OhCerita
OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | Cerita Hangat | Cerita Panas Seksi | Cerita Rogol | Cerita Seks Sepupu | Cerita Adik | Cerita Seks Bontot | Gila Seks | OhCerita

Din Dan Timah

Sepupuku Din kini telah berumahtangga dan tinggal Di Kuala Lumpur. Masaalah orang gaji menyebabkan Din membawa aku menjadi orang gaji dirumahnya. Ialah, bukan orang lain tapi sepupu aku juga. Kalau tidak siapa lagi nak...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Keluarga Sosial

Aku ni kerja kat badan kerajaan. Engkorang semua tak perlu tahu dengan detail lah. Semasa peristiwa ni terjadi aku baru dua bulan berkahwin. Isteriku berkerja di Hospital Besar Kuala Lumpur sebagai jururawat. Pada bulan...

Pangkuan Seorang Isteri Curang

Ini adalah kisah pengalaman hidup aku yang telah lama aku simpankan dan menjadi rahsia hingga ke hari ini. Aku berasal dari Sabah dan sudah berkahwin. Bentuk badanku boleh dikatakan menarik jugalah. Tinggi lebih kurang...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Taruna Menjilat Puki Dan Jubor

Ianya bermula semasa aku berumur 20 tahun. Semasa itu aku masih dalam menjalani perkhidmatan negara. Ketika itu, aku baru saja habis berkerja dan terus pulang ke rumah. Sampai sahaja di bawah block, aku bertemu dengan...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | Cerita Hangat | Cerita Panas Seksi | Cerita Rogol | Cerita Seks Sepupu | Cerita Adik | Cerita Seks Bontot | Gila Seks | OhCerita

Adik Ipar Salina

Ini adalah bencana, fikir Salina. Kenapa nasib buruk ini menimpanya. Dia merasakan tidak pernah melakukan apa-apa dosa. Mengapa dia perlu menerima hukuman ini. Salina menyesali nasib malang yang menimpanya. Tidak adil...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Dua Dara Montok Dalam Sehari

Kepada semua pembaca yang pernah membaca dua cerita dariku iaitu “Tiga Wanita Mangsa Intai” dan “Merogol Murid Montokku”, kini aku sampaikan pengalaman keduaku dengan Lin dan kawannya Ana. Jika...

Indo Malaysia

Ini adalah kisah ngentot atau cerita dewasa seks dari negeri Jiran Malaysia. Mengisahkan petualangan seks seorang pria di warga Malaysia yang bersetubuh dengan wanita yang tak lain adalah isteri dari orang lain yang...

Rancangan Maziah part 2

Previous ChapterNext ChapterSementara menunggu Teksi Pak ayub aku menyinggah kejap ke gerai Mak Siti untuk membungkus Nasi, Nak makan nasi di rumah kena tunggu Mak aku balik dari kerja le baru dapat Makan. Nak ikutkan...

Awek Aku Tak Tahu Gambar Bogelnya

Awek Aku Tak Tahu Gambar Bogelnya

Aku lelaki berumur 24 tahun. Aku ada awek, umurnya 23. Awek aku ni, bolehla dikatakan cun. Kiutla ikut bahasa omputeh. Tinggi dia 5 kaki 3 je, pinggang ramping 24 inci, berat 45kg je. Size tetek dia 32b. Cam Jeslina...

Lin Muridku

Setiap hari, aku hanya melakukan oral dengan Lin atau menolong Lin masturbate. Itu saja. Baiklah, tanpa membuang masa, terus aku menulis cerita bagaimana kawannya Ana boleh terlibat dengan hubungan antara aku dengan Lin...

Aku Puas Bersama Pak Mertua Dalam Stor

Nama aku noraida…telah berkahwin dan mempunyai 2 orang anak. Suami aku seorang yang baik hati dan menjaga kami dengan begitu baik. Namun sejak kebelakangan ini keinginan nafsu aku kuat dan memerlukan belai darinya...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Rakan Yang Hamil

Aku telah bekerja di sebuah jabatan kerajaan tiga tahun lebih. Sewaktu mula-mula aku masuk bekerja di situ, aku telah diperkenalkan dengan seorang perempuan yang layak aku panggil kakak kerana umurnya sudah 28 tahun...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Isteri Orang Buah Hatiku

Sudah berminggu-minggu merancang percutian keluarga ke Genting Highlands berkebetulan dengan suami akan ada simposium di sana. Baru minggu lepas dapat tahu peperiksaan penggal-Said, anaknya ditunda seminggu dari jadual...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu |

Bohsia Dikongkek Konek Sampai Mengandung

nie adalah kisah mengenai Jenna yanng mana mulai sya kenal semasa sya mengunjungi rumah sepupu ku di bandar p. Walaupun sya dengaan sepupu sya bolehlah dikatakan agak rapat, tetapii sya jarang berkunjung ke rumahnya...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | Cerita Hangat | Cerita Panas Seksi | Cerita Rogol | Cerita Seks Sepupu | Cerita Adik | Cerita Seks Bontot | Gila Seks | OhCerita

Mewanitakan Cikgu Lisuriani

Ini ialah kisah benar yang berlaku semalam…. Aku belajar di tingkatan empat tahun ini…… guru fizik saya ialah seorang yang tidak pandai mengajar. Mukanya sentiasa muram sahaja tetapi dia akan tersenyum apabila pelajar...

Kisah Isteri Dan Keluarganya

Cerita ini berlaku pada tahun 2000. Aku ingin menceritakan suatu kisah fantasi, bagaimana aku membalas dendam kepada kakak ipar dan suaminya iaitu biras aku yang selalu mengeji dan menghina kami sepasang suami isteri...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Abang Sam Dan Aku

Cerita ini berlaku kira-kira 8 tahun yang lalu dikampung datuk ku di selatan Semenanjung. Ketika itu aku sedang menghabiskan cuti semester dan pulang ke kampung datuk ku sempena musim durian. Abang Sam adalah anak...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah | Lucah Melayu | Awek Melayu Lucah | Cerita Melayu

Abang Sedap

Sebelum aku mula, aku nak ucapkan tahniahlah kepada warga kerja sexmelayu ini, klassssssssssss gitu, sejak masok ke sini, dah berapa kali aku bawak awek aku surfing kat sini. Awek aku dah gian lak, sambil baca, aku kena...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Adik Cikgu

Sebelum aku memulakan kisahku di zaman selepas pengajian di U elok rasanya kalau aku selitkan kisah ini kerana pengalaman ini merupakan sesuatu yang tak mungkin dapat aku lupakan malah inilah hubunganku dengan perempuan...

Pengalaman Isteri Di Salon

Saya dikehendaki menghadiri kursus di ibu pejabat untuk tempoh 5 hari. Suami saya terpaksa merelakan pemergian saya walaupun dalam tempoh itu dia tak dapat mengongkek bini dia yang seksi ini. Sebelum saya pergi, saya...

Pancutan En Raja

Peristiwa ini baru berlaku pada hari Deepavali tahun 2000. Aku telah berkunjung ke rumah Uncle Samy sempena hari Deepavali. Uncle Samy dan anaknya Kumar menyambut kami berdua seolah-oleh tidak ada apa-apa berlaku antar...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | Cerita Hangat | Cerita Panas Seksi | Cerita Rogol | Cerita Seks Sepupu | Cerita Adik | Cerita Seks Bontot | Gila Seks | OhCerita

Lesbian Bertudung 1

Next Chapter Tiara, nama yang telah diberi kedua ibubapa sejak aku menjenguk ke dunia 23 tahun yang lalu tapi aku lebih selesa dengan panggilan Ara ditempatku belajar. Aku boleh dikatakan seorang yang cukup cantik dari...

alkisah isteri ramlan

kisah ini diceritakan oleh seorag kawanku. iannya mengenai bagaimana isterinya tidak mahu tinggal bersamanya lagi setelah menjaga bapa angkatnya yang sakit. ramlan telah berkahwin dengan gadis pilihannya sendiri iaitu...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Kali Pertama Berzina

Umur aku sekarang ni dah 26 tahun dan sudah bekerja disalah sebuah syarikat swasta yang terkenal diseluruh Malaysia. Macam remaja-remaja lain, aku pun ada gak pengalaman yang tak boleh aku lupakan masa aku remaja dulu...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | Cerita Hangat | Cerita Panas Seksi | Cerita Rogol | Cerita Seks Sepupu | Cerita Adik | Cerita Seks Bontot | Gila Seks | OhCerita

Petua Tok Cik

aku selalu ikut sedara aku berubat secara tradisional kat Perlis dgn satu orang tua yang aku panggil Tok Chik…dier nih macam macam ilmu dia ader…kalau ilmu dunia.poooii toksah gebang ngan dier…dasat...

Keseksian Cikgu Zakiah Part 2

Previous Chapter Akibat terlalu asyik beromeng tadi, selimut yang menutupi tubuh mereka telah jatuh ke lantai mendedahkan tubuh bogel cikgu zakiah dan abang hassan yang sedang dilambung nafsu itu. Ketika itu cikgu...

Menyetubuhi bakal mak mertua

Setelah berehat dari menorah getah, Minah membasuh kain di bilik air rumahnya. Terdengar bunyi injin kereta dan ketukan pintu serta salam di hadapan. Bergegas Minah berlari anak untuk membuka pintu yang di sangkanya...

Awek Sekolah Agama

Awek Sekolah Agama

Ok la.. nie la first time aku nulis kat dalam ruangan nie. Hmm, aku tengok dalam ruangan nie, tak banyak yang citer betul. Kebanyakannyer semua berdasarkan fantasi aje. So, kali nie aku nak cerita la pulak pasal...

Isteri Lesbian

Karena daerah perumahan tersebut masih baru maka jumlah keluarga yang menempati rumah di situ masih relatif sedikit tetapi khusus untuk blok daerah rumah saya sudah lumayan banyak dan ramai. Rata-rata keluarga kecil...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Kak Iparku Kak Su

Kak Su, itulah nama kakak iparku. Berumur 33 tahun, belum mempunyai anak walaupun setelah berkahwin selama 10 tahun lebih. Namun wajahnya terlalu seksi bagi aku menatapnya. Bentuk badan agak menarik nafsuku, berkulit...