OhCerita

Rose

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

ROSE Rose, 27 thn berjiran dengan Dollah dan isterinya Gayah. Rose memang ada rasa iri hati dengan Gayah sebab Gayah selalu saja bermegah megah yang Bang Dollah selalu puaskan dia. Gayah tak tahu apa yg dilakukannya itu telah membuat Rose memendam rasa dan merancang satu hari nanti dia akan menggoda dan merasa batang bang Dollah, suami Gayah. Satu hari tu Rose datang ke rumah Gayah – dia tahu Gayah tak ada di rumah – kerja shift. Lalu Rose merancang nak menjalankan apa yang telah dirancangnya selama ni… dia pun mengenakan pakaian yang agak seksi sikit dari biasa…. Kalau aku pakai macam ni dia buat tak tahu juga.. ermmm… hampeh betul lah kau ni Bang Dollah!!” kata hati Rose…. “Yah…. duduk lah dulu… tapi Gayah kau balik petang nanti… atau kau nak pergi tempat lain dulu… lambat dia tu nanti…” kata Bang Dollah… pada Rose. “Ermmm Bang Dollah ni tak perasan ke saya pakai seksi macam ni? Duk lah sini bang Dollah oi!’ kata hati Rose… aku nak rasa apa yang Gayah selalu rasa tu banggg!!’ meluap luap keghairahan Rose… “Err bangg… boleh ke saya guna tandas jap…” tanya Rose. “Ohh ye… situ hah.. kat dapur…” kata Bang Dollah. Dia pandang Rose yg meletakkan handbagnya di kerusi… ‘kemana Rose ni nak pergi ni…. seksi sangat dia ni? Nak ke party ke? Isyy… peha dia tu!! Geram lak aku ni!!’ kata Bang Dollah sendirian memandang pada Rose – Dollah melangkah ke tandas…. membuka lampu tandas bilik mandi di dapur tu. “Ok bang….” kata Rose yang bangun dan pelan pelan dia menonggeng di sofa tu.. pelan pelan meletakkan handbagnya…. dan hpnya…. ‘dia mesti tengah pandang bontot aku ni… biar dia nampak panties aku ni.. hihihi!’ Masa menonggeng tu lah Rose kata “Jap bang… saya letak handbag ni kejap….” kata Rose kuat sikit biar abang Dollah memandang ke arahnya. Memang Dollah memandang ke arahnya… ternganga mulutnya.. ‘adoihai Rose.. apa lah kau pakai macam ni? Geram aku Rose oi!’ kata hati Dollah! Mana nak tahan tengok si Rose tembam ni menonggeng tak jauh darinya… lama lak dia menonggeng tu!! Diam saja Bang Dollah memerhatikan panties merah Rose yang terselit di antara bontotnya di celah pehanya tu…. nampak jelas ni!! adoi!! Stim aku ni! Kau sengaja jer goda aku ke ni Rose? – hati Bang Dollah dah berdebar… batangnya dah mula mengeras ni! “Ye bang.. kejap….” kata Rose dan dia menoleh ke belakang.. memang bang Dollah tengah tengok bontot aku! hihihi!!’ kata Rose dalam hatinya! Rose pun melangkah ke arah bilik mandi.. ke tandas di dapur tu sengaja dia melangkah malas… dan bila dia lalu di depan bang Dollah Rose buat buat terlanggar lak bang Dollah…. “Ohh bang!” dia pun macam nak jatuh. Bang Dollah dengan pantas menangkap dan menyangga tubuh Rose… dan mereka terkedu diam seketika.. tangan bang Dollah betul betul di tetek Rose! Rose memandang bang Dollah dan Bang Dollah menepati mata dan wajah Rose… mereka diam saja… tangan bang Dollah masih di tetek Rose masa tu!! “Ermm banggg !” terkeluar suara manja Rose… “Ohh Rose…!! Ye Rose apa Rose?” balas bang Dollah.. tapi tangannya masih mengepal tetek bersaiz 36C Rose tu! Sedap tetek kau ni Rose!! kata dalam hatinya! “Ermmm… janganlah abang pegang saja.. … ermm.. ramas2 lah bang..” bisik Rose manja dan dia memalingkan muka nya ke muka bang Dollah. Bang Dollah ternganga sikit.. dan dia pun mula meramas ramas tetek Rose.. “Ermmm… sedap tetek kau ni Rose….” kata Bang Dollah…. “Untuk abang Dollah tu… tetek Rose ni utk abang… ” keluhan manja Rose membuat Dollah lagi yakin dna berani.. memang dia datang sini nak goda aku ni… kalau kau tau batang aku ni besar Rose.. takut kau tak nak nanti Rose… kata Dollah dalam hatinya… “Ermmm banggggg!!” keluhan Rose bertambah manja.. aku tahu batang abang besar… kak Gayah yang beritahu.. dah lama Rose nak rasa batang besar abang Dollah ni… kata hati Rose pulak. Batang Dollah dah mula mengeras… biasanya ia akan mencapai 8 inci! Memang dah besar panjang macam tu dari kecik… !! Kalau kau kena batang aku ni kang? ermmm…. mengerang sampai malam kau ni Rose… kata hati Bang Dollah… Tangan Rose meraba ke bawah… bibirnya berbuka sikit… makin lama mereka makin rapat… dan akhirnya mereka kiss. “Ermmm Bangggg!!” dan masa tu habis empangan pecah!! “Ohhh ermmmm Rosee!!!” keluh Bang Dollah dan dia pun meramas tetek Rose dengan lebih agresif! Rose pun sama.. dia meraba batang Bang Dollah.. terhenti tangan dan jari2 Rose.. ‘alamak memang besar seperti yang dikatakan kak Gayah!! ‘ kata hati Rose!! Apa lagi lalu mereka berkucupan dan meraba raba… dari tadi saat inni ditunggu tunggu… dah terjawab… Bang Dollah menarik Rose ke bilik belakang… Di dalam bilik tu lah Rose dibogelkannya… mini skirt Rose memang mudah sangat dilucutkannya… dan Rose mengerang dan mengerang kena batang besar Bang Dollah.. “Ohh Rose? Pantat kau ni dari tadi aku bayangkan… Ohh memang tembam… bulu halus!! Macam yang aku dah agak dah!!” katanya membuka peha Rose luas!! “Ohh ye bangg… Rose nak abang jilat pantat Rose ni banggg!!” kata Rose yang dah tak sabar sabar nnak merasa lidah bang Dollah di pantatnya… “Ohhh Rose.. kau dah basah ni.. abang nak masuk terus jer lah!!” kata Dollah pulak! “Ermm.. ye lah banggg masuk bangg!!” lagi luas dia menangankang.. batang besar Dollah terangguk angguk di depan pantat Rose!! Mnegetap bibir si Rose masa bang Dollah mengesek gesek lubang pantat Rose dengan kepala takoknya itu. “Ohhhh banggg!!! Tak tahan Rose banggg!!” menegrang Rose. Dan Dollah pun apa lagi.. dia pun tolak masuk jer kepala takok kembangnya tu Rose pun mengerang… meramas ramas tetek si Rose masa Bang Dollah menolak habis 8 atau 9 inci batangnya ke dalam. Macam nak hilang mata hitam Rose bila batang Dollah mencecah dasar pantat Rose.. “Ohghh dah masuk dalammm dah niii Rosee!!” “Ohh bang Dollahhh besarrrnyerrr!! ” mengerang Rose dan Dollah pun mual memantat kawan bininya ini… andartu seksi ni… memang dia nak kena dengan aku dari tadi!! Hehhee.. tersenggeh Bang Dollah!! Dari tadi dah berdenyut denyut pantat Rose!! Mana nak tahan… masa di rumah masa pakai baju dan panties seksinya itu di rumah lagi dia dah horny… membayangkan batang besar Bang Dollah!! Mereka fuck dan fuck… memang dua dua puas…. lalu Bang Dollah pancut seepas Rose klimaks dua kali!! Habis air mani bang Dollah meluru menyembur masuk dalam pantat Rose!! Rose dan bang Dollah sama sama mengerang… dan mengerang!! Mereka berpelukan dan kiss… Mereka berehat.. dan masing masing senyum.. malu malu Rose mengatakan yang di datang tu pun memang nak fuck bang Dollah.. Senyum Bang Dollah… dan mereka fuck lagi selepas berrehat sementara itu.. Gayah dan anak anaknya dah balik kampung.. Rose tahu ni.. sebab Gayah yang beritahu dia… nasih lah Kak Gayah Rose tumpang nikmat kak Gayah sekejap hari ni… ni… Mereka memantat sekali lagi…. dan kali kedua tu tak lah segelojoh dan selaju kali pertama tadi… masing2 sengaja lama lama main.. nak rasa nikmat dan puas… dan akhirnya dua dua klimaks sama sama.. Tu lah kali pertama mereka main.. dan selepas itu.. mereka akan selalu berjumpa dan main.. sampai lah Rose satu hari tu beritahu Bang Dollah.. “Bang Rose dah dua bulan lewat ni bang…” Bang Dollah rebah masa dia dengar apa yang dikatakan oleh Rose….”

Posts