OhCerita
OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Aku Wanita Pencen

Aku dan Salleh selalu melakukan perbuatan terkutuk itu tidak kira masa dan tempat. Asalkan tiada orang dan selamat, pasti kami melakukannya. Salleh bagaikan seorang pelanggan setiaku. Malah bagi ku, dialah perwira ku...

kisah zaiton part 1

Next ChapterZaiton merupakan seorang ibu tunggal yang tinggal bersama seorang anaknya. Zaki (14 tahun). Zaiton berumur 34 tahun. Suaminya meninggal dunia akibat dihempap kayu balak yang di tebang di hutan, kerana...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Kenangan Hari Gawai

Nama aku nay (nick je ni).. umur aku baru je 17 tahun. Ni aku nak cerita pengalaman aku masa hari gawai baru2 ni. Aku ada sorang gf nama dia lynn.. dia ni baru je form 4. Aku suka lynn ni sebab dia ni suka manja-manja...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Aku Dengan Biras 2

Previous ChapterSelepas pertama kali aku fuck biras aku tu, hampir tiga minggu kalau tak silap aku, kami tak berhubungan. aku semacam naik sasau. yang paling aku risau ialah kalau-kalau aku mengigau dan tersebut nama...

Kisah Nor 1

Next Chapter“Kirim salam pada Jaafar” Sambil Mak Esah Mencium pipi anaknya Nor. “Baiklah mak..abah…Nor pergi dulu” sambil Nor mencium pipi Pak Akup.Sempat Pak Akum meramas ponggong bulat anak tirinya beberapa kali...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Rakan Yang Hamil

Aku telah bekerja di sebuah jabatan kerajaan tiga tahun lebih. Sewaktu mula-mula aku masuk bekerja di situ, aku telah diperkenalkan dengan seorang perempuan yang layak aku panggil kakak kerana umurnya sudah 28 tahun...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Ah Long

Sudah pukul 7.00 petang. Linda bergegas meninggalkan pejabat untuk pulang ke rumah. Dia tak mahu sampai di rumah selepas maghrib. Pantas dia menuruni anak tangga dan menuju ke keretanya yang diparkir di bahagian...

Mengidam Kakak Sendiri

Dalam keluarga aku,aku hanya mempunyai 2 beradik , dan aku mempunyai seorang kakak yang lebih tua dari aku 5 tahun. Namanya hasliza dan aku panggilnya kak ija. Ibu dan ayahku telah lama tiada kerana mengidap penyakit...

Keluarga Nafsu

Intro Berdasarkan kisah benar. Mengisahkan keluarga yg berusaha mengekalkan tradisi seks sesama ahli keluarga. Hai semua yg dah lama mengenali saya dan yg baru mengenali salam perkenalan. Saya Lina, seorang isteri dan...

Lisa Dan Nora

Pagi itu Lisa dan Nora dikejutkan dengan bunyi deringan jam loceng. Lisa mencapai tuala mandi dan berjalan malas menuju ke kamar mandi. Kesan kenikmatan yang berturut-turut malam semalam bersama Nora masih dirasainya...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah | Lucah Melayu | Awek Melayu Lucah | Cerita Melayu

Nyonya Dengan Singh

Di dalam sebuah perkampungan di pinggir bandar yang mana penduduknya tidak berapa ramai telah didiami oleh masyarakat campur seperti Melayu, Cina, India dan Benggali. Terdapat seorang benggali atau bai yang namanya...

Sahabat Baik Suamiku

Entah mengapa, tiba2 perasaanku menjadi tidak menentu ketika berseorangan dirumah.kesunyian yang teramat sangat.suami pula jauh nun di sabah sedang menjalankan tugas2 syarikatnya.aku disini ditinggalkan keseorangan...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Hujan Di Taman Bunga

Ini kisah benar yang terjadi lebih kurang 4 tahun dulu semasa aku bekerja di sebuah kilang electronic di bkt.Tengah, Pulau Pinang. Aku bekerja disitu sebagai seorang juruteknik.. Masa tu aku baru bekerja.. Aku jatuh...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu |

Zina Isteriku

Minggu ke 4 aku balik ke rumah isteriku saperti biasa hari jumaat petang tapi bila aku masuk kerumah, aku lihat isteriku tengah tidur dengan baju kurung iaitu baju kerjanya. Bila aku nampak isteriku tengah tidur, aku...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Terkena

Aku bekerja sebagai kerani di sebuah bank ternama di bandar tempat tinggalku. Umurku 28 tahun dan baru 6 bulan mendirikan rumah tangga dengan seorang guru sekolah menengah. Aku dan suami baru sebulan berpindah ke rumah...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex

My Sifu Mak Cik Linda

Sebagai seorang lelaki, aku nie tidaklah termasuk dalam kategori kacak. Aku tak hansom. Sejak aku lepas berkhatan, muka aku tumbuh jerawat. Banyak. Orang kata jerawat batu. Kasar-kasar pulak tu. Jadi aku picit-picit...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah | Lucah Melayu | Awek Melayu Lucah | Cerita Melayu

Aggie Eurika

Hallo Netter… masih ingat saya. Kisah saya dan Deq Ni dan kawannya Aggie di KL. Kalau ingat bagus…. Ini saya sambung lagi kisah-kisah benar untuk anda semua nikmati….. Ready ???… FASTEN YOUR SIT BELT…………!  Selesai...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex

Along Lagi

Sudah pukul 7.00 petang. Linda bergegas meninggalkan pejabat untuk pulang ke rumah. Dia tak mahu sampai di rumah selepas maghrib. Pantas dia menuruni anak tangga dan menuju ke keretanya yang diparkir di bahagian...

Murni dan Manjit singh

Aku, Rohaya dan Linda berjalan menuju ke kantin pada petang itu. Kerja-kerja di pejabat tidaklah banyak jadi kami berpeluang untuk minum petang di kantin. Seperti biasa sambil minum kami berbual kosong. Gosip, cerita...

Kecurangan Si Isteri 2

Previous ChapterNext ChapterSementara itu di sebuah CyberCafe, Azril bersama seorang lagi teman beliau yang berbangsa Singh berkongsi satu komputer…… ‘Singh kau tengok tuh aku dah on dengan awek yang pakai nick...

Aku Juru Gambar Artist

Namaku Wan, aku merupakan seorang jurugambar artis. Agak lama juga aku mengikuti jejak langkah artisku itu. Bulat 8 tahun aku bekerja dengan cik Mira yg merupakan seorang artis yg muda. Aku bersamanya sebenarnya dari...

Melati Gadis Melayu Punggung Negro

Hai aku Melati…Orang melayu yang ada bontot macam negro…Umur aku 35 tahun dan masih menjanda selepas 5tahun suami aku meninggal dunia..Aku ada satu pengalaman semasa suami aku masih hidup..Suami aku dulu seorang...

setiausaha

Selepas aku balik dari oversea, aku di ajak bekerja oleh seorang rakan keluarga ku. So, aku dapat position yang senior dalam companynya. Tugas di situ memerlukan aku selalu travel dan aku memang entitle untuk dapat...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Mainkan Bontot Ustazah

Aku, Adil, Firdaus dan Rahim sudah bertekad untuk melakukannya kali ini kerana tidak tertahan lagi dengan dendam nafsu yang membara terhadap Ustazah Cempaka, guru Agama kami di sekolah. Awal-awal lagi semasa waktu...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Ayah Dan Anak

Pada suatu hari, ayah yang akan berkahwin sebulan lagi setelah kematian ibuku lima tahun yang lalu menalifonku dan katanya ada hal penting yang perlu aku menolongnya. Aku ketika itu sedang duduk berehat menonton tv...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Sex Haram Suami Istri

Sex Haram Suami Istri Aku Yasmeen. Aku telah berkahwin dengan Nizam atas dasar cinta. Kami telah melakukan sex secara rela sejak kami masih belum berkahwin lagi. aku memang puas dnegan layanan Nizam. Ada saja skill dia...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Cipap Dara

Perkenalan aku dengan seorang gadis yang bernama Seri bermula di dalam dunia internet. Sejak itu aku dan Seri sentiasa berSMS. Kami tidak pernah berjumpa kerana dia di utara dan aku pula di Kuala Lumpur. Selain dari...

Di Ratah Mat Saleh Dan Negro 2

Previous ChapterPagi nya aku bangun awal dan terus pulang untuk mengelak dari pengetahuan kawan kawan setelah memberi isyarat agar tengah hari nanti kami dapat berjumpa di dewan makan. Sebelum melangkah keluar, Simpson...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | Cerita Hangat | Cerita Panas Seksi | Cerita Rogol | Cerita Seks Sepupu | Cerita Adik | Cerita Seks Bontot | Gila Seks | OhCerita

Exboyfriend Isteriku 3

Previous ChapterNext ChapterSelepas mengenjut isteriku, isteriku pun tertidur keletihan. Aku terus mandi dan siap berpakaian, aku pun keluar bilik untuk lihat apa yang Nizam lakukan. Aku cari Nizam diluar tapi tak...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Fidah..Pembalasanmu

Tak payah le aku cerita intro nye yang panjang lebar. Di ringkaskan cerita aku memang dah lama stim dengan adik ipar aku. Adik bini aku yang bongsu. Aku stim ngan dia sejak dari aku mula kenal bini aku lagi. Masa tu dia...