OhCerita

Nasib Malang Cikgu Norhayati Part 3

Previous ChapterHari itu cikgu hayati meneruskan pelajaran seperti biasa walaupun pantatnya masih di penuhi dengan air mani kuty dan ramu  yang telah melanyaknya di dalam kereta sepanjang perjalanan ke sekolah. Cikgu...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | Cerita Hangat | Cerita Panas Seksi | Cerita Rogol | Cerita Seks Sepupu | Cerita Adik | Cerita Seks Bontot | Gila Seks | OhCerita

Lesbian Bertudung 2

Previous ChapterNext ChapterSejak peristiwa malam itu dimana aku digomol oleh kak eja sehingga mencapai puncak nikmat yang aku tak pernah nikmati bersama lelaki, aku semakin bernafsu apabila melihat perempuan. Setiap...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Rakan Yang Hamil

Aku telah bekerja di sebuah jabatan kerajaan tiga tahun lebih. Sewaktu mula-mula aku masuk bekerja di situ, aku telah diperkenalkan dengan seorang perempuan yang layak aku panggil kakak kerana umurnya sudah 28 tahun...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | Cerita Hangat | Cerita Panas Seksi | Cerita Rogol | Cerita Seks Sepupu | Cerita Adik | Cerita Seks Bontot | Gila Seks | OhCerita

Merogol Arina

Nama aku Andy. Aku suka main net dan chat dengan perempuan. Itulah sebab aku mengenali seorang perempuan nama Arina… Aku belajar di Laselle School. Secara kebetulan dia pun belajar di sana dan juga. Kami sama sama...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Aku Dirogol Saat Bogel

Aku Dirogol Saat Bogel Aku Dirogol Saat Bogel Nama glamourku Sonya Jane. Nama sebenarku Meilan Aprilia. Umurku 27 tahun. Kerjaku sebagai jururawat sebuah hospital daerah. Aku kerja shift, waktu kerja kadang-kadang pagi...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Nikmat Diperkosa

Telah bertahun aku hendak beritahu suami aku kisah sebenar yang menimpa keatas diriku sewaktu dia tiada dirumah. Peristiwa 3 tahun yang lalu masih segar dalam ingatanku. Kerana peristiwa itu jugalah menjadikan aku...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Saat Ultah Ibu

Ini merupakan tulisan Fikki yang ketiga kat 17Tahun.com, meskipun saat ini saye menggunakan alamat email yang berbeda daripada biasanya karena alamat tersebut sedang dalam perbaikan dan seingatku, dulu tidak harus punya...

Pak Ngah, Syafiq Dan Sara part 1

Next ChapterUntuk entah kali keberapanya Shafiq menerima lagi surat cinta dari pelajar perempuan di sekolahnya itu. Sehinggakan naik bosan pula dia dibuatnya. Dia sering diidamkan ramai gadis-gadis mentah di sekolahnya...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Ejakulasi Pakai Kondom

Sonya menganggap dirinya seorang gadis yang baik atau sekarang seorang wanita yang baik. Dia tidak merokok atau memakai narkoba dan dia minum hanya di moderasi. Dia dibesarkan di keluarga dekat dan berpengalaman dalam...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Reen Dipaksa

Reen terdampar keletihan di katil hotel. Kaki terkangkang, lendiran air mani abas keluar dari cipap reen . Abas baru saja merogol reen. Kepala reen berat. Mata kuyu. Reen cuba menarik selimut untuk menutup tubuh bogel...

Isteri Uztaz Halim

Ustaz Halim meminta anaknya yang berusia enam tahun itu menjengok diluar rumah untuk melihat sama-ada sesiapa yang datang kerumahnya. Bunyi deruan engin lori yang agak kuat diluar seolah ada orang datang kerumahnya...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah | Lucah Melayu | Awek Melayu Lucah | Cerita Melayu

Juliana Diperalat

Cogankata “bapa masuk perangkap, anak gadis tergadai” memang menepati hasil kejayaan komplot si Tipah. Kini Juliana yang cantik rupawan sudah pun menjadi haknya secara sah. Sekujur tubuh si perawan itu boleh...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Elly, Jenny Dan Yusri

Aku diapit atau dalam bahasa inggeris sandwich’ oleh 2 orang wanita yang dalam firasatku cukup hebat diatas katil. Nafsuku membuak2 tatkala memandang kearah keduanya. Wanita pertama bertudung tapi memiliki sekujur...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Malam Minggu Nikmat

Malam Minggu tanggal 21 Agustus 2005 kemarin ibuku pergi kerumah temannya yang ada diyogyakarta tapi aku nggak mengerti apa urusan mereka. Yang penting aku ditinggalin duit dan terutama bisa berduaan dengan pacarku yang...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | Cerita Hangat | Cerita Panas Seksi | Cerita Rogol | Cerita Seks Sepupu | Cerita Adik | Cerita Seks Bontot | Gila Seks | OhCerita

Petua Tok Cik

aku selalu ikut sedara aku berubat secara tradisional kat Perlis dgn satu orang tua yang aku panggil Tok Chik…dier nih macam macam ilmu dia ader…kalau ilmu dunia.poooii toksah gebang ngan dier…dasat...

Bontot Kak Dewi : part 2

Previous ChapterHari itu aku tak kerja. Semuanya gara-gara sms yang aku terima pada paginya. Dewi : Amin nak pergi kerjaye? Aku : iye kak, nape? Dewi : Akak hari ni nak ambik mc. Amin ambiklah mc sekali dgn akak Aku :...

Isteri Durjana Berpesta Sex 3

Previous ChapterNext ChapterPengalaman petang kelmarin betul- betul membuka mata Mek Som akan kepentingan seks dalam kehidupan berumahtangga. Dari pengakuannya dia tidak menyangka betapa aku dan Zira yang molek...

Shikin

Shikin

Aku sudah lama mengidamkan tubuh Shikin yang ranum. ohh teteknya yang besar kira-kira 36D disampingkan dengan kulitnya yang cerah lagi licin, wajah yang ayu sudah cukup membuatku tegang memikirkannya. Hari ini aku nekad...

Isteriku dan khairul

Aku dan Akma telah berkahwin lebih kurang 5 tahun. Dia sangat menarik dan berambut ikal. Umur Akma lebih kurang 25 tahun, 5′ 1″, ramping dan kuat bersenam. Kehidupan seksual kami amat gila… kami telah...

Milah Dan Pak Husin

Nama akak Jamilah tapi biasa orang panggil Milah atau kak Milah aja. Akak ni dah berumur sikit, dah 37 anak pun dah tiga. Badan akak ni berisi sikit tapi taklah gemuk macam Yusni Jaafar tu. Kulit sama macam dia cerah...

Di Rogol Cikgu Zul

Perkenalan aku dengan askar pencen begitu indah. Dia mencarikan aku kerja baru dan menyuruh aku berpindah ke rumah kawannya yang begitu dekat dengan tempat kerjaku. Kini aku menyewa bilik di rumah kawannya. Setiap hari...

Kerja dgn Boss

Ari ni, ramai tak datang ofis, sebab ada yang cuti, ada yang keja luar…tinggal beberapa org je…aku igt nk cuti gak..tp, bos aku keje ari tu..ari ni, agak relax ckt, keje xbanyak sgt..so, maen FB je la..ari ni mendung je...

Kakak Ipar Yang Gatal

Kakak Ipar Yang Gatal

Semasa mengikat tali pertunangan dengan kekasih ku aku sering berkunjung ke rumahnya untuk berborak-borak dan sebagainya. Tunang aku ada tiga orang kakak yang dah bersuami. Antara tiga orang tu yang paling cun ialah...

Keluarga Bahagia

Kisah benar, berlaku lebih kurang 2 tahun lepas. firstly aku cerita pasal aku dan family aku. aku ni anak tunggal dlm family yg hidup mewah.papa owns satu syarikat besar.mama pulak housewife je kat rumah uruskan rumah...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu |

Ustazah Fiqa

Hari Ahad berlalu pergi, seawal pagi Ustazah Fiqa bangun memyucikan dirinya. Selesai mandi, Ustazah turun ke dapur menyediakan sarapan untuk suaminya dan memandikan anaknya yang berumur tiga tahun itu untuk dihantar di...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu |

Anak Dara Remaja

Kejadian benar ini berlaku pada sesuatu ketika semasa isteri dan dua anak aku tiada dirumah. Kerja kerja terkutuk ini aku lakukan bersama anak dara remaja aku yang agak lincah sedikit, berusia 17 tahun (baru habis SPM)...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Ustazah Membayar Hutang

Ustazah Rohana, berusia 26 tahun, baru melangsungkan perkahwinan. Turut tinggal bersamanya, Atan, adik bongsunya yang diamanahkan oleh orang tuanya di kampung untuk menjaganya dan memberi peluang mendapat pendidikan di...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Minyak

Bersama sebatang mop di tangan, Kak Kak Bibah menanti di balik pintu tangga belakang. Tingkap cermin kecil di pintu kalis api itu memudahkan beliau melihat keadaan pintu masuk ke tandas lelaki yang hanya beberapa meter...

Kakak Duduk Atas Muka Adik

Aku ada seorang adik lelaki. Zul namanya. Aku nak cerita dari awal biar korang faham. Sejak aku masih tingkatan 5 lagi aku dah rasa semacam dekat adik aku tu. Bukannya apa, aku selalu rasa dia macam suka perhatikan aku...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Ubat Impotens

Juliana seorang isteri yang rupawan, sesiapa yg memandang wajahnya pasti akan terpikat, apatahlah lelaki mata keranjang, sudah pasti mereka akan terbayangkan Juliana tanpa berpakaian. “Abang…. Kenapa masih ‘tidur’ lagi...