OhCerita

Nasib Malang Cikgu Norhayati Part 1

cikgu norhayati adalah seorang guru di sebuah sekolah menengah di bandar t. cikgu norhayati berumur 24 tahun dan telahpun mendirikan rumahtangga. suaminya berumur 27 tahun dan bekerja sebagai pegawai  bank. cikgu norhayati mempunyai bentuk badan yg boleh dikatakan menarik. buah dadanya pejal dan tajam. punggungnya pula lentik. rambut cikgu norhayati adalah separas bahu sahaja. cikgu norhayati dan suaminya masih belum mempunyai anak. mereka baru 2 thn mendirikan rumahtangga. ramai juga lelaki yg tertarik dengan cikgu norhayati, tapi cikgu norhayati langsung tak layan memandangkan dia sudah bersuami. cikgu norhayati selalu memakai baju kurung sutera bila keluar mengajar. cikgu norhayati juga bertudung. mereka tinggal di sebuah kawasan perumahan. inilah antara kisah2 yg terjadi pada cikgu norhayati semasa mereka tinggal di kawasan perumahan tersebut. petang itu setelah pulang dari mengajar, seperti biasa cikgu norhayati menunggu suaminya  untuk datang menjemputnya pulang kerumah. tiba2 hp cikgu norhayati berbunyi. rupanya hari itu suaminya tidak dapat menjemputnya pulang kerana terpaksa bekerja overtime. terpaksalah cikgu norhayati menunggu teksi untuk pulang hari tu. sedang cikgu norhayati menunggu teksi itu, sebuah van berhenti didepan cikgu norhayati. rupanya pemandu van itu adalah abg  mat, jiran sebelah rumah mereka. abg mat berumur 40 thn dan telah berkahwin serta mempunyai 5 org anak. “eh cikgu, nak kemana ni? marilah abg mat tumpangkan” ucap abg mat kepada cikgu norhayati. “tak apalah abg mat,biar saya tunggu teksi ajer. nanti menyusahkan abg mat pula” balas cikgu norhayati. “eh susah apanya pula, marilah. lagipun susah nak dapat teksi waktu begini” ucap abg mat lagi. cikgu norhayati pun berfikir sejenak lalu bersetuju menerima pelawaan abg mat. sepanjang perjalanan mereka byk mendiamkan diri sahaja. cikgu norhayati lebih suka melihat pemandangan sepanjang jalan. tapi lain pula yg bermain di fikiran abg mat. mata abg mat asyik menjeling ke arah buah dada dan paha cikgu norhayati sahaja. cikgu norhayati langsung tidak menyedari perbuatan abg mat itu. abg mat sebenarnya telah lama mengidamkan tubuh cikgu norhayati. nampaknya hari ini dia bertuah kerana dia akan mendapat tubuh yg telah lama dihajatkanya itu. kepala abg mat mula memikirkan rancangan jahat untuk meratah tubuh cikgu norhayati pada hari itu. “hehe,siaplah kau sekejap lagi,aku akan jadikan kau hamba nafsuku” bisik hati abg mat. “cikgu, kita singgah dikedai N kejap yer, sebab org rumah abg mat pesan suruh beli gula”  kata abg mat. cikgu norhayati hanya menganggukkan kepala bersetuju dengan abg mat. lagi pun dia yg menumpang van abg mat hari tu. apa salahnya fikir cikgu norhayati. “cikgu tunggu sini kejap yer,saya nak pergi beli sekarang”. “baiklah” jawab cikgu norhayati pendek. abg mat sebenarnya bukan turun untuk membeli gula, tetapi membeli pil perangsang untuk melaksanakan rancangan jahatnya pada cikgu norhayati. setelah selesai membeli pil perangsang, abg mat membeli pula 2 botol air oren. dia memasukkan beberapa biji pil perangsang kedalam air oren untuk cikgu norhayati. abg mat pun kembali semula kedalam van. “nah cikgu, minum dulu. gula dah habis pula kat kedai ni. terpaksa kita pergi ke kedai yg jauh sikit tu” ucap abg mat sambil menghulurkan botol air oren yg telah dicampur dengan ubat perangsang itu tadi. cikgu norhayati mengambil botol air oren itu sambil mengucapkan terima kasih. memang dia dahaga sejak lama menanti teksi tadi. air oren didalam botol terus disedut hingga separuh. abg mat tersenyum sinis bila melihat air oren itu diminum hingga separuh. abg mat pasti sekejap lagi dia akan mendapat tubuh cikgu norhayati. abg mat pun meneruskan perjalanan. dia sengaja mengambil jalan pintas melalui ladang kelapa sawit kerana jalan itu jarang digunakan oleh org ramai. nanti mudahlah untuk dia mengerjakan tubuh cikgu norhayati. setelah 5 minit, cikgu norhayati mula merasakan badannya panas. dia merasa kepalanya khayal. semakin lama semakin kuat perasaan ghairah yg memuncak dalam dirinya. cikgu norhayati mula tak senang duduk. abg mat perasan akan perubahan cikgu norhayati. hatinya melonjak gembira. cikgu norhayati merasakan pantatnya telah berair. seluar dalamnya juga telah dirasakan lembab. abg mat membelok masuk ke sebuah lorong. cikgu norhayati langsung tidak menyedari dimana dia berada sekarang kerana dirinya telah dikuasai perasaan ghairah yg teramat sangat. abg mat pun memberhentikan vannya. dia mengeluarkan perakam video mini dari belakang vannya lalu menekan butang ‘record’. abg mat terus menjatuhkan tempat duduk cikgu norhayati lalu dengan rakusnya menerkam lalu mengulum lidah cikgu norhayati. cikgu norhayati terkejut dengan perbuatan abg mat itu, tapi dia sendiri sudah tak berdaya untuk menghalang perbuatan abg mat terhadap dirinya itu. hatinya meronta2 supaya abg mat menghentikan perbuatannya itu, namun tubuh badannya seakan2 menerima segalanya kerana kesan ubat perangsang yg telah meresap kedalam badannya. abg mat terus menghisap lidah cikgu norhayati dengan rakus sekali hinggakan meleleh2 air liur cikgu norhayati di celah2 bibir mereka yg saling bertautan itu. kedua belah tangan abg mat meramas2 buah dada cikgu norhayati yg pejal itu dengan semahunya. memang dia telah lama mengidamkan buah dada cikgu norhayati itu. cikgu norhayati merengek2 lemah apabila buah dadanya dirangsang sebegitu rupa oleh abg mat. baju kurung cikgu norhayati pun disingkap perlahan oleh abg mat. bra cikgu norhayati terus ditarik oleh abg mat lalu tersembullah buah dada cikgu norhayati yg mekar itu. abg mat terus mengentel2 puting cikgu norhayati yg berwarna coklat muda itu. sebelah digentel, sebelah lagi dihisap, dijilat dan digigit oleh abg mat. inilah  kalipertama buah dada cikgu norhayati dinikmati lelaki lain selain suami tersayang. cikgu norhayati merayu agar abg mat menghentikan perbuatannya itu namun langsung tidak diendahkan oleh abg mat. setelah puas menikmati buah dada cikgu norhayati, abg mat pun menyingkap kain baju kurung cikgu norhayati dan melondehkan seluar dalam cikgu norhayati. jari2 abg mat yg kasar itu terus menjolok2 kedalam lubang pantat cikgu norhayati. semakin kuatlah rengekkan cikgu norhayati kedengaran. abg mat melajukan jolokkan jarinya ke pantat cikgu norhayati. beberapa ketika kemudian badan cikgu norhayati pun mengejang. cikgu norhayati telah klimaks. air dari pantat cikgu norhayati begitu banyak hinggakan basah tempat duduk van abg mat. air pantat cikgu norhayati yg melekat di jari abg mat disuakan kemulut cikgu norhayati. cikgu norhayati terpaksa menghisap jari abg mat yg dipenuhi air pantatnya sendiri. abg mat pun membuka  zip seluarnya, lalu keluarlah batang abg mat yg hitam lagi gemuk itu. terkejut cikgu norhayati melihat batang abg mat kerana batang suaminya pun tak sebesar itu. abg mat terus menarik kepala cikgu norhayati dengan kasar lalu disumbatkan batangnya yg tegang itu kedalam mulut cikgu norhayati. cikgu norhayati terpaksa membuka mulutnya luas2 supaya batang abg mat itu dapat masuk kedalam mulutnya yg kecil comel itu. setelah 10 minit cikgu norhayati melakukan blow-job ke batang abg mat, abg mat pun klimaks. 5-6 das pancutan padu air mani abg mat kedalam mulut serta muka cikgu norhayati. tersedak cikgu norhayati kerana tertelan air mani abg mat. air mani abg mat mengalir membasahi tudung cikgu norhayati yg telah sengat semasa cikgu norhayati tunduk melakukan blow-job itu tadi. abg mat tersenyum puas kerana telah berjaya menodai kesucian diri cikgu norhayati yg telah menjadi isteri org itu.abg mat ingin meneruskan lagi perbuatan sumbangnya itu tapi cikgu norhayati memujuk kerana hari telah malam dan sekejap lagi pasti suaminya pulang. tentu suaminya risau sekiranya dia tiada dirumah. abg mat setuju tapi dengan syarat cikgu norhayati mesti sedia melayani nafsunya bila2 masa saja. kalau tidak pita rakaman aksi cikgu norhayati sedang menghisap batang abg mat itu akan diserahkan kepada suaminya. cikgu norhayati terpaksa bersetuju dengan syarat abg mat itu dengan berat hati sekali. abg mat pun memandu van mereka pulang ke kawasan perumahan mereka. puas hati abg mat. cikgu norhayati pula serba salah dengan wajah yg dipenuhi tompokkan air mani abg mat yg telah kering… …………………………………………………………………………………… setelah kejadian di ladang kelapa sawit hari itu, cikgu norhayati cuba  untuk mengelak dari bertemu dengan abg  mat, jirannya itu. apabila waktu ptg, semasa suami cikgu norhayati membasuh kereta, memang abg mat sengaja datang ke tepi pagar  merekalalu berbual2 dengan suami cikgu norhayati. melihat kehadiran abg mat itu, cikgu norhayati terus masuk kedalam rumah. sumai cikgu norhayati tidak mengesyaki apa2 walaupun abg mat telah berjaya menikmati tubuh isterinya itu. tetapi, lama kelamaan suami cikgu norhayati berasa aneh juga kerana setiap kali abg mat datang berbual, pasti cikgu norhayati akan masuk kedalam rumah. suami cikgu norhayati bimbang sekiranya perbuatan cikgu norhayati itu menyebabkan jiran mereka itu berkecil hati. hinggalah pada suatu ptg, suami cikgu norhayati menjemput abg mat untuk  makanmalam dirumah mereka kerana isteri abg mat pulang ke kampung. yang tinggal hanya abg mat dengan 5 org anaknya sahaja. abg mat apa lagi, dengan senang hati menerima pelawaan suami cikgu norhayati. didalam kepalanya mula memikirkan apa yg bakal dilakukan pada cikgu norhayati dirumah cikgu norhayati sendiri malam nanti. “abg dah pelawa abg mat untuk makan malam bersama kita malam ni, kesian dia , isteri dia balik kampung, takde org nak masak untuk dia” kata suami cikgu norhayati. hati cikgu norhayati berdebar apabila memikirkan bahawa mereka akan makan semeja malam nanti. namun begitu hati cikgu norhayati lega juga kerana dia memikirkan bahawa suaminya juga ada bersama mereka, takkan abg mat dapat melakukan apa2 kepadanya. malam itu tepat jam 9 malam, abg mat pun datang dengan 5 orang anaknya. suami cikgu norhayati menyambut mereka dengan gembira tanpa menyedari abg mat mempunyai niat serong terhadap isterinya itu. sementara menunggu cikgu norhayati menghidangkan makanan, mereka berbual2 dahulu sambil menonton tv. anak2 abg mat semuanya kelihatan begitu mesra dengan suami cikgu norhayati. anak abg mat yg sulung berumur 19 tahun, manakala yg paling kecil sekali berumur 13 tahun. mata abg mat menjeling2 kearah dapur untuk melihat tubuh cikgu norhayati. malam itu cikgu norhayati memakai baju kebaya ketat berwarna hijau muda. cikgu norhayati juga mengenakan tudung hijau agar padan dengan kebayanya. abg mat menelan air liur apabila melihat punggung cikgu norhayati yg padat disebalik kain kebayanya yg ketat itu. cikgu norhayati perasan yg mata abg mat selalu memandang kearah buah dada dan juga pantatnya malam itu, tapi cikgu norhayati buat tak tahu sahaja kerana dia yakin abg mat takkan berani melakukan apa2 terhadapnya kerana suaminya ada bersama. waktu makan pun tiba. suami cikgu norhayati makan sambil berbual mesra dengan abg mat serta anak-anaknya. cikgu norhayati pula lebih byk mendiamkan diri dari turut serta dalam perbualan mereka. sedang mereka menikmati makan malam itu, tiba2 anak abg mat yg berumur 13 tahun itu dengan tidak sengaja telah terlanggar gelas minumannya. air yg tertumpah dari gelas itu mengalir lalu mengenai kain kebaya cikgu norhayati. habis basah kain cikgu norhayati terkena air oren. abg mat segera menunjukkan sikap baiknya pada suami cikgu norhayati dengan meminta maaf berkali2 atas kesalahan anaknnya itu. suami cikgu norhayati berkata tak mengapalah kerana dia bukan sengaja. cikgu norhayati pun meminta diri untuk kedapur kerana ingin membersihkan kainnya yg basah itu. mata abg mat memerhatikan setiap ayunan punggung cikgu norhayati sewaktu cikgu norhayati melangkah menuju ke dapur. “eh tiba2 perut saya ni buat hal pula, boleh saya gunakan tandas sekejap?” tiba2 sahaja abg mat bersuara kepada suami cikgu norhayati. “boleh,apa salahnya, tandas dibelakang, masuk terus kedapur dan pintu yg paling tepi sekali” balas suami cikgu norhayati. abg mat terus bangun menuju kedapur dengan rancangannya untuk menjamah tubuh cikgu norhayati lagi. didapur pula, cikgu norhayati sedang mengelap kain kebayanya yg telah dibasahi air oren itu. habis bahagian pahanya bertompok2 kerana kesan air oren itu. cikgu norhayati tidak menyedari yg abg mat telah berdiri dibelakangnya. dengan tiba2 tangan abg mat yg kasar itu memeluk cikgu norhayati dari belakang sambil meramas2 buah dada cikgu norhayati dengan kuatnya. cikgu norhayati tergamam dengan perbuatan abg mat itu. cikgu norhayati membuka mulut untuk menjerit, tapi dengan pantasnya tangan abg mat mencekup mulut cikgu norhayati. “kalau cikgu nak suami cikgu tahu tentang apa yg telah kita lakukan di ladang hari tu, cikgu jeritlah. saya tak kisah, yang rugi cikgu, bukan saya, hehehehe…” ugut abg mat pada telinga cikgu norhayati. “kalau cikgu nak rahsia cikgu selamat, lebih baik cikgu ikut saja cakap saya” kata abg mat lagi. tangan abg mat terus memerah dan meramas buah dada cikgu norhayati. perlahan2 abg mat melepaskan cengkaman tangannya dari mulut cikgu norhayati setelah dia yakin cikgu norhayati tidak akan cuba menjerit lagi. air mata cikgu norhayati mengalir kerana dia bimbang sekiranya suaminya akan masuk kedapur dan melihat dirinya yg sedang digomoli oleh abg mat itu. “tak guna cikgu menangis, baik cikgu berikan kerjasama, nanti cikgu pun akan merasa puas juga” kata abg mat lagi sambil menekankan batangnya yg telah keras didalam seluarnya itu ke alur punggung cikgu norhayati. tangan abg mat kini telah membuka 2 butang atas baju kebaya ketat milik cikgu norhayati. tangannya terus menyusup kedalam bra cikgu norhayati lalu memicit2 puting buah dada cikgu norhayati. cikgu norhayati menjadi terangsang apabila puting buah dadanya itu dpicit2 kuat oleh abg mat. perlahan2 mulut cikgu norhayati mengeluh kenikmatan. abg mat tersenyum kerana dia tahu cikgu norhayati sudah mula memberikan kerjasama kepadanya. dia juga akan pastikan yg cikgu norhayati akan terus menjadi hamba nafsunya. sekarang tangan abg mat telah beralih ke arah pantat cikgu norhayati pula. abg mat menggosok2 pantat cikgu norhayati dari luar kainnya. semakin lama, semakin laju gosokkan tangan abg mat. cikgu norhayati mula merasakan lubang pantatnya telah mulai basah. setelah puas, abg mat membuka zip kain kebaya ketat cikgu norhayati. zip itu terletak di bahagian punggung. tangan abg mat dengan pantas menyusup masuk kedalam kain cikgu norhayati lalu mengorek2 lubang pantat cikgu norhayati dengan 2 batang jarinya. diputar-putarkan jarinya itu hingga menyebabkan terangkat2 punggung cikgu norhayati menahan nikmat. setelah abg mat melihat cikgu norhayati hampir klimaks, dia mencabut jarinya lalu membuka zip seluarnya.abg mat menyuruh cikgu norhayati agar melakukan blow-job lagi ke batangnya itu. perlahan2 cikgu norhayati yg sudah terlalu ghairah itu melutut didepan abg mat lalu menghisap batang abg mat perlahan2. abg mat mengocok2 batangnya kemulut cikgu norhayati. setelah 10 minit cikgu norhayati melakukan blow-job ke batang abg mat itu, abg mat pun klimaks. beberapa das pancutan air mani yg dilepaskan oleh abg mat itu semuanya memasuki mulut cikgu norhayati. kerana terlalu banyak air mani abg mat didalam mulut cikgu norhayati, ada yg meleleh keluar melalui rekahan bibir cikgu norhayati itu. “sekarang cikgu telan semua air nikmat yg telah saya berikan pada cikgu itu” kata abg mat. cikgu norhayati menggelengkan kepalanya kerana enggan menelan air mani abg mat yg masin itu. “kalau cikgu tak telan, nanti saya beri pita rakaman hari tu pada suami cikgu, nak?” ugut abg mat. terpaksalah cikgu norhayati menelan semua air mani abg mat tu dengan muka yg berkerut menahan loya. abg mat membetulkan seluarnya lalu mengucup dahi cikgu norhayati sambil tersenyum sinis. abg mat sengaja membiarkan cikgu norhayati tidak mencapai klimaks kerana dia ingin menyiksa hamba nafsunya itu. abg mat pun keluar ke ruang makan semula dengan wajah wajah yg ceria. “hah macam mana? dah lega ker?” tanya suami cikgu norhayati yang masih belum menghabiskan makan malamnya kerana menunggu abg mat yg disangkakan ke tandas itu tadi. “dah.. selesa sekali rasanya” ucap abg mat. memang dia merasa sangat selesa kerana air maninya yg telah seminggu bertakung itu telah habis disedut oleh cikgu norhayati yg cantik itu. mereka pun meneruskan makan malam mereka yg terganggu itu. cikgu norhayati setelah membetulkan pakaian serta tudungnnya itu pun keluar ke ruang makan semula dengan wajah yg serba salah. abg mat hanya tersenyum melihat cikgu norhayati.senyuman penuh rahsia yg hanya diketahui oleh dirinya serta cikgu norhayati sahaja. setelah selesai makan malam, abg mat dan anak-anaknya pun pulang. malam itu suami cikgu norhayati merasakan sedikit aneh kerana apabila dia mengadakan hubungan seks dengan cikgu norhayati, dirasakan pantat cikgu norhayati telah terlalu lencun, seolah2 cikgu norhayati telah beberapa kali di kongkek pantatnya malam itu. cikgu norhayati juga kelihatan amat ghairah melakukan hubungan seks mlm itu. mana tak ghairahnya,cikgu norhayati melepaskan segala nafsunya yg tak sampai semasa diperkosa oleh abg mat di dapur awal tadi. suami cikgu norhayati sedikit pun tidak menyangka sudah 2 kali abg mat itu menjamah tubuh isterinya… Share this: Twitter Facebook Like this: Like Loading… Related

Posts