OhCerita

Rancangan Maziah part 8

Cikgu nurul berlari anak menuju ke dapur..dia menggeleng-geleng laju kepalanya tanda tidak percaya dengan apa yang di dengarinya sebentar tadi..Suara desahan kuat penuh nikmat itu ternyata milik kak maziah..lebih mengejutkan dia, kak maziah melakukan perkara sumbang itu dengan anak kandungnya sendiri..Pada mulanya dia hanya ingin mengambil bagnya yang tertinggal di bilik kak maziah, Tetapi niatnya itu terbantut bila dia terdengar suara wanita mengerang dari bilik hisyam..dengan dada yang berdebar dan perasaan ingin tahu, dia pun mendekatkan diri ke pintu bilik itu, dan dengan jelas dia dapat mendengar jeritan suara kak maz yang sedang dalam kenikmatan dan kepuasan..Dia tidak sangka, sanggup mereka dua beranak ini melakukan perkara sumbang mahram yang keji itu..Tidak boleh di nafikan, dalam rasa terkejut dan marah, sebenarnya timbul juga rasa cemburu di hatinya..sepatutnya dia yang harus mendapatkan kepuasan dari hisyam..bukan kak maziah..perasaan marahnya pada hisyam dan kak maziah membuak-buak ketika ini..dan tanpa di sengajakan tangannya yang sedang memegang piring kaca itu di hempasnya ke lantai…pang !!!!!! ” Syam..syam keluar lah tengok apa benda yang pecah tu ” suruh maziah pada hisyam. ” Eh..Mak la keluar tengok, syam penat sangat ni ” rungutnya. ” Ermm ye lah..t-shirt ni syam guna lagi tak ? mak buat lap burit mak ye, belengas sangat la ” tanya maziah..tangannya masih menekup lubang buritnya yang berlendir tu. ” Guna je la mak..memang syam nak basuh pun baju tu..? ” jawab hisyam..stim pula hisyam bila melihat emaknya sedang mengelap sisa-sisa air maninya yang meleleh keluar dari celah burit itu.. ” Dah-dah la tu pandang bontot mak ni..tak puas lagi ke anak mak ni ” guraunya.. ” Memang syam tak puas lagi mak..jom mak seround lagi ”  rayunya. ” Jangan nak mengada-ngada..malam nanti mak bagi lagi,..ni mak nak tengok cikgu nurul tu kejap..dah syam pegi mandi dulu ”  dia mengucup bibir anaknya kejap dan terus berlalu keluar dari bilik itu. Sampainya maziah ke dapur dia melihat cikgu nurul sedang terbongkok-bongkok mengutip serpihan kaca yang bertaburan..dalam masa yang sama sempat juga mata jahatnya mengintai lurah buah dada cikgu nurul.. ‘ besar juga tetek budak ni ‘  katanya dalam hati.. ” Eh..macam mana boleh pecah ni nurul ” tegur maziah..lalu dia menunduk memandang lantai takut terpijak kaca. ” Maaf kak..piring nurul pegang tu terlepas jatuh ”  Bohongnya.. ” Sapu je la nurul..kutip macam tu berdarah pulak jari kamu nanti..nah amek penyapu ni. ” cikgu nurul mengambil penyapu yang di beri maziah..hatinya bertambah sakit bila melihat wajah ceria wanita itu.. ‘ Dah dapat konek, aku pecahkan piring dia pun dia boleh senyum lagi ‘  Marahnya dalam hati. Maziah hanya memerhati cikgu nurul menyapu serpihan kaca yang bertaburan di lantai dapurnya..dia sedikit pelik melihat wajah muram gadis itu, sedangkan awal tadi wajah itu sangat ceria..  ‘ Apa kena budak ni, marah sebab aku suruh siang ikan ke ‘  Getusnya dalam hati..Selesai cikgu nurul menyapu serpihan kaca dia kembali ke sinki menyiang ikan..dia yang tadi seorang peramah kini mula menjadi pendiam semuanya gara-gara perkara sumbang kak maziah dan anaknya hisyam..Maziah tersentak dengan sikap cikgu nurul..gadis itu terus ke sinki tanpa membalas senyumannya..  ‘ Memang patut anak aku panggil Betina ni Puaka ‘  Kutuknya dalam hati. “Ermm…Nurul ”  Tegurnya. ” Ye kak ” jawabnya dengan muka ketat. ” Nurul ada masalah ke ?..akak tengok nurul macam takde mood je ”  tanya maziah ingin tahu..dia masih  dengan wajah ceria dan tersenyum manis pada guru Anaknya itu. ” Eh..mana ada kak..Mood nurul ok je..kenapa akak tanya macam tu ? ”  jawabnya kalut…’ nampak sangat ke muka bengang aku ni ‘ keluhnya dalam hati.. ” betul ke ni ?…kalau nurul ada masalah nurul boleh  share   dengan akak..mana tau akak boleh tolong selesaikan masalah nurul tu ”  tanya maziah buat-buat mengambil berat. ” Nurul ok..takde masalah pun..takyah la akak nak risau ye. ”  Jawabnya dengan senyum paksa..baginya kak maziah seorang yang baik..Tapi di sebabkan hal tadi dia terus menjadi benci pada wanita itu…betul ke dia benci atau sebenarnya dia cemburu..dia sendiri tak tahu..lamunannya terhenti bila terdengar suara hisyam. ” Mak !..masak apa ni hari..”  Sambil hisyam menuang air di cawannya. ” Hari ni buat ikan cencaru sumbat dengan masak lemak kobis..Tapi hari ni Cikgu kamu yang masak..”  jawab maziah sambil memotong sayur kobis. ” Cikgu nurul pandai memasak ke..tengok gaya macam tak je..” sindir hisyam sambil menaikkan kening…Dan cikgu nurul tidak menjawab sindiran anak muridnya, dia sekadar menjeling dan membuat muka bosan pada hisyam. ” Syam..tak baik cakap macam tu..cikgu nurul nak masak pun dah di kira baik tau..” tegur maziah pada hisyam. ” Ala..syam gurau je mak..tu pun nak sentap ! ” jawab hisyam sambil tangannya laju meraba celah peha emaknya..maziah yang terkejut dengan perbuatan anaknya terus memandang ke arah cikgu nurul..takut gadis itu perasan perbuatan anaknya itu..maziah memberi isyarat pada hisyam supaya berhenti dari meraba celah pehanya. ” Syam suka ke ikan cencaru sumbat..kalau tak suka mak suruh cikgu nurul masak lain je ”  sampuk maziah ..saja nak mengalih perhatian anaknya dari berhenti meraba. ” Asal berkait dengan SUMBAT memang syam suka mak. ”  jawab hisyam di iringi ketawa kecil. ” Mula la anak mak ni nak merapukan..SUMBAT apa lagi yang syam suka ni. ” sengaja dia melayan rapu anaknya..dia tahu benar maksud hisyam itu..dalam masa yang sama dia ingin melihat reaksi cikgu nurul. ” Macam-macam la mak..Tauhu sumbat..Sotong sumbat..Tapi paling syam suka main sumbat-sumbat macam dalam bilik tadi mak.”  seloroh hisyam pada emaknya..sambil itu sempat tangan hisyam mencuit lengan emaknya dan mulutnya memuncung ke arah cikgu nurul yang sedang leka menyumbat sambal kelapa ke perut ikan…maziah menahan dari ketawa dangan perangai anaknya. Dalam diam cikgu nurul sebenarnya mendengar perbualan dua beranak itu..marahnya yang tadi reda kini kembali membara semula..dia faham sangat kiasan penuh lucah dua beranak itu..Selesai menyumbat sambal kelapa ke perut ikan dia membasuh tangannya, sudah membasuh dia membawa ikan-ikan itu ke meja dan melabuhkan punggungnya di kerusi mengadap hisyam dan kak maziah.. ” Hah Syam…cikgu terdengar tadi kamu kata, kamu paling suka main sumbat-sumbat macam dalam bilik ! ?..main apa tu syam !..boleh ajar cikgu. ? ”  sindirnya pada hisyam, sambil tu matanya memandang kak maziah di lihatnya wanita itu leka memotong kobis, sepertinya kak maziah tidak ambil peduli perbualan antara dia dan hisyam..dia sedikit terkilan. ” Boleh..tapi tak boleh kat sini..nak belajar main sumbat tu kena kat bilik je cikgu ” jawabnya..tangannya masih meraba lembut celah peha emaknya. ” Hai…kenapa pulak tak boleh ajar kat sini je..sampai dalam bilik, tu dah sumbat benda lain ! ”  sindirnya.. ” Pandai pun cikgu…memang syam nak sumbat benda lain pun. ” jawabnya dengan senyuman meleret. Maziah yang selesai memotong sayur kobis terus menyampuk ” Ermm Syam..tolong2 lah cikgu nurul kamu ni kat dapur..mak nak masuk bilik dulu..hah nurul sembang2 le dulu ngan syam ye..akak nak mandi berlengas sangat badan ni..ni semua syam la punya pasal habis lengas2 badan mak. ” Dia mengenyet mata pada cikgu nurul dan terus berlalu dari situ. ” Apa maksud mak syam.” ” Maksud apanya cikgu..tak paham le.” buat2 nya tidak tau. ” Tak payah la awak buat2 tak tau syam..mak awak kata badan dia berlengas sebab awak..kamu berdua buat apa dalam bilik tadi ? ” soalnya sedikit geram..bila melihat wajah hisyam yang bersahaja hatinya bertambah sakit. ” Oh..pasal tu rupanya..Sebenarnya kat bilik tadi saya tibai lubang bontot mak saya cikgu..berpeluh-peluh mak saya kena henjut dalam bilik tadi. ”  jawabnya selamba..dan hisyam hampir ketawa bila melihat wajah terkejut cikgu nurul. ” Awak gila Syammm !! awak sedar tak dengan siapa awak buat tu..itu mak awak syam..mak kandung awak..perbuatan awak tu berdosa tau..”  marahnya pada hisyam.. ” Yang cikgu nak marah-marah ni kenapa ??  saya tibai tu bontot mak saya..bukan tibai bontot mak cikgu. ” jawab hisyam bersahaja, sengaja dia menambah amarah cikgunya. ” Saya dah tak tau nak cakap ape lagi dengan awak syam..kamu dua beranak ni memang pelik. ” cikgu nurul terus bangun, lebih elok dia beredar saja dari rumah ini..hisyam yang agak terkejut terus memegang kuat lengan cikgu nurul. ” Cikgu nak kemana pulak ni. “ ” Saya nak balik. ” jawabnya dengan suara marah. ” La..tadi kata nak masak, ni nak balik pulak..kenapa ni ?. ”  pujuknya. ” Saya takda mood la..suruh je la mak awak yang masak. ” jawabnya tidak memandang wajah hisyam. ” Dah selalu sangat makan mak saya masak..hari ni teringin nak rasa cikgu pulak yang masak.” pujuknya dengan suara lembut. ” Sorry syam..cikgu nak balik, suruh je mak kamu yang masak..lagi pun mana tau kamu nak tibai punggung mak kamu lepas ni, mesti kamu tak selesa kalau cikgu ada kat sini kan..? ” sindirnya.. ” Eh..kenapa cikgu cakap camtu..memang saya nak tibai pun bontot mak saya, tapi malam nanti..cikgu jangan balik dulu ye..” aku macam dapat rasa si betina puaka ni macam jeles je ..getusnya dalam hati. ” Syammmmmmm!!! ” tengkingan cikgu nurul pada hisyam..marahnya datang semula bila hisyam mengatakan akan menibai bontot emaknya pada malam nanti..bila mengingatkan kepuasan dan kenikmatan yang akan kak maziah rasai malam nanti membuatkan cemburu dan bencinya pada wanita itu menjadi-jadi..lama dia memandang wajah anak muridnya itu, dia nekad..dia juga berhak mendapat kepuasan dari hisyam..mana aci kak maz je yang puas..keluhnya dalam hati. ” Kenapa jerit-jerit ni..cikgu jeles ye ? ” tekanya. ” Memang saya jeles..puas hati ! ” dia menundukkan wajahnya memandang lantai..malu dengan pengakuannya sendiri. ” La..kenapa nak jeles pulak..cikgu pun boleh join kalau cikgu nak..relex la cikgu..cuba terbuka sikit pemikiran tu..” pujuk hisyam lalu berdiri menghadapnya… Cikgu nurul terkejut bila hisyam secara tiba-tiba menghampirinya . Dia tidak berganjak dari kedudukan asalnya. Hisyam semakin lama semakin hampir pada Cikgu Nurul dan akhirnya bibir mereka bertemu dalam satu ciuman yang paling romantik.Cikgu nurul tidak mampu menolak lagi dia akhirnya hanya mampu merelakan sahaja perbuatan hisyam itu. Tangan Hisyam memeluk tubuh Cikgu nurul dengan perlahan dan Cikgu nurul juga memeluk leher Hisyam..tiba-tiba cikgu nurul merenggangkan bibirnya dari bibir hisyam dan di renungnya wajah anak muridnya itu manja. ” Nanti kalau mak syam keluar nampak kita buat macam ni cam mana ? ” manja suaranya. ” Biar la dia nampak..tak silap dia join sekali nanti ” guraunya..sambil tangannya membetulkan tudung cikgu nurul yang sedikit senget itu. ” Taknak la..cikgu segan la buat kat sini..” keluhnya manja. ” Kita Kiss-kiss dulu , lepas ni baru kita pikir nak buat projek kat mana ye sayang..” ketawa kecil cikgu nurul dengan cadangan hisyam, hatinya berbunga-bunga bila hisyam memanggilnya sayang..dia kembali merangkul leher hisyam, terus di kucup bibir anak muridnya semula. Ciuman yang mulanya ringkas dan romantik akhirnya menjadi rakus dan penuh berahi. Cikgu nurul membuka mulutnya dan Hisyam terus menekan bibirnya dengan kuat sambil mengulum lembut lidah Cikgu Nurul. Hisyam kemudiannya menolak lidahnya masuk ke dalam mulut Cikgu Nurul dan kedua tubuh dan mulut mereka melekat dalam satu pelukan dan kucupan yang penuh dengan nafsu.Hisyam yang dari tadi memeluk pinggang Cikgu Nurul mula mengalih merayap ke Punggung pula..Di ramas-ramas lembut punggung sederhana besar milik cikgu nurul.. mendesah halus cikgu nurul bila punggungnya di ramas hisyam, laju nafasnya turun naik menahan nikmat.. Tangan Hisyam kemudiannya meramas-ramas payudara Cikgu Nurul dengan kedua-dua tangannya. Hisyam meramas kuat payudara Gurunya yang sudah lama di idamnya ini dengan rakus sekali. Cikgu Nurul terasa bahawa dirinya tidak terdaya untuk berbuat apa-apa di atas kekuatan remasan Hisyam . Dia hanya merelakan tubuh badannya di ramas oleh anak muridnya itu. Tiba-tiba cikgu nurul menarik wajahnya lalu di sembam wajahnya itu ke leher hisyam di jilatnya leher itu serakusnya. Hisyam yang terasa geli-geli sedap bila di lakukan begitu mula membuat perkara yang sama..di jilatnya leher cikgu nurul seadanya, kadang lidahnya sempat bermain di cuping telinga wanita itu.. Hisyam kemudiannya menarik ke atas t-shirt Cikgu Nurul dan diikuti dengan bra nya. Kini bahagian dada Cikgu Nurul mula terdedah dan menampakkan lah payudaranya yang pejal dan besar. Hisyam terus meramas payudara Cikgu Nurul yang sudah tidak berlapik itu, lidah mereka berdua kembali berlaga dengan rakusnya..Cikgu Nurul tidak dapat menahan dari mengerang setelah tubuhnya di rangsang oleh tangan Hisyam. “Hmmmmm.. MMMmmmm.” suara Cikgu Nurul tengelam dalam mulut Hisyam. Hisyam menarik mulutnya dari mulut Cikgu Nurul setelah hampir sepuluh minit berkucupan. Cikgu nurul yang dari tadi memejamkan matanya dengan perlahan membukanya semula. ” Syam..Cikgu dah tak tahan, kita masuk bilik ye. ” merengek manja cikgu nurul..hisyam tidak mempedulikan kata-kata Gurunya itu, dia terus menarik seluar pendeknya itu ke bawah..maka terjojollah batang koneknya yang keras dan berotot itu. Terkejut Cikgu Nurul melihat saiz batang konek Hisyam..jauh beza dengan batang tunangnya, baginya batang hisyam panjang dan gemok langsung tidak padan dengan umurnya. Cikgu Nurul menelan air liurnya banyak kali, ‘ patut lah kak maz meraung ‘ katanya dalam hati. Hisyam dengan selamba menarik tangan Cikgu Nurul supaya memegang koneknya. Cikgu Nurul dengan teruja memegang konek Hisyam yang ingin di nikmatinya itu. Hisyam bagaikan menarik nafas lega disaat tangan Cikgu Nurul mengocok lembut koneknya yang keras itu. Cikgu Nurul sendiri semakin terangsang nafsunya. Konek Hisyam yang keras berotot itu dipegangnya dan dirocohnya hingga kelihatan air jernih mula terbit dari lubang kencingnya. Berkali-kali Cikgu Nurul menelan air liurnya sendiri. Hisyam pula dah semakin sasau tengok koneknya dirocoh Gurunya itu. “Cikgu… takkan nak lancapkan je kot…” kata Hisyam kepada Cikgu Nurul. ” Habis tu Syam nak Cikgu buat apa?”  tanya cikgu nurul lembut. “Hisap la sayangg… ” kata Hisyam mengada-ngada..sambil tangannya membetulkan tudung cikgu nurul yang sudah senget benget itu. ” Taknaklah hisap kat sini..nanti mak syam nampak.” Rengeknya manja ” Dia tak kisah la..Sayang hisap je eh.” pujuk hisyam lalu menciom dahi Gurunya itu. Belaian hisyam dan panggilan sayang padanya membuatkan dirinya lemah, lalu dia terus mencangkong berlutut di antara kaki Hisyam. Lidah nya mula menjilat kepala takuk konek Hisyam, Hisyam menggeliat geli. Cikgu Nurul ketawa kecil dengan telatah Anak Muridnya itu. Kemudian dia mula menghisap kepala takuk Hisyam dan menyonyot macam budak-budak hisap puting. Dah lama dia tidak membenamkan konek ke dalam mulutnya, batang gemok Hisyam betul-betul buat nafsunya bergelora. Cikgu Nurul pun terus menghisap konek Hisyam sampai ke pangkal. Walaupun konek Hisyam panjang dan gemok tapi Cikgu Nurul berjaya membenam habis batang itu ke dalam mulutnya. Hisyam betul-betul tak boleh tahan dengan hisapan mulut Cikgu Nurul baru dia sedar hisapan Cikgu Nurul lebih hebat dari Emaknya. Hisyam memegang lembut kepala Cikgu Nurul, tangannya mengikut gerakan turun naik kepala Gurunya itu. Wajah Cikgu Nurul yang cantik dan bertahi lalat di atas bibir kanannya bagaikan Puteri Bunian sedang menghisap konek Puteranya..Cikgu Nurul Memang betul-betul buat dia stim. “Cikgu… saya tak boleh tahan.. Cu cukup sayang… ” kata Hisyam. Cikgu Nurul buat selamba. Dia tidak menghiraukan permintaan Hisyam itu. Dia nak Hisyam terpancut-pancut. Dia nak Hisyam tahu bahawa dia memang hebat menghisap konek lelaki. “Cikgu… tolong sayangg… Cikgu.. Ohhh.. Ohhhh… AHHHHHH!!!” “CRUUTTTTT!!!! CRUTTTTTT!!! CRUUUTTTTT!!!” Memancut air mani Hisyam di dalam mulut Gurunya. Cikgu Nurul terus menghisap konek Hisyam keluar masuk. Air mani Hisyam dirasakan memancut kuat memenuhi rongga mulutnya. Pekat, likat dan banyak. Cikgu Nurul menelan air mani Hisyam sedikit demi sedikit, namun sebahagian lagi berciciran jatuh dari celah bibir ke seluarnya. “Slurrppp… Srupppp.. Ohhff… Emmphhh… Oouuffff….” Mulut Cikgu Nurul yang dipenuhi konek dan air mani bersuara penuh nafsu. “Cikgu…. Ohhh… Cikgu… Ohhhhhh… sedapnya Cikgu…” Hisyam mengerang sedap. Cikgu Nurul pun menarik kepalanya membuatkan konek Hisyam keluar dari mulutnya. Berciciran air mani Hisyam meleleh keluar dari mulutnya. Dia menguis lebihan air mani hisyam di dagunya dengan jari, kemudian di masukkan semula air mani itu ke dalam mulutnya..Hisyam sungguh teruja dengan kelakuan Cikgu Nurul yang sungguh lucah itu..Hisyam menarik Cikgu Nurul ke atas mengadapnya. ” Sayang..kita main ye ? “ ” Ishh..kan baru je terpancut tu. ” jawabnya manja.. ” Takpa..Syam boleh lagi Cikgu..kita main ye ! ” Rayunya.. ” Berlagak..baru hisap pon dah pancut awal ni kan nak main.” kutuknya..Hisyam sedikit bengang dengan kutukan Gurunya itu. ” Jangan kutuk dulu Cikgu..takut tak terkutuk pulak lepas ni.”  tunggu kau puaka..memang aku benam konek aku ni kat lubang najis kau ..katanya dalam hati. ” Eleh..marah le tu.”  sambil jarinya mencubit pipi Hisyam. ” Jom ikut Syam masuk bilik.” ajaknya lalu menarik tangan cikgu nurul mengikutnya..Cikgu Nurul mengeraskan badannya tidak mahu mengikut hisyam. ” Syam..kejap lagi lah, tunggu Cikgu habis masak ye..nanti apa pulak kata mak Syam..” pujuknya..walaupun dia sendiri sebenarnya tidak sabar nak merasai batang konek hisyam menujah ke lurah farajnya. ” Ermm..ok, Syam tunggu cikgu habis memasak..ni bra cikgu pakai dulu..ke tak payah pakai ? “ ” Simpan la bra tu kat bilik Syam dulu..macam selesa pulak tak pakai.” jawabnya manja. ” Ok ..Syam masuk bilik dulu la..Cikgu masak le cepat lapar le.” ” Hah dah tau lapar kenapa ajak main tadi ! ” sindirnya..Syam hanya tersenyum dan terus jalan ke biliknya. Dalam mereka tidak sedar kelakuan mereka sebenarnya telah di lihat oleh Maziah. Dia hanya tersenyum melihat aksi Cikgu nurul menghisap konek anaknya, kini nafsunya pula kian membara..Sedang dia teringat hal tadi tiba-tiba hisyam muncul di biliknya. ” Hai..Bahagia je muka tu Mak tengok..best pancut dalam mulut Cikgu kamu tu. ? ” Sindirnya. ” Eh..cam mana mak tau..mak intai ye ! “ ” Salah ke mak intai.” ” Syam tak kisah pun kalau mak nak intai..tapi kan bagus kalau mak join sekali tadi.” jawabnya. ” Memang mak nak join pon..Tapi sebab taknak cikgu kamu tu terkejut mak tahan dulu niat mak tu.” ” Dia dah tau la mak pasal kita..Siap bagi Syam Nasihat lagi, Marah bukan main mula-mula.” katanya ” Habis tu cam mana boleh dia tak marah pulak sekarang ? ” tanya maziah. ” Dia dah tengok Belut Gemok ni terus hilang marah dia mak. ” umpatnya..ketawa maziah di buatnya. ” Ceh..Bangga la tu konek dia besar, habis tu pasal apa cepat sangat terpancut bila cikgu kamu hisap batang besar Syam tu ? ” sindir maziah. ” Mak tau…Dia punya hisap memang Champion la Mak..mata hitam syam dah ke atas bila dia benam sampai tekak batang Syam ni..First Class la mak dia punya isap.” pujinya pada cikgu nurul. ” So..lepas ni tak payah la suruh mak isap kan lagi ye..cikgu nurul kan ada.” dia sedikit cemburu dengan pujian hisyam pada cikgu nurul. ” Hishh…Mana boleh..Mak tetap terbaik, Muka mak..Tetek Mak..Bontot Mak..Buat syam tak lena tidur tau..i love u mak.” pujuk dan puji pada emaknya…Maziah tersenyum, Bangga dia dengan pujian Anak kandungnya..Dia menarik Hisyam rapat lalu membisik halus ke telinga anaknya. ” Syam nak bontot tak.” manja betul suaranya..Hisyam tertelan air liur mendengar suara manja emaknya. ” Kan..kan..Mak kata nak bagi malam nanti.” jawabnya dengan suara bergetar-getar. ” Yang tiba-tiba gelabah ni kenapa.” kutuknya di iringi ketawa kecil. ” Mak le.. yang buat suara camtu kenapa ! ” marahnya. ” Dah la..Syam pegi la tukar seluar tu..bertompok dah, lain kali pakai kain senang bukak senang pakai..Mak pun nak lelap mata ni kejap..Mengantuk le.” Suruhnya..Hisyam hanya tersenyum dan berlalu keluar dari bilik. Selesai menyarung kain yang di cadang emaknya hisyam pun berlalu keluar dari bilik dan berjalan menuju ke dapur. Hisyam duduk di meja makan sambil melihat hidangan yang Cikgu Nurul sajikan. Mata Hisyam galak memerhati susuk tubuh Cikgu Nurul yang sedang berdiri  membancuh Air Sirap di dalam bekas air membelakanginya. Baju t berwarna kelabu yang tersarung di tubuh Cikgu Nurul tidaklah terlalu sendat, saiz punggung Cikgu Nurul yang sederhana lebar dan bulat tidak mampu ditutupi baju tersebut. Ia membuatkan punggungnya menlentik sendat dibaluti kain seluarnya, jelas memperlihatkan bentuknya yang licin menandakan dia tidak memakai seluar dalam. Hisyam mengurut-ngurut batangnya di dalam kain pelikat. Batangnya yang semakin keras itu kelihatan menongkat kain kelengkangnya. Gerak geri tubuh Cikgu Nurul sedang menyusun cawan di dalam dulang ditatap Hisyam penuh geram. Pinggang Cikgu Nurul yang ramping memperlihatkan betapa seksi tubuh yang dimilikinya. Cikgu Nurul berjalan ke arah sinki bersama sudu yang ingin dicuci. Langkahnya yang sedikit mengangkang memperlihatkan kelucahan dirinya. Punggungnya yang sederhana tonggek itu membuai-buai seakan memanggil-manggil nafsu Beruangnya. Cikgu Nurul berpaling ke arah Hisyam. Dilihat Anak muridnya begitu khusyuk menonton punggungnya yang sendat dalam seluar itu, sambil mengunyah kacang yang tersedia di meja makan. Dia sengaja melentikkan punggung hingga kelihatan Hisyam semakin tak keruan. Hisyam melihat wajah Cikgu Nurul yang sedang memerhatikannya. Cikgu Nurul hanya tersenyum kepadanya sambil matanya sesekali turun ke punggungnya seakan memanggil Hisyam agar mendapatkannya. Segera Hisyam bangun dari kerusi dan menuju ke arah Cikgu Nurul. Batang keras yang menongkat kain pelikatnya membonjol sepanjang dia berjalan ke arah Cikgu Nurul. Cikgu Nurul tertawa kecil melihat gelagat Hisyam. Hisyam melihat punggung Cikgu Nurul berayun-ayun dan bergegar ketika ketawa kepadanya. Batangnya semakin keras menongkat kain. “Hihi… Kenapa Batang Syam keras macamtu sekali…Awak ni..Hihihi ” kata Cikgu Nurul sambil matanya tak lepas memandang bonjolan khemah Hisyam. “ Maunya tak keras Cikgu.. Perempuan seksi dah depan mata.” jawab Hisyam selamba. “ Seksi ke? Kat mana yang Seksi tu ? ”  tanya Cikgu Nurul buat-buat tidak tahu sambil melentik-lentikkan punggungnya. “ Tu…” muncung bibir Hisyam menunjuk ke arah punggung Cikgu Nurul. “ Ni ke ? ” tanya Cikgu Nurul sambil mengusap-usap punggungnya yang sendat itu ke arah Hisyam..Dalam pada itu dia sedikit pelik dengan sikapnya..sebelum ini dia tidak lah segatal sekarang.. ‘ kenapa macam sundal pulak perangai aku ni..ah! buat perangai sundal dengan syam takpe kot. ‘  katanya dalam hati. Hisyam tidak menjawab, godaan Gurunya itu membuatkan dia semakin bernafsu. Dia menghampiri Cikgu Nurul dan merapati tubuh wanita itu. Batangnya yang menongkat kain pelikatnya di rapatkan ke pinggul kanan Cikgu Nurul, sementara peha kirinya rapat menekan punggung sederhana tonggek itu. Batangnya yang keras dapat merasai lemak pinggul kanan Cikgu Nurul yang lembut dan gebu sementara kedua-dua tapak tangannya kemas memaut dan meraba kedua-dua belah pinggul serta punggung sederhana lebar yang berlemak milik Gurunya itu. Cikgu Nurul dapat merasai kehangatan batang Hisyam menyerap ke daging pinggulnya. Cikgu Nurul memegang batang Hisyam yang masih ditutupi kain pelikat. Digenggamnya lembut namun kemas. Batang hangat Hisyam yang dihisapnya sebelum ini begitu keras dalam genggamannya. Cikgu Nurul merocoh-rocoh batang Hisyam. Dari kepala takuk, tangan lembut Cikgu Nurul mengurut lembut batang Hisyam yang keras berurat hingga ke pangkalnya. Kemudian kembali mengocok ke hujung kepala takuknya. Sesekali Cikgu Nurul mengusap-ngusap dan meraba-raba kerandut Sawit Hisyam, tempat menyimpan air maninya. Hisyam keasyikkan dan semakin bernafsu kepada Cikgunya yang seksi itu. Batangnya yang dilancapkan oleh Cikgunya itu membangkitkan syahwatnya. Aroma Bau Ikan pada tubuh Cikgunya yang cantik dan seksi itu dihidu sedalam-dalamnya. Hisyam kemudiannya berlutut di belakang Cikgu Nurul. Punggung Cikgu Nurul yang licin dibaluti seluar yang sendat itu dikucupnya. Tangannya juga turut meramas punggung sederhana lebar milik Cikgunya itu, kemudian dia pun menarik turun seluar Cikgu Nurul ke bawah, sambil tangannya meraba-raba punggung Cikgu Nurul. Daging punggung Cikgu Nurul yang berlemak diramasnya penuh nafsu. Hisyam menekan mukanya di tengah-tengah punggung Cikgu Nurul. Terbenam mukanya di celah-celah belahan daging punggung yang berlemak itu. Bau punggung yang bercampur dengan aroma Bau Peluh dihidu Hisyam sedalam-dalamnya. Kelihatan seakan Hisyam ingin memasukkan kepalanya ke dalam punggung Cikgu Nurul. Cikgu Nurul hanya berdiri memaut sinki dapur membiarkan punggungnya di mainkan Hisyam. Malah, Cikgu Nurul sengaja melentikkan punggungnya supaya menekan muka Anak Muridnya itu semahunya. Hisyam kembali berdiri sambil merocoh batangnya ke arah Cikgu Nurul. Kain pelikatnya di lucutkan ke lantai. Telanjang bulat Hisyam berdiri di belakang Cikgu Nurul. Hisyam menekan batangnya di celah punggung Cikgu Nurul dan menggeselkannya turun naik mengikut celah punggung Cikgu Nurul yang sederhana lebar berlemak itu. Cikgu Nurul melentikkan punggungnya agar semakin merangsang nafsu Anak muridnya itu. Hisyam memaut daging pinggul Cikgu Nurul hingga batangnya dihenyak rapat di celah punggung Cikgu Nurul yang pejal dan berlemak itu. “ Suka betul awak dengan bontot saya ye..” kata Cikgu Nurul sambil berpaling memandang wajah Hisyam yang kerasukan nafsu. “ Bontot Cikgu seksi la..Tak tahan betul saya..” kata hisyam. ” Syam nak main Bontot ke. ? ” tanya Cikgu Nurul. “ Nak la Cikgu…Memang lubang Peberet saya tu.” jawab Hisyam ” Tapi, Cikgu tak biasa la Syam…Tunang Cikgu pun tak pernah masukkan kat situ.”  jawabnya jujur..dia pun sebenarnya teringin nak merasainya..teringatkan akan kak maz yang mengerang kesedapan itu buat dia semakin ingin mencubanya. ” Mak saya kata..Mula-mula je sakit..tapi lepas tu sedap..kita cuba ya.”  pujuknya. ” Ermmm…ok la.” jawabnya ringkas dan manja, kemudian dia melentikkan lagi punggungnya..Suka Hisyam dengan jawapan Cikgunya, dan aksi Cikgu Nurul melentikkan lagi Punggungnya membuatkan nafsu beruangnya semakin bergelora..Punggung berlemak Cikgu Nurul yang sederhana lebar dan bulat itu ditatapnya puas-puas. Daging punggung Cikgu Nurul diramas Rakus. Hisyam merendahkan tubuhnya dan melalukan batangnya di celah belahan punggung Cikgu Nurul. Batang Hisyam yang keras dan berotot itu kini ingin menyetubuhi punggung tonggek Gurunya. Dengan perlahan Hisyam menekan batangnya masuk ke lubang najis Cikgu Nurul. Cikgu Nurul merengek perlahan disaat lubang Duburnya dimasuki batang konek Hisyam. Berkerut muka Cikgu Nurul menerima tusukan batang Hisyam di duburnya. “ Syammmm!! Slow-Slow la..Sakit Tauu…Auwwww…Ohhhhhh… ” rengek Cikgu Nurul manja. Hisyam menekan batangnya perlahan-lahan seperti yang diminta Cikgu Nurul. Akhirnya seluruh batang Hisyam hilang ditelan dubur Cikgu Nurul. Hisyam membiarkan batangnya diperam agak lama di dalam lubang najis Cikgunya itu. Dia memeluk tubuh Cikgu Nurul dan mengucup tengkuknya. Sambil itu, Hisyam menekan-nekan batangnya ke dalam lubang dubur Cikgu Nurul yang gersang itu. “ Oohhh…Kemut Cikgu..Kemut Kuat lagi..Sedap betul main jubo Cikgu..” kata Hisyam sambil mula menghayun batangnya keluar masuk ke lubang Najis Cikgu Nurul. “ Ohh..Pelan-pelan Syamm..uhhhhhh…” Keluh Cikgu Nurul sambil merengek tatkala bontot tonggeknya diliwat Hisyam. ” Dari dulu saya mengidam nak jolok bontot Cikgu macam ni…” kata Hisyam yang semakin bernafsu kepada Cikgu Nurul. Cikgu Nurul  menonggeng menerima jolokan kemaluan Hisyam di lubang duburnya. Punggungnya yang tonggek dan sederhana lebar itu melentik di liwat batang kemaluan Hisyam yang keras menikmati lubang najisnya itu. Meskipun sedikit kesakitan di lubang duburnya, namun Cikgu Nurul tetap merasakan keseronokan diliwat oleh batang Anak muridnya itu. “Uhhh..Ohhhh…Syamm! slow sikit… Ooooohhhhggghhh ” Jerit kecil Cikgu Nurul. Hisyam meramas tudung kepala Cikgu Nurul. Tangannya kemudian turun mengusap belakang tubuh Cikgu Nurul hingga turun ke pinggangnya yang ramping dan lentik. Punggung Cikgunya yang melentik menyerahkan sepenuhnya duburnya untuk diliwat membuatkan Hisyam geram. Hisyam sedar nafsunya benar-benar memuncak. Air mani semakin dirasai seakan tidak dapat ditahankan lagi. Hisyam memaut pinggang Cikgu Nurul kuat, semakin melentik bontot Cikgu Nurul bila di buat begitu. Hisyam mula menghayun batangnya laju. Nafasnya semakin kuat kedengaran. Dia kelihatan seperti sedang menunggang kuda liar. Cikgu Nurul sedar Hisyam semakin tidak dapat menahan lagi gelora nafsunya. Bunyi nafas Hisyam kuat kedengaran bersama batangnya yang semakin keras dan menusuk lubang duburnya lebih kuat dan dalam. Malah kadangkala temponya juga semakin tidak menentu. Cikgu Nurul tahu air mani Hisyam semakin hampir hendak terpancut. Bila-bila sahaja daging keras yang sedang menyula lubang Najisnya itu akan melepaskan benih ke dalam bontotnya. “ Cikgu… saya nak pancuttttt…” rengek Hisyam sambil tangannya memaut kedua-dua belah pinggul Cikgu Nurul yang montok berlemak itu. “ Syam Pancut dalam ya…Uhhh…Ohhhhh..Pancut dalam Syamm…Arhhhh !!  ” rengek Cikgu Nurul, bersuara ghairah sambil melentikkan punggung lebarnya dan menekannya ke belakang agar batang kemaluan Hisyam merodok lubang Najisnya lebih dalam. Melihatkan keadaan itu, beserta permintaan dari Cikgu Nurul yang menggoda beserta suaranya yang mengghairahkan itu, Hisyam semakin hilang kawalan. Tubuh lentik Cikgu Nurul yang dibaluti baju t yang sendat serta punggungnya yang bulat menonggek menambah kemuncak nafsu Hisyam dan serentak itu Hisyam menghentak batangnya masuk ke lubang dubur Cikgu Nurul hingga terbenam dalam dan akhirnya.. ” Cikgu Syam nak Pancut dah…ArggghhHHH…ArggghhHHH . ” desah suara hisyam. “ CRUUTTTTTTT…. CRRRUUUUTTT…. CCRRRRUUUTTTT…” Berdenyut-denyut batang Hisyam mengepam air mani memenuhi lubang dubur Cikgu Nurul. ” Aargh!! Aargh!! Aargh!! Aargh!! Aargh!!” jerit Cikgu Nurul kerana menahan tembakan Air mani Hisyam. Terlentik-lentik punggung lebar Cikgu Nurul menerima pancutan demi pancutan benih hangat yang memenuhi lubang najisnya. Hampir juling mata Hisyam menikmati kesedapan melepaskan air mani di dalam punggung Cikgunya itu. “ Ahhhh…Banyaknya Air mani Syam…OOhhh..panasnyaaa…Hermmm..Uhhhh ”  dengan mata terpejam, Cikgu Nurul merengek menikmati lubang najisnya disembur air mani Anak Muridnya Hisyam menarik batangnya keluar dari lubang dubur Cikgu Nurul. Kelihatan lubang dubur Cikgu Nurul ternganga mengikut bentuk saiz batangnya dan tidak lama kemudian, menderu air mani Hisyam keluar dari lubang Najis Cikgu Nurul..Dengan tiba-tiba Hisyam melihat Emaknya berlutut di belakang Cikgunya dan terus menyembamkan wajahnya ke celahan punggung Cikgu Nurul..Dia yang tadi agak terkejut mula tersenyum. Dengan jelas dia dapat melihat emaknya menjilat rakus di celahan punggung Cikgu Nurul. Cikgu Nurul yang terasa ada lidah yang sedang bermain-main di celah punggung dan cipapnya berpaling untuk melihat..Di sangkanya tadi lidah Hisyam yang menjilat-jilat sekitar celahan punggungnya, tidak dia sangka rupanya Kak Maziah yang sedang melakukannya. ” Ka..Kak Maz..apa kak Maz Buat ni…Ohhh..Ouchhhhh.”  tegurnya..tanpa dia sedar dia sedang Melentikkan lagi Punggungnya itu..Maziah merenggangkan wajahnya dari celahan bontot Cikgu Nurul..lalu memandang wajah cantik Guru anaknya itu. ” Kot ya pon bukak la Tudung tu dulu Nurul.” Tegurnya.,,lalu menyambung menjilat air mani anaknya yang keluar dari lubang najis cikgu nurul itu..Melentik-lentik Punggung Cikgu Nurul ketika lidah Maziah menujah lebih dalam..Cipapnya juga di jilat Rakus oleh Maziah..dan Hisyam Hanya Tersenyum melihat aksi kedua wanita itu. Bersambung… Share this: Twitter Facebook Like this: Like Loading… Related

Posts