OhCerita

Malam Piala Dunia

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Kisah kehidupan yang jarang diberitahu kepada orang ramai adalah kisah perhubungan seks bersama pasangan. Semua akan pendam perasaan agar tidak terguris perasaan pasangan masing-masing.
Kisah kali ini antara Rosli dengan isterinya Wawa. Rosli berusia 50 tahun manakala Wawa menjangkau 46 tahun. Sepanjang perkahwinan 25 tahun lalu mereka tidak dikurniakan zuriat. Wawa disahkan doktor tidak mampu melahirkan zuriat kerana mandul.
Untuk mengisi kesunyian rumah tangga mereka mengambil anak angkat lelaki, kini anak angkat mereka baru bekerja di Ipoh.
Keinginan seks Rosli semakin menjadi-jadi walaupun usia telah 50 tahun. Suatu malam sewaktu Rosli ke bandar untuk menyaksikan perlawanan bola Piala Dunia bersama kawan2 nya terjadi peristiwa hitam dalam hidup Wawa dan Rosli.
Tanpa rasa curiga seperti biasa, usai perlawanan bola Piala Dunia sekitar jam 3 pagi, Rosli balik kerumah dan menuju kedapur untuk meneguk air masak. Berderau darahnya apabila melihat pintu dapur terkuak dan diamati ada tanda umpilan, mengsahkan rumahnya telah dimasuki pencuri.
Rosli segera ke bilik tidur dan amat terkejut apabila melihat Wawa tidak sedar diri terkangkang dalam keadaan tanpa sehelai benang. Rosli mendekati isterinya, perut dan tetek isterinya ada cecair pekat berbau hanyir. Rosli tahu cecair diatas tubuh isterinya adalah air mani lelaki.
“Ayang…ayang….bangun…bangun…ayang…” Rosli mengoncang tubuh isterinya. Mata Wawa terbuka sedikit sambil memberikan senyuman, Wawa kembali terlena.
Rosli melihat sekitar bilik dan ternampak cebisan kertas diatas meja solek.
“Maaf, kami meminjam isteri tuan sekejap. Kerana dia tidak berikan kerjasama, kami berikan ubat supaya dia ikut apa arahan kami. Tuan jangan marah pada isteri tuan, dan tuan kami nasihatkan agar tidak melapor apa yang terjadi jika tuan tidak mahu video layanan luarbiasa isteri tuan tersebar. Video itu kami buat salinan untuk tuan, ada bersama surat ini. Sekian, terima kasih, isteri tuan masih seperti anak dara, kami menyukainya dan akan hubungi tuan nanti.” mengeletar tangan Rosli meletakkan surat yang telah habis dibacanya dan terlihat ada memori kad diatas meja.
Dengan badan mengeletar bercamour marah dan geram Rosli mengambil memori kad dan dimasukkan kedalam adapter lalu dimasukkan ke tv. Rosli melihat di kaca tv bagaimana isterinya bergelut dengan perogol itu. Tiga orang termasuk yang merakam video.
“Akak jangan melawan..” jerkah salah seirsng lelaki itu sambil meneluk Wawa dari belakang dengan kuat. Kaki Wawa bagaikan menari2 diudara dan seorang lagi lelaki memegang mulut Wawa lalu menuangkan air dan dipekapnya mulut wawa dan ditutup hidung Wawa. Akibat hendak kesukaran bernafas, Wawa tertelan air didalam mulutnya.
Wawa mula lemah tidak merontw kesan ubat yg dimasukkan kedalam air itu tadi.
“Akak buka baju, nak tengok akak mesti lawa” Arah salah seorang lelaki perogol itu. Cahaya lampu yang terang dalam bilik itu menyaksikan Wawa membuka baju kurungnya dan dilemparkan keatas lantai.
“Wahhh, akak memang lawa, body cantik” puji salah seorang perogol. Tangannya meramas tetek Wawa.
“Akak bogel terus… Tak tahan nak tengok body akak tanpa pakaian” arah lelaki itu lagi. Wawa tersenyum dan terus berbogel.
“Akak bogelkan kawan saya tu” arah lelaki itu, dan Wawa menghampiri salah seorang perogol dan menanggalkan seluruh pakaian perogol itu.
Nafas Wawa semakin kencang campuran ubat perangsang dengan penenang telah menguasai tubuhnya. Rosli nampak zakar perogol itu berbuai2 lembik. Wawa tanpa diarah memegang zakar perogol itu dan mengurutnya perlahan2 sambil memandang wajah perogol itu dengan senyuman. Sedikit demi sedikit zakar perogol itu mengeras dan memanjang sekitar 7 inci. Dua belah tangan Rosli melekap pada batang zakar perogol itu namun masih ada sisa batang yang terlepas dari gengaman isteri Rosli. Isteri Rosli mengulum kepala zakar dan batang yang masih tersisa.
“Pandai akak..sedap….” puji perogol itu. Rosli tahu Wawa suka hisap tapi dengan hanya sebelah tangan Wawa telah cukup penuh keseluruhan zakar Rosli.
Salah seorang perogol telah berbogel dan mendapatkan Wawa yang asyik menghisap ‘aiskrim mentah’ sambil nenunggeng. Terangkat sedikit punggung Wawa apabila rakan perogol itu meraba cipap Wawa.
Setelah rakan perogol itu merasakan cipap Wawa telah berair dia meletakkan batang zakarnya dipintu faraj Wawa. Kepala zakar ditusuk perlahan dengan dibantu cecair mazi yang dikeluarkan oleh Wawa memudahkan kemasukan zakar perogol itu. Perogol itu tidak membenamkan zakarnya kedalam faraj Wawa sebaliknya bermain2 sorong tarik pada permukaan luar faraj Wawa.
“Akak tahan sikit ya” beritahu perogol itu, Wawa anggukkan kepala.
“Saaakittttauwwwwwww” jerit Wawa menerima tusukan kepala zakar yang besar membelah lubang vagina Wawa yang sepanjang perkahwinan dengan Rosli tidak pernah walau sekali pun diteroka oleh suaminya.
“Sedapnyaaa… Ohhhh ahhhh hissshhh” Wawa mula merasa nikmat permainan sorong tarik.
“Lubang akak sempit sangat…, sedap… Terasa akak kuat kemut” puji perogol itu sambil mendayung dengan gaya sungkit.
“Sedapnya…ohhhsedappp ohhhhaaaahhhh sedapppp aaaaahhhh” Wawa meracau tangannya mencapai batang zakar yang dihisapnya lalu dia menghisap dan mengulum dengan rakus.
“Uhhhuhhh..uhhharrr..ohhh..uhhhaaaahhh” Lelaki yang menyula farajnya menarik batang zakar keluar dari cipap Wawa dan sperma lelaki itu memancut dibelakang Wawa.
“Ambik gambar jer… Dah pergi jamah rasa pulak” Arah perogol yang baru selesai mendapat kepuasan.
“Jali tu kena hisap, biar dia dululah” kata perogol yg merakam video.
“Jali tu konek dia panjang dan besar, kang kau rasa longgar pulak” ujar perogol itu lagi.
Gambar di Tv bergoyang dan nampak baju berselerak diatas lantai. Kemudian kamera beralih tangan.
Perogol yang merakam video menelentangkan Wawa diangkatnya kedua belah kaki Wawa keatas bahunya sambil di angkat kaki Wawa bertemu dahu, dia menusukkan zakarnya yang keras kedalam faraj Wawa.
“Auwwww….aahhhh” Wawa tersentap menerima tusukan, jika tadi dia merasa sakit, tapi kali ini dia merasa nikmat ditusuk bertalu2. Kawan perogol ini tidak dapat bertahan lama.
“Betullah ketat lagi…” Pujinya sambil mendayung laju terasa geli nikmat dikepala zakarnya. Batang zakarnya terasa dipicit2.
“Ohhhhjaahhhh uhhhhhhhhaaaaahhhhj” perogol itu memuntan spermanya didslam faraj Wawa.
“Aaaaaaaaauuuuuhhhhhhsedapppppppnyaaaa…..aaaaaaaaarrrrhhhhh…ahh…ah…” tubuh Wawa kejang seketika dan mengelepar melepaskan air nikmat yang memancut dari tubuhnya.
Tidak tunggu lama, perogol yang bernama Jali mengangkangkan kedua belah kaki Wawa dia terus menusuk perlahan kedalam faraj Wawa.
“Ohhhh….ohhhh..uhhhhh…hishhhh sedap…sedapp.bang…lagi bang….lagi….. Ohhhhh” Wawa meracau kenikmatan dan minta ditusuk lebih dalam lagi.
“Ohhhhhhhh sedappppp” Wawa terkinja menerima tusukan seluruh zakar Jali terbenam, kepala zakar Jali menyentuh dasar faraj Wawa membuatkan Wawa rasa sesikit senak.
Rosli menyaksikan video di closeup kearah faraj Wawa. Zakar Jali terbenam dicengkam faraj Wawa seperti botol air mineral besarnya terpasak kukuh didalam faraj isterinya. Apabila Jali menarik zakarnya kelihatan jelas kelopak bibir luar terikut keluar dan apabila zakar dibenamkan bibir luar terbenam sekali. Video perlahan2 beralih merakam wajah Wawa yang dalam kenikmatan dengan mata terpejam dan mulut ternganga kemudian fikua dituju ke tetek Wawa yang pejal kemudiab fokus kembali menumpu dilubang faraj Wawa.
Jali benar2 meratah tubuh Wawa sepuas2nya pelbagai gaya diperlakukan. Dengan Jali Wawa telah mencapai klimaks lebih 5 kali. Jali masih mendayung beraneka rentak. Wawa sudah keletihan amay sangat. Tenaganya telah habis untuk meneruskan persetubuhan dengan Jali. 30 minit berlalu Jali semakin laju. Tetek Wawa berbuai seperti berpusing mengikut irama tusukan yang semakin mengila.
“aaaaaaaahhhhhaahhhhhhaahhhhaaarhhhhh” Jali kejang diikuti Wawa yang sama kejang mereka memancutkan air nikmat serentak.
“ohhh sedap kak….sedap sangst…” bisik Jali, Wawa memeluk dan mengucup dada Jali. Video menghala kearah faraj Wawa yang ternganga terlopong luas ketulan air mani meleleh keluar… Video berakhir dengan mengambsrkan keseluruhan tubuh Wawa dengan wajah Wawa yang lena kerana kelesuan.
Keesokan harinya setelah Wawa bebas dari pengaruh ubat yg diberikan dia menangis sepuas2nya.
“Maafkan abang, ayang, kalau abang tak pergi tengok bola Piala Dunia, tak jadi begini…” pujuk Rosli.
Wawa merangkul Rosli erat dalam esak tangisannya.
“banggg….” suara Wawa tersekat bagaikan ada batu dikerongkongnya. Rosli menatap wajah isterinya yang ayu jelita. Rosli bertuah memperisterikan Wawa yang bagaikan ratu, cantik jelita, menjadi idaman setiap jejaka.
Seminggu berlalu, Rosli terima panggilan telefon.
“abang dah tengok video yang kami tinggalkan?” suara dihujung telefon bagaikan berikan isyarat jelas siapa yang membuat panggilan.
“dah, kenapa?” balas Rosli ringkas.
“begini, aku nak datang malam ni, boleh?” lelaki dihujung telefon memberitahu hasratnya. Rosli memandang kearah Wawa, dia menutup mulut telefon dan bertanya pada Wawa.
“suka hati awaklah” balas Rosli ringkas.

Posts