OhCerita

Merogol Kakak Saudaraku Sendiri

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu |

Hai , nama aku man . aku seorang budak yg gile sex dan seorang yg kuat mlancap . bila aku nmpak je prempuan2 yg cantik dan mengghairahkan psti aku akan mncri tandas untuk melancap . aku ada seorang kakak saudara yg sgt cantik brbanding saudara2 prempuan yg lain . namanya kak fiza . umurnya 8 tahun keatas daripada umur aku . setiap kali kami brjmpe je , aku slalu prgi ke tempat lain untuk memerhatikan kak fiza dari jauh . aku slalu memerhatikan wajahnya yg cantik dan bentuk badannya mengghairahkan . walaupun kak fiza brpakaian menutup auratnya , ttapi rupanya cntik itu ttap mngghairahkan . kak fiza jenis perempuan suka memakai pakaian yg seluarnya tak berapa ketat , baju lengan panjang dan bertudung labuh . setiap kali kak fiza senyum je msti kote aku stim dan aku apa lagi prgi cari tandas nk mlancap la dan membayangkan wajahnya yg cntik itu sperti kiteorang tgh beromen . dalam bab2 sex ni , aku jenis yg suka adegan paksa atau dgn erti kata lain rogol . kak fiza seorang guru yg mngajar di sekolah di terengganu . aku dan mak bapakku stiap mggu prgi mnziarah keluarga kak fiza di terengganu . sbb ayah kak fiza adalah sepupu dgn mak aku . kisah yg bakal aku ceritakan ini adalah kisah benar dan ia bkn skadar cerita tipu2 atau ciptaan imaginasi sperti cerita2 yg lain . cerita ini adalah tntang prtama kalinya aku mlakukan seks trhadap seorang perempuan iaitu kakak saudaraku sndiri . kakak saudaraku itulah org prtama buat seks dgn aku . cara2 prtama aku buat seks pula adalah dgn cara paksaan iaitu rogol . cara2 itupn aku dapat drpd pengalaman kwn2 dan cerita lucah yg aku tonton . cerita yg bakal aku ceritakan ini mngkin mampu mmberikan pengalaman trbaru kpd ssape yg mmbaca cerita aku ni . so , trpulanglah kpd korang nak percaye atau tidak cerita aku ni . ttapi cerita ini mmang benar dan telah pn brlaku . baiklah ! aku tak mau mmbuang masa lg . bacalah dgn puas2 pengalaman pertama aku ini . kejadian aku merogol kak fiza itu bermula begini , masa itu tiba2 je datuk kak fiza mnghadapi msalah prnafasan . ayah aku mnelefon ambulan untuk dtg ke rumah kak fiza untuk mmbawanya ke hospital . ibu bapaku dan ibubapa kak fiza meminta aku dan kak fiza tggal di rumah dan biarkan ibubapa kami prgi ke hospital . slpas mereka prgi , kak fiza msuk ke dlam bilik dan aku prgi duduk di ruang tamu dan mmbaca novel . aku trnmpak kak fiza mmbawa tuala dan msuk ke dalam bilik air yg brada di blakang rumah . kak fiza tidak sedar yg aku telah mengekorinya dari belakang . stlah dia msuk ke dalam bilik air , aku cuba mninjau dia mlalui lubang yg brada di dinding di tepi pintu bilik air itu . aku memerhatikan apa yg kak fiza lakukan . fuuuuuullaaaaaaaaaamakkkk !!!! berderau darah aku . mcm nak tercabut jantung aku selepas kak fiza mnanggalkan baju dan branya yg brwarna putih itu . pejal dan bulat sungguh teteknya . putingnya masih merah kecoklatan lagi . scara automatik , kote aku menegak . keras btul kote aku masa tu dan trasa mcm nak patah plak kote aku tu . lpas tu aku pergi msuk ke dlm bilik . lalu aku mncari dan mmbuka beg pakaikan aku untk mncari bberapa ubat tidur dan pil perancang yg telah aku curi dari sebuah hosptal beberapa bulan yg lalu . aku brhrap dpat mggunakannya apabila aku dpt mngambil ksempatan trhadap kak fiza . dan hari ini adalah detik yg telah aku nnt2 kn untuk mjamah prmpuan yg telah lama aku idamkn . dan aku terus brfikir bgaimana aku nak melampiaskan nafsu aku ni trhadap kak fiza . lagipn aku sudah sebulan aku tak melancap sbb xde mood . aku pn tak tau knapa aku xde mood nak mlancap . rpe2 nye kote aku ni tau yg hari ini adalah hari untuk aku mncapai sgala ape yg aku impikn slama ni . oooooo ……. knp la kau tak bgtau aku rancangan kau ni wahai kote aku . aku sayang kau whai kote aku ! lagipn mak bapak aku dan mak bapak kak fiza tidak ada di rumah kak fiza skarang ini . senang la aku nak kerjakan kak fiza . tibe2 aku mndapat sms drpd bapak aku bahawa dia , mak dan mak bapak kak fiza akan tidur di hospital untuk mnunggu kputusan drpd doktor tntang keadaan datuk kak fiza . aku pn mmbalas ok” . aku gembira sgt yg tidak ada ssape yg boleh mnghalang rancangan aku untuk mnjamah tubuh kak fiza malam ini . aku pn mndapat idea bgaimana aku nk mmperdayakn kak fiza . aku tak mahu nak beritahu tp lagi best mse buat smbil aku ceritakan nnt .aku trdgr bunyi pintu dibuka dan ditutup smula di bilik sbelah bilik aku ni . dibilik sbelah bilik aku ni bilik kak fiza . bermakna kak fiza sdah habis mandi . mmmmm ……. ok ….. aku akan mlaksanakan rancangan aku ni sekarang ! aku ambil 2 biji pil ubat tidur dan hancurkannya mngguna sudu yg aku ambil dari dapur tadi . lalu aku msukkan ubat tidur yg telah dhancurkn itu ke dlm kertas dan lipatnya shingga tidak brterabur . sterus itu aku mnyoroknya didlm poket aku . lpas sgalanya selesai aku tggu kak fiza keluar dari biliknya . slepas bberapa minit kak fiza pn keluarlah dari biliknya dan pergi ke ruang tamu untuk mnonton televisyen . aku pn trus brsandiwara untuk mmbuat kak fiza tidak sedar yg aku ingin mngambil ksempatan keatasnya . aku pn keluar la dari bilik dan duduk di sbelah kak fiza di atas sofa untuk mnonton teleisyen sama2 . kami trus mnonton televisyen tanpa brbual2 . slpas 30 minit kami mnonton televisyen aku trus bangun dan hndak pergi ke dapur . aku tanya kak fiza . kak nak man buat air tak ? kak fiza jawab : boleh je . aku pn trus buat air milo suam dan kmudian aku mngambil ubat tidur dekat dlm poket aku dan mletakannya di dlm minuman kak fiza . aku trus mnggaul ubat itu di dlm minuman kak fiza . slpas segalanya slesai . aku mmbawa minuman itu dan mmberinya kpd kak fiza . kak fiza mngucap trima kasih . aku pn mmulakan prbualan . kak bapak man bgtau yg mak bapak kita semua tidur di hospital malam ni . mereka mngkin balik besok . kak fiza : oooo …… yeke ? mmmmmm ……. . kak fiza trus mneguk air yg aku buat itu . slepas itu kami trus brbual tntang hal diri masing2 . sehingga la air yg kak fiza minum itu habis . lpas tu kami diam untuk bberapa minit . aku mlihat kak fiza sperti trsengguk2 . pasti ubat tidur itu telah mmberi kesan . aku mndapat tau dlu tntang ubat ini yg sblum pengsan org yg mmakan ubat ini akan trsengguk2 selama 10 minit . badannya juga akan terasa berat dan tak akan mampu brbuat apa2 . org yg mmakan sebiji ubat ini akan pengsan slama 15 minit . aku sngaja mmberi 2 biji untuk mmastikan keadaan dirumah ini selamat . slepas org yg mmakan ubat ini sedar semula drpd pengsan org itu tidak akan dapat tidur slama 4 jam . itulah kesan ubat tidur yg aku beri kpd kak fiza itu . aku trus mmandang kak fiza smbil brckp dlm hati : sbentar lagi kau akan merasakan kenikmatan luar biasa sayang . stelah itu aku akan meragut kegadisanmu dan menyetubuhi kamu sepuasnya . akan kuhayati beberapa saat keindahan cipapmu itu . aku rasa cipap kak fiza ni msti masih fresh lagi . aahhh …!!! tak dapat aku bayangkan betapa nikmatnya nnt disaat liang cipapmu mengemut koteku . akan kutumpahkan sebyk2nya air maniku kedalam cipapmu sbagai tanda yg aku telah lama ingin mnjamah tubuhmu sayang . aku brharap kau dpt rasakan betapa sesalnya kau tak dpt merasakan yg aku inginkan dirimu slpas kau merasakan pancutan air maniku yg byk dan hangat ini ke dalam ruang cipapmu . aku bersuara smula . akak dah mngantuk ke ? kak fiza jawab : entah la . tak tau knp tbe2 je rse mngantuk padahal akak rse segar dan cergas je td . aku mnjwb : mmmmm ……. man tau mcm mn nak buat akak kurang mngantuk . kak fiza tanye : mcm mn ? aku mnjwb : bnde ni best . man belum prnah buat dekat ssape . akak la org prtama yg man akan buat bnde ni dan akak pasti suka . selamba kak fiza jawab : yeke ? mcm mn ? buat la . aku kata : ok ! mule2 mcm ni . aku terus pergi dekat sbelah kak fiza . kak fiza mmandang aku dgn pnuh kehairanan . aku mmegang kpala kak fiza yg masih berselendang itu . kak fiza tanya : man buat apa ni ? aku mnjwb : tgk je la . kak fiza pn terus diam dan mnunggu tindakan aku yg seterusnya . aku mmandang mata muka dan bibir kak fiza lama2 . kak fiza diam je mnunggu dan tekun untuk apa yg aku akan lakukn sterusnya . lantas aku mnarik kepala kak fiza dan trus mncium bibirnya . trbuntang mata dan trperanjat kak fiza dgn tindakanku . lalu die mletak tangannya ke dadaku dan cuba untuk menolakku . ttapi kak fiza tidak brjaya untuk mleraikan kucupan mesraku di bibirnya . tangannya seolah2 tidak mmpunyai darah . aku leraikn kucupanku dibibirnya dgn dengusan berahi sambil mnjilat bibirnya . lalu kak fiza brtnya dgn pnuh kemarahan tp tidak dpt diluahkan secara tegas krana ubat tidur trsebut telah mnenangkan kak fiza : apa yg man buat ni ?! aku tidak mnjawab soalan kak fiza smbil mmberi senyuman pnuh nafsu kpdnya . rancangan aku dah brjaya . aku trus mndukung kak fiza . berat jugak kak fiza ni . yela umur pn 8 tahun keatas drpd aku . die rendah 5 cm drpd aku . tp bntuk bdn die sperti budak2 universiti . biase la bru habis belajar dekat universiti . kak fiza brtanya : ke mn man nak bwak akak ni ? apa yg man nak buat dekat akak ? aku diam saja smbil senyum . aku ingin mnjamah tubuh kak fiza didlm biliknya . setibanya di bilik kak fiza . aku mmbuka pintu biliknya dan mletakkan kak fiza dgn lembut di atas katilnya yg empuk tu . katilnya lebih selesa brbanding katil di dalam bilik aku di rumah kak fiza . 2 psal aku mmbawanya ke dalam biliknya . smentara kak fiza masih sedar aku ingin dia mlihat dan rasa apa yg akan aku lakukan trhadapnya . aku trus mngucup pipinya yg gebu tu mnjilat lehernya mramas buah dadanya . ishhh….!!! apa ni man …!!! iiiieee …!!! knp buat akak mcm ni …!!! tlong la jgn buat akak mcm ni …!!! . dgn prlahan2 aku tarik kbawah sluar treksuit kak fiza . lama kelamaan sluar treksuit yg kak fiza pakai brjaya ditanggalkan . ummm…kak fiza ku sayang …!!! gebunya peha akak ni . putih melepak dan lembut pulak tu !!! kak fiza pula brsuara knp buat akak mcm ni …?? kan akak ni kakak saudara man …??! kak fiza mmperjuangkan sisa rayuan . tapi langsung aku tak endahkan . apa kata kita tanggal spendar akak ni . baru man boleh tgk mcm mn rpe cipap akak tu . hehehehe …!!! sluar dalam kak fiza pun prlahan2 aku lurutkan . kak fiza merayu lagi janganlah …!!! malu akak …!!! jangan buat akak mcm ni … ieeee …!!! akak tak nakkk …!!! akak tak nakkk …!!! kak fiza masih trus mmperjuangkan sisa2 rayuan . lama kelamaan spendar kak fiza pun terlerai dari tubuhnya . kak fiza mula mnangis tersedu sedu . aduh mak oooiii…!!! cantik nya cipap kak fiza ni …!!! bersih licin dan tak ada bulu pulak tu …!!! mnyesal akak …!!! klau akak tak minum minuman yg man buat td tntu akak dpt lpaskn diri dan laporkn perbuatan man ni dekat mak bapak man …!!! kangkang skit kak man nk tgk pnjang mn klentik akak . aku mluaskan kangkangan kak fiza dan cari biji klentik kak fiza . lpas aku jmpe biji klentik kak fiza aku tarik2 klentik kak fiza dan picit2 klentik die . trangkat angkat tbuh kak fiza . jgn lah man …!!! aaaaahhhkk haaaakkk huuukkk huuuukkk …!!! mnangis kak fiza . ubat tidur tadi tlah mngalir ke dalam saraf otak kak fiza . kak fiza pun terlelap la . hehehehe …!!! . kmudian aku tggalkan bju sluar dan sependar aku . slepas 2 aku tggalkan bju dan bra kak fiza . fuuuuuullaaaaaaamaaaaaaakkk …!!! ni first time aku tgk badan seorang gadis dara sunti dalam keadaan brbogel . kmudian aku ambil telefon bimbit aku dan mengambil gmbar kak fiza dalam keadaan bogel tnpa seurat bnang tu . aku mngambil gmbar dari stiap posisi sudut dan lekuk lurah dan denai kak fiza . dan aku buat kak fiza brada dalam keadaan style pelacur/penari bogel kelas 1 . ubat itu akan mmbuat kak fiza tidur slama 30 minit krana aku mletakkan 2 biji sahaja ubat tidur itu di dalam minuman kak fiza tadi . aku brcadang untuk mndi sbntar shingga bersih untuk mmastikan bdan aku hanya ada sisa2 kak fiza sahaja . sblum itu aku mngikat kedua tangan dan kaki kak fiza di stiap tiang katilnya . slepas itu aku ikat mulut dia dgn sependar aku dan tutup badan dia dgn selimut dari hujung kaki hingga ke pangkal dada . kak fiza kelihatan seperti baring dgn pnuh selesa dan seperti mmbiarkan dirinya dijamah oleh sesiapa pun . slpas itu aku pun prgi mndi dan slpas aku mndi aku lap bdan aku dan memakai tuala . aku tggu shingga kak fiza bangun . aku mmasang pita rakaman diatas meja cermin kak fiza mnghadap kearah katil untuk mrakam adegan aku merogol kak fiza . slpas bbrapa mnit . kak fiza pun mmbuka matanya . stelah itu aku prgi mndekati kak fiza . aku mnarik kain selimut yg mnutupi tbuhnya td cmpkkan ke bawah katil ak fiza . aku trus mramas teteknya dgn pnuh kerakusan . slpas itu aku mncium mnjilat dan mngulum tetek dan putingnya dgn lmbut pnuh brnafsu . meronta2 kak fiza minta dilepaskan . kak fiza tdak dpt mnjerit dgn kuat krana mulutnya ditutup dgn sependarku . lembut btul teteknya . putih bulat dan pejal putingnya yg kemerahan tu . kemudian aku trunkan lidah aku ke pusatnya dan mnjilat dgn lmbut dan sterusnya ke bawah cipapnya yg lembut itu . smakin kuat rontaan kak fiza untuk lpaskan diri . aku mencium dan mnjilat cipapnya yg sempit tu . aku brkata kepada kak fiza pndai btul akak jaga diri akak . cipap akak ni masih fresh lagi rupanya . slpas itu aku memasukkan jari aku ke dalam liang cipapnya yg tlah bsah dgn air liur aku tu untuk mncari biji kelentiknya . stelah jmpa biji kelentiknya aku cium jilat dan gigit biji kelentiknya . mengejang bdan kak fiza apabila dirinya diprlakukan begitu . aku brulang kali mlakukan prkara trsebut shingga kak fiza tdak dpt mnggerakkan badannya krana badannya kejang akibat aku mmpermainkan biji kelentiknya dgn rakus tadi . slpas itu aku mmbiarkan kak fiza brehat skejap untuk mmastikan kak fiza dpt meronta2 skali lagi . aku mlihat kak fiza mngalirkan air mata . aku menanggalkan tuala aku trus mngelap lelehan air mata kak fiza . trbonjollah kote aku yg tgh stim ni . trperanjat kak fiza apabila mlihat kote aku yg lbih bsar drpd lubang cipapnya dan 9 inci pnjangnya . slpas 5 minit brehat aku smbung smula . aku mmbuka sependar aku yg disumbat pada mulut kak fiza . trus kak fiza brkata tolong la jgn buat akak mcm ni …!!! akak jnji akak tdak akan beritahu pada spe2 . tolong jgn rosakkan akak mcm ni … akak dah anggap man mcm adik kakak sndiri dah … tlong lah lpaskan akak . ambik ni …!!! aku msukkan kote aku ke dalam mulut kak fiza . KULUM !!! mmmmpppppppphhhhhhhh …!!! eeemmmmpppppphhhhhhhhhh …!!! meronta2 kak fiza apabila trpaksa mnerima trjahan kote aku yg bsar tu . trase nikmatnya apabila kote aku dikulum oleh model melancapku dlu itu . dulu aku slalu mmbayangkan wajahnya kini scara real plak . aku tekan lg kote aku dlm2 lg smpai kpala kote aku brsatu dgn anak tekak kak fiza . kak fiza kelihatannya sperti trcekik smasa mkn . hahahahahaha …!!! suka btul aku melihat reaksinya itu . slpas itu aku kluarkan kote aku dari mulut kak fiza . trbatuk2 kak fiza . kemudian aku kangkangkan kaki kak fiza . man …!!! jgn man …!!! tolong jgn rosakkan akak mcm ni …!!! akak tak nakkk …!!!!!!! aku cucuk2 jari aku diluar lubang cipap kak fiza . aaaaaaaaaaahhhhhhhhkkkk ….!!!!!!!!!!!!!!!!! mnjerit kak fiza terasa sakit . huk hak hakk …!!! kak fiza mnangis teresak esak . aku brcadang ingin memancut kat dalam cipapnya . aku taknak pancut kat luar . kak fiza masih mnangis teresak esak . aku meluaskan kangkangan kak fiza lg . aku ltakkan kote aku di luar pintu cipapnya . lalu aku pun trus tekan kote aku prlahan2 ke dalam cipapnya . aaaaahhhhhkk …!!! sakit man …!!! tolong lpas kan akak man …!!! jgn seksa akak mcm ni …!!! lpas itu zuuuupppp …!!! bunyi kote aku dgn skali trjahan dah brada di dalam cipap kak fiza . aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhkkkkk …!!!!!!!!!!!!!!!! mnjerit kak fiza kesakitan . hiik haak hak hiak …!!! kak fiza mnangis teresak esak dgn kuat . waaaaahh …!!! sedapnya cipap kak fiza ni …!!! sempitnya …!!! sedapnya …!!! aku pun mula la mndayung dgn prlahan dan kmudian aku mnambahkn lg kelajuan dgn diiringi rase pnuh kerakusan dan nafsu . mnjerit kak fiza krana trpksa mnanggung derita siksa . aku dpt rase ade ksan luka tlah wujud di dlm liang cipapnya . mn tak ya nya . kote aku dah la besar . aku trus mndayung dgn laju . stelah sejam aku mndayung rontaan kak fiza makin lama makin lemah . kak fiza psti dah tak larat nk mlawan . kak fiza trus mnangis dan mngalirkan air mata . bsah bantal tmpat kak fiza mmbaringkan kpalenya dgn lelehan air matanya . mse aku mle2 msukkan batang aku ni td aku dpt rsekan yg aku dah mmecahkan satu lapisan yg brade diliang cipapnya . itu brmkna aku brjaya menerokai dan pecahkan selaput daranya . hoooorraaaaayyy …!!! dara kak fiza telah mnjadi milik aku …!!! dan dlm stgh jam lg aku akan mmancutkan air maniku ke dlm cipapmu syg . aku pun trus mndayung dgn lajunya . dan slpas 30 minit aku benamkan kote aku dalam2 lg . aku trus mndayung slaju mngkin . aku tekan kote aku sehingga kepala koteku brsatu dgn dasar cipapnya dan trpancutlah air maniku kat dlm dsar cipap kak fiza . crruuuutt …!!! crruuuutt …!!! kuat btul bunyi air mani aku memancut kat dalam cipap kak fiza . mcm bunyi air yg ditembak oleh ahli bomba ke arah api yg tgh trbakar dgn maraknya . aku pun trus rebah diatas badan kak fiza stelah pnat mndayung tadi . trase jantungnya berdgup kencang smasa dada aku brtmu dgn teteknya yg pejal tu .kote aku trase lembik akibat muntahan yg padu td . enak rase nye apabila cipap kak fiza yg hangat tu mengemut kote aku yg mngecut stiap 3 minit . stelah bberapa minit aku mngangkat kpalaku dan prhatikan skujur bdan kak fiza yg lemah . aku cium bibirnya meramas dan menggentel puting dan teteknya dgn lembut . kote aku masih brade didlm cipapnya . kote aku msih blom abis lg memancutkn sisa2 air mani untuk mmenuhkan ruang cipap kak fiza . yela dah sebulan aku tak melancap mmang la byk air maniku itu . air maniku yg byk tu mampu mmbuntingkn kak fiza yg tgh subur itu . aku tau yg hari ini kak fiza baru habis period . sbb aku prnah melihat catatan kak fiza tntang bila dia datang dan habis period . kak fiza trus mngalirkan air mata dan menangis trsedu2 . aku suka tgk dia mnangis . bagi aku ia mnambahkan keghairahan . slepas bbrape mnit mnarik kote aku dari lubang cipap kak fiza . aku mlihat kote aku bsah dgn air mani aku dan ade tompok2 darah kat kote aku . itu mngkin drah dari slaput dara kak fiza yg tlah aku pcahkan td . aku mngambil gambar dan merakam tubuh kak fiza yg brade dlm keadaan bogel mukanya yg tgh mnangis dan cipapnya yg ade ksan lelehan air mani aku . slpas itu aku mmbuka ikatan pada tngan dan kaki kak fiza tadi . serta kak fiza mnarik selimut dia dan mnutup tubuhnya yg brada dalam keadaan bogel itu . aku mmbiarkan diri aku dalam keadaan bogel untuk mmbiar kak fiza mmandang bdan aku yg brotot tu dan kote aku yg bsah dgn air mani aku dan darah slaput daranya . aku mula brsuara : terima kasih kak ! krana memuaskan man . man dh lame tak merasa kepuasan sperti ini . lg best drpd melancap mmbayangkn kak fiza . kak fiza brkata dgn nada marah smbil kecewa : smpai hati man buat akak mcm ni !! knp man mrosakkan akak mcm ni ?!!! smpai hati man !! kak fiza trus menangis mengalirkan air mata . aku mnjawab : man dah lame syok dekat akak . akak je yg tak perasan . kak fiza mmberitahu : akak akan laporkan apa yg man buat dekat akak ni dekat mak bapak man !! aku mnjawab smbil mngambil telefon bimbitku lalu aku mnunjukkan gmbr yg aku ambil smasa kak fiza pengsan td : hahaha …!!! kalau akak nak bgtau mak bapak man bg la tau . itupn kalau akak nak man msukkan gmbr akak ni dekat dlm internet . kak fiza trperanjat lalu merayu : tolong jgn man ! pdam gmbr tu !! . aku trgelak lalu brkata kpd kak fiza : hahahahaha …!!! tak boleh . kalau akak taknak man masukkan gmbr akak ni ke dlm internet akak kne brjanji akan buat sgala apa yg man inginkn . kak fiza trdiam smbil mngalirkan air mata lg . kak fiza akhirnya mngalah dgn ugutanku . aku trsenyum gmbira krana aku tau kak fiza psti akan mlakukan apa pn untk mmastikan aku tidak mmasukkan gmbarnya ke dlm internet . kak fiza jawab dgn nada pnuh kecewa : baiklah . aku pn brkata : ok ! mulai skarang akak wajib buat ape je yg man suruh tanpa byk brtanye . kak fiza mnjawab : yelah . aku prgi tekan butang stop pada pita rakaman aku yg mrakam prbuatan aku trhadap kak fiza td . aku simpan rkaman itu ke dalam memori pita rakaman aku itu . aku tekan butang play skali lg untuk mrakam aksi aku dgn kak fiza yg sterusnya . kak fiza trus mngalirkn air mata . aku prgi dduk mnghadap kak fiza . aku ingin mnguji kesetiaan kak fiza trhadap aku dan kote aku . aku mngarahkan kak fiza . buka kain selimut yg mnutupi bdan kak fiza tu . dgn pnuh ketidakrelaan dan kebratan hatinya kak fiza mnarik prlahan2 selimut yg mmbaluti tbuhnya itu . aku tau kak fiza tdak ingin gmbar bogelnya dmasukkan ke dlm internet jd dia trpksa mnggadaikan maruah harga diri tbuh dan sgala tntang dirinya kpd seorg yg ade prtalian prsaudaraan dgnnya iaitu adik saudaranya . lama kelamaan trlerailah selimut itu dari tbuh kak fiza . bagus …!!! skarang mari dkt dgn sy(panggilan man tdk mau dgunakn lg trhdap kak fiza) dan cium mulut sy syg(panggilan untuk kak fiza) . dgn prlahan2 kak fiza mndekati aku dan prlahan2 dia mndekatkan kpalanya dkt kpalaku hidungnya ke hidungku dan yg trakhir bibirnya mndkati bibirku dan brsatu dan brsentuhanlah bibirku dgn bibir kak fiza . smasa kami brcium aku dpt rsekan ktidakrelaan kak fiza mncium bibirku . aku pduli ape . asalkan kak fiza mnuruti perintah aku . kmudian kak fiza mleraikan ciuman kami dgn bunyi nafas yg trsekat sekat . kmudian aku mngata kpd kak fiza ” cium mulut sy lg jilat lidah dan gigi sy dan gigit gigi sy …!!! ” lalu kak fiza mncium mulutku smula . kali ni lbih sdap drpd td wlaupn kak fiza tdak rela . lidah kami saling brjilatan gigi kami saling gigit mggigit . slpas kami brcium aku mmbaringkan diriku diatas katil kak fiza yg empuk tu . aku mnyuruh kak fiza mngulum kote aku yg bsah dgn lendiran air mani aku dan drah selaput daranya itu shingga bersih . dgn prlahan2 kak fiza mndkatkan bibirnya dkat kote aku tu . kak fiza mmegang kote(lembutnya tgn kak fiza dan indah rasanya apabila kote aku dpegang oleh org prmpuan) dan kmudian dia mmasukkan kote aku ke dlm mulutnya . enak rasanya apabila kote aku dikulum oleh kak fiza . kak fiza mngulum kote aku dgn prlahan dgn pnuh rse trpkse dan tidak rela . masa itu kak fiza mngalirkan air mata .apabila kote aku dh brsih aku bgtau kak fiza ” telan …!!! ” kak fiza pn telanlah sisa air maniku dgn sisa2 darah slaput daranya . kmudian aku mnyuruhnya mngulum kote aku smpai aku trpncut untuk kali kedua . dgn rse tdak relanya kak fiza mngulum skali lg kote aku . aku mmintanya untuk kulum sederhana laju . kak fiza pn akur dgn perintahku . slpas lbih dari 20 minit . aku mmancutkan air maniku ke dlm mulut kak fiza . aku mnyuruh kak fiza mnelan air maniku kak fiza pun akur . trbatuk2 kak fiza mnelan air maniku . aku bangkit lalu aku mngambil pita rakamanku dan tekan butang stop lalu mnyimpan aksi kak fiza mngulumku koteku td ke dlm memori pita rakamanku itu . kmudian aku mnyuruh kak fiza baring brsamaku . aku mmbelai rambut kak fiza smbil meramas lmbut pada teteknya dan kami pun tidur dalam keadaan bogel . lampu bilik kak fiza tdak di tutup . aku ingin tdur sambil mmandang kak fiza brade dlm keadaan bogel di dlm pelukanku . aku dpt rsekan ape yg kak fiza fikirkan dgn naluri cintaku trhdap kak fiza . kak fiza psti brfikir yg die mnyesal krana tlah kehilangan dara . kak fiza psti tlah brputus asa krana sdah tdak ada jln lain untuk kluar dari masalah nafsu seks drpd adik saudaranya . jd trpaksa lah kak fiza mnyerahkan dirinya kpd adik saudaranya itu . mulai skarang kak fiza telah mnjadi pemuas nafsuku . dan kami slalu mlakukan sex pada bila2 msa yg aku mau . sjak kak fiza kehilangan daranya aku mnyuruhnya supaya tdak mmakai pakaian dan mmbiarkan dirinya tnpa seurat bnang pun smasa kami dirumahnya apabila mak bapak kitorg tidak ada dirumahnya . jd bile nafsu aku naik je kami pun mlakukan sex wlaupn mse itu kak fiza sdang mnandakan kerja rumah plajar2 nya . sjak itu juga kami slalu mndi brsama dan tidur brsama . dan klau kak fiza nk prgi ke toilet aku msti nk ikut wlaupn die prgi berak atau kencing . klau die kencing aku slalu mmandang cipapnya yg cntik tu atau aku akan jolokkan kote aku kat lubang duburnya . dan klau die berak aku akan jlokkan koteku dekat lubang cipapnya yg sedap tu . klau aku nk berak atau kencing juga pn kak fiza msti ada brsama aku . klau aku kencing aku mngkin akan mncium bibirnya atau mnjilat cipapnya yg lmbut tu . dan klau berak pula aku akan sruh kak fiza mnunggang aku .indah sungguh hubungan sex aku dgn kak fiza . kak fiza trus brubah mnjadi pndiam sjak aku merogolnya . kami tidak brsama smasa aku pulang ke kuala lumpur . ttapi apabila aku dan mak bapakku prgi ke terengganu barulah aku dpt mnikmati tubuh kak fiza itu . ssaat aku tak brjmpe dgn kak fiza pn aku trase rndu untuk mnjamah tubuhnya . sejak detik kak fiza dirogol oleh aku itu aku sdah tidak melancap lg krana kote aku sdah mmpunyai tempat untuk melepaskan air maninya itu . aku berasa gembira sgt krana apa yg aku impikn slama ini telah pn dapat . mak bapak kitorg pn tak prasan tntang prubahan kak fiza yg brubah mnjadi smakin pndiam . aku slalu brhati2 agar kak fiza tidak dpt merampas rakaman dan gmbr bogelnya drpdku . aku mnyimpan gmbr dan video itu di tempat rahsia yg tidak akan dijumpai oleh ssape pn . aku juga brhati2 agar mmastikan kak fiza mmakan pil perancang yg aku berikan kpdnya supaya tidak mngandung stiap kali slpas dia mmuaskan nafsuku . begitulah pengalaman pertama dan kisah yg indah aku sbgai seorang adik saudara yg merogol kakak saudaraku sndiri .”

Posts