OhCerita

Nasib Malang Cikgu Norhayati Part 2

pada suatu petang, semasa cikgu norhayati dan suaminya sedang berehat, mereka tiba2 dikejutkan dengan panggilan dari luar rumah mereka. rupa-rupanya anak abg mat yg berumur 13 tahun itu yang datang. cikgu norhayati segera keluar bertanyakan kenapa anak abg mat itu datang petang2 begini. “hah kamal, ada apa hal awak datang petang2 begini?” soal cikgu norhayati. “mak pesan suruh datang rumah malam ni, ada majlis harijadi, cikgu dan suami cikgu pun mak suruh panggil” jawab kamal. rupa-rupanya kamal adalah anak murid cikgu norhayati di sekolah menengah T. cikgu norhayati berfikir sama ada nak menerima pelawaan tersebut bila tiba2 suaminya mencelah. “baiklah kamal, malam nanti cikgu norhayati akan hadir..”. cikgu norhayati serba salah kerana suaminya sendiri yang telah bersetuju agar  dia pergi ke rumah abg mat malam itu. cikgu norhayati bimbang abg mat akan mengulangi apa yg telah dilakukannya terhadap dirinya dua kali dulu. namun memikirkan isteri abg mat turut ada sama, cikgu norhayati merasakan dirinya akan selamat dari abg mat sekiranya dia sentiasa bersama2 dengan isteri abg mat. malam itu nasib cikgu norhayati sekali lagi malang apabila suaminya menerima kunjungan sahabat lamanya, maka suami cikgu norhayati tidak dapat turut sama hadir ker majlis di rumah abg mat itu. “kalau abg tak pergi, yatie pun tak mau pergilah” kata cikgu norhayati pada suaminya. “isk mana boleh begini, lagipun kita dah setuju untuk pergi. lagipun kalau abg tak pergi malam ni, sekurang-kurangnya yatie hadir mewakili kita berdua, lagipun kalau kawan abg tak datang pun, abg sebenarnya malas nak pergi ke majlis sebegitu.” balas suami cikgu norhayati pula. “lagi pun tentu banyak cerita yg abg dan kawan lama abg tu nak bualkan, kami juga mungkin akan keluar nanti” ujar suami cikgu norhayati lagi. cikgu norhayati tidak dapat berkata apa2 lagi. maka cikgu norhayati pun bersiap2 untuk ke rumah abg mat. cikgu norhayati mengenakan baju kurung sutera berwarna putih dengan tudung hijau. cikgu norhayati pun keluar menuju ke rumah abg mat dengan perasaan yg berdebar2. sampai dihalaman rumah abg mat cikgu norhayati pun terus memberi salam. tiada jawapan dari dalam rumah itu. cikgu norhayati terus mengetuk pintu rumah abg mat. seketika kemudian jamal, anak sulung abg mat yg berumur 19 tahun itu membuka pintu. “masuklah cikgu, majlis akan dimulakan sebaik sahaja cikgu sampai” ujar jamal. cikgu norhayati tersenyum lalu melangkah masuk kedalam rumah abg mat. cikgu norhayati merasa hairan kerana dalam rumah abg mat lampu tidak dipasang. gelap. “jamal, kenapa tak buka lampu ni?” soal cikgu norhayati. “kami sengaja tak buka lampu kerana nak buat suprise sikit” jawab jamal. tiba2 didalam gelap itu cikgu norhayati berasa ada org memegang kedua belah tangannya. cikgu norhayati meronta untuk melepaskan tangannya namun sia2 kerana kedua belah tangannya dicengkam dengan erat sekali. lampu pun dibuka. terkejut bukan kepalang cikgu norhayati kerana mendapati dirinya dikelilingi 4 org remaja lelaki. dua melayu dan dua lagi  india. kedua belah tangannya di pegang erat oleh dua org remaja india itu. tiada sebarang tanda berlangsungnya majlis harijadi didalam rumah itu. “apa yang kamu nak buat ni jamal? adik kamu kata ada majlis harijadi malam ni.” sergah cikgu norhayati. cikgu norhayati merasa dirinya telah diperangkap. “memanglah hari ni harijadi adik saya, semua ahli keluarga saya telah keluar untuk meraikannya” jawab jamal pantas. “habis,kenapa kamu buat begini” soal cikgu norhayati lagi, cemas. “haa.. malam ni adalah malam special buat cikgu. kerana malam ni cikgu akan dapat merasa batang org india.. hahahaha..” ketawa jamal. “berani kamu buat begitu pada saya, nanti saya beritahu pada bapak kamu.” ugut cikgu norhayati. “sebelum cikgu kata apa2, biar saya tunjukkan ini dulu..” balas jamal pantas sambil menekan butang ‘play’ pada remote control ditangannya. beberapa ketika kemudian terpampanglah di skrin tv aksi2 cikgu norhayati sedang menghisap batang abg mat, ayah jamal sendiri. “apa! bagaimana kamu mendapat pita rakaman ini” soal cikgu norhayati gusar. “haha,saya jumpa pita ni dalam bilik bapak, rupanya bapak dah puas dapat menjilat pantat cikgu ya.. sekarang giliran kami pula.” jawab jamal. “tolonglah jamal, jangan buat saya begini” rayu cikgu norhayati. “ahh, cikgu mesti layan kami malam ini, kalau tidak kami akan sebarkan salinan pita video ini” ugut jamal. terdiam cikgu norhayati mendengar ugutan jamal itu. “kawan2, apa lagi, habuan dah berada depan mata, jom kita kerjakan pantat cikgu yg cantik  niepuas2 malam ni” arah jamal. samy dan muthu pun terus membaringkan cikgu norhayati keatas tlam yg telah tersedia ada di situ. jamal pula terus memasang perakam video kerana dia ingin merakamkan aksi2 cikgu norhayati dikongkek pantatnya oleh 2 org budak india. samy dan muthu sambil sebelah memegang tangan cikgu norhayati, sebelah lagi tangan mereka terus mengusap2 buah  dada cikgu norhayati yg mekar disebalik baju suteranya itu. mula2 mereka mengusap lembut sahaja, tetapi lama kelamaan rabaan dan ramasan mereka menjadi semakin kuat dan ganas. jamal dan atan memerhatikan perbuatan samy dan muthu sambil mengocok2 batang mereka. baju kurung sutera cikgu norhayati disingkap oleh samy lalu samy dengan ganasnya menyonyot puting buah dada cikgu norhayati yg berwarna coklat muda itu. muthu pula dengan cepat menyuakan batangnya ke mulut cikgu norhayati. geli geleman cikgu norhayati kerana terpaksa menghisap batang anak india yg tidak bersunat. tangannya pula tidak lepas2 dari menguli buah dada cikgu norhayati yg telah tegang kerana dirangsang oleh kedua budak india itu. jamal dan atan pula terus menyelak kain baju kurung cikgu norhayati hingga paras pinggang lalu atan pun terus menanggalkan seluar dalam dan  panties yg dipakai oleh cikgu norhayati malam itu. jamal dengan pantas mengangkangkan kaki cikgu norhayati lalu menjilat pantat cikgu norhayati. atan pula mengorek2 lubang dubur cikgu norhayati dengan jarinya. cikgu norhayati  cuba untuk berkata untuk menyuruh mereka berhenti namun mulutnya telah dipenuhi oleh batang muthu yg tidak bersunat itu. seluruh tubuh cikgu norhayati sedang mendapat rangsangan seksual yg paling maksima sekarang. kedua2 puting buah dada cikgu norhayati telah begitu tegang sekarang. pantatnya yg sedang dijilat oleh jamal itu juga telah mengeluarkan banyak cecair nikmat. jamal dengan berseleranya menjilat hingga bersih  air yg keluar dari pantat cikgu norhayati itu. cikgu norhayati juga semakin kuat menghisap batang muthu hinggakan terpejam mata muthu menahan nikmat dan geli apabila lidah cikgu norhayati bermain2 di hujung batangnya. beberapa ketika kemudian muthu mengejang lalu memancutkan air maninya ke mulut cikgu norhayati. terlalu banyak air mani muthu hinggakan ianya mengalir keluar melalui celah2 bibir cikgu norhayati. muthu pun mengeluarkan batangnya dari mulut cikgu norhayati. samy pula dengan panas mengambil alih tempat muthu dengan menyumbatkan batangnya ke mulut cikgu norhayati. belum pun hilang rasa loya cikgu norhayati, terpaksa menghisap batang samy pula. tubuh cikgu norhayati diangkat oleh atan dan jamal lalu atan pun masuk kebawah badan cikgu norhayati. atan memasukkan batangnya perlahan kedalam lubang dubur cikgu norhayati yg mengemut2 kuat itu. perlahan2 batang atan tenggelam ke dalam lubang dubur cikgu norhayati. suami cikgu norhayati sendiri belum pernah main dengan cikgu norhayati melalui lubang duburnya. jamal juga turut memasukkan batangnya kedalam pantat cikgu norhayati. agak susah juga batang jamal untuk memasuki lubang pantat cikgu norhayati yg masih sempit itu. “ahh ketatnya lubang pantat cikgu” bisik jamal. sekarang badan cikgu norhayati berada di tengah2 antara jamal yg sedang menghenjut pantatnya dan atan yg sedang meneroka lubang duburnya. sungguh mengghairahkan sekali, seorang perempuan muda bertudung sedang dihenjut pantat, dubur serta mulutnya. cikgu norhayati sekarang tak ubah bagaikan seorang perempuan sundal yg sentiasa ketagihkan seks. samy pula telah mencapai klimaksnya. tersedak cikgu norhayati kerana terpaksa menelan semua air mani samy yg jauh lebih banyak dari muthu tadi. muthu yang telah naik kembali nafsunya kini sedang mengigit2 puting cikgu norhayati. cikgu norhayati merayu supaya jangan ditinggalkan sebarang bekas di badannya kerana cikgu norhayati bimbang suaminya akan perasan nanti. jamal semakin laju menghenjut pantat cikgu norhayati. dirasakan batangnya begitu kuat dicengkam oleh lubang pantat cikgu norhayati. beberapa ketika kemudian jamal pun memancutkan air maninya kedalam pantat cikgu norhayati. atan juga telah klimaks, lubang dubur cikgu norhayati begtu ketat menyebabkannya tak dapat bertahan lama. beberapa das pancutan air mani atan memenuhi lubang dubur cikgu norhayati .jamal dan atan pun mencabut batang mereka lalu terbaring keletihan. kelihatan air mani atan dan jamal meleleh keluar melalui lubang pantat dan dubur cikgu norhayati yg basah lencun dengan air nikmat itu. samy dan muthu pula terus mengerjakan kedua2 lubang yg terdapat di tubuh cikgu norhayati itu. seketika kemudian mereka pun klimaks didalam lubang pantat dan dubur cikgu norhayati. mereka juga terbaring di sebelah cikgu norhayati yang keletihan akibat dikongkek berkali2 oleh 4 org anak muda. cikgu norhayati terbaring dengan baju kurungnya terselak hingga menampakkan kedua2 gunung yg mekar di dadanya itu. kainnya juga terselak hingga paras pinggang menampakkan lubang pantat dan duburnya yg lencun dipenuhi air mani 4 org anak muda. di wajah cikgu norhayati juga terdapat tompokkan air mani yg telah kering. begitu juga di bibirnya, terdapat kesan2 air mani yg telah kering. setengah jam kemudian mereka mengemaskan kembali pakaian cikgu norhayati lalu menyuruh cikgu norhayati pulang kerumah. cikgu norhayati melangkah pulang ke rumah dengan perasaan yg berkecamuk. namun begitu cikgu norhayati juga merasakan kepuasan yg tak terhingga bersama2 dengan 4 orang anak muda itu tadi. jamal tersenyum puas kerana berjaya merakamkan aksi2 lucah cikgu norhayati disetubuhi 4 org lelaki. ………………………………………………………. suatu hari suami cikgu norhayati membawa pulang 2 orang lelaki keturunan india ke rumah mereka.  kata suami cikgu norhayati, mereka adalah business  partner yg datang untuk melawat projek mereka di kawasan berhampiran dengan sekolah dimana cikgu norhayati mengajar. mereka juga akan bermalam di rumah mereka selama 2 malam. cikgu norhayati hanya tersenyum mendengar apa yg dikatakan oleh suaminya itu. mereka membawa sebuah beg pakaian sahaja. mereka berdua ditempatkan di bilik atas rumah mereka. malam itu setelah kedua tetamu mereka itu masuk tidur, cikgu norhayati berkata sesuatu kepada suaminya didalam bilik tidur mereka. “abg,yatie tengok kawan abg tu pandang yatie semacam jer bang.. yatie takutlah.” kata cikgu norhayati. suami cikgu norhayati hanya ketawa mendengar apa yg dikatakan oleh cikgu norhayati itu. “tak ada apa2 lah.. yatie tak perlu risau, mereka berdua tu org baik.” ujar suami cikgu norhayati. malan itu suami cikgu norhayati begitu bernafsu sekali mengerjakan pantat cikgu norhayati hinggakan mulut cikgu norhayati tak berhenti2 merengek2 manja. 2 pusingan juga suami cikgu norhayati membaham pantatnya malam itu. mereka terlupa bahawa rumah mereka malam itu ada tetamu. kedua2 lelaki india itu bercakap2 didalam bilik mereka. “eh ramu.. kau dengar tak suara perempuan tu merengek2?” tanya kuty pada temannya ramu. “ya aku dengar.. isk dasyat betul bunyinya.. tentu seronok kawan kita itu sedang menikmati tubuh isterinya itu kan?” tanya ramu kepada kuty semula. “eh ramu, kau tak geram ke tengok tubuh isterinya tu. aku geram betullah. kalau dapat kat aku, mau semalaman aku fuck pantat dia” kata kuty lagi. “siapa cakap aku tak geram, sepanjang kita makan malam tadi, batang aku ni dah keras dalam seluar tau tak. ketat betul baju yang dia pakai masa makan malam tadi, aku ingat situ jugak aku nak hisap puting dia.. hehehe..” balas ramu. memang semasa mereka makan malam tadi cikgu norhayati mengenakan baju yg agak fit hingga jelas menampakkan bentuk buah dadanya pada ramu dan kuty. “apa kata kalau pagi esok kita pakat2 fuck pantat isteri kawan kita tu?” kuty mengemukakan cadangan. “hahaha.. aku pun terfikir perkara yang sama, tapi isteri dia tu cikgu, mesti dia keluar mengajar pagi esok. masa mana kita nak main ngan pantat dia?” soal ramu pula. “tak apa, jangan bimbang. perkara itu kau serahkan pada aku” kata kuty sambil mengeluarkan sebotol ubat ghairah. “hahahahaha…..” ketawa ramu gembira kerana dia sendiri pun memang dah mengidamkan tubuh badan cikgu norhayati. keesokkan paginya cikgu norhayati dan suaminya telah bersiap2 untuk pergi bekerja. suami cikgu norhayati menyuruh cikgu norhayati memanggil 2 org kawannya yg masih berada di tingkat atas itu. cikgu norhayati pun melangkah menaiki tangga menuju ke bilik kedua tamu mereka. cikgu norhayati mengetuk pintu sambil memanggil mereka untuk turun bersarapan bersama2. ramu dan kuty pun keluar dari bilik dengan senyuman sinis. di kepala mereka sudah terbayang2 bagaimana seronoknya mereka nanti bila cikgu norhayati menghisap dan menjilat batang mereka. semasa di ruang makan, sewaktu suami cikgu norhayati keluar untuk menghidupkan enjin kereta dan cikgu norhayati pula sedang sibuk menyediakan hidangan, dengan pantas kuty memasukkan beberapa biji pil perangsang kedalam cawan cikgu norhayati. selepas itu mereka pun bersarapan seperti biasa. kuty dan ramu menjeling sahaja apabila melihat cikgu norhayati meneguk hingga habis air di cawannya yg telah dicampur dengan ubat perangsang itu. setelah selesai,mereka pun berbincang tentang kerja. kuty menyuruh suami cikgu norhayati pergi ke  bank dengan segera untuk menyiapkan dokumen2 penting yg perlu bagi urusan mereka hari itu. suami cikgu norhayati meminta untuk menghantar cikgu norhayati ke sekolah tempat dia mengajar dulu namun kuty berkata biar dia dan ramu yg tlg hantarkan. lagi pun suami cikgu norhayati mesti menyiapkan segera semua dokumen yg diminta mereka. mereka juga memberikan alasan yg mereka akan melalui sekolah tempat cikgu norhayati mengajar untuk sampai ke tapak projek syarikat mereka. suami cikgu norhayati pun bersetuju dengan cadangan kuty itu. dia tidak tahu bahawa sebentar lagi 2 org lelaki india itu akan meratah tubuh isterinya yg cantik itu… sepanjang perjalanan ke sekolah cikgu norhayati mengajar, ramu dan kuty tak putus2 menanyakan berbagai2 soalan kepada cikgu norhayati. jenuh jugalah cikgu norhayati nak menjawab semua soalan ramu dan kuty itu. kuty sengaja bertanyakan soalan yg berbaur lucah kepada cikgu norhayati untuk melihat reaksi cikgu norhayati. “cikgu pernah tengok vcd blue ke tak?” soal kuty. “isk apa awak cakap ni? saya tak suka lah benda2 macam tu” balas cikgu norhayati tersinggung dengan soalan kuty itu. “hehe.. tak apa, kejap lagi kau akan aku kerjakan sepuasnya” bisik hati kuty. ubat perangsang yg telah dicampurkan kedalam minuman cikgu norhayati telah mula menampakkan kesan. cikgu norhayati mula gelisah ditempat duduk belakang kereta yg dipandu ramu itu. ramu dan kuty tersenyum melihat gelagat cikgu norhayati itu. sebentar lagi pasti fantasi mereka untuk mengerjakan pantat perempuan melayu bertudung yg telah bersuami pasti akan terlaksana. cikgu norhayati hari tu mengenakan baju kebaya dengan tudung wardina. ramu mula menjilat2 bibir bila melihat cikgu norhayati sudah mulai layu matanya ditempat duduk belakang kereta yg dinaiki mereka itu. ramu menghentikan kereta itu ditepi jalan lalu kuty pun terus keluar dari kereta lalu masuk semula tapi  kali ini di tempat duduk belakang, disebelah cikgu norhayati yg sedang ghairah itu. kuty pun meneruskan perjalanan mereka. ditempat duduk belakang itu kuty dengan perlahan2 meramas2 pantat cikgu norhayati dari luar kain kebayanya. cikgu norhayati  cuba menghalang perbuatan kuty itu, namun nafsunya yg telah terangsang itu menjadikannya lemah. kuty kemudiannya mengucup bibir cikgu norhayati yg bersalut lipstik merah hati itu. dihisapnya bibir cikgu norhayati dengan penuh nafsu sambil sesekali menjulurkan lidahnya kedalam mulut cikgu norhayati lalu menjilat2 lidah cikgu norhayati. kuty kemudian memegang pipi cikgu norhayati agar mulutnya terbuka lalu meludahkan air liurnya kedalam mulut cikgu norhayati. terasa payau air liur kuty yg kuat merokok itu. cikgu norhayati terpaksa menelan air liur kuty itu kerana mulutnya telah ditekup ole tangan kuty yg kasar berbulu itu. ramu hanya menjeling dari cermin belakang sambil tersenyum kerana dia tahu kuty sememangnya gemarkan  seks yang agak kotor. kemudian tangan kuty mula menyeluk kebawah baju kebaya cikgu norhayati lalu meramas2 kedua buah dada cikgu norhayati bergilir2. kemudian kuty menyeluk pula kain yg dipakai cikgu norhayati lalu menjolok2 lubang pantat cikgu norhayati dengan 2 batang jarinya. terangkat2 tubuh cikgu norhayati apabila pantatnya dijolok begitu. kuty meraih tangan cikgu norhayati yg lembut itu lalu digosokkan ke batangnya yg telah tegang didalam seluarnya. kuty kemudian membuka  zip seluarnya untuk mengeluarkan batangnya itu. tangan cikgu norhayati lalu mengenggam batang kuty yg besar itu sambil melancapkannya sekali. perlahan2 badan cikgu norhayati dijatuhkan oleh kuty hinggakan muka cikgu norhayati berada betul2 dihadapan batangnya yg keras seperti besi itu. jari2 kuty masih terus dengan tugasnya mengorek2 lubang pantat cikgu norhayati. tangan kuty sudah basah kerana air pantat cikgu norhayati telah keluar dengan banyak sekali. cikgu norhayati yg telah terlalu ghairah itu telah lupa diri sekarang. cikgu norhayati terus mengulum batang kuty yg tidak bersunat itu dengan lahapnya. ramu melihat satu pemandangan yg sungguh indah di tempat duduk belakang kereta yg dipandunya itu. cikgu norhayati dengan kain yg terselak sedang menghisap batang kuty sambil jari2 kuty menjolok2 lubang pantatnya yg sempit itu. tudung wardina di kepala cikgu norhayati telah senget akibat terlalu laju cikgu norhayati menghisap batang kuty. kuty dengan ganasnya menolak badan cikgu norhayati hingga terbaring lalu mengangkangkan kaki cikgu norhayati seluas-luasnya. kuty terus menjilat sambil menyonyot biji kelentit cikgu norhayati yg telah becak itu. kereta yg dipandu ramu itu berhenti di lampu merah. sebuah motorsikal juga berhenti disebelah kereta mereka. rupa-rupanya penunggang motor itu adalah cikgu zam. cikgu zam adalah guru yg mengajar di sekolah cikgu norhayati juga. alangkah terkejutnya cikgu zam melihat keadaan cikgu norhayati yg terkangkang di tempat duduk belakang kereta itu sambil seorang lelaki india menjilat2 lubang pantatnya. setahu cikgu zam, cikgu norhayati adalah seorang perempuan yg sopan, lebih2 lagi cikgu norhayati juga telah bersuami. keras batang pelir cikgu melihat pantat cikgu norhayati yg tembam itu. memang cikgu zam juga telah lama geramkan pantat cikgu norhayati, tapi memikirkan cikgu norhayati telah bersuami, maka dia pun mendiamkan diri sahaja. namun apa yg telah dilihatnya pagi ini telah merubah pandangannya terhadap cikgu norhayati yg ayu dan sopan itu. lampu bertukar hijau. kereta itu pun bergerak laju meninggalkan motor cikgu zam. telah beberapa kali cikgu norhayati klimaks hari ini. badan cikgu norhayati juga telah lembik dikerjakan oleh kuty. muka dan mulut cikgu norhayati comot dipenuhi tompokkan air mani kuty. begitu juga dengan lubang pantatnya. kelihatan cecair putih pekat meleleh keluar dari pantat dan juga dubur cikgu norhayati. nyatalah cikgu norhayati telah dikerjakan sepuasnya oleh kuty dan ramu. rupa-rupanya mereka berdua telah selesai melepaskan segala nafsu mereka ke segenap penjuru tubuh cikgu norhayati. mereka sama2 membetulkan pakaian cikgu norhayati lalu menghantar cikgu norhayati ke sekolah dimana cikgu norhayati mengajar. perlahan2 cikgu norhayati turun dari kereta lalu berjalan ke dalam kawasan sekolah. masih terasa air mani kuty dan ramu mengalir dari celahan pantat dan juga duburnya. cikgu zam memerhati langkah cikgu norhayati dengan penuh makna… Share this: Twitter Facebook Like this: Like Loading… Related

Posts