OhCerita

Mani Dalam Rongga Jubur Cikgu

Namaku Jennah. aku seorang guru. aku nak menceritakan satu pengalaman hitam yangg berlaku ke atas diriku sejak enam bulan yangg lalu dan berterusan hingga kini. Ianya berlaku kerana kesilapanku sendiri.
Cerita nya begini, kira kira enam bulan yangg lalu aku mendengar cerita yangg suamiku ada menjalinkan hubungan dng seorang guru di sekolahnya. Suamiku seorang guru di sekolah menengah di kampungku.
Die berkelulusan ijazah dari universiti tempatan sdg kan aku hanye guru maktab sahaja. aku tanpa usul periksa terus mempercayai cerita tersebut. aku hanye terbayangkan nasib dua anakku yangg masih kecil itu.
Akupun bolih tahan jg dari segi rupa dan bentuk badan kerana kedua dua anakku menyusu botol. hanye biasalah lelaki walau secantik manapun isterinya, tetap akan terpikat dng orang lain, fikir hatiku.2
Novel Seks Mani Dalam Rongga Jubur Cikgu
Diam diam aku telah pergi kerumah seorang bomoh yangg pernah aku dengar ceritanya dari rakan rakanku di sekolah. aku pergi tanpa pengetahuan sesiapa walaupun teman karibku. Pak Akbil adalah seorang bomoh yangg tinggal di kampung seberang, jadi tentulah orang orang kampungku tidk akan tahu rahsia aku berjumpa dengannya.
Di situlah bermulanya titik hitam dalaam hidupku hingga ke hari ini. aku masih ingat lagie apabila Pak Akbil mengatakan bahawa suamiku telah terkena buatan orang dan menyuruh aku meminum air penawar utk mengelakkan dari terkena sihir wanita tersebut.
Selepas kira kira lima minit meminum air penawar tersebut kepala aku menjadi ringan dan perasaan ghairah yangg tidk dapat dibendung melanda secara tiba tiba. Pak Akbil kemudian mengarahkan aku berbaring menelentang di atas tikar mengkuang di ruang tamu rumahnya dan mula membacakan sesuatu yangg tidk aku fahami dan menghembus berulang kali ke seluruh badanku.
Saat itu aku masih lengkap berpakaian baju kebarung utk kesekolah pada petangnya. Selepas aku berasa agak khayal dan antara lena dan terjaga aku merasakan tangan Pak Akbil bermain main di butang baju kebarungku.
Aku tidk berdaya berbuat apa apa melainkan berasa ghairah yangg amat sangat dan amat memerlukan belaian lelaki. Kedua dua payudara ku terasa amat tegang di bawah braku. Putingku terasa menonjol, dan celah pantat saya terasa hangat dan mula becak.
Aku dapat merasakan Pak Akbil mengangkat kepalaku ke atas bantal sambiil membetulkan tudungku dan seterusnya menanggalkan pakaianku satu persatu. stlah aku berbaring tanpa sebarang pakaian kecuali tudungku, Pak Akbil mula menjilat bahagian dadaku dahulu seterusnya mengulum puting buah dada ku dng rakus.
Ketika itu aku terasa mat berat utk membuka mata. stlah aku mendapat sedikit tenaga semula aku berasa sangat ghairah dan pantat saya sudh mula banjir. aku berdaya menggerakkan tanganku dan terus mencapai kepala Pak Itan yangg sdg berada dicelah kelengkangku.1
Aku menekan nekan kepala Pak Akbil dng agak kuat supaya jilatannya lidahnya masuk lebih dalaam lagi. aku mengerang sambiil membuka mataku yangg lama terpejam. Alangkah terkejutnya aku apabila aku membuka mata aku terlihat dalaam samar samar itu dua lembaga lain sdg duduk bersila menghadap aku dan memandangku dng mata yangg tidk berkedip.
” Cikgu” tegur seorang lelaki yangg masih belum aku kenali duduk di sebelah kanan badanku yangg telanjang bulat. stlah aku amat amati barulah aku kenal, “Lenang” detik hatiku. Lenang adalah anak Pak Asmin tukang kebun sekolahku yangg baru saja habis peperiksaan SPMnya.
Aku agak kelam kabut dan malu. aku cuba meronta utk melepaskan diri dari genggaman Pak Akbil. Menyedari yangg aku telah sedarkan diri Pak Akbil mengangkat kepalanya dari celah kelangkangku dan bersuara.
” Tak apa Cikgu, diorang berdua nii anak murid saya” ujarnya sambiil jarinya mengulit ulit sambiil menggosok pantat saya yangg basah bencah. Sebelah lagie tangannya digunakan utk menolak semula kepalaku ke bantal.
Aku seperti orang yangg sudh kena pukau terus baring semula dan membesarkan kangkanganku tanpa di suruh. aku memejamkan mata semula. Pak Akbil mengangkat kedua dua kakiku dan diletakkanya ke atas bahunya.
Cite bas
ah Mani Dalam Rongga Jubur Cikgu Cite Nafsu berahi
Apabila die menegakkan bahunya jubur ku jg ternaik sekali. Pak Akbil mula menjilat semula bibir pantat ku dng rakus dan terus di jilat sehingga keruang antara pantat dan jubur ku.
Apabila lidahnya yangg basah itu tiba di bibir jubur ku terasa sesuatu yangg menggelikan berlegar legar di situ. aku merasa kegelian serta nikmat yangg amat sangat. “Lenang, Kau pergi ambil minyak putih di hujung katil, kau Ramli, ambil kemenyan dan bekasnya sekali di hujung tu” Arah Pak Akbil kepada kedua dua anak muridnya.
Aku tersentak dan terus membuka mata. ” Cikgu nii rawatan pertama, duduk ya” Arah Pak Akbil kepada saya. aku seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan PakItam. aku duduk sambiil sebelah tangan menutup payudara ku yangg tegang dan sebelah lagie ku capai pakaianku yangg berterabur utk menutup bahagian pantat saya yangg terdedah.
Stlah mencapai kain kebarungku ku tutupi bahagian pinggang kebawah dan kemudian membetulkan tudungku utk menutupi payudara. stlah barang barang yangg diminta tersedia dihadapan Pak Akbil beliau menerangkan kaedah rawatan sambiil kedua dua muridnya malu malu mencuri pandang kearah dadaku yangg dilitupi tudung tetaapi berbalam balam kelihatan di bawah tudung tersebut” nie aku ingin bagitahu ada sihir yangg dahh terkena bahagian bahagian tertentu dibadan Cikgu, jubur Cikgu dahh terkena penutup nafsu dan perlu dibuang” aku hanye angguk.
Kisah Sex Mani Dalam Rongga Jubur Cikgu
“Sekarang Cikgu sila meniarap” aku memandang tepat kearah Pak Akbil dan kemudian pandanganku beralih kepada Lenang dan Ramli” Tak apa diorang nii belajar, kenalah tengok” balas Pak Akbil seakan akan mengerti perasaanku.
Akupu terus meniarap di atas tikar mengkuang itu. Pak Akbil menarik kain baju kebarungku lalu dilempar ke sisi. Pelahan lahan die mengurut jubur ku yangg pejal putih berisi dng minyak yangg di ambil Lenang.
Aku berasa khayal semula, jubur ku terkemut kemut menahan kesedapan lumuran minyak Pak Akbil. Kemudianku rasakan tangan Pak Akbil menarik bahagian pinggangku keatas seakan akan menyuruh aku menonggeng dalaam keadaan meniarap tersebut.
Aku memandang kearah Pak Akbil yangg duduk disebalah kiri jubur ku. ” Ha angkat jubur ” jelasnya seakan memahami. aku menurut kemahuannya. Sekarang aku berada dalamposisi meniarap, muka dan dada di atas tikar sambiil jubur ku terangkat ke atas.
Pak Akbil menolak kedua dua kakiku agar berjauhan dan mula melumurkan minyak ke celah celah bahagian rekahan jubur ku yangg terbuka. Tanpa dapat dikawal satu erangan kesedapan terkeluar dari mulutku.
Pak Akbil menambahkan lagie minyak ditangannya dan mula bermain di bibir jubur ku. aku meramas bantal kesedapan. sambill itu jarinya cuba menyucuk lubang jubur ku. ” jngn kemut biarkan sahaja” terdengar suara Pak Akbil yangg terlekat di rongga.
Aku cuba merilekskan otot jubur ku dan menakjubkan jari Pak Akbil yangg licin berminyak dng mudah masuk sehingga ke pangkal. stlah berjaya memasukkan jarinya Pak Akbil mula menggerakkan jarinya keluar masuk lubang jubur ku.
Aku cuba membuka mataku yangg kuyu kerana kesedapan utk melihat Lenang dan Ramli yangg sdg membetulkan sesuatu di dalaam seluar mereka. aku berasa satu macam keseronokan pula melihat mereka sdg memerhatikan aku berubat.
Kisah ghairah Sex Mani Dalam Rongga Jubur Cikgu
Stlah perjalanan jari Pak Akbil lancar keluar masuk jubur ku die mula berdiri dibelakangku sambiil jarinya masih terbenam kemas dalaam jubur ku. aku memandang Pak Akbil yangg sekarang menyingkap kain pelikatnya ke atas dan terhunuslah pedangnya yangg panjang dan bengkok ke atas itu.
“Buat apa ni Pak cik” ” jngn risau nii ingin buang sihir” katanya sambiil melumur minyak ke padangnya yangg agak besar bagi seorang yangg kurus dan agak rendah. Selesai berkata kata Pak Akbil menarik jarinya keluar dan terus menusuk pedangnya ke lubang jubur ku.
“ARRrghhggh” aku terjerit kengiluan sambiil mengangkat kepala dan dadaku keatas. ” jngn kemut teran sikit” arah Pak Akbil yangg sdg merenggangkan daging jubur ku. stlah aku meneran sedikit hampir separuh pedang Pak Akb
il terbenam ke dalaam jubur ku.
Aku melihat Lenang dan Ramli sdg meraamas sesuatu di dalaam seluar masing masing. stlah berjaya memasukkan setengah konek nya Pak Akbil menariknya kelaur semula dan memasukkan kembali sehingga semua konek nya masuk kedalam rongga jubur ku.
Die berhenti disitu. ” Sekarang Cikgu merangkak keliling bara kemenyan nii tiga kali” arahnya sambiil konek nya terbenam kemas dalaam jubur ku. aku sekarang seakan akan binatang berjalan merangkak sambiil konek Pak Akbil masih tertanan kemas dalaam jubur ku.
Pak Akbil mengikutku bergerak sambiil memegang pinggangku. Kedua dua murid Pak Akbil telah mengeluarkan konek masing masing sambiil melancap. aku berasa sangat malu tetaapi terlalu nikmat. konek Pak Akbil terasa berdenyut denyut dalaam jubur ku.
Aku terbayang wajah suamiku seakan akan sdg memerhatikan tingkah lakuku yangg sama seperti binatang itu. sambill aku merangkak sesekali Pak Akbil menarik senjatanya keluar dan menujah dng ganas. Setiap kali menerima tujahan Pak Akbil setiap kali itulah aku mengerang kesedapan.
Stlah selesai tiga pusingan Pak Akbil menyuruh aku berhenti dan mula melakukan pergerakan tujahan dng laju. Sebelah tangan memegang pinggang dan sebelah lagie menarik tudungku kebelakang seperti peserta rodeo.
Aku menurut gerakan Pak Akbil sambiil menggayak ayakkan jubur ku keatas dan kebawah. Tiba tibaku rasakan sesuatu yangg panas mengalir dalam rongga jubur ku. banyakk sekaliku rasakan cecair tersebut.
Aku memainkan kelentitku dng jariku sendiri sambiil Tok Akbil merapatkan badannya memeluk aku dari belakang. Tiba tiba sisi sebelah kiri pinggangku pula terasa panas dan basah, Lenang rupanya terpancut.
Ramli merapatkan konek nya yangg berwarna unggu ke sisi payudara ku dan terpancut membasahi hujung putingku. aku terus mengemut ngemut konek Pak Akbil dan bekerja keras utk mencapai klimax.
“Arghrgh” aku klimax sambiil tertiarap di atas tikar mengkuang. Pak Akbil segera mencabut konek nya dan melumurkan cairan yangg melekat di konek nya ke atas jubur ku. ” jngn basuh nii sampailah petang Katanya sambiil melondehkan kain pelikatnya. aku masih lagie tertiarap dng tudung kepalaku sudh terlondeh hingga ke leher. aku merasakan bibir jubur ku sudh longgar dan berusaha mengemut utk meneutralkannya semula. stlah itu aku bangun dan mencapai pakaianku yangg bersepah satu persatu. stlah mengenakan pakaian dan bersedia utk pulang stlah dimalukan begituu rupa, Pak Akbil berpesan. ” Pagi besok datang lagi, bawa sedikit beras bakar”. aku seperti orang bodoh mencapai beg sekolahku dan terus menuruni tangga rumah Pak Akbil.

Posts