nama aku wan,aku merupakan seorang penuntut si universiti tempatan.Ramai perempuan yang tergila-gilakan aku sebab muka aku yang sikit jambu.So arini aku nak share skit pengalaman aku apabila pertama kali melakukan hubungan dengan wanita.Time tu Raya hampir menjelang tiba .Orang ramai mula sibuk dengan persiapan masing2 bagi menyambut ketibaan aidilfitri.Sama bagi aku,aku perlu memastikan kenderaanku berada dalam keadaan baik agar tiada sebarang masalah berlaku ketika ingin pulang ke kampung nanti.Hari ini aku telah mengadakan temujanji dengan pusat servis kenderaan untuk melakukan rutin pemeriksaan kenderaanku aku yang telah sampai masanya untuk diservis.Setibanya aku di kaunter,aku terlah terlihat seorang staff dari pusat servis tersebut, rupanya yang cantik,bertudung bawal,tinggi 167CM,mempunyai potongan badan yang cantik,berkulit putih tak ubah rupanya seperti nasha aziz.Dia menyapa aku dan bertanya “Boleh saya bantu?”.Aku tercengang seketika.Aku pun menjawab “ya saya ada buat temujanji untuk servis kereta saya”(sambil menghulurkan buku servis).Dia memeriksa buku servis itu dengan teliti.Di saat itu mataku tak keruan melihat ke seluruh tubuh badannya,terasa ada perasaan untuk menerkamnya,namun apakan daya.Setelah diperiksa,keretaku bersedia untuk diservis dan aku diminta tunggu di atas(customer lounge).Namun aku berkata padanya yang aku mahu berlegar-legar di bawah sahaja sambil melihat2 kereta di showroom dan dia mengiakan sahaja.Sedang aku membelek2 belek kereta di pameran,wanita itu datang kembali dan melayanku,dia berkata “kereta en dah masuk bengkel dah,dalam 2-3 jam lagi siap’”.Aku pun mengeluh ‘uish!!! lamanya nak tunggu’.Wanita tersebut tertawa kecil sambil berkata “biasalah encik,nak raya ni kereta banyak skit”.Aku pun balas” hmmm,betul jgak tu’ .Aku dengan tidak membiarkan peluang ini langsung pergi lalu memperkenalkan diriku “Hai,nama saya kahiril,umur 19” .Kemudian dia membalas “Oh masih belajar,hahah,Nama akak Solihah,panggil saya ihah saje,saya sale advisor kat sini”.Setelah rancak berbual,aku memikir bagaimana hendak mendekatinya dengan lebih rapat lagi😈😈😈.Tiba satu idea yang cukup bernas muncul.Aku mengajaknya untuk melakukan test drive untuk kereta yang aku sedang lihat itu .“Awak!saya nak buat test drive untuk model ni boleh tak? saya ngan awak sahaja?”.Dia berfikir sejenak sambil berjalan ke dalam sebuah bilik.Aku pun menunggu dengan penuh sabar.Kring!!! Kringg!! bunyi kunci yang dibawa oleh solihah. “Jom,ikut saya” kata kak solihah.Aku dengan senyum sinis mengekorinya sehingga ke kereta test drive tersebut.“Nah!! kunci” solihah menyerahkan kunci kereta kepada aku.Aku pun lalu unlock kereta tersebut dan terus menghidupkan enjin.Solihah duduk di seat sebelah.Sebelum berjalan aku seperti biasa mengenakan tali pinggang keledar dan solihah juga berbuat demikian.Aku melihat ke arah tali pinggang keledar di tempat duduk sebelah kelihatan tali pinggang keledar tersebut tersebut menyilang antara dua payudaranya,sungguh menaikkan nafsu aku.“En tengok depan” sapa solihah.Aku dengan sedikit gelabah terus menukar gear dan jalan.Sambil dalam perjalanan tu,solihah menerangkan serba sedikit keistimewaan kereta itu,namun aku buat2 dengar dan angguk sahaja kerana bukan itu matlamat utamaku.Setelah beberapa minit dibrifieng berkenaan kereta tu,tiba giliran aku pula.Aku bertanya “Kakak Umur berapa?”.Solihah lalu menjawab “25”. “Oh muda lagi,patutlah masih cantik dan bergetah”aku bergurau. “Ada2 je khairil ni”. Sedang asyik memandu ,aku terlihat sebuah bumper di hadapan dan aku terasa ingin melakukan sesuatu yang tak terlintas di fikiran lalu aku melajukan kenderaan aku,ketika berlanggar dengan bumper,kelihatan buah dada cik solihah tadi terenjut2 di dalam baju putihnya.“ Ouchh” rengek solihah.Aku dengan tidak tahan lagi lantas memegang pehanya yang kecil2 gebu itu.Lantad Solihah berpaling ke arahku lalu berkata “Kenapa ni?” sambil membiarkan perbuatanku. “Kenapa pegang situ je,dalam la lagi”pelawa Kak Solihah.”Saya tahu awak nak apa” ujar solihah.Mendengar ayat itu,batangku mencanak naik dalam seluar tracksuitku.Aku kemudian memanjangkan tanganku sehingga ke celah kangkangnya.Terasa begitu hangat sekali.Aku bertanya “takpe ke ni?Kang jangan tuduh saya cabul awak plak”.Solihah menjawab “takpe wak,dah biasa camni”.Tangan kiriku kemudiannya semakin ke dalam celah kangkangnya sehingga ke bibir farajnya,aku mengorek-ngorek dengan penuh ghairah.Solihah terkemut-kemut akan pehanya sambil mengerang”arghhh,sssedapnya “.Aku kemudian mengambil tangan kanannya lalu meletakkan di atas konekku yang sedang mengeras.Solihah kemudia mengusap2 batangku dari luar seluarku.Aku tak keruan lalu pulang semula ke pusat servis.Setibanya dia pusat servis,aku memakir kereta tersebut dalam keadaan yang tidak tentu arah.Yelah,tengah sedap time tu.Setelah memakit kereta,”Takkan sampai sini je”ujarku kepada solihah.”jom ikut saya” pelawa solihah.Kami keluar kereta seperti tiada apa yang berlaku.Lalu aku mengikutinya masuk ke kawasan showroom dan dia ditegur oleh rakannya di kaunter.Lalu Solihah menyuruhku tunggu di dalam toilet lelaki di atas.Aku pun pergi lakukan apa yang diminta.Setelah aku naik ke atas,kelihatan di customer lounge tiada orang oleh kerana masa sudah terlalu lewat(Dalam puku l 5 ptg).Aku kemudiannya masuk ke dalam toilet lelaki yang ada di hujung bilik menunggu itu.Setelah dalam beberapa minit.Terdengar ada bunyi tapak kasut sedang menuju ke arah sini.Hatiku berdebar,lalu pintu toilet diketuk.Aku pun membukanya lalu kelihatan solihah dengan bibirnya yang semakin merah mungkin disebabkan kesan lipstick.Bau solihah juga wangi seperti baru disembur minyak wangi.Aku tanpa melengahkan masa menggapai tubuh solihah lalu mencium bibirnya yang munggil itu.Kedua-dua tanganku sibuk meramas-ramas punggungnya yang padu itu.Manakala tangan solihah pulak berada dalam seluarku sambil mengusap-usap adikku.Dalam keadaan berpelukkan .Kami bercium dengan penuh ghairah.Aku kemudiannya memasukkan tanganku ke dalam bajunya lalu menanggalkan branya terlebih dahulu sebelum bajunya,lalu menyonyot putingnya dari luar bajunya sehingga kebasahan.setelah puas menyonyot,aku pusingkan badannya supaya membelakangi aku,aku cium lehernya yang diliputu tudung bawal hijau,sambil meramas2 teteknya.Lalu aku menggeselkan konekku yang sedang menegang di dalam seluar ke pinggulnya.Rasa nak terpancut pun ada,namun aku menahan.Lalu aku,perlahan2 melurutkan zip seluar jeansnya,dan terserlah seluar dalamnya yang berwarna hitam.Aku segera menurunkan tanganku dari payudaranya ke biji kelentit di dalam seluar dalamnya.Aku bermain dengan biji kelentitnya untuk seketika.Solihah mengerang kwsedapan.Kemudian aku meminta solihah melutut lalu aku membuka seluar tracksuit ku lalu terserlah konekku yang sedang menegang di dalam boxer CK aku.Solihah menjilatnya dengan rakus sekali.Kemudian aku mengeluarkan konekku dengan sepenuhnya.Tersembullah konekku yang berukuran 6.5 inch itu.Solihah melakukan blowjob dekat adikku.Terasa ngilu2 pada adikku dan merasakn gigi solihah bergesel dengan batangku.Setelah beberapa minit melakukan BJ.Aku dengan pantas melurutkan seluar jeans dan seluar dalam solihah dan meletakkannya di penyangkut.Aku kemudiannya duduk di atas mangkuk tandas tadi sambil konekku mencanak ke atas.Aku kemudian meminta solihah duduk dia atas ribaku.Solihah dengan perlahan2 duduk di atas ribaku sambil pwrlahan2 menekan masuk batangku ke dalam farajnya.Terasa nikmat sekali,farajnya solihah terasa ketat sekali.Aku kemudiannya menghenjut solihah ke atas dan kebawah.“Arghhh,Arghjjss,uhhh,sedapnya!!!” solihah merengek.Aktiviti henjut menghenjut berjalan rancak,mata solihah kelihatan kuyu ditisuk oleh batangku.setelah beberapa minit
melakukan posisi duduk,aku mengajak solihah melakukan posisi berdiri.Aku menghalakan konekku ke arah farajnya sambil tangan solihah memimpin konekku masuk ke dalam farajnya.“Arghhhhh” aku menusuk laju.Aku melakukan gerakan tarik masuk dengan begitu pantas.“Arghh,Arghhh,Arghhh” solihah mengerang laju.Aku kemudian menutup mulutnya yang begitu bising.Setelah ketika itu,aku terasa ingin terpancut kerana tidak tahan dan solihah meminta aku pancut dalam oleh kerana dia telah makan pil perancang.Aku dengan jantannya pancut dalam faraj solihah.Kami berdua tersungkur dan lemah.Aku sempat mencium bibir solihah dan meramas teteknya.“ Best tak?” tanya solihah.“Ni first time saya,memangla best” ujarku.Solihah mengurut-urut batangku.“Bestla adik awak ni,nanti nak lagi la” ujar Solihah.“Hahaha boleh jer,whatsapp je lah” aku kata.Aku kemudian mengelap2 badanku dengan tisu dan solihah pun mengelap2 farajnya yang telah dbanjiri dgn air maniku.Melihat panties solihah yang tergantung aku lalu meminta panties tersebut untuk dibawa pulang .“Ambikla,tidur sekali ngan spenda tu”.Aku terus menyarung pantiesnya menutupi adikku.“Amboi! pakai terus” ujar solihah.Solihah pun mengenakan branya kembali dan memakai seluar jeans hitamnya kembali tanpa memakai pantis,begitu juga aku.Aku kemudian membuat permintaan terakhir “kak,nak buat lovebite kat tetek boleh?”.Kak Solihah lalu menyelak bajunya “Nah buatla kat mana kau nak buat”.Aku pun menggigit manja tetek kat solihah yang pejal itu.Kami pun keluar bilik air langsung turun ke bawah.Kereta aku telah pun selesai diservis,kak solihah ucap terima kasih sambil menghulurkan kak bussinessnya kepadaku.Sbelum berlalu aku sempat merapa teteknya buat kali terakhir “cukuplah tu,nanti kita main lagi” ucap kak solihah.
Tamat.