluar dn dapat aku rasakan bonjolan di situ..aku sendiri dah lencun berlendir2 di celah kangkang.. puki aku tak henti2 merenyut…aku dah tak boleh bertahan lebih lama lagi..lalu aku sendiri yg melondehkan jeans dn underware aku sekaligus..kemudian t-shirt dn coliku juga kubuka serentak..telanjang bulat di depan Raof..dalam dia terkulat2 melihat tubuh aku yang bertayar spare itu..aku bukakan seluarnya bersekali dgn underwarenya..terus aku terkam batang butohnya..aku jilat dn ku kulum walaupun aku masih tidak pandai..

kemudian aku sendiri yg menariknya ke katil..aku bukakan kangkang dn minta dia tutoh pukiku.. setakat yg masih aku ingat..tidak pn sampai 5 kali sorong tarik..tiba2 dia mencabut butohnya dan kepalanya menggigil.. airmaninya memancut di atas perutku…aku kecewa yang amat sangat..harapkan badan jer besar..butoh dah ler pendek dan kecik..tak tahan langsung.. Dan hari itu 2 kali aku menghadapi situasi yang sama..tak lebih dari 5 minit menutoh tanpa foreplay..aku kecewa sangat.. Dan selepas itu ada ler lebih kurang 10 kali kami menutoh tapi aku langsung tak boleh terima bahawa aku akhirnya terpaksa merancap untuk puaskan diri sendiri..sehinggalah aku kembali semula ke Taman Ria selepas habis belajar dan mendapat sijil yg tak laku kerana kolej tersebut tidak diiktiraf oleh kementerian..2 bulan aku menganggur dn akhirnya aku kembali menjadi operator di Shanshin…

Aku bekerja shif dan berulang alik dengan van kilang…selepas 3 bulan kembali bekerja di Shanshin barulah aku rasakan aku kembali hidup… Suatu Sabtu aku ke CC di Bandar Sungai Petani..aku masuk k ruangan chatting Kampungku..ramai juga yg mnjadi rakan sembangku tapi semuanya cuma merapu jer..setelah hampir2 2 jam dn aku dah hampir2 nak tinggalkan ruangan chatting..tiba2 aku disapa oleh dR M…dn bermulalah sejarah baru dlm hidupku selepas kami bertukar2 no hp..dia berkhidmat dgn sebuah syarikat Perunding berpengkalan di HK dn sedang bercuti d Hotel Equaturial Penang ketika itu.. Hari ke 4 selepas chatting dia berjanji akan mengambilku di tempat kerja..Sejak dari pagi aku berdebar2 menantikan duda anak 4 yg berumur awal 40an.. sedangkan aku waktu itu baru berumur 22 tahun… Bila aku keluar jer dari kilang berpusu2 dgn operator yg lain terus aku col no hp nya..dia kata dia di dalam kereta betul2 di depan pintu masuk kilang..aku semakin berdebar kerana aku bayangkan orangnya berperut buncit..berkepala botak dan beruban..tapi bila aku sampai k sisi Pajero Hotel yang berwarna putih..aku tergamam..raut wajahnya masih muda seperti 30an sahaja..berkacamata dan berjambang dgn rambut yang kemas..berkemeja lembut putih dan jeans..memang berketrampilan jauh sama sekali dari yang aku jangkakan.. Sepanjang perjalanan dari Bakar Arang ke Butterworh..aku terpana..diam membisu sambil sesekali mencuri pandang wajahnya..hanya dia yang bercerita… Sebenarnya aku dalam keghairahan kerana dia menyambut pertemuan kami tadi dgn mengucup tangan dan dahiku..very gentleman.(3)

Hi..aku datang lg..cerita aku masih panjang..banyak first time yg aku alami sebenarnya…aku sambung citer hari tu.. Dia bawa aku makan di Butterworth..masakan Minang kalao tak silap aku.. Itulah kali pertama aku rasa dihargai sebagai seorang perempuan.. Dia sangat gentleman memberi layanan kepadaku..kenapa? Ya..aku faham..dia banyak terdedah dengan tabiat orang luar negeri cara melayan tetamu..lebih2 lagi perempuan..walaupun sebenarnya kalao nak diambil kira..aku tidak sepadan langsung dengan dia.. Orangnya berpendidikan tinggi..mempunyai kerjaya yang hebat..handsome dengan jambang yang lebat tetapi rapi walaupun mata sedikit kecinaan.. berkacamata dengan bibir sedikit kemerahan walaupun dia seorang perokok.. Aku telah jatuh cinta sebenarnya! Orangnya cool dan tenang walaupun agak kelakar..pandai mengambil hati.. Waktu beransur gelap ketika dia mengajak aku keluar dari tempat makan dan ingin menghantar aku pulang.. Tapi hujan lebat dan Bandar Seberang Jaya yang jem teruk melambatkan pergerakan kami..

Aku..seperti biasa mula tidak keruan..sedang aku lihat dia tetap tenang dan sesekali ikut menyanyi lagu Casablanca dari corong stereo kereta.. Makin gelap malam..makin aku gelisah..kian lebat hujan di luar kereta kian hujan di celah kangkangku menjeruk..berlendir2. aku menantikan serangan pertamanya tapi dia masih seperti tadi..aku mula terfikir..mungkinkah dia tidak berminat denganku yg chubby ini? Akan terlepaskah aku dengan duda serba ada ini? Akhirnya aku membuat keputusan..kalao dia tidak memulakan serangan..aku akan menyerang dia..aku akan lakukan..aku telah nekad..by hook or by crook aku akan dapatkan dia malam ini! Ketika Pajero melewati tol Sg Dua menghala ke Sg Petani..aku dengan penuh debaran terus memegang tangannya..dia cuma biarkan..bulu2 lengannya menjadikan semua bulu yang ada pada tubuhku meremang..dia masih tenang dan membiarkan sahaja aku melurut2 lengan sasanya.. oohhh..aku dapat rasakan yng kelentitku ketika itu mengeras kerana aku membayangkan tubuh sasa berbulu duda berumur awal 40an itu berbogel depanku dan bersedia untuk menerkam..dan ketika kami melewati susur Sg Muda..dalam malam yang pekat hitam..dalam hujan yg mencurah2..aku perlahan2 merangkul lehernya yg sedang memandu..dapat aku rasakan yg dia memperlahankan sedikit kereta..terus aku cium pipinya..lama aku benamkan hidungku disitu..kemudian aku turunkan bibirku ke lehernya..aku cium..aku kucup dan aku jilat2 lehernya..agak lama aku bermain2 di situ..aku dapat rasakan sesekali dia seperti menahan nafas..tapi aku pula yg dah jadi terlebih stim..kemudian lidah aku menjilat2 cuping telinganya.. Waktu itu aku dapat rasakan bulu2 lengannya mula meriding..dengan lembut dia merangkul bahu dan merapatkan kepalaku ke dadanya..tudung kerjaku perlahan2 dia lurutkan..aku berdebar sedikit sambil kepalaku aku rebahkan ke dadanya..ketika itu tangan kananku berada di bahunya manakala tangan kiriku berada betul2 di atas paha kirinya..

Dia memandu dengan sebelah tangan kerana tangan kirinya memaut tubuhku sambil tangannya merayap2 sekitar bahu kiriku..sekitar leherku..naik ke pipiku..mengusap2 lembut telingaku..cuma bila jari2nya mula turun dari leher ku ke pangkal dadaku..aku seperti terkena renjatan elektrik…dia menjeling sambil tersenyum dan bertanya kenapa..aku dah tak mampu untuk berkata2..cuma menngelengkan kepala..air liur membeku di tekakku..kusyen kereta yang luas memudahkan dia menarik aku agar lebih rapat dengannya..kakiku dah ternaik ke atas kusyen kereta kerana tubuhku menyenggeng ke tubuhnya..Huh..orang lama.. orang berpengalaman..jangan main2..jangan diusik dia..padahlah akibatnya..entah bila jari2nya membuka 3 butang uniform kerjaku di bahagian atas dan dengan penuh kelembutan bra aku ditariknya naik ke atas..ahhh..jejari kasar itu mula memainkan puting tetekku..tetekku memang agak besar tapi putingku masih sangat kecil..bersilih ganti tetekku menjadi hidangan jari jemarinya..kedua2 putingku menjadi habuan jari2nya..oouuhh..amat nikmat aku rasakan kerana belum pernah aku diperlakukan sedemikian..yang aku jumpa sebelum ini semuanya jantan jongos..tak guna langsung.Tubuhku menggigil kerana aku klimax akibat gentelan puting dan ramasan tetekku..aaahhh abanggg..

perlahan tapi jelas suaraku..dia cuma menjawab eeemmm… Mataku terpejam serapatnya..kerana dilambung nikmat ramasan dan gentelan tadi..tapi aku mahu lebih dari itu..aku buka mata dan merendahkan kepalaku ke bahagian perutnya..tangan kiriku terus berkerja tanpa di suruh2..aku mula mengusap2 bonggol di celah kangkangnya..rasa seperti agak besar..tapi masih di dalam seluar..aku dapat rasakan dia semakin membengkak ketika dia merubah sedikit kedudukannya..mungkin untuk lebih selesa..aku belum puas hati..aku cari zip seluarnya..dengan hati2 dan cermat zip jeansnya dapat aku turunkan..demi terbuka saja terus jari2ku menggagau ke dalam..oouuhh..woww..besarnya..aku usap2 sedikit kemudian terus aku keluarkan batang butohnya..wow..tegak mencanak ke atas..aduh makkk..besar dan panjangnya..kepala butohnya besar berkilat..takoknya tebal dan batangnya berurat2 melingkari batang yg sangat keras berdenyut2 di dalam cekakan jari2ku..aku terkejut tadi kerana dia tidak berseluar dalam..bila aku dongakkan kepala ke atas melihatnya..dengan senyum dia berkata..memang tak pernah pakai pun..tak selesa kalau pakai..rimas katanya.. Belum sempat aku menjilat kepala butoh hebatnya..dia meminta aku bangun..rupanya kami dah sampai tol Sg Petani utara.. Sekitar 20 meter selepas tol..dia memberhentikan Pajero ke tepi jalan..hujan masih menggila..

banyak kereta yg berhenti berbaris di tepi jalan selepas tol itu.. Entah bagaimana dia lakukan..dengan satu tekanan butang tiba2 saja kusyen keretaku rebah ke belakang dan aku pun turut terlentang dengan dada terbuka..sekali lagi dia membetulkan kedudukannya..tangannya membuka seluar kerjaku dan seluar dalam hitamku turut terlurut ke bawah..di aras lutut. Waktu itulah aku mula merasakan yang aku ini seorang wanita yg punya keinginan sex yg tinggi dn kuat tapi aku tak cukup ilmu untuk melakukan foreplay..tangan kirinya d letakkan di belakang kepalaku..bibirnya dirapatkan ke bibirku..aku tidak tahu apa yg dilakukannya..cuma aku melayang2 dan hilang entah ke dunia mana..cuma kerapnya aku kelemasan tak cukup nafas..tercungap2..bibirnya membuatkan aku lupa diri dan dengan mulut yang ternganga kerana aku tidak pandai berciuman..bibir aku dilumatkan semahunya..cuma aku bertambah ghairah yg melambung2 bila banyak airliurnya aku telan kerana pada waktu yang sama tangan kanannya meramas2 dengan kuat tetek besarku kedua2 belah bergilir2 tanpa henti. Aku climax lagi dan punggungku terangkat2 bergoyang menahan stim bila pukiku memancutkan airmani.. Aku mengerang semahuku bila bibirnya lekang dari bibirku..

Bibirnya turun ke tetekku serentak dengan tangannya turun ke tundunku..dia meramas2 dengan kasar tundun benggaliku yg memang cukup tembam sambil mulutnya mengemam puting tetekku dengan kuat dan sesekali lidahnya menjilat2 putingku yg masih sangat kecil..lama tetekku menjadi mangsa mulutnya.. Dan aku klimax lagi ketika dia meramas2 muka pukiku yg penuh berisi dan menggentel kelentitku..badanku bergegar kuat..punggungku terngkat tinggi dan aku mengerang sepuasnya.. Aahh..dia memang sangat berpengalaman..tahu saja apa mahuku dan kenal tempat stimku tanpa perlu d beritahu..Dalam aku memejam mata dengan puki terkemut2 nikmat..air puki yg entah banyak mana membasahkan kusyen Pajero Hotel itu..tiba2..inilah first time aku..jari hantunya menekan masuk ke lubang juburku..ahhhhh sedapnya banggg..

kali pertama aku merasainya..amat sedap sekali.. Jari hantunya terus keluar masuk dengan mudah kerana air pukiku banyak meleleh ke situ…dari sebatang jari dia masukkan sebatang lagi..semakin sedap..mulut aku ternganga dengan mata terpejam..oouuhh 3 batang jarinya dah masuk ke dalam…agak mudah kerana aku dah tak mampu mengemut lagi..masih merasai nikmat tadi dan kelesuan dengan pancutan sebanyak 3 kali..jari2nya terus bermain2 keluar masuk lubang juburku..aku amat menikmatinya..menggigil dan bergetar2 sekujur tubuhku bila 4 jarinya terbenam ke dalam lubang juburku..aaahhhh…eeemmmm…ooohhh..hanya mampu mengerang dan merengek nikmat sahaja…bagaimana aku tak gila..ketika jari2nya keluar masuk lubang juburku..ibu jarinya menenyeh2 kelentitku..Dia bertanya…ina tak pernah rasa? aku cuma mampu menggeleng sambil mengerang.. Ina sedap? EEmmmm…jawapanku cuma rengekan.. Ina puas? Abaaannngggg…aku terpana… Kemudian dia cabutkan jarinya yg berlendir2 dari lubang juburku dan menarik badanku menjadi mengiring sambil membengkok…punggungku hampir dengan batang gear…

Aku memang bodoh..jahil tentang sex.. Tiba2 aku merasakan sesuatu yg panas dan licin di celah lurah punggungku di bahagian belakang..tanganku terus menggagau benda itu..oohhh besar panjang panas dan kepala butohnya berlendir..perlahan tapi kemas..perlahan2 kepala butohnya menekan lubang juburku..perit seperti mahu koyak.. Aku pejam rapat mataku..aku tahan nafasku bila kepala butohnya dah berada di dalam lubang juburku..beberapa ketika dia diam..cuma setiap kali kepala butohnya mengembang..aku menjerit sedikit kerana terasa pedih..perit dan ngilu tapi sedap..aku ketapkan gigiku..ooohhh separuh batang butoh besarnya terbenam di dalam lubang juburku..perlahan2 tapi tetap..batang butohnya keluar masuk..dalam 15 minit atau lebih..dia cabutkan batang butohnya dan menarik tubuhku..dia mencekak rambutku dan terus menekan kepalaku ke kepala butohnya..demi terbuka saja mulutku..kepala butohnya dah berada dalam mulutku.. tak muat..penuh mulutku..besarnya kepala butoh dia..aku cuma buat setakat aku tahu..aku nyonyot dan jilat2 kepala butohnya..Tiba2..ok ina..pakai seluar semula..abang hantar ina balik.. Kenapa tanyaku? Dah pukul 11 ni..nanti bising pulak mak ayah ina.. Aku cuma mengangguk dan mengenakan seluarku sambil membetulkan baju kerjaku.. Dia pula dah siap zipkan semula jeansnya..kemas..

Dia terus menggerakkan kereta dan hujan mula rinai..cuacu malam makin gelap pekat..dari tol ke rumahku di Taman Ria sekitar 5 minit saja.. Ketika sampai di hadapan rumahku..dia mengucup dahiku dan mengucapkan terima kasih..oohhh..hebat sekali duda ini.. Sebelum aku melangkah turun aku sempat bertanya..abang tak climax tadi? Tak apa katanya..lain kali ada lagi kan? Aku memang betina gatai puki..tanganku terus menggagau celah kangkangnya..aku kuit2kan jariku dan bertanya..berapa inci bang?..hehehe..pendek jer..7..dan saiznya memang hampir2 ¾ lenganku..memang cukup gemuk.. Ina nak lagi nanti.. Bolehh.. Aku melangkah turun kereta dengan suatu rasa kelainan di juburku.. Dan malam itu aku terus tidur tanpa mandi..aku keletihan.. cuma yg pasti juburku berdarah bila aku ke bilik air..dan jalan aku mengengkang..(4 )

Hi guys..aku Lin aka Ina aka Nor aka Kak Pah nk sambung citer aku..camana aku leh jadi hardcore..ni dah masuk bab ke empat. Lepas dua hari..aku masih lagi mengengkang bila berjalan.. masih terasa macam batang butoh dR.M ada dalam lubang jubor aku ni..masih terasa lagi kepala butoh dia kembang kuncup dalam lubang jubor aku ni..masih terasa batang butohnya yg keras cam besi berurat selirat merojoh kuar masuk lubang jubor aku walaupun dia cuma masukkan separuh jer malam tu dan dia sendiri pun tak pancut… Bila dah hari kedua lepas kena payung jubor ni aku gian semula..nak rasa sangat butoh hebat duda anak 4 ini menutoh lubang pukiku pula tapi dia masih tak menghubungi aku pun.. Aku terus menghubungi dia..dia masih lg ada kat EQ Bukit Jambul..cuti ada lagi beberapa hari kata dia.. Aku tanya dia taknak jumpe ker..dia jawab boleh gak tapi bila? Aku gtau esok aku cuti sampai lusa.. So dia kata ok lah..esok kul 9 pagi dia tunggu kat jetty sebelah Pulau.Malam tu aku cam takleh nak tido..asik teringat dan terbayangkan apa nak jadi esoknya..dan sudah semestinya aku tak boleh tahan nafsu benggali siamku..malam tu 4 kali aku merancap..sampai pagi mata aku takleh nak lelap..dan aku nekad untuk memiliki duda ini walau susah camana sekalipun kerana aku rasa aku dah jumpa lelaki yang aku cari dan idamkan….. Sok aku sampai keseberang jetty kul 8.45 dan tunggu kat bus stop..tepat jam 9 dia sampai ngan kereta dan sebaik aku melangkah masuk dalam kereta dia terus mengucup tangan aku dan pipi aku..bab ini yang aku takleh nak lupa dan sangat aku hargai. Sepanjang perjalanan dia menggenggam tangan aku manakala aku pula dah mula naik stim..baru 5 minit jer bergerak..aku terus menggagau butoh dia dari atas jeans..dia selamba jer tapi aku dapat rasakan bonjolannya semakin besar dan keras..

Dia membawa aku ke Hotel Vistana..dan kami terus masuk ke bilik sebaik dia parking kereta di basement.Masuk jer dalam bilik aku memang tak membuang masa..terus aku rangkul lehernya..aku terpaksa menginjat kakiku kerana dia jauh lebih tinggi dariku.. Aku kucup bibirku..aku letakkan bibirku dengan mulut ternganga dan lidah terjulur..dia terus menyambut bibirku..lidahnya menjalar ke setiap ruang mulutku..lama lidahnya mengerjakan ruang terbuka mulutku..kemudian lidahku disedut dn dihisapnya..aku yg jahil ni lebih banyak menikmati semua itu kerana inilah kali pertama aku diperlakukan sedemikian. Aku tak tahu bila baju aku dilondehkan dan bra aku dilucutkan kancingnya..tangannya cukup ganas mengerjakan puting tetekku yang tak timbul itu sedangkan tetekku sangat besar..

Seketika kepalanya turun ke tetekku dan sebelah tanganya melurutkan jeansku yg telah dibuka kancing dan zipnya..dalam keadaan berdiri itu mulut dan lidahnya kuat menjilat puting dan mengemam tetek benggaliku..sebelah tangannya meramas2 punggungku dan sebelah lagi meramas tundun pukiku yang tembam..aku perasan kadang2 dia menarik2 bulu pukiku sampai tercabut..sakit tapi sedap..kemudian kepalanya turun lagi ke bawah..dari perut..pusat terus ke muka pukiku..diangkatnya sebelah kakiku dan diletakkan di atas bahunya..tanganku dengan kuat mencekak kepala dan rambutnya supaya tidak jatuh..di tariknya mulutnya dari pukiku dan dengan tangan sebelah lagi dia menepuk2 muka pukiku dengan cukup kuat..berkali2 dibuat begitu..aku kian stim..dah 2 kali aku klimaks..kemudia lidahnya mula menjilat2 lurah pukiku yang berlenja2 dgn airmaniku.. sesekali dia menggigit bibir pukiku dan biji kelentitku teruk di sedutnya sehingga tergedik2 badanku menahan nikmat..sebelah tangannya terus mencekak dan meramas isi punggungku yang berisi padat..tiba2 2 batang jarinya menerobos lubang juborku sambil mulut dan lidahnya terus mengerjakan lubang puki dan biji kelentitku semahunya..aku seperti tidak berjejak di bumi lagi..aku mengerang sekuat2nya..ketika aku klimaks kali keempat..dia bangun setelah lebih dari setengah jam aku dikerjakannya..jarinya yang menjolok lubang juborku disuapkannya ke dalam mulutku..aku terus menghisap dan menjilat sehingga kepangkal jarinya..

kemudian dia membawa aku ke katil..aku dibaringkan dengan kepalaku terjuntai ke bawah..dia membuka jeansnya dan terus menyuapkan kedalam mulutku..penuh memenuhi ruang mulutku..aku terpaksa menelan segala air yang keluar kerana kepalaku dalam keadaan sedemikian.. kadang2 rasa seperti nak termuntah..butohnya memang cukup besar dan panjang..dan kerasnya memang susah nak citer..setelah lama dia merojoh mulutku..dia bangun dan naik ke atas katil..disangkutnya kakiku kebahunya..pahaku agak terkangkang..dia terus je meletakkan kepala butohnya dan menggesel2kan ke biji kelentitku..dan dengan tekanan yg mantap butohnya dah menerobos ke dalam lubang puki benggaliku..dibiarnya sekejap sambil dia menyuapkan jari2nya ke dalam mulutku dalam keadaan kepala terjuntai ke bawah katil..bila dia mula menghenjut butohnya aku menjerit semahunya..sedap dan sakit bersilih ganti..aku sangat senak..memang aku tak ada dara tapi butoh2 sebelum ini semuanya kecil2 jer..yang ini memang hebat betul..dia cukup ganas menutoh pukiku..sesekali dia menampar pipiku dengan kuat..rambut aku direntap2nya..aku tak tahu entah berapa kali aku klimaks..pukiku rasa macam nak koyak tapi sedap dan nikmat sangat..tetek aku ditepuk2 dengan ganas sekali dan puting aku direntap2 dengan rakus..aku menjerit.

Dia kemudian cabutkan batang butohnya..ditariknya aku turun terus dari atas katil..aku melutut ketika dia menyumbatkan butohnya ke dalam mulutku..berlenja2 air likat keluar dari mulutku..sesekali dia menekan untuk masukkan semua butohnya ke dalam mulutku hingga aku tidak dapat bernafas..merah mataku manahan nafas..kemudian dia cabutkan butohnya dengan cepat dan dengan cepat juga dia tunduk meromen bibirku..menyebabkan aku terpaksa menahan lagi nafas dan bila dia lekangkan bibirnya..aku terpaksa menelan semua air di dalam mulutku untuk mengambil nafas..aku sangat menikmati permainannya ini..hebat duda ini..aku yang masih muda ini lemas dan lemah diperlakukannya..

Dia kemudian membawa aku rapat ke dinding..tanganku menahan dinding.. aku dalam keadaan separuh membongkok..kakiku terkangkang sedikit..teteku tergantung..berayun2..dia terus menyebakkan isi punggungku..butohnya yang besar panjang dan keras itu merodok dgn ganas lubang puki dari belakang..teruk aku ditutoh dari belakang..mengerang dan menjerit sajalah aku sepanjang masa itu..tangannya pula kuat mencekak dan meramas sambil merentap2 tetekku..semakin lama kepalaku semakin ke bawah dan akhirnya kepalaku dah rapat ke lantai sedangkan aku masih berdiri..belakangku rapat ke dinding..makin kuat dia menutoh aku sambil 4 batang jarinya merodok lubang juborku..nikmatnya aaahhhh ooohhhh abaaaaannngggg sedappppp..aku mengerang tanpa henti..hampir setengah jam begitu..aku ditariknya dan ditiarapkan ke katil dengan kakiku masih dilantai..kedua2 tangannya menyoyak isi juborku..dia meludah beberapa kali ke lubang juborku..dan.. seperti yg aku agakkan..butohnya terus dibenamkan rapat ke pangkal ke dalam lubang juborku.. aaahhhhhhhhh aaabaaaaaagg seeedaaaaapnyaaa.. aku mengerang makin kuat.. dia terus saja membalun juborku tanpa belas kasihan..sesekali pipiku ditamparnya beberapa kali dengan kuat..rambutku direntap2 dengan kuat..makin aku sakit makin aku stim dan nikmat yang tertinggi..Ketika aku dah longlai dan lembek tidak bermaya..dia cabutkan batang butohnya dan aku ditelentangkan..dia suapkan lagi butohnya ke dalam mulutku..

Kemudian dia mencekak kuat pipiki sehingga mulutku ternganga..dan airmaninya memancut2 beberapa kali ke dalam mulut kecilku..aaahhhhh..sedap dan nikmat sekali menelan airmaninya..aku jilat batang butohnya sehingga bersih..tapi aku nampak batang butohnya masih keras menegang seperti tadi..dan selepas dua jam aku dikerjakannya..aku seperti kain buruk..lembek dan tidak mampu bergerak lagi..terus terlelap.. Cuma sampai sekarang ini bemacam2 hardcore sex yg dah aku pelajari daripadanya..(5)Hi..Lin nak bercerita lagi kenapa Lin jadi ketagih dgn hardcore sex dan dah tak minat dgn normal sex..ini semua kerana selepas kenal dgn dR M..aku akan ditutoh dan dirimbuk dgn cara hardcore.. Aku dah biasa dgn menutoh sambil dititiskan lilin panas..perghh..memang menyengat bila kena payung puki dan lubang jubor sambil lilin panas meleleh2 merata tempat kat badan..lubang jubor pun kena titis gak…lubang puki jangan cakap ler..habis sampai ke dalam lubang puki aku kena koyak dn dititiskan lilin panas..tapi inilah baru betul2 rasa permainan sex yg betul2 aku dambakan..

aku puas sesangat dan biasanya aku jadi cam kain buruk melepek jer selepas dekat2 2jam dengan berbelas2 kali pancut..dan aku tak pernah rasa ditutoh kurang dari sejam..dia memang gagah dan mahir memuaskan perempuan..dia sangat open minded..pernah aku sebut nak rasa dua batang butoh sekaligus..so dia penuhi impian aku..dia bawakan kawan baiknya bernama eddy..jadi pagi2 hari lagi aku dah dikerjakan cukup2 oleh mereka berdua..dua dua batang butoh merodok puki aku dan dua dua lubang aku di tutoh berjam2 lamanya..hari tu aku betul2 berada sepanjang masa di dunia lain..dan sepanjang hari tu aku berkali2 aku telan airmani dua org tu..tak tahulah aku nak citer camana..Kemudian bila dR M pulang keluar negeri untuk menyambungkan kerjanya aku gelisah betul..aku betul2 cukup gian..walaupun aku dibekalkan oleh dR M dengan butoh getah sepanjang 8 inci sebesar lengan budak budak berwarna hitam menggunakan bateri..namun aku tak pernah puas..Suatu hari aku hubungi kawan kolej aku dulu dan selepas bercakap2 dengan dia ayat2 lucah..aku nyatakan hasratku kepada dia..dan dia bersetuju. Shah datang dgn tiga org kawannya..kami ke Hotel Sapphire berlima..di sana aku bayangkan akan mendapat pengalaman baru tapi aku betul2 kecewa..sudahlah batang butoh sekor2 kecik dan pendek..tak tahan lama pula tu..sekejap jer dan pancut..sia2 jer..buat basah bulu aku jer..

Masa first round..aku minta shah baring..aku celapak batang butoh dia..kemudian aku minta kawannya balun lubang jubor aku manakala yg dua org lagi sumbatkan butoh dalam mulut aku.. Aku ingat paling lama pun tak lebih 5 minit keempat2 dan pancut..aku pula langsung tak rasa apa2 lagi pun..Yang second round 2 pula aku minta 2 batang tutoh puki aku serentak..pun tak sempat 5 minit terus pancut dalam lubang puki aku..kemudian aku minta pula 2 batang lagi balun lubang jubor aku serentak..yg aku dapat cuma airmani jer berlendir2 dalam lubang jubor aku..puasnya tidak juga.. Aku frust sesangat..jadi lerni sekali lagi dR M keluar negeri..aku pula asyik ngap2 jer lubang puki dan lubang jubor giankan butoh besar panjang keras dan tahan lama.. aku gian sesangat sekarang ni..tiap2 malam aku rojohkan butoh getah hadiah dari dR M tapi aku nak sangat rasa penampar kat pipi..kat punggung..sebat dgn talipinggang kat belakang sambil menutoh.. Setakat ni dah berpuluh batang butoh yang aku dah rasa..tapi tiada satu pun yg dapat memuaskan aku seperti butoh dR M.. dR M boleh menutoh aku 3 kali dalamasa 6 jam..cukup puas..