Hai aku Melati…Orang melayu yang ada bontot macam negro…Umur aku 35 tahun dan masih menjanda selepas 5tahun suami aku meninggal dunia..Aku ada satu pengalaman semasa suami aku masih hidup..Suami aku dulu seorang kontraktor yang agak berjaya…Nama dia Samsul. Semuanya bermula apabila berlaku perebutan tender di kalangan kontraktor untuk membuat ubahsuai sebuah sekulah.Dan kebetulan masa tu agak gawat kerana tiada tender lain yang dibuka.Dan pegawai yang membuka tender tu bernama Roslan.Seperti biasa suami aku akan cuba merasuah pegawai untuk mendapat tender.Tapi masalahnya si Roslan ni takk mau terima wang.Ini menjadikan suami aku buntu. Pada suatu hari suami ku mengajak si Roslan ni makan tengahari di rumahku.Dia bersetuju dan aku pun masalk la lauk2 yang sedap2 dan mahal.Tepat jam 1tghr aku dengar loceng pintuku dibunyikan.Aku pun bergegas la buka pintu kerana suami aku jenis orang yang tak suka menunggu lama2. Sebaik pintu dibukaa didepan pintuku tercegat seorang lelaki muda dalam umur 27tahun tersenyum san memperkenalkan diri sebagai Roslan.Agak tampan orangnya.Aku bertanya mana suamiku dan dia menjawab suamiku suruh dia datang dulu sebab ada hal kat bank.Akupun jemputla dia masuk kedalam. “Cantik juga akak ni ye walau dah kawin macam anak dara”  aku pun cuma senyum je walaupun masa tu jubur aku kembang kuncup dipuji. Akupun berlalu ke dapur nak buat air..Dia pun cakap tak mau ais kak nanti lemah sambil ketawa.Aku pun ketawa jugak kerana agak kelakar juga bunyinya. Sedang aku buat air oren aku rasa ada orang kat belakang aku.Aku pun menoleh kebalakang dan terus terkejut kerana Roslan dibelakangku tanpa seurat benang.Sebelah tangannya menggosok2 batang dia yang tengah keraas melampau..Takde la panjang dan besar sangat batang dia dalam 7inci je..Tapi cukup untuk buat aku terkejut! Apa awak buat ni?Tanyaku..Dia dengan selamba menjawab suami akak suruh saya puaskan nafsu saya dengan akak..Dia cakap akaknye jubur tonggek..Nampaknya suami akak tak bohong lebih2 lagi time akak pakai legging macam ni..Aku punya terkejut..Dalam hati aku sial betul laki aku ni..Aku cuba lari tapi tak berjaya kerana dia lagi cepat tangkap tangan aku.maka terjatuh la aku meniarap ke lantai..Dia pun apa lagi terus duduk kau belakang aku.Terasa kat jubur aku batang dia yang keras tu..Aku merayu agar tak diapa apakan..Dia setuju tapi dengan syarat dia nak jilat jubur aku..Cuma jubur tak mau pantat..Nak taknak terpaksa la aku terima kerana takut dirogol..Orang kata sakit kalau kena rogol. Dia pun apa lagi terus la tarik legging aku ke bawah menampakkan spender aku yang warna putih berbunga.Dan dia terus sembamkan muka dia kat alur jubur aku yang masih berspender.Aku dengar macam dia menghidu bau jubur aku semahu mahunya.Dan tanpa disedari aku pun rasa agak selesa dan stim masa tu. Dengan rakusnya tetiba dia tarik spender aku kebawah.Maka terserlahla jubur idamannya di depan mata.Akupun macam bagi green light mengangkat sikit jubur aku biar dia nampak lubang jubur dan lubang pantat aku yang baru 4hari aku cukur.Agak mengecewakan aku bila dia langsung tak jilat pantat aku tapi lubang jubur aku yang dijilat.Terasa panas air liur dia. Sambil menjilat jubur aku dia cakap “emm sedapnya rasa jubur akak ni.bersih,”selesai je dia cakap camtu aku rasa pedih kat lobang jubur aku.Rupanya dia masukkan jari ke dalam jubur aku.Aku rasa stim pun ada,sakit pun ada.Dijoloknya jubur aku semahunya.Sesekali dia keluarkan jari dan masukkan pula ke mulutnya.Sambil dia cakap”saya nak rasa semua yang ada kat jubur akak walaupun taik akak” menjadikan aku bertambah stim.Aku cuba mencapai batang dia yang keras tu tapi ditepisnya tangan ku.Aku tanya kenapa dia jawab “belum lagi”. Dalam setengah jam juga dia jolok dan hisap jari dia.Kemidian dia kata saya nak pancut kat jubur akak.Aku ingat dia nak masukkan batang dia dalam jubur aku tapi lain jadinya.Dia cuma lancapkan sendiri batang dia sambil menjilat dan menghidu jubur aku.Tak lama leepas tu aku dengar dia cakap”ohhhh sedapnya….i nak pancut ni” dan creet….creeet tepat di lubang jubur aku.Panas dan pekat serta agak banyak juga.Meleleh terus ke pantatku. Tanpa buang masa dia pun berdiri dan berjalan ke arah sofa aku dan memakai kembali bajunya.Sambil berkata”suami akak dah dapat projek sekolah tu.Maaf ye kak sebab tak puaskan nafsu akak sebab akak isteri orang.haram” katanya.Celaka punya jantan.Haram konon.Dah kau jilat jubur aku baru kata haram.Dia pun terus berlalu pergi.Tak sampai 10 minit suami aku pun balik.Aku pun apa laagi terus je maki dia cukup2.Suamiku meminta dimaafkan pasal duit simpanan semua dah habis dan perlukan projek sekolah tu. Aku pun maafkanlah dia tapi dengan syarat mesti puaskan aku dengan dia diikat di katil.Dia bersetuju dan petang tu aku betul2 kejekan batang suami aku.Aku hisap dan lancapkan cukup2.Baru aku main dengan aku kat atas.Yela dia dah kene ikat.Dan yang pasti untuk pertama kalinya aku main jubur ngan laki aku.Dan sebab tu dia pancut 3kali!Semuanya dalam mulut aku dan aku telan habis semuanya.   Ini pengalaman kedua aku bersama arwah suami aku Kali ni pengalaman ku berlaku di rumah kawan suamiku yang bernama Helmi..Setibanya disana aku melihat Helmi dan isterinya Suhana…Kasim dan isterinya mila, Shahril dan isterinya Mawar serta Lim dan isterinya Alice..Mereka semua tengah leka makan dan berborak dengan alunan muzik jazz yang agak menenangkan. “Hei Roslan si pelir kuda dan isterinya dah sampai” sambil semua yang hadir memandang pada kami dan tersenyum. Mereka bersalam dengan suamiku sambil ketawa besar. Aku pun salam semua isteri2 mereka..Dalam ramai2 aku agak isteri helmi yang paling senior cz umurnya dah 45 tahun tapi masih cantik..Tapi jubur aku paling seksi kat situ…Hehe Orang terakhir yang aku salam ialah Kasim. Sebaik aku tarik semula tangan ku selepas bersalam,dia sengaja mengusap juburku yang seksi dengan lembut sambil berkata “cantik nya ur wife ass”  membuatkan aku dengan tak sengaja menampar mukanya dengan kuat. Suamiku terus mendapatkan aku dan menarik aku ke dapur dan menerangkan yang party ni adalah party swinger atau bertukar pasangan. Aku terkejut tapi agak seronok juga pasal dapat aku rasa banyak batang malam ni. Aku pun bersetuju nak minta maaf pada Kasim. Suamiku kata apa kata kalau aku pergi minta maaf denagan hanya memakai gstring tanpa kain dan baju. Aku pun setuju dan terus membuka pakaianku. Siap aje buka pakaian aku terus mendapatkan Kasim dan mencium mulutnya sambil memegang batangnya di dalam seluar slacknya. Aku rasa batangnya agak kecil dan pendek berbanding batang suamiku. Mereka semua menepuk tangan tanda gembira termasuk isterinya dan mereka mahu aku dan Kasim main depan diaorang. Kasim pun apa lagi terus buka seluarnya dan terpacaklah zakar yang kelakar bagiku pasal panjangnya tak ssampai 6inci tapi keras mencanak.Aku pun terus hisap batang keras tu sambil kurasa juburku ada yang meramas.Rupanya si Helmi dah turut serta berbogel dan aku pusing terus mencari batang nya untuk dihisap.Batang si helmi lagi pendek rupanya dan mudah bagiku nak menelan batangnya.Juburku pula sedang dijilat ddengan rakus oleh Kasim. Shahril pula join Kasim kat belakangku.Sorang jilat pantat dan sorang lagi jilat jubur aku.Sesekali terasa ada jari yang masuk ke jubur dan pantatku.Akhirnya Lim pun join juga si Helmi menusuk mulutku.Batang si Lim lebih kurang 6inci je tapi tak bersunat.Isteri mereka semua sedang mengerjakan batang besar suamiku dan ada yang dijilat suamuku.Iaitu isteri Helmi.Badannya agak kurus tapi pantatnya memang tembam dan merah.Kenyang la suamiku malam ni.hehe Kurasakan pantatku dirodk dengan kuat dan diikuti lubang juburku.Nampaknya mamat dua ekor ni beria nak kejakan aku malam ni.Aku pun apalagi terus la kemut kuat2 dan menyebabkan Kasim dan Shahril terpancut air mani dalam pantat dan juburku.Mereka terus cabut batang mereka dan menhalakannya dalam mulutku.Maka bercampurlah rasa pantat dan juburku di tekakku. Sambil aku hisap batang mereka berdua yang makin mengecil Lim membalasah pantatku dan Helmi belasah juburku.Ye la batang Helmi kan kecil mana rasa dalam pantat aku.Mereka pun tak tahan lama juga dan memancutkan air maninya dalam juburku kecuali Lim yang mahu pancut dalam mulutku.Aku terus swedut batangnya dan creeeettt…..air mani cina ni penuh dalamm mulutku dan kutelan semuanya.Lelaki2 ni semua terus menyandar kekerusi sambil memuji kehebatan aku..hehe…. Aku pula terus ketandas membasuh segala cairfan yang keluar meleleh dari tubuhku.Sempat juga aku menjeling kearah suamiku.Masih hebat melayan 4perempuan tanpa pancut.Aku tengok bini Helmi mencungap2 dikerjakan suamiku.Manakala yang lain dah kepenatan melayan batang besar suamiku.Ntah berapa kali mereka climax dengan suamiku. Selesai ke tandas kulihat isteri helmi sedang menganga menunggu air mani suamiku.Aku pun mendapatkan suamiku dan tolong suamiku lancap dan creet…creeettt terpancutlah air mani suamiku yang banyak dan hangat ke mulut isteri Helmi.Macam nak termuntah dia aku tengok.hehe Semuanya kepenatan dan berehat sambil tertidur kecuali Isteri helmi yang tua menjilat2 juburku dengan rakus,pantatku di masukkan 3,4,5, sdan akhirnya masuklah seluruh tangannya ke pantatku..sungguh sedap walaupun sakit.Akhirnya kami semua tertidur sambil hidung Isteri helmi di lubang juburku.. sekian Share this: Twitter Facebook Like this: Like Loading… Related