OhCerita

Nikmat bertiga

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Kehidupan Jalil dan Rosmah tidaklah seperti keluarga lain, Jalil berkerja sebagai pemandu teksi di bandar manakala isterinya sebagai suri rumah sepenuh masa. Hasil bekerja sebagai pemandu teksi tidak menentu. Nasib baik la mereka belum dikurniakan anak walau dah berkahwin selama 15 tahun.
Sewaktu tiada pelanggan Jalil dan rakan2 pemandu teksi berborak pelbagai topik. Biasa Jalil berborak dengan dua orang rakan baiknya Hassan dan Dollah, yg lain ada group masing2. Dari isu dalam negara hingga keluar negara, politik, sukan, ekonomi, rumah tangga semua isu mereka bualkan, tidak ketinggalan isu perkahwinan, seks dan rumah tangga.
“Mana Dollah?” Soal Jalil kepada Hassan, bila tidak melihat kelibat sahabat baiknya pagi itu.
“Entah…. Dah lunyai dikerjakan ‘bini’ dia malam tadi, kot” Balas Hassan tersenggeh sambil mengelap peluh didahi dengan tuala putih. Hassan tahu Dollah belum berkahwin dan bila ada duit lebih akan menyewa perempuan sundal dibandar untuk melepaskan tuntutan nafsu kejantanannya.
“Kamu ni…. Hahahaha” Jalil ketawa sambil membelek enjin teksinya, tidak lama kemudian mereka didatangi pelanggan minta dibawa ke destinasi Melaka. Oleh kerana mereka 6 orang Jalil dan Hassan setuju untuk hantar pelanggan mereka ke Melaka, kira2 lebih kurang 2 jam perjalanan pergi. Senyum lebar mereka mengenangkan upah yg lumayan
“Emmmmm sedap” Rintih Rosmah manja, bila lidah Dollah menguli punting teteknya.
Isteri Jalil dan kawannya Dollah sebenarnya telah lama ‘curi-curi makan’. Bermula apabila Jalil minta Dollah hantarkan lauk ke rumahnya untuk diberikan kepada isterinya kerana Jalil tidak dapat menghantarnya disebabkan ada pelanggan. Dollah yg menghantar lauk ke rumah Jalil di sambut baik oleh Rosmah yg ketika itu sedang berkemban. Dollah yg masih muda dan belum kahwin teruja melihat perempuan berkemban. Rosmah pula tidak kisah kerana dia dah berusia sekitar 45 tahun takkan pemuda seperti Dollah yang berusia 20an berminat dengannnya.
“Mak cik hati2…” Jerit Dollah sambil meluru kearah Rosmah yg terjatuh kerana selipar yg dipakainya licin.
“Terima kasih Dollah…” ujar Rosmah tersipu malu kerana semasa jatuh kain kembannya telah terburai menyebabkan Dollah dapat menatap tubuhnya. Malahan sewaktu Dollah mengangkatnya untuk berdiri, kain kembannya tidak sempat di capai terus melurut kekaki. Rosmah yg tidak memakai pakaian dalam telanjang bulat, Dollah segera menarik kain kemban Rosmah keatas.
“Cantik…….., makcik” puji Dollah separuh berani. Rosmah tersenyum dipuji.
“Makcik dah tua… Mana ada cantiknya lagi..” ujar Rosmah merendah diri.
“Betul….. Makcik lawa…” Dollah memuji lagi. Rosmah merapatkan tubuhnya kepada Dollah.
“Dollah nak ker?” Bisik Rosmah menggoda. Dia tahu pemuda bernama Dollah sedang birahi melihat tubuh bogelnya tadi. Rosmah pula memang dah lama ingin merasai permainan anak muda seperti Dollah kerana beberapa bulan ni senjata suaminya seperti tidak berfungsi dengan sempurna.
Rosmah tidak bertangguh, bila melihat Dollah menganggukkan kepala. Dipimpinnya tangan Dollah kedalam bilik. Tiba didalam bilik, Rosmah membuka kancing baju kemeja Dollah perlahan dan penuh menggoda.
Tangan Rosmah meraba bulu2 halus didada Dollah lembut dan mengusap puting tetek Dollah. Kemudian Rosmah membuka ikatan tali pinggang Dollah membuka butang seluar Dollah lalu menanggalkannya.
Rosmah menarik tangan Dollah kearah teteknya. Melekap kedua belah tangan Dollah ditetek Rosmah. Tanpa diarah jari jemari Dollah mula mencengkam dan meramas tetek Rosmah. Tangan Rosmah meramas benjolan yg ketara bagaikan hendak terkoyak seluar dalam Dollah.
“Amboiiii… ” terpacul di mulut Rosmah bila dia sedang asyik meramas konek Dollah tiba2 kepala konek Dollah terkeluar dari dalam seluar dalamnya. Dollah tersenyum sambil terus meramas tetek Rosmah. Tidak tertahan melihat kepala konek Dollah yang kembang dan besar berkilat itu, Rosmah cepat2 menarik seluar dalam Dollah.
“Perhhhhh besar dan panjang” puji Rosmah, terus menghisap konek Dollah.
“Arrhhhh perlahh….lahan….auwwww” jerit Rosmah manja bila Dollah berusaha membenamkan koneknya kedalam cipap Rosmah. Sedikit demi sikit konek 7 inci Dollah membenam kedalam lubang cipap Rosmah.
“Sempitnyaaaa makcik…..” puji Dollah bila seluruh koneknya tenggelam didalam cipap Rosmah.
“Awak punya tu besar sangat…” balas Rosmah.
“Ohh.. Makcik….sedapnya…. Lagi dalam makin sempit…ohhhh sedappp” puji Dollah lagi bila dia melakukan sorong tarik bila terasa sebelah dalam makin sempit berbanding luar. Punggung Rosmah terangkat menerima tujahan konek Dollah.
“Ooohhhhh…..sssseeeeeedappp…arrrhh….oohhhhh” keluh Rosmah kenikmatan.
Lima belas minit akhirnya Dollah melepaskan air maninya dicelah cipap Rosmah.
Sejak itu ada peluang mereka sering lakukan hubungan seks. Dan hari itu sebenarnya Dollah tidak terus ke stesen teksi, sebaliknya pergi mendapatkan Rosmah.
“Mah, abang makin lemah lah..” adu Jalil suatu hari sewaktu isterinya Rosmah membelai koneknya. Memang konek Jalil dah lembik payah nak dapat ketegangan 100%
“Nanti abang belikan konek tiruan ya…” sambung Jalil lagi. Rosmah tersenyum penuh bermakna.
“Dari tiruan, baik abang carikan Mah yg ori” ujar Rosmah masih membelai konek Jalil yg masih lembik.
“Eee….Mah sanggup ker?
“Jika abang tak nak Mah derita, apa salahnya”
“Nanti Mah tak pedulikan, abang lagi” usik Jalil.
“Sekarang pun, jika Mah ngadu ke pejabat kadi, abang putih mata, tau…” Rosmah separuh mengugut. Tangannya makin laju melancapkan konek Jalil yg separuh tegang. Jalil tahu, jika isterinya mengadu ke pejabat kadi minta diceraikan kerana tidak berupaya melakukan hubungan suami isteri dia akan jadi ‘gila talak’.
“Baik lah Mah nanti abang carikan konek ori untuk Mah asalkan Mah tetap bersama abang dan tak minta cerai” jawab Jalil perlahan.
“Arrhhhhh….aahhhh….uuuhhhh….ohhhhh” Jalil mencapai klimaks, air maninya meleleh dicelah-celah gengaman tangan Rosmah. Isterinya yang masih belum terpuaskan membiarkan Jalil terkapar sendirian.
“Mah…sini abang jilat aje ya sampai Mah pancut?” pinta Jalil yang berasa kesian melihat isterinya. Semenjak menghidapi masalah kelelakiannya memang itu la saja cara Jalil memuaskan nafsu isterinya.
“Boleh la bang daripada Mah ‘derita” jawab Rosmah lemah.
Seminggu kemudian Jalil membawa Dollah kerumahnya. Rosmah memberikan senyuman mesra. Jalil telah memberitahu Dollah mengenai ketidakupayaan dirinya dan kesanggupan dia dan isterinya jika Dollah sanggup membantu.
Rosmah yang dah berbogel bersama Dollah bangun dari katil dan menuju kearah suaminya yang sedang duduk dikerusi. Rosmah memegang tangan Jalil dan meletakkan diatas cipapnya.
“Bangg…cipap Mah dah basah bang…lain kali bila abang pegang cipap ni, abang akan tahu saya adalah perempuan murahan, betina sundal dan abang adalah suami dayus kerana cipap ni takkan sama lagi seperti sekarang,” ucap Rosmah.
Malam itu Jalil menyaksikan isterinya disetubuhi oleh sahabatnya. Bagi Dollah dan Rosmah yang tahu mereka tidak perlu lagi ‘sembunyi2 makan’ jadi pada malam itu mereka melakukan adegan seks yg bersungguh2. Rosmah telah klimaks beberapa kali. Dollah pula dua kali klimaks.
“Isteri Pak cik Jalil punya jenis ‘lubang tanduk’lah….sedap….makin dalam makin ketat” puji Dollah selesai persetubuhannya dgn isteri Jalil.
“Oo ye ke…Pak cik punya tak pernah sampai sedalam tu” jawab Jalil sambil memerhatikan koneknya yang lembik bersama air mani yang meleleh.
Jalil tersenyum puas melihat isterinya meraung kenikmatan belum pernah sepanjang perkahwinannya mendengar isterinya menjerit dan meraung kenikmatan. Isteri Jalil pula terkapar lesu puas setelah tuntunan naluri nafsu birahinya terlunas tanpa perlu ada kerisauan kerana suaminya sendiri menikmati persetubuhannya dgn Dollah. Hubungan Jalil dan Rosmah makin mesra dan erat. Dua hari seminggu atau seminggu sekali Dollah akan datang kerumah mereka memberikan persembahan persetubuhan yg dinanti2kan oleh isteri Jalil.
Jalil semakin ketagih untuk menatap raut muka dan rengekan manja dan penuh birahi isterinya sewaktu disetubuhi oleh Dollah. Nafsunya memuncak melihat aksi2 isterinya bersama Dollah. Walaupun nafsunya memuncak tapi koneknya tetap tak mampu mengeras. Dah banyak kali Jalil turut serta dalam permainan mereka. Disebabkan koneknya tidak mampu mengeras biasanya Jalil hanya menjilat cipap isterinya sahaja.Tiada rasa geli atau jijik ketika dia menjilat cipap isterinya yang bekas konek Dollah hingga dia sanggup menjilat dan menyonyot cipap Rosmah selepas Dollah selesai memancutkan airmaninya didalam cipap Rosmah. Pada mulanya Rosmah berasa tidak selesa dengan apa yang Jalil lakukan tapi bila menyedari itu adalah cara suaminya mendapat kepuasan kini Rosmah sendiri akan menyuakan cipapnya yang berlendir dan melelehkan sisa2 airmani untuk dijilat dan dibersihkan oleh Jalil.
Jalil tanpa disuruh akan menyediakan minuman ketika Dollah dan Rosmah sedang memuaskan nafsu. Apatah lagi Dollah akan memberinya sekotak rokok setiap kali Dollah datang ke rumahnya.
“Buat susah kau aje Dollah” beritahu Jalil ketika Dollah mencampakkan sekotak rokok padanya.
“Apa susahnya pak cik…tak sampai 10 ringgit pun…kalau saya main dengan pelacur kat bandar tu pun saya kena bayar 100 ringgit..dah la servis tak bagus..sekejap pulak tu” jawab Dollah membandingkan isteri Jalil dengan pelacur. Jalil hanya tersenyum mendengarnya.
“Sekarang kau dah tak payah lah langgan pelacur lagi..membazir….tu isteri pak cik dah ada untuk layan kau sampai puas…boleh pancut dalam…murah….sekotak rokok aje….hahaha…” balas Jalil sambil memuncungkan bibirnya ke arah Salmah.
“Ooo kiranya Mah ni pelacur la ye” jawab Rosmah menyampuk.
“Bukan macam tu Mah…tapi kalau Mah nak saya boleh bawak kawan2 saya yang selalu melanggan pelacur ke sini. Boleh dapat duit sikit dan Mah boleh rasa konek macam2 bangsa” balas Dollah memandang Rosmah dan Jalil.
Abang macamana…Mah tak kisah… asalkan Mah dapat kepuasan” Rosmah tersenyum menunggu jawapan dari suaminya.
“Abang dah serah Mah pada Dollah…terpulang pada dia la…nak jual atau nak buat apa aje…..abang ikut aje” jawab Jalil yang dah kemaruk melihat isterinya disetubuhi.
“Isshh…saya gurau aje….barang baik macam Rosmah ni baik saya pakai sorang je….rugi kongsi2…hahaha…” ujar Dollah ketawa. Jalil yang mendengar turut ketawa bersama.
“Mana Dollah?” Soal Hassan pada Jalil kira-kira seminggu setelah Jalil menyerahkan Rosmah pada Dollah.
“Isshh …Dollah ni ntah ‘betina sundal’ mana la yang ditenggeknya….tak puas-puas…” rungut Hassan lagi bila melihat Jalil hanya mengangkat bahu pada soalannya tadi. Jalil tersenyum kerana dia tahu ‘betina sundal’ yang Hassan sebut itu adalah Rosmah isterinya
“Werrkk…buwerkk…tepi bang…tepii…”Rosmah menolak Jalil yang sedang kyusuk menjilat cipapnya yang baru lepas dikerjakan Dollah dan berlari menuju bilik air. Dollah yang berbogel bersandar dikatil sambil menghisap rokok hanya memerhati.
“Kenapa Mah? Mah sakit ke?“tanya Jalil sebaik Rosmah keluar dari bilik air.
“Ntah la …tiba2 kepala Mah ni rasa pening pulak”jawab Rosmah sambil memicit kepalanya.
“Mengandung agaknya tu…nanti pak cik bawa la Rosmah tu ke klinik untuk pemeriksaan”arah Dollah pada Jalil.
“Mah rasa pun begitu bang sebab period Mah dah lewat 2 minggu ni …” Rosmah memberitahu.
“Wah…memang hebat la kau Dollah…tak sampai 3 bulan kau dah berjaya buncitkan isteri pak cik…dapat anak juga pak cik akhirnya….terima kasih pak cik ucapkan…” ucap Jalil tersenyum dan teruja. Rosmah yang mendengar suaminya tidak marah dengan kehamilannya menghampiri Dollah dan memeluknya erat.

Posts