OhCerita

Nora, Si Jalang Yg Sudah Bersuami

Sejak menyewa bilik di rumah kampung tersebut, Am sering kali terkeliru dengan apa yang berlaku. Hendak dikata abang Anuar ada di rumah, setahunya tuan rumahnya itu menginap di rumah isteri pertamanya. Jika begitu mengapa kadang-kadang kala dia mendengar suara kak Nora, iaitu isteri kedua abang Anuar mengerang sedap di dalam bilik. Jadi Am pun bertekad untuk mengintai apa yang berlaku sebenarnya. Sebaik diintai pintu bilik kak Nora yang sedikit renggang itu, Am mendapati kak Nora sedang terlentang tidak berbaju di atas katil. Dengan kain batiknya yang terselak ke perut, kak Nora terkangkang menadah tujahan kemaluan seorang lelaki yang kelihatannya telanjang menindih kak Nora. Dari cahaya lampu bilik yang terang, Am dapat lihat wajah lelaki itu dan dia tidak mengenalinya. Mata kak Nora tajam melihat lelaki itu sambil tangannya berpaut di tengkuk lelaki itu. Peha gebu kak Nora bergegar memperlihatkan tubuhnya sedang sedap disetubuhi di belakang suaminya. Lelaki itu pula menghenjut kemaluannya di lubang kemaluan kak Nora tanpa henti. “Ohhh…. apasal lama pulak hari ni…. uuuhhhh…” kata kak Nora. “Jap… jap…. dah rasa nak keluar ni…..” kata lelaki tu dengan nada suaranya yang kesedapan. Sejurus kemudian tubuh lelaki itu kelihatan melengkung serta otot-otot tubuhnya yang mengejang. Batang kemaluannya tertanam sungguh dalam sekali di lubang kemaluan kak Nora. Sementara kak Nora pula mengeluh dan terpejam matanya. Bagaikan sedang menikmati denyutan-denyutan keras kemaluan lelaki itu menyemburkan air mani di dalam tubuhnya. “Lagi…. pancut lagi…. pancut puas-puas….” kata kak Nora sambil tersenyum memandang wajah lelaki itu yang sedang memerah pancutan-pancutan air mani terakhirnya. Am berdebar-debar menonton tayangan lucah kecurangan kak Nora. Dia serba tak kena. Sememangnya Am yang bersifat sungguh lurus itu merasakan begitu malu sekali dengan apa yang ditontonnya. Mustahil dia tidak terangsang menonton persetubuhan isteri tuan rumahnya, namun kenaifan Am yang masih di tahun kedua pengajian universiti itu membuatkan serba salah. Lelaki itu kemudiannya menarik keluar kemaluannya dan menanggalkan sarung getah yang membalut kemaluannya. Kelihatan air mani lelaki berkenaan terkumpul di dalam kantung getah itu. Dengan debaran di dada, Am masuk ke bilik dan naik ke katilnya. Dia termenung sejenak sebelum terus melabuhkan kepala di bantal dan memejamkan matanya. Keesokkan harinya, Am pulang dari kuliah dan mendapati abang Anuar ada di rumah berdasarkan kepada kereta lelaki itu yang cukup dikenalinya. Sebaik Am masuk ke dalam rumah, dia mendengar suara abang Anuar mengerang di dalam bilik. Tanpa berfikir panjang, Am mengintai apa yang berlaku. Kelihatan abang Anuar sedang berbaring di atas katil. Telanjang tanpa berpakaian. Kak Nora pula yang memakai maxi labuh berwarna coklat kelihatannya sedang berbaring di peha suaminya, sedang lazat menghisap kemaluan abang Anuar. Terangguk-angguk kepala kak Nora mengolom batang kemaluan yang keras dan berkepala kilat itu. Rambut kerinting halus kak Nora yang diikat kemas di belakang diusap abang Anuar. Am meneguk air liur melihat punggung kak Nora yang lebar dan menonggek itu kelihatan sendat dengan maxi dipakai kak Nora. “Abang bukan apa… cuma nampaknya dah ada orang tahu siapa Nora dulu…. ” kata abang Anuar sambil melihat isterinya menggoncang kemaluan kerasnya di hadapan muka. “Alah…. dia orang pun bukannya nak pakai Nora selalu bang… Nora bukannya macam dulu…” kata kak Nora. “Itu abang tahu.. tapi Nora faham tak yang abang ni sekarang suami Nora… buat apa abang beli Nora dari tokei Gan dulu kalau Nora masih boleh dipakai orang lain…” kata abang Anuar. “Abis tu abang masih pakai orang lain tak? Rumah sana bini tua, takkan abang tak main kot?” kata kak Nora seakan merajuk dan terus melepaskan kemaluan suaminya lalu duduk di birai katil. “Nora, abang dah tak main lagi ayam-ayam ni. Noralah yang paling last. Kalau kak Siti kamu tu aku dah tak selera sangat” kata abang Anuar. “Abis tu Ajis bagi berapa ringgit malam tadi?” sambung abang Anuar bertanya kepada kak Nora. “Macam dulu juga… kenapa? Abang nak duit tu ke?” tanya kak Nora. “Eh.. tak la… Nora simpan la buat belanja… cuma abang harap Nora janganlah layan kehendak sesiapa lagi lepas ni…” kata abang Anuar. Am segera keluar dari rumah dan duduk di pangkin. Dengan fikiran yang semakin keliru, Am semakin kusut memikirkan perihal kak Nora dan suaminya. Sejurus kemudian abang Anuar pun keluar dari rumah. Tidak perasaan kewujudan Am yang duduk di pangkin kayu itu, abang Anuar terus menghidupkan keretanya dan berlalu pergi dari situ. Am pun masuk ke rumah dan kelihatan kak Nora berada di dapur. Am menyapa kak Nora yang sedang berdiri di tepi mesin basuh dan terus menuang air ke dalam gelas lalu terus duduk di kerusi meja makan. Perhatian Am hanyalah pada punggung lebar kak Nora yang bulat dan kelihatan melentik-lentik sewaktu menarik pakaian yang sudah siap dicuci keluar dari mesin basuh. Maxi labuh berwarna coklat itu memperlihatkan punggungnya sendat dibaluti pakaian itu. Tiba-tiba Am berasa gabrah. Batang kemaluannya secara tiba-tiba mengeras di dalam seluar. Am tahu dia sedang bernafsu ketika itu namun perasaan malunya serta merta bangkit, kerana ditakuti kak Nora menyedarinya. Dengan pantas Am bangun dari kerusi, mencuci gelas di sinki dan masuk ke dalam bilik. Am terduduk di kerusi dan terus membuka buku pelajarannya. Sementara itu, kak Nora pula tersenyum sendiri di mesin basuh. Tangannya masih lagi menguruskan pakaian yang ingin dikeringkan namun fikirannya melayang kepada bonjolan keras di seluar Am yang baru dilihatnya sebentar tadi. Pada malam itu, Am tahu bahawa abang Anuar memang tak akan datang kerana dia sudah pun datang pada petang hari itu. Jadi Am yakin mungkin kak Nora membenarkan lelaki lain masuk pada malam itu. Sambil menunggu di dalam kegelapan biliknya, Am memikirkan bagaimanakah seorang lelaki yang sudah beristeri dan juga sudah beranak pinak itu boleh curang dan kawin dua. Tidakkah isterinya makan hati dengan keputusan abang Anuar itu. Jika masih muda tidak mengapa, ini sudah masuk usia 50 tahun. Kemudian, isteri keduanya pun bukanlah dari kalangan anak dara. Tetapi dari kalangan janda dan sudah berusia 40an, malah menghampiri usia 50 tahun. Dari apa yang dibualkan oleh mereka suami isteri pada petang hari itu, Am yakin bahawa kak Nora dulunya adalah pelacur murahan yang sudah boleh dikategori sebagai veteran. Mungkin kerana ada rasa cinta antara mereka maka sebab itulah abang Anuar sanggup membelinya dan menjadikan kak Nora isteri kedua walau pun dia tahu wanita itu adalah bekas pelacur. Seketika kemudian Am mendengar suara perbualan kak Nora dengan seseorang. Am tahu pastinya tayangan lucah akan bermula sebentar saja lagi. Perlahan-lahan Am keluar dari bilik dan dia mengintai di balik pintu kayu bilik kak Nora yang renggang. Terbeliak mata Am melihat kak Nora dikelilingi 3 orang lelaki sewaktu sedang menanggalkan baju kurungnya. Apa yang tinggal di tubuh kak Nora hanyalah kain sarungnya yang berwarna hijau dan licin. Kemudian sambil kak Nora menyarungkan kondom di ketiga-tiga kemaluan keras yang terjulur kepadanya, ketiga-tiga lelaki tersebut sibuk menjamah tubuh wanita itu. Punggung, perut dan peha kak Nora yang licin dibaluti kain sarung hijau yang licin rakus di jamah tangan mereka. Sementara puting buah dada kak Nora turut di hisap dan diramas mereka. Seorang lelaki terus berbaring di atas katil dan kak Nora pun menyinsing kainnya dan terus menyangkung bertenggek di atas lelaki itu. Tersenyum kak Nora melihat lelaki yang ditunggangnya itu mengeluh kesedapan. Am tahu sudah pasti kemaluan lelaki tu sudah pun memasuki tubuh kak Nora. Kemudian seorang lagi yang berdiri di belakang kak Nora menolak tubuh kak Nora agar menonggeng sedikit. Lelaki itu mengusap punggung lebar kak Nora yang dibaluti kain sarung hijau yang licin. Keras sekali kemaluan lelaki itu digeselkan di belahan punggung kak Nora. “Perghhhh… licinnya bontotttt…” kata lelaki di belakang kak Nora. “Apa lagi… masukkanlah… takkan tak pandai..” kata kak Nora sambil menoleh ke arah lelaki itu. Terus saja lelaki itu menyelak kain sarung kak Nora ke pinggang dan dia pun terus memasukkan batang kemaluannya ke lubang dubur wanita itu. Melentik sedikit tubuh kak Nora. Sambil memejamkan mata, dia tersenyum seakan menikmati kemasukan kemaluan keras lelaki itu di lubang duburnya. “Hmmm… boleh tahan….” kata lelaki yang meliwat kak Nora. “Ei… bukan dah longgar ke?” tanya seorang lagi yang sedang menunggu kak Nora menghisap kemaluannya. “Itu memanglah mangkuk… kau ingat dia ni anak dara lagi ke? Janji sedap dapat main bontot power dia ni sudahlah…” kata lelaki itu sambil terus memacu kemaluannya keluar masuk dubur kak Nora hingga bergegar punggung berlemak kak Nora yang sedang menonggeng itu.. Lelaki di bawah kak Nora langsung tidak menyampuk, sebaliknya wajahnya menggambarkan kesedapan kemaluannya di kemut Kak Nora. Kemudian kak Nora mencapai kemaluan keras seorang lagi yang sedang menunggu di depan mukanya. Terus di hisap kemaluan keras itu membuatkan lelaki itu mengerang kesedapan. “Oooohhh… sedap gila akak ni hisap… boleh pancut awal ni…” kata lelaki itu. “Lu dah pancut lu kena bayarlah… apa susah..” akhirnya lelaki yang berada di bawah kak Nora bersuara. Seakan Am cam akan lelaki itu. Tidak syak lagi. Itu adalah lelaki sama yang dilihat main bersama kak Nora tempohari. Nampaknya pada malam itu dia membawa rakan-rakannya sekali. Am lihat kak Nora begitu asyik sekali melayan 3 orang pelanggannya sekali gus. Wajah kak Nora yang masih cantik itu kelihatan terpejam matanya menikmati tubuhnya dihenjut serentak di kedua-dua lubang oleh 2 orang lelaki sambil dirinya sendiri sedang menghisap kemaluan seorang lagi lelaki di hadapannya. Punggung kak Nora bergegar sewaktu dihentam tubuh lelaki yang meliwatnya. Nampak benar lelaki itu bernafsu sekali meliwat punggung kak Nora yang besar itu. Melentik punggung tonggek kak Nora disetubuhi oleh 3 orang lelaki secara serentak. “Ahhhh…. sial laaa…. dah nak keluar la pulakkk… ahhhhh…” kata lelaki yang kemaluannya di kolom kak Nora. Am lihat kak Nora menghisap kemaluan lelaki itu tanpa henti. Bagaikan tidak mampu lagi mengawal nafsunya, lelaki itu terus menarik kepala kak Nora hingga seluruh kemaluannya hilang di dalam mulut wanita itu. Sejurus kemudian tubuh lelaki itu pun melengkung dan kekejangan, menandakan dia sedang ghairah dalam kenikmatan memancutkan air mani di dalam mulut kak Nora. Kak Nora memejamkan matanya sambil mengangakan mulutnya agar selesa dengan keadaan mulutnya yang dipenuhi kemaluan lelaki itu. Dapat kak Nora rasa batang daging kemaluan yang keras itu berdenyut memancutkan benih yang terkumpul di dalam mulutnya. “Perghhh sedap gila bontot akak ni… aku dah rasa nak terpancut ni!” kata lelaki yang sedang meliwat kak Nora dengan wajahnya yang berkerut menahan kesedapan. “Oooohhh… aku pun sama gakk… dah nak keluar dah ni…” kata lelaki yang berada di bawah kak Nora pula. Mengetahui keadaan itu, kak Nora pun terus mengayak punggungnya sambil memberikan lentikan tubuh yang cukup menawan. Terbeliak mata lelaki yang sedang menjolok dubur kak Nora melihat punggung lebar kak Nora kelihatan membulat dan melentik dalam keadaan begitu. Lebih-lebih lagi batang kemaluannya yang begitu sedap sekali menjolok dubur wanita itu semakin berkembang pesat dan padat mengisi lubang di punggung kak Nora. “Ohhh… korang dah nak pancut ye…. ahhh.. ” tanya kak Nora sambil tubuhnya semakin dilentikkan dan digerakkan maju mundur agar kedua-dua kemaluan itu semakiin dalam masuk ke dalam tubuhnya. “Dah tak tahan ni kakkk…” kata lelaki di bawahnya. “Pancut dalam akak… pancut puas-puas… habiskan air mani korang dalam badan akak… ohhhh… sedapnyaaaa” kata kak Nora dengan suara menggoda. Akhirnya kedua-dua lelaki tersebut pun mencapai klimaksnya dengan serentak. Tubuh masing-masing kekejangan memancutkan air mani di dalam tubuh kak Nora. Tersenyum kak Nora sebaik merasai kedua-dua kemaluan yang tertanam dengan begitu dalam sekali di dalam tubuhnya berdenyut kencang memuntahkan air mani. Kak Nora bagaikan sedang menghayati kenikmatan dipancut oleh dua lelaki serentak. Selepas habis, mereka menghulurkan beberapa keping not RM10 kepada kak Nora. Agak banyak juga setelah dikumpulkan kesemuanya. Dan sebelum mereka keluar dari bilik kak Nora, Am segera kembali masuk ke dalam biliknya. Am menunggu seketika di dalam bilik. Jam sudah menunjukkan jam 2 pagi. Dia yakin pelanggan-pelanggan kak Nora sudah pergi. Dia pun keluar dari bilik dan dengan matanya yang dibuat-buat seakan terjaga dari tidur, dia menuju ke dapur yang kelihatannya terang. Bunyi seseorang mandi kedengaran dari bilik air. Dari kain batik yang tersangkut di pintu, Am tahu pastinya kak Nora sedang mandi di dalam. Dia pun cuba mengintai dan dari atas dinding, dia lihat kak Nora mandi telanjang di dalam bilik air. Berdebar-debar perasaannya. Segera dia menuju ke dapur dan minum segelas air. Barulah reda sedikit perasaannya. Tidak lama kemudian kak Nora pun keluar dari bilik air. Dengan berkemban kain batik dia berjalan di ruangan dapur dan terlihat Am sedang mencuci gelas di sinki. “Terjaga dari tidur ke Am?” tanya kak Nora seraya berdiri memerhatikan Am. “Iye kak… malam-malam mandi kak?” tanya Am yang buat-buat tak tahu terhadap kerja sampingan kak Nora itu. “Panas malam ni…” jawab kak Nora dan terus masuk ke dalam biliknya. Am terpaku menonton lenggokan punggung kak Nora di dalam kemban kain batik lusuh itu. Menelan air liur Am dibuatnya hinggakan dia tak tahu apa nak dilakukan bagi menangani perasaan itu. Betapa dungunya Am terhadap seks. Bahu kak Nora yang putih melepak kelihatan sungguh gebu dan bagaikan menggamit untuk disentuh lelaki. Sesungguhnya Am memang terpesona dengan keadaan itu. Sebelum memasuki biliknya, kak Nora sempat berhenti sejenak di muka pintu. Sempat dia menoleh ke belakang dan kak Nora tersenyum melihat Am berdiri di sinki terpaku melihat susuk tubuhnya. Sebaik kak Nora masuk ke dalam biliknya dan hilang dari pandangan, barulah Am kembali ke alam nyata. Berdebar-debar sekali perasaannya. Wanita yang sebelum ini disangka sebagai seorang suri rumah seperti orang lain rupa-rupanya wanita penggoda nafsu lelaki. Yang pernah bekerja sebagai pemuas nafsu lelaki demi wang dan nampaknya sehingga kini masih lagi melakukannya cuma kepada mereka yang tahu latar belakangnya dan pernah melanggannya satu masa dulu. Melihatkan kepada wajah dan tubuh kak Nora yang berisi itu, tidak mustahil tiada lelaki yang menolak sekiranya ditadahkan kak Nora di hadapan mereka. Walaupun raut usianya jelas menunjukkan usia di pertengahan 40an dan juga tubuhnya montok dan gebu berisi itu, pasti masih ramai lelaki yang terliur melihat kak Nora dari atas hingga ke bawah. Dengan peha montoknya yang gebu dan lebar, ditambah lagi dengan punggung lebarnya yang membulat dan menonggek, malah perut kak Nora yang sedikit buncit dengan lemak yang menambahkan kegebuan tundun tembamnya itu pasti membuatkan ramai lelaki teringin untuk membuntingkannya, walau pun hakikatnya kak Nora sudah tidak boleh mengandung dan kondom digunakan dalam hubungan seks yang diadakan demi mengelakkan penyakit berjangkit. “Uuuuhhh….” Am mengeluh kecil sambil memegang kemaluannya yang mengeras di dalam seluar pendeknya lalu dia pun meninggalkan dapur dan menuju ke biliknya. Namun sewaktu melintasi bilik kak Nora, dilihatnya pintu bilik kak Nora ternganga mendedahkan isi biliknya. Seluas mana pintu bilik itu terbuka, seluas jugalah mata Am melihat sesuatu yang menarik di dalam bilik kak Nora itu. Dengan hanya berkain batik, kak Nora berdiri tidak berbaju memerhatikan Am. Buah dadanya terdedah memperlihatkan putingnya yang kehitaman dan berbentuk memanjang. Pasti sudah berduyun lelaki yang puas di tetekkan kak Nora. Berderau darah Am melihat kak Nora berdiri tidak berbaju di dalam bilik. Memandangnya dengan senyuman yang menggoda. Mata Am sukar sekali hendak dialihkan dari memandang tubuh separuh telanjang kak Nora. Perut kak Nora yang gebu itu kelihatan sungguh seksi sekali dibaluti kain batik yang sendat. “Am… sini kejap…” panggil kak Nora kepada Am. Bagaikan terpukau, Am masuk ke dalam bilik dan mendapatkan kak Nora. Tersenyum kak Nora melihat bonjolan di seluar pendek Am. Sebaik Am berada di hadapannya, kak Nora terus menyeluk tangannya masuk ke dalam seluar dan menjambak kemaluan Am yang benar-benar keras kerana terangsang melihat wanita separuh bogel yang seksi di hadapannya. “Ohhh.. kak… saya… saya… malu la kak…” kata Am tergagap-gagap sebaik rasa malunya mula menyelubungi diri. Kak Nora tidak bersuara, sebaliknya dia terus berlutut di hadapan anak muda yang menyewa bilik rumahnya itu dan terus menghisap kemaluan lelaki itu sebelum perasaan malu lelaki itu membuatkan kemaluannya kembali lembik. “Ohhhh… kak Noraaaa…” Am merengek kesedapan sebaik kemaluannya memasuki mulut Nora. Tubuh Am bergelinjangan menahan kengiluan lantaran kesedapan kemaluannya di hisap buat pertama kali dalam hidupnya. Setiap kali kak Nora mengolom kemaluan Am hingga ke pangkal, nafsunya menyerlah inginkan lebih kepuasan namun setiap kali hisapan kak Nora tiba di kepala takuknya yang kembang berkilat itu, menggigil Am menahan kengiluannya yang bernafsu. Am semakin bernafsu melihat kak Nora yang sedang berlutut di hadapannya dalam keadaan tidak berbaju dan hanya kain batik sahaja yang sendat membalut tubuhnya dari pinggang ke bawah. Pinggul kak Nora yang kelihatan begitu montok sekali di dalam balutan sendat kain batik itu membuatkan nafsu Am semakin tidak keruan. “Kakkk… stopp.. stoppp kakkk..” rengek Am sambil menahan kepala kak Nora dari terus bergerak mengolom kemaluannya. “Kenapa? Tak tahan sangat nak pancut ke?” tanya kak Nora sambil mengelap bibirnya yang berciciran air liur dari tepi bibirnya. “Ye kak… sedap sangat… tak pernah rasa macam ni…” kata Am. “Am tak pernah main ke?” tanya kak Nora. “Tak pernah kak… takut…” jawab Am. “Pernah melancap?” tanya kak Nora lagi.”Pernah jugak tapi dah lama saya tak buat…. sebab… rasa macam menyesal bila dah buat tu…” jawab Am. “Bersih budak ni….” kata hati kak Nora. Terus kak Nora berdiri dan menanggalkan seluar pendek serta baju Am hingga pemuda itu telanjang tanpa seurat benang di hadapannya. Kak Nora menarik Am menuju ke katil dan mereka terus berbaring berpelukan dan berciuman. Kak Nora dapat rasa bahawa nafsu Am memang benar-benar tinggi sekali ketika itu. Kemaluan Am luar biasa sekali kerasnya, bagaikan kehausan nafsu sejak sekian lama. Ianya mendorong kak Nora untuk turut bernafsu dan mengharapkan persetubuhan yang menikmatkan, bukan sekadar persetubuhan demi melepaskan gian seperti yang dilakukan dengan lelaki-lelaki yang telah meratah tubuhnya dan membayarnya atas perkhidmatan yang diberikan. Kak Nora sedar kemaluan Am begitu keras sekali ingin dipuaskan. Lebih-lebih lagi ianya rapat menyentuh tundunnya. Kak Nora tahu pastinya Am semakin bernafsu lantaran kemaluannya terangsang dengan kelembutan kain batik yang sendat membalut tubuh montok kak Nora itu. Kak Nora mancapai kemaluan Am dan terus dibalutnya dengan kain batik yang masih melekat di tubuhnya. Kak Nora menggoncang kemaluan Am sambil terus berkucupan tanpa hentinya. Dia merasakan kemaluan Am semakin keras menegang. Pastinya Am semakin terangsang kerana dilancap menggunakan kain batik yang lembut itu. “Kak…. tak tahan la kak…” kata Am dengan perlahan. “Am…. kita main ye sayang…. akak nak batang Am ni masuk dalam akak…” kata kak Nora sambil tanpa hentinya melancapkan kemaluan Am. Kak Nora terus mengangkang dan menyelak kain batiknya. Am pun naik ke atas tubuh kak Nora dan batang kemaluannya pun dimasukkan di dalam lubang kemaluannya. Lendir nafsu yang jarang sekali terbit sewaktu melayan pelanggan melimpah ruah dengan banyaknya sewaktu bersama Am. Berdersup masuk kemaluan keras Am hingga habis sampai ke pangkal kemaluan pemuda itu memasuki tubuh wanita berusia 40an itu. “Sedapnya kakkk….” kata Am. Kak Nora tersenyum kerana pujian kenikmatan yang diberi oleh Am. Dia tahu pemuda itu masih mentah dalam persetubuhan hinggakan lubang kemaluannya yang longgar lantaran dilanyak selalu oleh kemaluan lelaki pun dikatakan sedap. Lebih-lebih lagi dia telah memecahkan keterunaan pemuda itu. “Henjut akak sayang…” pinta kak Nora dan Am menurut tanpa bantahan. Kemaluan keras Am mula keluar masuk lubang berlendir kak Nora. Semakin lama semakin laju membuatkan Am semakin hilang arah dan begitu cepat sekali hampir ke puncak nafsunya. Menyedari keadaan itu, kak Nora segera menggenggam pangkal kemaluan Am dan serta merta keghairahan lelaki itu hilang. Kemudian mereka menyambung kembali persetubuhan. Perbuatan itu berlaku berulang kali hingga kak Nora akhirnya mencapai kemuncak nafsunya setelah sekian lama dia tidak merasainya. Bagaikan berada di awangan kak Nora menikmati kemuncak nafsu itu. Hingga dia tidak kisah lagi nafsu Am juga turut semakin hampir ke puncaknya. “Kak… rasa nak pancut lagi kakkk… ohhh…” rengek Am yang kesedapan melanyak lubang kemaluan persundalan kak Nora. Kak Nora tak mengendahkan rengekan Am. Dia terus tersenyum memandang Am sambil menarik pinggang lelaki itu agar menghenjut kemaluannya lebih dalam. Semakin lama kak Nora merasakan kemaluan Am semakin liar mengeras dan berkembang tanpa kawalan lagi. Akhirnya satu hentakan padu mencecah dasar rahimnya dan kak Nora merasakan kemaluan Am pun mula berdenyut keras memancutkan benih-benih subur di dalam rahimnya. “Ooooohhhh…. kak Noraaa…” rengek Am kesedapan memancutkan air mani di dalam tubuh pelacur pencen itu. Kak Nora memejamkan mata sambil tersenyum menikmati air mani Am mengisi tubuhnya. Dia dapat merasakan nikmat persetubuhan yang terjalin atas dasar kenikmatan, bukan atas dasar wang ringgit. Kak Nora puas sekali setelah sekian lama tubuhnya tidak dimasuki air mani sebanyak itu. Dia merasakan kehangatan air mani Am yang semakin memenuhi ruang rahimnya menerbitkan rasa kasih dan sayang kepada lelaki itu. “Ooohhh… Ammm….” kak Nora merengek kesedapan dipancut air mani Am. Kak Nora begitu ghairah sekali menikmati tubuhnya dibenihkan Am. Itulah nikmatnya melakukan persetubuhan tanpa menggunakan kondom. Sesungguhnya itulah saat-saat yang paling disukai oleh kak Nora. Dia merasakan nikmat dan seronok tubuhnya diisi air mani lelaki yang banyak. “Am…. pancut banyak lagi sayanggg… dalam-dalammm… ahhh….” kak Nora membisikkan keinginannya kepada Am. Sebaik habis air mani dipancutkan dari kemaluannya, Am pun mencabut kemaluannya dari lubang kemaluan kak Nora. Meleleh keluar air maninya dari lubang kemaluan kak Nora dan tanpa diduga kak Nora terus menghisap kemaluan Am yang kemerahan setelah diperah kudratnya habis-habisan. Menggelepar Am dibuatnya. Selang beberapa minit kemudian mereka menyambung kembali persetubuhan untuk kali ke dua. Kak Nora tahu nafsu lelaki itu persis sudah kena sekali pasti nak lagi. Begitulah juga jadinya kepada Am yang bagaikan kelaparan seks tidak mampu untuk mengekang nafsunya yang terbelenggu sekian lama. “Sedap sangat ke tubuh akak ni sayang?” tanya Nora sambil menggoncang kemaluan Am menggunakan kain batik yang masih melekat di tubuhnya. “Sedap kak…. saya geram sangat kat akak sebenarnya…. akak tak kisah ke saya lepas dalam…. kenapa tak pakai kondom je macam… err..” Am terlepas cakap. “Macam apa? Am nampak ke?” tanya kak Nora. “Err… ye… ye… maafkan saya kak… saya tak dapat tahan perasaan nak tahu saya jadi saya pun mengintai dan… nampak..” jawab Am. “Jadi Am tahulah siapa akak ni?” tanya kak Nora. “Kak…. kalaulah saya boleh kawin dengan akak… memang saya nak sangat… sebab saya memang suka sangat kat akak… walau pun akak pernah jadi pelacur dulu..” jawab Am. “Jadi dah geram sangat la ni sampai nak main second round? Geram tang mana tu sayang?” tanya kak Nora yang licik memancing nafsu lelaki muda itu. “Errr…. errrr….entah..” jawab Am malu-malu. Kak Nora tahu Am sebenarnya malu untuk meluahkan apa yang membuatkannya terlalu geram. Dia juga sudah masak dengan nafsu lelaki dan dia tahu apa yang membuatkan Am geram terhadapnya. Kak Nora pun terus menonggeng di atas katil dan menadah punggungnya yang kembali ditutupi kain batiknya. Terbeliak mata Am melihat kak Nora beraksi dalam posisi yang sungguh memberahikan. Dengan tidak berbaju dan hanya berkain batik, Am lihat kak Nora menonggeng di atas katil dengan punggung lebarnya yang melentik menantikan kemasukan batang saktinya. Di atas katil Am berlutut di belakang kak Nora. Punggung kak Nora yang ditutupi kain batik itu di cium semahunya. Kemudian dia menyelak kain batik kak Nora dan terlihatlah lubang dubur kak Nora ternganga sedia menanti kemasukan kemaluan mudanya itu. “Buktikan yang Am geram sangat kat akak… masukkan ikut mana yang Am suka….” pinta kak Nora. Tanpa berfikir panjang, Am terus menikam keris saktinya masuk ke dalam lubang dubur kak Nora. Lebih ketat berbanding lubang kemaluan wanita itu namun masih terasa ada ruang yang menjadi penanda bahawa lubang itu turut selalu digunakan untuk memuaskan pelanggan-pelanggannya sebelum ini. “Ohhhh… sedapnya bontot akak….” rengek Am. “Akak tau Am geram dengan bontot akak… teruskan sayang” pinta kak Nora dan Am terus memacu kemaluannya sepuas hati. “Ooooohhh…. seksinya bontot…. ohhh….” rengek Am yang tak henti meluahkan perasaan terujanya dan kenikmatannya meliwat dubur wanita berusia 40an itu. Demi menambahkan lagi kenikmatan kepada Am, kak Nora pun melentikkan punggungnya dan mengeluarkan suara-suara kenikmatan agar semakin mempengaruhi nafsu lelaki yang sedang meliwatnya itu. “Am… ohhh…. sedapnya batang awak sayanggg…. jolok bontot akak dalam-dalam sayanggg… dalam-dalammm…” rengek kak Nora yang turut menikmati persetubuhan luar tabi’e itu. Am terus menjolok punggung kak Nora hingga bergegar punggung berlemak yang bulat menonggeng kepadanya itu. Am menjolok kemaluannya sedalam yang mungkin agar seluruh kemaluannya benar-benar terbenam di dalam punggung kak Nora. Semakin lama Am semakin tidak mampu bertahan lagi. Punggung lebar kak Nora yang montok itu membuatkan nafsunya begitu cepat ingin tiba ke puncak nafsunya. Kak Nora juga dapat merasakannya lantaran lubang duburnya semakin ketat dimasuki kemaluan Am yang semakin luar biasa kembangnya. “Pancut dalam bontot akak sayang…pancut dalam bontot akakkk….” pinta kak Nora hingga membuatkan lelaki itu terus kerasukan nafsu dan memancutkan air maninya di dalam dubur kak Nora. Ternganga kak Nora sebaik merasakan air mani Am menghambur dengan kuat di dalam lubang duburnya. Melentik tubuh kak Nora sewaktu dia merasakan Am sedang mengisi air mani di dalam duburnya. Sambil menikmati tubuhnya diisi air mani, kak Nora tersenyum memikirkan bahawa memang benarlah itulah lelaki yang dicari-carinya. Itulah lelaki yang bakal membawanya pergi jauh dari lubuk penyundalan untuk selama-selamanya. Lelaki yang masih mentah dan naif dalam seks, namun memberikan kenikmatan yang sukar sekali hendak diucapkan. Sebaik kemaluan Am dicabut, mereka pun berbaring berdua-duaan di atas katil. Sempat kak Nora mengambil handphonenya dan membaca sms yang baru diterimanya. Mereka saling usap mengusap dan kak Nora kelihatan sungguh manja sekali dengan Am. Bagi Am pula, ianya adalah satu pengalaman baru baginya pada malam itu. Sama sekali dia tidak menyangka bahawa terunanya direnggut oleh seorang bekas pelacur. Am kepuasan dalam kelesuan di atas katil kak Nora. “Am…. akak tak ada penyakit berjangkit tau… akak sihat…jadi… nak tak kalau akak ajak Am pindah senyap-senyap dari sini.. kita tinggal kat tempat lain sama-sama..” tanya Nora. “Errr… kenapa kak?” tanya Am. “Cukuplah akak layan Am sorang… akak dah penat nak layan semua orang… boleh tak sayang?….” tanya kak Nora lagi. “Abis tu abang Anuar macam mana?” tanya Am. Lantas kak Nora menunjukkan sms yang baru diterimanya kepada Am. Am pun membacanya dengan khusyuk dan dia terus tersandar sambil memikirkan masa depan. Kak Nora tersenyum dan memeluk Am. Manakala Am pula mengusap rambut kak Nora yang disimpul ke belakang. Terbayang-bayang di fikiran Am tentang sms yang baru dibacanya. “Nora.. abang rasa cukuplah macam ni.. abang dah kata yang Nora tu bini abang tapi Nora masih nak layan orang lain… tak cukup lelaki lain, batang budak hingusan tu pun Nora sapu… Nora memang rakus… Nora memang sundal… abang sengaja tak nak kacau tadi.. cuma skodeng dari pintu bilik je.. yelah dah sedap dapat batang muda.. jadi macam nilah…mulai dari malam ni, abang ceraikan Nora dengan talak 3. Nora buatlah apa yang Nora nak.. abang tak akan datang lagi rumah pusaka mak bapak Nora tu lagi.. selamat jalan.. boleh jalan sundal…” Share this: Twitter Facebook Like this: Like Loading… Related

Posts