OhCerita

Rancangan Maziah part 2

Sementara menunggu Teksi Pak ayub aku menyinggah kejap ke gerai Mak Siti untuk membungkus Nasi, Nak makan nasi di rumah kena tunggu Mak aku balik dari kerja le baru dapat Makan. Nak ikutkan Ayah aku tu mampu saja nak sediakan orang gaji  tapi Mak aku tu yang taknak, alasannya dia lebih selesa buat kerja rumah tu sendiri, ye la tu bukan aku tak tau kepala hotak Mak aku tu, kalau ade orang gaji tak boleh le dia nak buat projek Curang dia tu. Tapi Mak aku ni aku perasan, depan ayah aku dia memang cukup pandai simpan Rahsia kalau orang yang tak kenal Mak aku tu bila nampak cara dia layan Ayah aku memang kata Mak aku tu isteri mithali la.Bila aku terfikirkan balik hal pagi tadi dalam kereta macam pelik pon ye, dia yang Goncangkan konek aku dia pulak tuduh aku amek kesempatan.tapi memang salah aku pon,yang sampai terpancut tu pasal apa. Aku sebenarnye tak berapa paham lagi maksud Mak aku pasal kehidupan bebas tu, tapi aku rasa macam menarik je. bebas tu banyak maksud, kalau bebas sampai burit dia pon dia kasi aku itu sudah cukup buat aku puas hati, lagi satu Mak aku cakap dia akan sokong ape pon aku buat, sampai kalau aku nak bawak balik betina pon dia tak kisah..siapa Mak aku sebelum dia kawin ngan Ayah aku..Mak aku ni memang misteri orangnye, aku macam dapat rasa dalam masa terdekat ni aku dapat Jamah badan Mak aku. sedang aku memikirkan prihal Mak Kandung aku, aku terdengar Bunyi Hon kereta, ” hah..Hisyam, kamu nak balik rumah naik apa ni ”  tegur cikgu nurul pada hisyam ” saya tunggu teksi cikgu ” jawabku ringkas pada cikgu nurul ” Rumah kamu dengan rumah saya satu jalankan..mari lah cikgu tumpangkan kamu ” ajak cikgu nurul padaku ” Eh…takpe lah cikgu, lagi pon saya dah call orang teksi tu ” tiba2 telefon ku berbunyi. ” ello.. pak ayub..pak ayub dah nak sampai ke ? ” tanye ku pada pak ayub..cikgu Nurul masih memandang aku. ” Laaa…ye ke..kat mana teksi pak ayub rosak tu ?? ermmm takpe lah macam tu..ermmm..ok..ok..takpe2 Syam tak kisah..ok mualaikumsalam ” aku memandang cikgu Nurul. ” boleh tumpangkan saya cikgu ” aku senyum paksa di depan cikgu Nurul..cikgu nurul hanya mengangguk dan menjemput aku ke dalam keretanya. ” hah..ni kamu dah makan ke belum ni Syam “ ” Blom cikgu..tapi saya dah bungkus Nasi kat gerai Makcik siti tadi ” jawabku sambil senyum pada cikgu Nurul. ” laaa..cikgu baru nak belanja awak makan Syam “ ” takpe lah cikgu lain kali saje la ” jawab ku dan cikgu Nurul tersenyum padaku..cikgu nurul ni memang cantik orangnya, aku buat2 toleh pandang ke tempat duduk belakang kereta cikgu nurul..sempat aku mengintai bentuk tetek cikgu nurul yang bulat tu..walaupon dia memakai baju kurung tapi tetap berbentuk cantik tetek dia..tapi tetek cikgu Nurul masih kalah jika dibanding kan dengan tetek Mak aku. ” bersih kereta cikgu ni ye..rajin cikgu pergi cuci ” saja aku membuka topik untuk bersembang ” kereta orang perempuan Syam..mesti la kena bersih “jawab cikgu Ringkas ” kamu tu Syam..cuba lah jadi pembersih sikit..dah tau seluar tu kotor pakai le yang lain..datang ke sekolah ni kena lah kemas dan bersih..betul tak Hisyam? ” eh cikgu ni..kena penyakit Mak aku ke cakap Sindir2 ” ape yang kotornye cikgu..bersih je…baju saya pon bersih takde bekas sambal pon kat baju saya ni cikgu ” aku cuba melihat pakaian aku takde kotor mana pon..ah cikgu ni saja nak sakat aku. ” maksud cikgu bukan kotor di baju tu..tapi kat seluar kamu tu hah..tu kenapa tu…macam mana boleh kotor kat situ. hingus sapa kamu tolong lap tu Syam ? ” aku lihat cikgu Nurul sakan ketawa..aku lihat tempat kotor yg cikgu Nurul maksud kan tu..ohh..ni pagi tadi punya ni..kalau Mak aku tak Goncangkan konek aku ni takde lah cikgu Nurul keluar topik Hingus. ” errr…ni memang hingus pon cikgu..hingus kering pagi tadi punya..tak sempat nak hembus dia meleleh celah ni cikgu.” ketawa cikgu Nurul mendengar penjelasan aku..aku mengambil kesempatan mengintai tetek cikgu nurul ketika dia galak ketawa..bergoyang goyang tetek cikgu nurul mengikut alunan ketawanya..besar ya rabbi tetek cikgu ni kataku dalam hati. aku mengucapkan terima kasih kepada cikgu nurul kerana menghantar aku pulang..ketika aku ingin membuka pintu cikgu nurul memanggilku. ” Hisyam..” ” err..ye cikgu ” aku memandang wajah cikgu nurul..dia juga turut memandangku,, ” cikgu nak tanye..ermmm..betul ke…betul ke tu hingus kamu ? ” cikgu nurul memandang aku dengan serius..dari muka sahaja aku tau dia inginkan jawapan jujur dari aku. ” maaf cikgu,,saya rasa isu seluar saya kotor ni tak berkait pon dengan sekolahkan cikgu ? saya tak rasa ia penting pon untuk cikgu kan ? ” aku terpaksa memberi alasan begini supaya cikgu nurul tidak mendesak punca kotor yang ada di seluar aku tu. ” ermm ok…cikgu minta maaf kat Syam..bukan cikgu nak masuk campur..cuma cikgu tak rasa itu Hing……………! ”  belum sempat cikgu nurul menyebut aku menyampuk. ” saya Melancap sebelum pergi sekolah pagi tadi  ” terkejut cikgu nurul dengan jawapan aku,,aku buat muka toye je depan cikgu nurul. ” salah ke saya Melancap cikgu..saya minta maaf sebab tak sempat tukar seluar ni pagi tadi ” Cikgu Nurul tetap dengan muka blurnya. ” lepas ni saya janji dengan cikgu saya akan melancap lepas balik sekolah saje..saya janji cikgu ” cikgu nurul tercengang dengan kata kata aku, aku cuba membuat muka kesian untuk menarik simpati dari cikgu nurul. ” Syam..ermmm…Macam mana cikgu nak cakap ye..benda tu tak elok di buat selalu..lagi pon syam masih muda baru 16 tahun..cikgu taknak perkara tu buat pemikiran Syam Rosak…biasanya orang yang beronani sendirian ni mereka akan guna kaedah Fantasi..bayangan lucah tu lah yang merosakkan pemikiran Syam ” lembut cikgu nurul menasihati aku, ” Mak saya sendiri galakkan saya Melancap cikgu ” makin terkejut cikgu nurul dengan pengakuan aku, aku masih lagi buat muka toye, ” Mak Syam tak marah Syam melancap ?? cikgu tak percaya..Syam tipu kan ? ” cikgu Nurul masih menggeleng-gelengkan kepalanya tanda tidak percaya dengan kata2 ku, ” kenapa pulak saya nak tipu cikgu,,Mak saya kata dia faham Remaja seperti saya..Mak saya kata melancap adalah sebahagian dari tumbesaran jadi semua orang melakukannya, dan Mak saya kata cara terbaik untuk saya lakukan ialah keluarkan anggota badan yang terseksa tu..tu sebab saya melancap cikgu..Mak saya sendiri setuju ” makin tercengang Cikgu Nurul pada hal mak aku tak kata pon macam tu, saja aku tokok tambah. ” saya nak tanya cikgu…cikgu dah kawin ke ? ” tiba tiba aku nak test cikgu nurul pulak..macam boleh makan je cikgu ni..detik aku. ” hah !…ermmm..cikgu belum kawin lagi…tahun depan insyaallah cikgu bernikah ” peduli ape aku kau nak bernikah detik hati aku..tunggu kau cikgu nurul aku akan bagi soalan2 maut pada kau. ” tadi cikgu tanye saya punca seluar saya ni kotor kan ?? dan saya dengan jujurnya menjawab ” aku sengeh pada cikgu nurul..aku nampak cikgu nurul macam susah hati. ” sekarang saya pulak nak tanya cikgu dan saya nak cikgu pon jawab secara jujur…boleh ? ” cikgu nurul dah mula gelabah..miang aku dah datang muka aku ni tetiba jadi kacak pulak aku rasa..tapi memang aku kacak pon. ” awak nak tanye ape Hisyam..jangan kamu tanya soalan yang pelik2 pulak ye. ” dia buat2 gelak…macam aku tak tau ko gelak paksa..puaka betul ko ni ye. ” maaf cikgu..memang soalan pelik2 pon yang saya nak tanya skarang ni ” aku buat muka kacak sambil tenung dalam dalam mata cikgu nurul..aku dah nampak dia susah hati. ” aaa…ap..ape yang awak nak tanye kat saya ” eh.. si puaka ni..gagap pulak ko ye..tunggu kau..aku akan Jual nama Mak aku lagi. ” Mak saya kata.,perempuan kalau belum bernikah tapi tetek dah selambak macam tembikai maknanya perempuan tu dah takde dara,,betul ke cikgu ? ” aku buat muka keledek konon2 tak tau ape yang mak aku kata tu..muka mintak penjelasan. ” cik..cikgu ta..tak,..tak paham ape soalan Hisyam ni ” cikgu nurul dah mula pandang ke luar tingkap sisi keretanya..tu tanda nak lari dari menjawab la tu..puaka sungguh ko ni nurul. ” Pasal Melancap cikgu tau pulak ye..wanita belum kawin tapi saiz sama tembikai yang tu cikgu tak paham pulak ye! ” cikgu nurul mendengus marah..eh eh..ko ingat aku takut ek. ” ape tujuan kamu tanya cikgu soalan bukan2 macam tu ” turun naik nafas cikgu nurul ni mesti marah sangat ni. ” Maafkan saya cikgu..maaf kalau soalan saya ni buat cikgu tersinggung..tapi saya takde niat ape2 pon..saya cuma nak tau aje.” sengaja tarik simpati..cikgu nurul ni asal buat muka kesian je kalah la dia. ” saya dan Mak saya agak terbuka tentang sex…kami selalu sembang tentang tu..Mak saya kata lagi, subjek sex ni bagus sebenarnya,,kebetulan cikgu bangkitkan pasal Melancap jadi saya ingat cikgu ni berfikiran terbuka macam Mak saya..saya tak tau cikgu ni sensitive..saya minta maaf ” aku senyum memandang cikgu nurul aku nampak muka cikgu nurul serba salah..ye itu yang aku maukan. ” cikgu pon minta maaf sebab tinggi suara dengan Syam tadi..ok..sekarang cikgu akan jawab soalan syam tadi tu ye ” cikgu nurul tersenyum manis memandangku..jarum dah mengena. ” Apa yang Mak Hisyam cakap tu betul..biasanya wanita yang belum berumah tangga atau belum terusik dengan lelaki saiz payudaranya kecil atau sedang2 macam tu..yang belom bernikah tapi saiz payudaranya besar seperti payudara wanita sudah berkahwin mereka memang sudah tidak ada dara lagi..mereka sebenarnya sudah di jamah oleh lelaki..” aku nampak muka cikgu nurul memerah ketika memberi jawapan tu..dia seperti segan nak memandang muka aku ni. ” faktor yang boleh membuat tetek tu jadi selambak bagaimana cikgu ” sengaja aku nak memerahkan lagi muka cikgu nurul. ” itu eloknya Hisyam tanya Mak Hisyam sendiri ye..cikgu takda jawapan untuk tu.” cikgu nurul mengibas mukanya dengan tapak tangan..panas ye..ke ko stim ni puaka. ” Mak saya kata dia jadi selambak sebab selalu kena ramas dan selalu kena nyonyot ” ketika itu cikgu nurul terus menjerit nama aku, ” Hisyammmm!!!!!! “ ” tak payah la cerita pasal tu lagi..cikgu segan la ” makin merah muka cikgu nurul..tak tau la dia menahan marah atau tengah gersang dengan aku. ” cikgu nak tau tak..sebenarnya Syam suka sangat tengok tetek cikgu..tetek cikgu besar..putih pulak tu..Syam tau kenapa cikgu segan,,Syam minta maaf ” saja aku gelarkan diri aku Syam..biar nampak macam jantan budiman sikit..tetiba aku rasa pedih pipi aku..penampar cikgu nurul laju hinggap kat muka aku yang budiman ni, aku menjerit sakit sebab pedih. cikgu nurul macam terkejut bila lihat aku menahan sakit..terus kedua-dua belah tangannya memegang muka aku,,aku renung muka cikgu nurul. ” Syam..cik…cikgu min…minta maaf….cikgu tak sengaja sepak Syam..” aku melarikan mata dari memandang wajah cikgu nurul..aku memandang ke arah teteknya yang bulat tu…walau pon agak kabur dengan air mata menahan sakit aku ni..tapi aku masih dapat melihat kebulatan yang pejal teteknya tu, cikgu nurul mengusap pipi aku. ” Syam…cikgu minta Maaf ye..cikgu tak sengaja..cikgu betul2 minta maaf..” cikgu nurul mengangkat muka ku untuk memandangnya..aku dapat lihat muka bersalahnya..rapat muka aku dengan cikgu nurul..cikgu nurul terus memandang aku…dan aku laku kan perkara yang sama..aku perasan dia tertelan air liurnye sendiri..ini lah peluangnya, ” Syam sayang kat cikgu..dah lama Syam nak rapat macam ni dengan cikgu..” aku terus mengucup bibirnya cepat dan aku terus keluar dari keretanya,, aku nampak cikgu nurul masih memandang aku..bukan pandangan marah..itulah aku rasa..si puaka ni dah betul2 kene jarum aku, dia ingat aku sayang betul kat dia konon..aku percaya dia akan rasa serba salah lepas ni..dia akan jadi segan bila bertembung dengan aku di sekolah..dan aku jugak akan membuat perkara yang sama..aku akan buat kau sendiri cari aku cikgu nurul. janjinya. Tepat jam 6.45 petang hisyam terdengar bunyi kereta masuk, hermm mesti Mak dah balik, dia terus berlari ke pintu depan untuk mendapat kan Emaknya, dia melihat Emaknya terbongkok-bongkok seperti mencari barang, melentik lentik punggung lebar Maknya ketika tu, sudah dapat barang yang di carinya dia nampak Emaknya berlalu ke bonet kereta pula, dia ingin menjenguk ape yang di buat oleh Maknya. dia merapat kan dirinye lebih dekat di sisi Emaknya, sambil tu sempat juga dia mengintai punggung tonggek dan lebar mak..Mak aku ni tak habis habis buat aku stim. ” Mak buat ape ni ” tanya dia ingin tahu, sambil tu sempat dia menjengah ke dalam bonet kereta milik Maknya itu. ” Mak nak kemas barang ni sikit ” jawabnya ringkas ” Syam dah makan ” dia memang risaukan makan minum Anak tunggalnya ini,,dia yang bekerja ini memang tidak dapat memasakkan lauk pauk tuntuk Anak Kesanyangan itu. ” dah mak,,Syam beli bungkus macam biasa le ” Maknya memberikan 30 ringgit untuk belanja di sekolah..itu sudah agak mewah baginya,,dia tidak kisah walaupon Maknya tidak memasak di rumah tu. ” hermm…ni Syam tolong angkat barang2 ni masuk dalam rumah ye..letak je kat atas meja barang tu ” Hisyam patuh arahan Maknya..dia mengangkat dan terus masuk ke dalam rumah..Senyum Maknya melihat keletah Anak Tunggalnya itu. Maziah terus menuju ke dapur mencari air untuk di minum tekaknya memang terasa haus. Maziah perasan Hisyam baru keluar dari bilik air, dia memanggil Anak kesanyangan itu datang kepadanya. ” hisyam dah lupa ye ?? kenapa tak salam Mak tadi..hisyam dah tak hormat Mak kandung Syam sorang ni ke ?? ” sengaja dia berkata begitu untuk menakut nakutkan hisyam. ” laaa…lupa la Mak…sorry ” hisyam menghunuskan tangan untuk menyalami tangan Maknya.tapi Maziah tidak menyambut tangan anaknya itu. ” Syam dah lupa ke ape yang Mak Ajar dan cakap pagi tadi ? ” Maziah tersenyum mengoda dan jari telunjuknya di lekatkan di bibir supaya hisyam mengerti maksudnya. ” laaaaaa…Syam lupa la Mak..sory sory..” Hisyam terus merapatkan mukanya ke muka Emaknya terus di kucup bibir wanita yg masih bertudung itu. hisyam perasan kali ini agak lama dari pagi tadi, lama bibir itu melekat di bibir Maknya..tiada tindak balas dari mereka berdua..mereka hanya berciuman biasa tetapi lama. Maziah sengaja mengucup lama bibir Anaknya..dia ingin melihat reaksi hisyam padanya..Maziah gembira tidak sampai sehari hisyam bejaya menyesuaikan diri..dia nampak yang Anaknya itu tidak berasa segan lagi, mungkin masih ada sedikit segan tapi Maziah percaya yang hisyam akan dapat menyesuaikannya. dia sudah memikirkan semasak masaknya semasa di pejabat tadi. yang dia akan kongsikan segala galanya dengan hisyam..dia akan membuatkan Anaknya itu giler terhadapnya, dia tau dirinya lah yang menjadi modal melancap anaknya selalu..dan dia sangat pasti yang hisyam mengidamkan badannya ini. yang hisyam tidak tau hanya lah..Mak Kandungnya juga menginginkan badannya.maznah melepaskan bibirnya, dia merenung muka Anaknya itu lama.. ” Syam dah tak segan dengan mak ? ” dia melihat Hisyam senyum padanya, Maziah gembira, ” Nak segan apa dengan Mak..kan Mak Kate jangan segan ” hisyam kembalikan soalan itu pada Maknya. ” Macam ni lah Anak Mak..Mak sayang lebihlah kat Syam macam ni ” gurau Maziah pada hisyam ” Mak nak hisyam layan Mak macam kawan2 hisyam..mak suruh Syam Anggap Mak ni Kawan sebab Mak taknak Syam berasa segan dengan Mak..Syam bebas nak buat ape saja. ” Maziah mencubit pipi Anak Tunggalnya itu, ” Mak kata Syam Bebas buat ape saja ? ” dia ingin menguji Maknya, ” ye,,Syam boleh buat ape saja Syam suka ” Maziah gembira dengan pertanyaan Hisyam itu, ” kalau lepas ni Syam tengok Blue kat TV depan tu sambil melancap Mak tak marah ke ? ” ketawa Maziah ” suka hati Syam la..tapi jangan la Pancut merata-merata, sofa ngan karpet tu ayah beli mahal tau ” maziah sambung ketawa..lucu dengan pertanyaan Anaknya itu. ” terima kasih Mak..sebelum ni Laptop tu je lah mangsa Syam kalau nak layan Blue,,tak puas tengok la Mak..laptop kecik ” bersemangat Hisyam selepas mendapat keizinan Maknya itu ” lepas ni Syam boleh tengok Puas puas ye..besar gedabak Tv kat depan tu ” Maziah tersenyum..dan dia merangkul pinggang anaknya..memandang manja wajah anaknya, ” Mana Syam dapat vcd2 blue tu semua ? ” sengaja dia bertanyakan Hisyam tentang tu. ” Syam beli la Mak..duit belanja sekolah tu kan banyak Mak bagi..duit tu le Syam Guna beli vcd blue ” Hisyam menjawab dengan jujur..tidak ada rahsia bagi dia dan Maknya itu. ” Mak taknak Syam guna lagi duit belanja sekolah 30 ringgit setiap hari tu untuk buat beli vcd blue lepas ni..kalau Syam nak vcd blue baru minta saje dengan Mak ye..besok Mak bagi Syam Rm 300 untuk beli vcd blue tau..dekat dalam almari Mak tu ada kot vcd blue..koleksi Mak tu..tapi tak banyak dalam 40 keping..Syam masuk bilik Mak pegi la ambil vcd blue tu ” Maziah melepaskan rangkulan dari pinggang anaknya,,dia mengucup lembut bibir anaknye itu. hisyam terus masuk ke bilik Maknya untuk mengambil koleksi vcd blue Maknya…40 keping..kena layan sampai subuh gamaknya ni.     Share this: Twitter Facebook Like this: Like Loading… Related

Posts