OhCerita

Rancangan Maziah part 4

Hisyam teringat ingat peristiwa dia dan Emak kandungnya sebentar tadi , dia tersenyum sendiri , sebenarnya dia tidak puas melakukan perkara keji itu , dia ingin melakukannya lagi. dia sangat pasti mak kandungnya juga seronok melakukannya, dia sendiri dapat melihat wajah yang terpancar kepuasan itu. hisyam memang tidak menyangka yang emak kandungnya memberi Batangnya peluang merasai punggung besar dan berisi itu tadi, walaupun sekadar geselan di alur bibir punggung berisi maknya , dia tetap berasa puas hati. hisyam yakin angan-angan dia yang ingin menujah Batang koneknya ke dalam lubang najis emak kandungnya itu akan menjadi kenyataan tidak lama lagi , dan dia tertawa kecil apabila teringat peristiwa di dalam bilir air tadi . ” syamm !!…pedih la mata mak, jangan la baling buih sabun tu ” marah maziah pada anaknya ” alaa mak ni..syam gurau sikit pon tak boleh ” hisyam hanya ketawa ” meh mak..syam sabunkan badan mak ye..” pujuk hisyam , padahal nak ambil peluang meraba maknya ” syam sabunkan aje tau..tangan tu jangan pulak nak meraba bukan2 ” bukan maziah tak tau perangai anak tunggal kesayangannya tu. ” eh mak ni..dah syam nak sabunkan mak..mestilah kena raba2..tak gosok betul2 badan mak nanti takut tak bersih pulak ” saja syam mengumpan dengan kata-kata tu. ” ermmm..ye la..tapi syam jangan melebih lebih pulak ye..mak gigit nanti ” maziah mumusingkan badan menanti untuk di sabun oleh hisyam ” syam rela mak gigit syam..” hisyam terus merapatkan bibir ke telinga maknya dan berbisik. ” batang konek syam ni memang dah lama nak terima gigitan mak tauu ” lidah hisyam bermain main di cuping telinga maziah.. ” anak mak sorang ni makin menjadi jadi pulak Gatalnya ye ” maziah terus mencubit peha anaknya yang semakin miang tu. ” aduhhhhh !!! sakit la mak ! ” dia menggosok pehanya yang pedih tu ” hemmm…rasakan ! jahat sangat Lidah anak mak ni..suka sangat buat mak stim kan..kan dah kena cubit ! ” nafsunya sedikit bangkit bila lidah hisyam bermain di cuping telinganya tadi..sebenarnya maziah semakin suka dengan sikap hisyam tu. ” betul ke mak stim tadi..mak nak syam buat lagi tak ? “ ” syam nak sabun badan mak ke tidak ni ? ” saja maziah meninggikan suara sedikit. “ok..ok, syam sabunkan mak ye ” pujuknya kembali. hisyam melumurkan sabun ke badan maknya terus menggosok dari bahu  secara lembut..dia menyabunkan pula di tengah belakang lalu ke pinggang, dia mencari leher maknya pula di urut-urutnya leher itu dengan lembut, hisyam kembali mengambil botol sabun itu di tuangnya sedikit ke tapak tangan, hisyam kembali menjalar tangan itu ke perut emaknya pula, perut emaknya yang sedikit berlipat di gosoknya dengan hujung jari . ” syammmm!! janganlah buat camtu..geli lah perut mak ” terkempes kempes perut maziah menahan geli ” mak..mak letak dua2 tangan mak kat dinding ye..senang sket syam nak sabun ketiak mak ” maziah hanya mengikut apa yang di suruh anak kandungnya . Hembusan nafas maziah semakin lama semakin laju , dia yang menahan kegelian di serta kesedapan itu mula memejam mata. maziah tahu hisyam sengaja membangkitkan nafsunya , dia dapat merasai jari telunjuk hisyam bermain main puting teteknya yang telah mengeras itu, sebenarnya dia boleh sahaja menghentikan kelakuan hisyam, tetapi di sebabkan nafsunya yang sedang bergelora ini semakin lama semakin giler dia hanya membiarkan sahaja. Maziah terasa ada benda mencucuk cucuk punggungnya, tau lah dia yang batang konek hisyam sedang menegang, dia yang taknak anaknya itu bertindak lebih jauh mula memusing dan mengadap hisyam. ” syam kate nak sabun badan mak..tapi kenapa macam lain je mak tengok..? ” maziah sudah membuat suara manjanya ” eh..syam sabun mak la ni ” hisyam cuba sembunyi niat kotornya tetapi sesaat kemudian dia mula tersenyum bila kedua tangan mak kandungnya itu merangkul lehernya. ” ye le tu anak mak ni..benda yang cucuk-cucuk perut mak tu kenapa pulak..dia pon nak join sabun mak ke ? ”  sindir maziah pada hisyam ” dah dia nak naik mak..takkan la syam nak halang pulak ” jawab hisyam selamba dan tetek besar mak kandungnya yang elok melekat di dadanya itu membuatkan batang koneknya semakin menegang naik. ” ade je dia nak menjawab ye..tu macam mana pulak nak tidurkan dia balik tu ? ” maziah tau hisyam pasti menyuruhnya ” selagi lubang kencing tu tak keluarkan air mata..selagi tu lah dia tak tidur mak ” hisyam senyum senget. ” oh…jadi, syam nak mak lah buatkan benda tu sampai menangis ye ? ” maziah gembira setelah dia menyuruh hisyam supaya jangan bersikap segan perangai anak tunggalnya itu nampak lebih dewasa. ” syam nak pancut dalam burit mak boleh ? ” hisyam berterus terang, malas dia nak berkias kias lagi. ” sorry syam..mak tak boleh bagi syam pancut dalam lubang tu..belum sampai masanye lagi..syam kene sabar ye sayang ” pujuk maziah..belum tiba masa untuk anak tunggalnya itu merasai lubang najisnya itu. ” habis tu takkan mak nak syam melancap je ” geram hisyam..liat betul nak dapat burit mak dia ni. ” dah la tu tak payah nak buat muka sedih !!..meh mak hisapkan..pancut je dalam mulut mak ”  tangannya masih merangkul kemas leher hisyam.. ” yessss…sayang mak..hisap sekarang ye mak ! ”  tanpa minta izin hisyam terus mengucup bibir maknya maziah membalas ciuman anaknya..sedang dia mengulum-ngulum lidah hisyam dia merasai punggung lebarnya di usap2 lembut tangan anak tunggalnya, maziah meleraikan rangkulan tangannya di leher hisyam di bawa tangannya itu ke bawah, batang konek 7 inci anaknya itu di capai dan di genggamnya kuat..hisyam yang terasa nikmat koneknya di kocok lembut mula membalas dengan mengusap kasar punggung lebar dan berlemak emaknya, maziah meleraikan ciuman dan memandang anaknya dengan senyuman, maziah membongkokkan badannya ke bawah, tangannya sempat mencapai towel, di campaknya towel itu ke bawah untuk mengalas kulit lututnya yang halus, batang konek anak tunggalnya yang keras dan berotot itu di goncang lembut, maziah mendongak memandang hisyam sambil tersenyum. ” sedap syam…nak mak hisap sekarang ke ?? ” sangat manja suara maziah tika ini. ” sedap sangat mak..mak jilat2 kepale konek syam dulu ye ”  hisyam memegang rambut emaknya yang berselerak itu dan bontotnya terkemut kemut menahan nikmat. Lidah maziah bermain main di sekitar kepale konek hisyam, di kolom kepala konek anak kandungnya itu seperti mengolom lolipop, lidah maziah yang tadi bermain di sekitar kepala kini mula bermain di bawah batang anaknya..tangan kirinya mengusap ngusap lembut telur hisyam..sudah puas lidah dan bibirnya bermain2 di batang, kini zakiah akan membenamkan seluruh batang itu ke dalam mulutnya. Bagai nak tercabut batang hisyam bila di sedut kuat oleh emaknya..turun naik kepala maziah melakukan hisapan..perut hisyam seperti kekejangan bila emaknya membenamkan seluruh batangnya ke dalam mulut yang hampir sampai ke tekak..dia melihat mata emaknya berair bila melakukan hisapan maut tu, maziah memperlahankan kembali hisapan, dia taknak anak kandungnya itu terpancut awal..dia masih ingin bermain2 dengan batang berotot anaknye..maziah kembali membaham batang hisyam ke dalam mulutnya, turun naik kepala maziah melakukannya.. ” mak..syam dah nak terpancut ” hisyam mendongak ke shiling berkerut dahinya menahan kesedapan. ” emmmm…” itu saje riaksi maziah maziah yang tau anaknya nak terpancut mula melajukan hisapan..hisyam sudah tidak dapat bertahan lagi air maninya bila2 akan terpancut kedua tangannya kini memegang kepala emaknya..maziah memegang pangkal batang hisyam..dia kembali membenamkan seluruh batang itu ke dalam mulutnya,,kepala konek hisyam yang besar itu membuatkan tekaknya berasa penuh, mata maziah mula berair bila hisyam menekan batangnya itu lebih dalam. ” makkkkkkkkkkk…oohhhhhhhhhhhhhh…huuuaaaahhhhhh…huhhhhhh…hemmmmmmm!! ” terkemut kemut bontot hisyam kekejangan. maziah keluarkan batang anaknya itu secara perlahan lahan..dia mendongak memandang hisyam, bibirnya masih mengolom lembut batang anak kandungnya itu..hisyam menggeliat kegelian..dia kepuasan..hisyam membongkok sedikit, dia menarik emaknya yang mencangkong itu berdiri kembali…dia memeluk emaknya erat. ” syam puas tak ? ” maziah masih memegang batang hisyam ” puaaaassss mak..tq ” hisyam terus mengucup bibir emaknya. maziah membalas ciuman anaknya itu..lidah mereka kembali beraksi…tangan maziah mengusap ngusap halus batang hisyam yg sudah kembali tidur itu. hisyam yang tersedar dari lamunan itu masih tersenyum, dia memang tidak dapat lupakan peristiwa di dalam bilik air tadi.. Share this: Twitter Facebook Like this: Like Loading… Related

Posts