OhCerita
OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex

Akibat Naik Pangkat

Aku telah dinaikkan pangkat dalam bulan Oktober tahun lepas. Dan aku sepatutnya layak mendapat seorang secretary. Tapi sebab aku pun jarang ada ofis jadi majikan aku suruh guna orang dalam dulu lah buat sementara. Maka...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah | Lucah Melayu | Awek Melayu Lucah | Cerita Melayu

Aku Dan Ibu Tiriku

Nama aku Saiful, tapi family aku panggil epol je kat aku, kawan kawan aku pun panggil aku epol jugak, umur aku dah 25 tahun masih lagi menuntut di U, tapi buat out campus je, aku dah kerja di satu bank dekat KL ni...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Aku Obat Awet Muda Tante Erni

Kejadian ini terjadi ketika Aku kelas 3 SMP, yah Aku perkirakan umur Aku waktu itu baru saja 14 tahun. Aku entah kenapa yah perkembangan sexnya begitu cepat sampai-sampai umur segitu ssudah mau ngerasain yang enak-enak...

Isteri Durjana Berpesta Sex 3

Previous ChapterNext ChapterPengalaman petang kelmarin betul- betul membuka mata Mek Som akan kepentingan seks dalam kehidupan berumahtangga. Dari pengakuannya dia tidak menyangka betapa aku dan Zira yang molek...

Aku mempunyai seorang isteri berusia 36 tahun. Lynn namanya. Berkulit putih dan mempunyai bentuk badan yang agak berisi dan mempunyai stretch mark di pinggul dan peha yang bagiku begitu seksi. Sebelum kahwin Lynn ni memang potongan macam model tapi dah kahwin badan mula berisi dan stretch mark mula timbul. Kalau nak tau, potongan lebih kurang rosmah isteri najib TPM. Aku mempunyai satu hobi iaitu suka melihat perempuan disetubuhi oleh ramai lelaki. Dan sekarang aku mempunyai satu idea yang nakal iaitu mempergunakan isteriku sendiri sebagai pelakonnya. Pada suatu hari aku telah mengupah 3 orang pemuda untuk merogol lynn. Dan pada malam itu, aku memberitahu lynn bahawa aku hendak keluar ke kedai sekejap. Tidak lama aku keluar, mereka yang kuupah telahpun memasuki rumahku mengikut tingkap yang sengaja kubukakan. Sebaik mereka berjaya masuk, mereka segera menangkap lynn dan menariknya kedalam bilik tidur kami. Lynn meronta ronta namun gagal kerana dia tidak dapat melawan tenaga orang yang memeluknya. jangan apa apakan saya..kalau awak semua nak ambil barang berharga dalam rumah ni wak ambil sajalah lynn merayu kepada mereka namun rayuannya langsung tidak diendahkan. kami bukannya mahu barangan berharga tapi kami mahu awak mengandungkan benih kami hahahaha!! Maniam menjawap. Maniam segera mengarahkan lynn membuka pakaiannya. Dengan terpaksa lynn membuka pakaiannya satu peratu. Yang tinggal sekarang hanyalah bra merah dan panties cream. Terbeliak mata mereka melihat susuk tubuh isteriku yang cantik dan gebu. Tangan maniam segera meramas kuat kedua belah buah dada isteriku. Lynn cuba meronta namun gagal. Maniam membaringkan lynn diatas katil. Kemudian mereka bertiga membuka pakaian masing masing sehingga bogel. Terkejut lynn melihat saiz dan bentuk batang mereka bertiga. masuk kedalam dan bergesel dengan lidah lynn. urmmm hurmm lynn mendesah lembut. Mereka berpeluk diatas katil sambil membuat sup lidah. Kumar dan kuti hanya memandang sambil mengurut batang yang sudah keras menegang. Isteriku suka memakai bra yang ketat sehinggakan kebuah buah dadanya kelihatan begitu menonjol. Maniam naik keatas katil dan mencium bibir lynn yang cumel. Lidahnya menyusup masuk kedalam mulut lynn. Mereka mulai dikuasai nafsu berahi. Maniam meramas-ramas buah dada lynn dengan penuh nafsu dan. Tiba-tiba “Breeetttt…” colinya yang ketat itu akhirnya koyak dan putus tak kuat menahan tekanan buah dadanya yang mengeras kerana dibakar oleh api nafsu. Kumar dan kuti segera menerkam. Seluar dalam isteriku ditarik dengan rakus. Tangan kumar mengosok pantat lynn dengan lembut. Kuti pula menghisap buah dadanya. Tiba tiba badan isteriku mengejang. Kedua buah dadanya hisap kuat oleh kuti manakal pantatnya dijilat kumar penuh lahap. Perutnya yang agak berisi keras membuncit. Lynn tidak dapat megeluarkan sebarang bunyi lagi kerana mulutnya telah dikuasai oleh maniam. ahhhh ahhhhhhh!!!! Urmm ahhhhhh lynn mencapai klimaks pertamanya. Air pantatnya membasahi muka kumar. Lynn terkapar kelemasan diatas katil. Maniam kemudian menyuruhnya bangun lalu duduk. Mereka bertiga menyuruh lynn menghisap batang mereka bertiga. Dengan rakus isteriku mengulum satu persatu batang India itu. Kulup yang menutupi kepala batang ditarik dan diisap kepala batang mereka. Lidah lynn bermain main dikepala batang mereka sambil menjilat telor mereka. baiklah sayang. Sekarang kau mahu menyetubuhi kau wahai sicantik jelita. Lynn dibaringkan semula dan kedua kakinya dikangkang. Kepala batang maniam mula mencecah alur pantat isteriku. Kepala batangnya bermain main dengan biji kelentik lynn. Sedikit demi sedikit kepala batangnya mula menyelam masuk. “Sedikit lagi sayang.. ” kata maniam, sedangkan lima inci lebih lagi masih perlu diganyang ke dalam daerah yang kebasahan itu. Seinci demi seinci menguak. Lynn membetulkan kuakan pehanya supaya memberi laluan yang lebih menyenangkan maniam. Maniam berjaya melepasi garisan lima inci. Lynn merasakan ruang dalamannya mulai penuh dimasukki batang maniam. “Sedikit lagi.. ” dan dengan sekali santakan, seluruh tujuh inci terbenam dalam memenuhi daerah subur isteriku. Lynn tersentak. Dadanya menggeliat. Tersantak hingga ke batu meriannya. Dia rasa sedikit senak. Tapi rasa itu hilang berubah menjadi nyaman. Kemudian perlahan-lahan dia membuka matanya sambil mengetap bibirnya kerana malu. Maniam pula kembang-kembangkan kelopak cendawannya supaya batangnya terasa membengkak-bengkak dalam pantat lynn. Perbuatan itu membuatkan pantat lynn kian bertambah kuat kuncupannya. Dan kemutan itu semakin kerap dan berulang laju. Maniam lihat isteriku sudah memejamkan matanya kembali. Tak semena-mena kemudian lynn melonjak sedikit. Nafasnya terhenti helaannya. Kemutnya menyepit. Maniam rasa basah di dalam. Lynn mengetap bibirnya. Dahinya berkerut merasakan kemuncak berahi yang amat lazat. Lama.. Hampir tiga empat minit, mencecah lima minit. Dan sudahnya, gelinjatnya tenang semula. Dadanya mulai berombak semula. Nafasnya terhela lesu. Dan bibirnya tak diketap lagi tapi seakan mahu membicarakan sesuatu. Farajnya berdenyut perlahan dan basah. Perlahan-lahan lynn membuka kelopak matanya dengan perasaan malu. Bang¦lynn mengeluh kaki lynn dikankang kembali. Maniam menekan kembali batangnya kedalam pantat isteriku. Kali ini dia mula mendayung. Pada mulanya perlahan namun semakin lama semakin laju. Urmmmm ahhhhhh ahhhhhh banggg!!!!!! Lynn mencapai klimaks sekali lagi. Maniam terus menhenjut tubuh isteriku dengan rakus..akhirnya maniam memancutkan air maninya kedalam rahim isteriku. Berdas das air maninya ditembak ke lembah subur. Faraj isteriku masih terbuka walaupun Maniam telah mengeluarkan senjatanya. Air mani pekat berkarat masih meleleh dari faraj ke lubang dubur lynn. Lynn terkapar kepenatan manakala maniam mengeluh kenikmatan!! Sebaik selesai tugas maniam, kumar segera mengambil alih. Kumar memaksa isteriku bangun lalu menonggeng. “aku mahu kau jadi anjing aku wahai perempuan melayu hahahaha!! Kumar menekan batangnya yang besar kedalam pantat lynn. Walaupun pantat isteriku telahpun basah namun saiz batangnya yang besar tetap menyakitkan isteriku. Tangan kumar memegang sisi punggung isteriku lalu menekan batangnya ke dalam pantatnya. Punggung isteriku yang besar dan gebu membuatkan kumar semakin bernafsu. Sakkkiiitttt ahhh.., jerit lynn bila pantatnya dikasari dengan tujahan batang kumar. Ayakan kumar menjadi semakin laju sehingga batangnya merapati kemaluan lynn. Wajah lynn kelihatan sangat bernafsu ketika didogy-style kumar. “Emm.. Emm.. Ooouuhh.. ” itu sahaja yang keluar dari bibir isteriku yang basah dijilat berkali-kali oleh lidahnya. Ditariknya rambut Milah. Milah mengerang. Diramasnya pinggul Milah. Milah merengek. Ditamparnya pinggul Milah. Milah mengaduh. Dan kemudian.. “Ahh ahh ahh ahh ahh.. Eieiikkhh.. ” isteriku mengejang dan menggelinjat sehingga kepalanya terlonjak ke belakang sedangkan kakinya kian rapat menjadikan kemutan pantatnya jadi sendat dan mengetat menggrip batang kumar. Lynn mencapai kemuncak ketiga. Kumar masih beraksi selamba. Sepanjang lima minit lynn menikmati orgasm yang panjang tidak berhanti itu, Kumar terus mengepam laju memberikan kepuasan batin kepada lynn, Kepuasan yang optimum. Basah lagi batang kumar digenangi kolam nikmat lynn yang membasah oleh cairan keruh kenyal dari terbitan matair berahi kemuncak inzali dari dalam pantat isteriku “lynn!” “bang..” “lynn..!” kerandut zakar kumar berdenyut mengepam cairan benih yang likat dari kilangnya naik melalui salurnya. “BANG!!” Milah kemut kian kuat dan kencang. “lynn.. Ini dia.. ” kumar bisik ke telinga sambil meneran. “BANG!” PUT PUT PUTT PUT!! SRUTT! SRUT! “BANG!!” pantat lynn mengemut kuat. Rasa macam melekat. Rasa bergelen-gelen benih kumar memenuhi ruang dan memancut di dalam. Kumar tak pernah rasa pancaran sebegitu rupa. Lynn pula macam menyedut-nyedut air mani India tersebut masuk ke dalam rahimnya sesudah bertemu dengan percikan mazinya sendiri. Basah seluruhnya. Tidak ada yang lebih basah dari mandian peluh dan mandian mani mereka. Lynn dan kumar tercungap-cungap kelesuan. Tak pernah dirasakan kelazatan yang sebegitu indah. Setelah selesai kumar, kuti pula menempelkan batangnya. Namun bukan lubang pantat yang dicari sebaliknya lubang dubur isteriku. Lynn yang sudah kepenatan tidak mempedulikan apa apa lagi. Lubang dubur lynn dijilatnya. Setelah berpuas hati, kuti menekan masuk kepala batangnya. Sedkti demi sedikit batangnya masuk kedalam dubur isteriku. Lynn mula tersedar dan cuba meronta namun sia sia. arhhh jangan arhhhh sakit!!!!!! Ahhhhhh.. Kuti terus menekan batangnya sehingga habis masuk. Lynn terasa senak akibat batang yang besar itu mencecah perut. Punggungnya juga koyak. Kuti menhayun laju batangnya kedalam lubang dubur lynn. Lynn rasa bagai nak terberak….Sakit tapi penuh nikmat terutama bila kuti menegang-negangkan batangnya di dalam lubang duburnya. Aaaaah isteriku menjerit tanpa dapat ditahan. Dia terus mengasak-asak lynn. Makin lama makin ganas sehingga dia langsung tak menghiraukan jeritan isteriku malah makin terus menggila….dia menyorong tarik kemaluannya. arhhh ahhhh urmmmm ahhhh sdapnya arhhhhhhhhh akhirnya kuti memancutkan benihnya kedalam dubur isteriku. Hampir 7 das air maninya dilepaskan. Sebaik saja kuti mencabut batangnya, maniam terus memasukkan batangnya kedalam lubang dubur lynn yang masih licin dengan air mani kuti dan memperkosa lynn secara ganas. Lynn semakin lemah. Malam itu lynn telah diperkosa lebih dari 9 kali. Seluruh tubuh isteriku berlumuran dengan air mani mereka. Setelah selesai tugas mereka, akupun masuk kedalam bilik. Lynn hanya mampu mengalirkan air mata sebaik saja aku menceritakan segala galanya. Setelah dua bulan, lynn telah hamil dan aku begitu gembira kerana dapat membuat istriku hamil hasil pemerkosaan orang lain.

Lynn Dengan Batang India

Aku mempunyai seorang isteri berusia 36 tahun. Lynn namanya. Berkulit putih dan mempunyai bentuk badan yang agak berisi dan mempunyai stretch mark di pinggul dan peha yang bagiku begitu seksi. Sebelum kahwin Lynn ni...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah | Lucah Melayu | Awek Melayu Lucah | Cerita Melayu

Pakcik, Salmah Lancapkan

Pak saudara Salmah pun merangkak semula untuk berundur dari situ. Sekali lagi begitu cermat dan berhati hati pergerakkannya. Sedikit demi sedikit dia menapakkan pengunduran. Akhirnya keluar juga dia dari muka pintu...

Permulaan Ku Bersama Adik – 2

Previous ChapterNext ChapterSetelah magrib aku terjaga, terdengar suara ibu yang baru balik dari restoran nya. Aku teringat kejadian td, dgn seberapa segara ku bgn, takut aku tertidur dengan menampakan apa yg x...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Bersama Pelajarku 1

Semalam bersama pelajarku – 1 Kisah ini berlaku sewaktu aku mengikuti satu perkhemahan yang telah dianjurkan oleh anak muridku. Aku telah menempah dua buah van untuk membawa mereka ke sebuah pulau yang terletak di...

Permulaan Ku Bersama Adik – 1

Next ChapterPermulaannya aku mengenal apa itu kesedapan duniawi bermula pd umurku 10 tahun. Ketika itu kote pun belum bersunat lagi. Aku mempunyai dua orang kakak yang bernama Kak Ita berumur 15 dan Kak Ina 19 pada masa...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Meraih Kenikmatan Dunia Bersama Om Nakal

Oom Icar, 47 tahun juga cukup dikenal akrab oleh Sinta karena dia sering bertandang di rumah sahabatnya ini. Pada penampilan luarnya Oom Icar bertampang simpatik dan malah kelihatan sebagai orang alim, tapi kenapa...

Di Ratah Mat Saleh Dan Negro 2

Previous ChapterPagi nya aku bangun awal dan terus pulang untuk mengelak dari pengetahuan kawan kawan setelah memberi isyarat agar tengah hari nanti kami dapat berjumpa di dewan makan. Sebelum melangkah keluar, Simpson...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Anak Mami

Aku memang selalu dah ‘make love’ ….. ngan bohsia aku tak main la… biasanya ngan awek orang, bini orang and ada gak ngan mak janda….tapi kali ni nak share satu cite ni… best tak best...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Ipar Yang Gatal

Semasa mengikat tali pertunangan dengan kekasih ku aku sering berkunjung ke rumahnya untuk berborak-borak dan sebagainya. Tunang aku ada tiga orang kakak yang dah bersuami. Antara tiga orang tu yang paling cun ialah...

Gelora Batin Ibu part 4

Previous ChapterNext ChapterHening pagi mencengkam suasana seluruh alam. Dua tubuh kelihatan sedang nyenyak berselimut dalam telanjang. Suara sang Jaguh berkokok mengejutkan Zakiah dari lenanya. Terlihat dimatanya Fendy...

Isteri Lesbian

Karena daerah perumahan tersebut masih baru maka jumlah keluarga yang menempati rumah di situ masih relatif sedikit tetapi khusus untuk blok daerah rumah saya sudah lumayan banyak dan ramai. Rata-rata keluarga kecil...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu |

Nasib Imah

Nasib Imah… Dari jauh Atan melihat emaknya sedang membeli di kedai mamak Muthu. Atan meneruskan perjalanan pulang dari sekolah. Niat hati ingin memanggil emaknya dibatalkan setelah emaknya berlalu dengan membawa...

Isteriku Aida 2

Previous ChapterNext ChapterHujan masih lebat dikawasan yang diduduki oleh Amran dan Aida. Air didalam longkang mengalir laju membawa sampah yang tersangkut didalam longkang. Amran sedang menonton menonton VCD lucah...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Aku Dipaksa

Kondo mewah di tepi bukit itu sungguh tenang. Pokok-pokok menghijau sungguh mendamaikan. Bila pagi hari terlihat kabus beralun lembut bagaikan hamparan sutera putih. Bayu yang berhembus sepoi-sepoi bahasa membelai kulit...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Aku Dan Miss Chin

You kena bertanggung jawab, Man.” Petang itu Liza datang kepadaku sambil menangis. Aku kebingungan, tidak faham apa yang dituturkan oleh Liza. Melihat air matanya yang mengalir di pipi aku menjadi cemas. “Tanggungjawab...

Main Jilat-Jilat

Hi sayang…sensitipla tajuk ni sayang…tapi penting,so nak cakap jugak la ek..Ni topik laki bini la sayang,tapi kalau yang bujang nak baca,boley ajer..buat tambah pengetahuan…tambahan sekarang musim mengawan dah tiba(cuti...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

House Wife Kawanku

Pertama aku melakukan hubungan sex ialah dengan bini kawanku.Aku memang menyewa satu rumah dengannya, kejadian ini berlaku ketika kawanku ini sedang pegi berkerja dan ketika itu aku bekerja pada shift petang jadi pagi...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Janda Lesbian

Sejujurnya aku malu menceritakan cerita panas ini, sebuah kisah nyata hubungan sesama jenis (lesbian) yang sampai sekarang masih sering kulakukan. Namun karena dorongan untuk melepas beban dihati, kuberanikan diri untuk...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah | Lucah Melayu | Awek Melayu Lucah | Cerita Melayu

Keretapi Malam

Nama saya Maimunah, saya sering dipanggil Munah atau Monah. Almarhum suami saya adalah seorang Kapten kapal suatu syarikat perkapalan swasta. Umur saya sekarang 36 tahun, dengan dua orang anak yang sudah berumah tangga...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Nafsuku Pada Isteri Orang

Ini adalah kisah diri aku. Sebagaimana kebanyakan lelaki lain, aku mempunyai nafsu terhadap perempuan. Ya lah, lelaki mana yang tidak, kecuali yang gay sahaja. Tetapi nafsu aku ini bukannya pada anak dara sunti, tetapi...

Pengalaman Silam di UK

Mengingati peristiwa malam Christmas tadi teringat Ayreen kepada cerita dan pengalaman silamnya di UK bersama Veron. Waktu itu husband Ayreen, telah pun mendapat tawaran bekerja di UK. Mereka berdua melangsungkan...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Cikgu Pendidikan Moral

Saya seorang murid form 5 berbangsa cina,saya mengambil pelajaran pendidikan moral di sekolah saya. Guru pendidikan moral saya adalah seorang gadis india yang comel, namanya Kashturi, body dia amat baik.Umur dia kira...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu |

Pak Daud Dan Menantu Menantunya Part 1

Next ChapterPak Daud yang berusia 59 tahun telah 13 tahun menduda, Pak Daud mempunyai dua orang anak lelaki iaitu Zaidin dan Borhan, kedua-dua anaknya sudah berkahwin. Menantunya yang pertama bernama Khatijah dan...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu |

Ibu & Anak Bertiga

saya adalah seorang ibu kepada tiga orang anak, ketiga-tiga anakku adalah lelaki iaitu Ibra berumur , Abni berumur dan yg bongsu bernama Arbi berumur . Namaku Yusna berumur 34 tahun, bekerja di sebuah bank sebagai...

sahabat baik suami

Entah mengapa, tiba2 perasaanku menjadi tidak menentu ketika berseorangan dirumah.kesunyian yang teramat sangat.suami pula jauh nun di sabah sedang menjalankan tugas2 syarikatnya.aku disini ditinggalkan keseorangan.cuma...

Nita Dan Ayahnya

Pada suatu hari, ayah yang akan berkahwin sebulan lagi setelah kematian ibuku lima tahun yang lalu menalifonku dan katanya ada hal penting yang perlu aku menolongnya. Aku ketika itu sedang duduk berehat menonton tv...