OhCerita

Balasan Pengorbanan Amira

Angin bertiup kencang berlumba-lumba memasuki tingkap cermin sambil membelai rambut Amira. Tangan kanan Amira mencapai sikat dan menyisir rambutnya perlahan. Dia tersenyum menatap wajahnya di cermin. Amira bangga dengan...

Pancutan En Raja

Peristiwa ini baru berlaku pada hari Deepavali tahun 2000. Aku telah berkunjung ke rumah Uncle Samy sempena hari Deepavali. Uncle Samy dan anaknya Kumar menyambut kami berdua seolah-oleh tidak ada apa-apa berlaku antar...

Anak-Anak Lelaki Ku

Aku adalah seorang ibu kepada tiga orang anak, ketiga-tiga anakku adalah lelaki iaitu Izra berumur 15 tahun, Izani berumur 13 tahun dan yang bongsu bernama Izie berumur 11 tahun. Namaku Yusna berumur 34 tahun, bekerja...

Aku Dan Sepupu Isteriku

Hai, Namaku Roy umurku sekitar 35, aku telah beristeri dan mempunyai seorang anak. Semasa ku masih bujang aku sering mempunyai hubungan dengan isteri orang. Aku gemarkan isteri orang kerana pengalaman merka dan aku...

Bontot Kak Dewi : part 2

Previous ChapterHari itu aku tak kerja. Semuanya gara-gara sms yang aku terima pada paginya. Dewi : Amin nak pergi kerjaye? Aku : iye kak, nape? Dewi : Akak hari ni nak ambik mc. Amin ambiklah mc sekali dgn akak Aku :...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex

Kakak Aku Nakal

Cerita ini terjadi 15 tahun yang lalu,ketuika aku masih di sekolah,cerita lama la ni ,,,,,,,,,,,,, aku sorang budak yang nakal selalu mengusik kak ku ni, dia seorang kak yang baik,,,aku selalu dibenarkan tidur dengan...

Permulaan Ku Bersama Adik – 3

Previous ChapterSetelah aku berumur 16 tahun, aku ditawarkan ke asrama penuh di Perak. Aku menjalani kehidupan asrama seperti pelajar pelajar lain, pagi kesekolah, tghri ke kelas prep (ulangkaji) , ptg bersukan...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex

Pepek Dara

Kisah pepek si anak dara-Aku ni meyewa dekat rumah makcik salmah.Makci salmah ni ada dua orang anak dara yang comel dan mantap badannya.Batang aku selalu tegang ja bila tengok botot diaorang dah la suka pakai seluar...

Member Bernama Rin

Member Bernama Rin

Masa aku sekolah dulu aku mempunyai seorang member, nama samarannya Rin tu. Dia mempunyai seorang girl yg bleh dikatakan lawa. Masa tu aku memang terkenal kerana mempunyai ramai awek yg sentiasa menemani aku, kiranya...

Murni dan Manjit singh

Aku, Rohaya dan Linda berjalan menuju ke kantin pada petang itu. Kerja-kerja di pejabat tidaklah banyak jadi kami berpeluang untuk minum petang di kantin. Seperti biasa sambil minum kami berbual kosong. Gosip, cerita...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Tugas Part Time

Namaku Zara. Seorang janda anak dua. Berusia 50 tahun. Anakku dah besar berusia 25 tahun dan 20 tahun. Aku tinggal di rumahku dengan anak lelaki yang bongsu. Manakala anak sulung, perempuan sudah berumah tangga bekerja...

Kepuasan Isteri Di Tebuk Negro

Setelah tujuh tahun berlalu, aku mula perasan kehidupan rumahtangga aku mula tawar. Kehidupan aku dan Mona, isteriku sudah berubah. Kehidupan kami suami isteri telah menjadi rutin harian saja. Bangun pagi tergesa-gesa...

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah | Lucah Melayu | Awek Melayu Lucah | Cerita Melayu

Abang Sedap

Sebelum aku mula, aku nak ucapkan tahniahlah kepada warga kerja sexmelayu ini, klassssssssssss gitu, sejak masok ke sini, dah berapa kali aku bawak awek aku surfing kat sini. Awek aku dah gian lak, sambil baca, aku kena...