OhCerita

Ubat Impotens

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Juliana seorang isteri yang rupawan, sesiapa yg memandang wajahnya pasti akan terpikat, apatahlah lelaki mata keranjang, sudah pasti mereka akan terbayangkan Juliana tanpa berpakaian.
“Abang…. Kenapa masih ‘tidur’ lagi ni…” ujar Juliana sambil terus mengosok-gosok batang konek suaminya Karim yang tidak mahu mengeras seperti sebelumnya.
Sebenarnya telah seminggu konek Karim tidak mengeras, ia layu walau pelbagai cara dilakukan oleh isterinya untuk membangunkan konek Karim.
“Entahlah, Liana” jawab Karim ringkas sambil membiarkan punca mengapa koneknya tidak segagah dahulu.
“Aarhhhh…oohhhhh” Karim melepaskan air maninya lesu meleleh dalam gengaman tapak tangan Juliana.
Telah sebulan konek Karim tidak berfungsi dgn sempurna, tidak keras dengan sepenuhnya. Akhirnya Karim beritahu rakan baiknya Amri.
“Bro, jangan biarkan lama-lama, nanti ‘makan luar’ bini kau” Nasihat Amri jujur. Amri seorang berbangsa India yang berkahwin dgn gadis Melayu.
“Dah macam-macam aku buat… Tak jadi juga” Terang Karim sambil menghirup teh O panas yg tidak lagi panas di kantin kilang tempat mereka berkerja.
“Aku ada baca kat 1 forum, nanti aku send link forum tu, dia orang kata utk ubat konek lembik ni kena tengok bini kita projek dgn orang lain, ini gila bro….” Ujar Amri sambil mencari-cari forum yg pernah dia lawati yg memberitahu kaedah berubat utk lelaki yg mengalami konek tidak mengeras.
Karim termenung panjang, memang sukar untuk dia membenarkan lelaki lain menyetubuhi isterinya yang jelita itu.
Link yang diberi oleh Amri ditatapi dan akhirnya Karim turut serta dalam perbincangan di forum tersebut.
“Bro, aku boleh bantu” tulis seorang ahli forum bila Karim menyatakan masalah yg dialaminya.
“Kau gila? Soal Amri terkejut bila Karim menyatakan hasratnya.
“Dari org yg aku tak kenali, biarlah kawan baik aku sendiri yg aku dah tahu isi hatinya” balas Karim.
“Boleh atau tak boleh?” Tanya Karim tegas inginkan kepastian segera dari sahabat baiknya.
“Bini kau macam mana?” Amri masih ragu-ragu, bagaikan mimpi dia akan menyetubuhi isteri sahabatnya dengan disaksikan sendiri oleh sahabatnya sendiri.
“Aku dah bincang, demi aku kembali pulih, dia sedia untuk berkorban” terang Karim yg telah nampak sahabatnya akan bersetuju.
Masuk bulan ketiga, konek Karim masih tidak mampu mengeras, akhirnya pada suatu malam dengan kerelaan isterinya, Karim menjemput Amri kerumahnya, dengan harapan masalah Karim akan dapat diatasi.
Juliana telah memakai haruman dan membersihkan badannya. Amri masih tskut-takut bila disuruh masuk kedalam bilik tidur oleh Karim.
Amri menghampiri Juliana, dia menatap wajah ayu Juliana membuatkan Juliana tertunduk malu. Kesempatan itu diambil oleh Amri untuk mencium kening Juliana
Amri memeluk Juliana erat dan perlahan dia merebahkan tubuh Juliana keatas tilam empuk tempat Juliana dan Karim sering ‘bertarung’. Karim memerhatikan adegan pemanasan yang dilakukan oleh Amri.
Tangan Amri begitu sibuk meramas tetek Juliana. Baju-T yang dipakai okeh Juliana ditolak keatas membuatkan tetek Juliana terdedah dipandangan Amri.
“Arrhhhhh” Juliana mengeluh nikmat bila Amri menghisap punting teteknya.
Tangan Amri yang mengusap dan meramas tetek Juliana mula perlahan-lahan menjalar diatas tubuh Juliana dan terhenti bila tiba di akur cipap Juliana. Kain batik yang dipakai oleh Juliana terburai dari ikatannya memudahkan jari jemari Amri mengurut cipap Juliana.
Amri beralih dari mengisap dan menjilat tetek Juliana dia beralih membenamkan kepalanya dicelah kelangkang Juliana. Lidahnya segera menjilat cipap Juliana dan menyedut biji kelentit Juliana.
“Ohhhhh….sedapnyaaa…aaaahhhh” Juliana mengerang kenikmatan bila biji kelentitnya di mainkan oleh lidah Amri. Karim menyaksikan dengan jelas setiap pergerakan Amri. Memang lampu didalam bilik tidak dipadamkan untuk memberikan lebih kesan rangsangan kepada Karim bila melihat isterinya disetubuhi oleh selain darinya.
“Aaaaaaaahhhhuuuhhhhh” tiba-tiba tubuh Juliana kejang dan bergetar beberapa kali. Karim tahu isterinya telah mencapai klimaks, namun Amri masih merangsang nafsu Juliana. Tidak lama kemudian Amri mengangkangkan kaki Juliana seluas-luasnya. Amri melucutkan seluar dan dia telah berbogel dan bersedia untuk menyetubuhi Juliana. Terpaku Karim bila melihat konek Amri yang panjang dan besar bagaikan besi tegak keras menyentuh alur cipap isterinya.
“Aaaahhh ohhhhh..hishhhhhh.sedapnyaaa..aaaaa” Juliana merintih nikmat bila kepala konek Amri membelah alur cipapnya.
“Aauwwwww……hisssshhhh….” Juliana hampir terjerit bila konek besar perkasa Amri sedikit demi sedikit melonsor masuk kedalam cipapnya.
“Bangggg Ammm….sedapnyaaa…..uhhhhh” Juliana mendesah nikmat bila seluruh konek 7 inci Amri santak masuk kedalam cipapnya. Juliana mengemut-ngemutkan cipapnya yg terasa sendat dengan konek Amri. Beza sewaktu konek Karim berada didalam cipapnya terasa agak longgar.
“Kemut lagi….ohhhhh enaknya….lagi kuat kemut….ohhhh” Amri meminta Juliana mengemut lagi kuat. Juliana akur dia terus terusan mengemut
Sedang Juliana mengemut itu, Amri menarik dan membenamkan koneknya dengan laju kedalam cipap Juliana.
“Ooooooosedappppppnyaaa” Erang Juliana, Amri terus mendayung dengan laju. Tetek Juliana beralun bagaikan berputar kerana kesan hentakan padu Amri.
“Sedapnya….ketat…. Sedap sangatttt ooohhh” Amri bersuara membisik di telinga Juliana. Suara Amri jelas dipendengaran Karim. Konek karim berdenyut-denyut bila melihat isterinya disetubuhi oleh Amri.
“Banggggg Ammmmm….. Laju lagiiiii lagiiii aaarrhhhh banggggg sedappp oohhhhhhh” Juliana merintih nikmat. Setelah sekian lama dia kegersangan baru hasratnya tercapai. Amri berhenti mendayung. Dia mencabut koneknya dan berbaring disisi Juliana.
“Naik atas..” arah Amri kepada Juliana. Tanpa bantahan Juliana mengambil posisi diatas. Perlahan-lahan Juliana duduk diatas konek Amri. Cecair lazat memudahkan laluan konek Amri melonsor masuk hingga kepangkal. Juliana merebahkan badannya. Tapi Amri menolak supaya Juliana duduk tegak. Keayuan Juliana terpamer pada pandangan Amri, ditatapnya sepuas-puasnya wajah ayu yg dipenuhi nafsu birahi.
Bagaikan dirasuk, Juliana menghayun punggungnya laju bagaikan mengerudi memberikan rasa nikmat kepada Amri dan Juliana.
Karim melihat isterinya begitu bernafsu melakukan sorong tarik cipapnya agar konek Amri bermain-main didalam cipapnya. Dengan mata terpejam rapat raut wajah ayu Juliana bertambah seksi dan membangkitkan nafsu Karim.
Penat berada diatas Juliana memeluk Amri dan Amri pula merodok koneknya kedalam cipap Juliana.
“Oohhhh abanggggg…..aaaaaahhh uuuuuhhhhh arrrrrrhhhh aaaaaaahhhh” Juliana mengelupur mencapai klimaks dan rebah diatas dada Amri.
Amri menolak Juliana dan kini Amri pula berada diatas Juliana. Kedua belah kaki Juliana diangkat keatas bahunya.
“Aaaaabnggggg…..sedappppp ohhhhh banggg….aaaaaaahh” Juliana terbeliak nikmat bila konek Amri yang keras panjang bagai besi menyula cipapnya. Amri memulakan dengan perlahan sorong tarik kedalam cipap Juliana.
Karim nampak dengan jelas kelopak daging cipap Juliana tertarik keluar bila Amri menarik koneknya dan kembali terbemam bila Amri menyorong masuk.
“Aaarrrhhhhhh banggggg…..uhhhhh… Aaaaahhhh ooohhhhhhhh” Juliana mengelupur dan badannya kejang seketika.
“Uuuhhhh….uhhhh…aaarrhhhh….uuuhh….” Amri melepaskan spermanya serentak dengan semburan nikmat klimaks Juliana. Sperma Amri dan Juliana bertembung bagi membina janin.
Karim yg melopong melihat klimaks isterinya yg belum pernah disaksikan merasai koneknya bangun dengan segar kembali tegak. Karim segera mengambil tempat Amri di celah kangkang Juliana. Karim memerhatikan seketika cipap Juliana yg ternganga dan berlendir. Tanpa menghiraukan sisa sperma Amri yg meleleh di cipap Juliana Karim terus membenamkan koneknya. Senang saja koneknya meluncur masuk kedalam cipap Juliana.
“Uuhhh…longgarnya sayang. Rasa licin aje. Tapi takpe la janji abang dapat masukkan konek abang” keluh Karim.
“Terima kasih Amri tolong aku” ujar Karim setelah Amri berpakaian dan mereka duduk di sofa.
“Ok dah ker?” Soal Amri.
“Ok, keras dah” jawab Karim sambil tersengeh
Lain kali jika tak ok, aku boleh bantu” Amri menawarkah khidmatnya.
“Bukan apa, bini kau tu sedap di pakai. Kemut kuat, sempit lagi….” bisik Amri sambil mendapat tumbukan lembut dari Karim ke perut Amri.
“Celaka…. Hahaa” Karim memaki sahabatnya sambil masing ketawa penuh bermakna.
“Apa yang lucu sangat tu?” Juliana keluar dari bilik setelah selesai mendandan dan berpakaian.
“Tak adalah, si Amri ni, dia kata dia dah ketagih” ujar Karim sambil menjeling kearah Amri yg asyik menatap Juliana.
“Mana ada” nafi Amri sambil tersengeh.
“Kalau ketagih kat sini kan ada ubatnya. Abang Am datang la sini bila Abang Am ketagih” ujar Juliana manja.
“Hahaa…betul tu…nampaknya lepas ni aku memang dapat bekas kau aje la hahaa…” perli Karim.
“Hihihiii…sian abang. Dah la dapat cipap bekas konek Amri…longgar pula tu. Silap-silap abang dapat anak pun dari benih Amri” ujar Juliana yang terus duduk diatas ribaan Amri.
“Haii sayang tak puas lagi ke?” Usik Karim yang tersenyum memandang Juliana. Amri melingkarkan tangannya memeluk Juliana bila melihat Karim tidak memarahi Juliana.
“Siapa sebenarnya yang ketagih ni?” Amri sengaja mengusik Juliana dan menyebabkan Amri mendapat satu cubitan dipinggangnya dari Juliana.
“Macamana Ju tak ketagih…konek abang Am sedap sangat….senak Ju tau” ujar Juliana manja dan tanpa segan silu.
Amri tersenyum, dalam hatinya harapan untuk meratah lagi tubuh isteri kawannya teramat cerah. Perlahan Amri memaut tengkuk Juliana sebelum mereka berciuman dengan rakus. Karim hanya memandang lesu.

Posts