OhCerita

Rancangan Maziah part 6

Apa punya majal nasib aku ni..baru aku nak merasa nyonyot tetek cikgu nurul kunci umah pulak takde kat aku..mak aku ni pulak tak tau menyinggah ke mana, takkan kat pasar lagi kot.. dah dapat peluang baik jadi macam ni pulak.. ” Ello Mak..kat mana ? … laaa…cepat sikit, syam takde kunci nak masuk rumah..ermm ok..cepat tau. ” hisyam mendengus bosan. ” Kenapa Syam..” tegur cikgu nurul. ” Sorry cikgu..nak masuk rumah kunci pulak ada kat mak saya, terlupa nak amek kat dia tadi..mak saya ni pulak singgah pegi Atm..” jawab hisyam geram. ” Takpela..kita tunggu je la kat sini..bukan lama pun keluar duit tu. ” cikgu nurul menepuk manja bahu hisyam….dia tau punca kegeraman anak muridnya tu. ” Emm…cikgu , kita duduk dalam kereta dulu la..ni kurang-kurang 15minit kalau nak menunggu mak saya sampai ” sempat aku nak main tetek dia lagi ni ..kata hisyam dalam hati. ” Ikut Syam la ” mereka bedua pun berjalan ber-iringan menuju ke kereta, sambil itu…jari hisyam sempat mencubit punggung sederhana besar milik cikgu nurul..dan cikgu nurul hanya menjeling manja pada anak muridnya itu. Di dalam kereta aku hanya melihat cikgu nurul membelek-belek handfone nya..dan menaip sesuatu…mungkin hantar pesanan kat kawan serumah dia…dalam kepala aku ni takde benda lain dari masuk kereta tadi asek terpikir nak pegang tetek dia…Aku yang semakin bernafsu ni terpandangkan peha gebu cikgu nurul…aku perati cikgu nurul masih leka membelek handfone dia…Aku beranikan diri memegang peha cikgu nurul dan mengusap-usapnya lembut. Tetiba cikgu nurul menoleh tengok aku…dia buat macam tadi…hanya jeling manja je kat aku…dia tak menepis atau menolak pun tangan aku yang tengah mengusap peha dia ni…lepas tu aku tengok cikgu nurul masukkan semula handfone dia dalam bag…dia mengalih pandang keluar tingkap…macam tak amek peduli pun yang aku tengah mengusap peha dia…’ si puaka ni tak stim ke ‘ getus hati aku… Agak lama juga aku mengusap-ngusap peha gebu dan pejal cikgu nurul…bosan pulak aku usap peha si puaka ni lama-lama…kemudian aku cuba pegang tangan dia…aku genggam dan aku letak tapak tangan dia tu kat atas peha aku…Aku toleh pandang muka dia…Aku tengok cikgu nurul hanya diam sambil  merenung mata aku dalam…Selepas aku ramas dan mengusap tangannya lembut aku memberanikan diri letak tapak tangan cikgu nurul kat atas bonjolan konek aku yang tengah menegang keras ni…Dan aku pegang tangan dia supaya dia menggengam batang aku dari luar seluar…Bila aku lepaskan tangan dia, Aku tengok cikgu nurul masih lagi menggenggam dan yang lebih menggembirakan, dia mengusap-usap lembut batang aku yang sedang keras dalam seluar ni . Tiba-tiba cikgu nurul menarik tangannya dari mengusap batang aku.. ” Syam..syam….kita tak boleh buat macam ni syam…cikgu ni tunang orang..laa…lagi pun syam ni anak murid cikgu..salah apa yang kita buat ni . ”  cikgu nurul terus menekup mukanya dengan tangan…dia rasa bersalah dan berdosa…dia sebenarnya tewas dengan godaan anak muridnya sendiri…hisyam memang pandai membangkitkan nafsunya…sebelum benteng nafsunya runtuh baik dia pergi dari sini… Hisyam yang melihat cikgunya itu seperti ketakutan terus memegang wajah cikgu nurul dengan kedua tangannya…dia memandang lama wajah itu…. ‘ aku kena main wayang sikit ni , ape aku nak buat ni.’ keluhnya dalam hati. ” Cikgu..cikgu…pandang syam cikgu…” tangan hisyam masih memegang kedua pipi cikgu nurul…dia memandang wajah cikgunya itu sambil mengusap  lembut pipi cikgu nurul. ” Cikgu..dengar ape syam nak cakap ni…syam sayangkan cikgu…kalau cikgu rasa perbuatan kita ni salah…perbuatan cikgu dengan tunang cikgu tu pun salah kan ? syam taknak amek tau hubungan sex cikgu dan tunang cikgu…tapi , selagi cikgu ni belum jadi isteri yang sah pada tunang cikgu tu bermakna hubungan sex cikgu dan dia tu salah..HARAM cikgu..”  kau ni dah mengarutkan dah Syam..kutuknya dalam hati. ” Kamu tak payah nak nasihat saya hisyam…saya tak pernah buat benda bukan2 pun dengan tunang saya. ”  tipunya…dia sebenarnya terasa dengan sindiran anak muridnya. ” Betul ke cikgu tak penah buat apa-apa dengan tunang cikgu ? ” soal hisyam sambil mengangkat kening. ” Memang saya tak pernah buat apapun dengan tunang saya.”  dia terus memandang keluar..mengelak dari penipuannya disedari hisyam. ” Kalau tetek cikgu tu macam tetek saya leper..mungkin apa cikgu cakap tu saya percaya..tapi bila tengok tetek cikgu yang sama saiz dengan Buah Nangka ni yang bercakap tak pernah buat apa-apa…susah sikit saya nak percaya. ” sindir hisyam…masa tulah tangan cikgu nurul laju memukul bahunya. ” Awak ni kenapa…yang awak sebok nak tau cikgu buat ape ngan tunang cikgu tu kenapa…suka hati saya la nak buat apa pon ” marahnya pada hisyam…dia memang tidak gemar cakap lepas anak muridnya itu…tangannya masih memukul bahu hisyam.,,tiba-tiba hisyam menangkap kemas kedua tangannya. ” Syam takde niat pun nak sebok hal cikgu…syam tak kisah pon ape cikgu nak buat ngan tunang cikgu tu…syam tau cikgu pun sebenarnya gersang tengok syam kan ?? syam bukan bodoh…jangan ingat syam ni budak, syam tak tau nak beza muka gersang cam mana..syam betul2 suka dengan cikgu…syam stim tengok tetek cikgu yang besar tu…selalu syam bayang tetek cikgu buat modal melancap…macamni lah cikgu…syam janji, syam akan simpan rahsia hubungan kita ni…lagi satu, syam taknak cikgu anggap syam ni anak murid kalau kita kat luar…hubungan guru dengan anak murid tu cuma di sekolah saja…syam sayang cikgu..syam nak jilat  puting tetek cikgu..nak benam batang konek syam ni kat burit cikgu..” selepas berkata dengan panjang lebar bibir hisyam terus mengucup bibir cikgu nurul.. Cikgu nurul yang tadi berasa terkejut mula membalas lembut kucupan hisyam..dia yang sebenarnya belum memberi persetujuan tentang hubungan yang hisyam cadangkan tadi, terus lupa akan perkara itu…kucupan hisyam yang hangat itu sungguh berbeza jika dibandingkan dengan kucupan tunangnya…tanpa sedar tangannya merangkul leher anak muridnya..dia yang terasa lidah hisyam menjulur ke dalam mulutnya mula memberi tindak balas yang serupa…sedang hisyam dan cikgu nurul leka berkulum lidah tiba-tiba bunyi hon kereta menganggu  mereka..cikgu nurul nampak seperti terkejut…dia terus menarik bibirnya. ” Syam..mak awak dah sampai la. ” sambil mengesat air liur sesat hisyam di dagunya. ” Mak syam ni betul sebok la..nak romen pon tak senang..balik la lambat sikit. ” rungut hisyam.. ” Syam macam mana ni…mak syam nampak ke ape kita buat tadi..cikgu takut la. ” gelabah cikgu nurul. ” Relex la cikgu….Mak syam bukan peduli pun…syam pun selalu beromen dengan Mak syam tu..” jawabnya selamba..dia nak tengok riaksi cikgu nurul. ” Apa syam merepek ni..tak payah la nak bergurau benda2 camtu..cikgu tak suka lah. ” dia menjeling hisyam tanda tidak suka dengan gurauan yang baginya agak melampau. ” Ermm…ok la..jom kita keluar. ” Hisyam mengalah buat masa ni elok dia rahsiakan hubungan sex dia dan emak kandungnya itu di rahsiakan….sambil itu tangan hisyam membetulkan tudung cikgunya. hisyam melangkah keluar dari kereta dan berjalan ber-iringan dengan cikgu nurul menuju ke kereta emaknya..dia melihat emaknya mengeluarkan barang-barang yang di beli di pasar tadi. ” Bukan main lama syam tunggu mak tadi…mak pegila masuk..biar syam angkat barang2 ni. ” lagaknya macam tiada apa-apa yang berlaku. ” Mak lambat sebab mak bagi peluang anak kesayangan mak ni buat sesi kaunseling dalam kereta cikgu nurul. ” sindir maziah..lalu memandang dan mengenyit kan mata pada cikgu nurul . ” ahak..ahuk…ahak ” terbatuk-batuk cikgu nurul bila di sindir ibu anak muridnya.. ‘ kak maz nampak ke aku projek ngan anak dia .. mati aku ‘ keluh hatinya.. ” Hah syam…bungkusan tu biar cikgu je yang bawa ” sengaja dia mengubah topik, taknak kak maz mengungkit hal tadi. ” takpe la…cikgu ikutla mak saya masuk dalam…biar saya je bawak barang2 ni ” hisyam tersenyum..dia tau cikgu nurul malu bila di sindir oleh emaknya tadi . Hisyam meletakkan barang-barang yang di beli tadi di atas meja..lehernya terjenguk-jenguk mencari emak dan cikgunya..’ mana pulak diorang ni ‘ detik hatinya..” Haus pulak tekak aku ” hisyam mengambil cawan dan di capainya botol air mineral yang memang tersedia di atas meja tu..di minum air itu dengan rakus ” huh..lega..kering tekak aku cemolot dengan puaka tu tadi. ” tiba-tiba badannya di tepuk kuat. ” Siapa puaka ? ” tegur emaknya. ” Mak ni tak reti nak bagi salam ke…terkejut syam. ” marah hisyam ” Ok…Assalamualaikum…siapa puaka ” gurau maziah..dia ketawa kecil. ” Mualaikumsalam…takde sape lah. ” sebok betul mak aku ni. ” Syam ingat mak tak nampak apa syam buat dalam kereta tadi.. ”  dia tidak percaya ape yang di lihatnya tadi.. ” Mak jeles ke ?? ” sengaja hisyam menyakat. ” Eh eh…tak kuasa mak nak jeles-jeles…mak bukan ape..kalau syam dah ade cikgu nurul, tak payah la mak bagi punggung mak kat syam lagi..sebab cikgu nurul boleh kasi punggung dia kan. ” sengaja dia nak lihat riaksi anaknya ” NO…no….no…no…no , punggung mak tu idaman syam..selagi batang konek syam ni tak terbenam dalam lubang najis mak tu..selagi tu lah hati syam ni tak tenang tau . ”  hisyam terus merangkul pinggang emaknya…tangannya di turunkan ke punggung tonggek dan berlemak emaknya..di ramas-ramas punggung berisi tu.. ” Betul syam nak main bontot mak…tapi ade syarat…” maziah tersenyum manja..tangannya mengusap lembut dada anaknya. ” ape syaratnya ” tanya hisyam tak sabar ” Syam kene pujuk cikgu nurul tidur rumah kita malam ni ”  umpannya…dia memang inginkan tubuh wanita cantik itu, sudah 5 tahun dia tidak melakukan hubungan sejenis… ” Syam tau…mak tak sabar nak jilat pantat cikgu nurulkan…tapi cikgu nurul bukan lesbian mak ”  dia dapat agak renungan ghairah emaknya pada cikgu nurul..,. ” Syam cakap ape ni…mak pon bukan lesbian…geli la mak…saja mak nak cikgu syam tu tidur sini..boleh gak sembang2..” dalihnya… ” Oh…ye ke…ingat mak nak jilat pantat dia..kalau macam tu tak payah la syam susah2 nak pujuk dia tidur sini..mak pon tak payah la bagi punggung mak tu kat syam..”  sengaja dia mengugut emaknya. ” Ok…ok..mak memang nak pakai cikgu syam tu…mak tak tahan tengok badan dia syam ” maziah mengaku akhirnya. ” Hah…mengaku pun..tapi ada syarat..” seronok dia dapat mengawal emaknya. ” Ermm..syarat ape pulak..syam ni dah tiru mak ke nak bersyarat-syarat ! ” geram pulak maziah dengan anak tunggalnya ” Hisap konek syam..”  hisyam tersengeh sambil mengangkat kening. ” Hemmm….ok, tapi kena tunggu cikgu nurul tu keluar dari bilik air le..hisap kat sini nanti kantoi pulak ngan cikgu syam tu..syam tunggu mak dalam bilik…cikgu nurul keluar nanti mak masuk bilik syam ye,,” cadangnya.. ” Dia masuk bilik air mana mak..” tanya hisyam ” dia tumpang bilik air mak..ok mak nak tengok cikgu syam tu..tah ape dia buat lama sangat dalam toilet tu..” maziah terus berlalu ke biliknya Bersambung……. Share this: Twitter Facebook Like this: Like Loading… Related