OhCerita

Ustazah Melayu

OhCerita | Cerita Seks Melayu | Cerita Sex | Kisah Sex Melayu | Kisah Seks | Cerita Benar Sex | Cerita Lucah Melayu | Sex Lucah | Cerita Dewasa | Cerita Seks Lucah Melayu | Cerita Gersang Melayu | Kisah Dewasa Melayu | Kisah Lucah Ganas | Cerita Seks Budak Sekolah | Seks Adik | Cerita Seks Abang | Cerita Seks Rambang | Sekolah Seks | Kisah Seks Budak Sekolah | Cerita Jilat Pantat | Cerpen Seks | Novel Seks Melayu | OhCerita

Nama kata.. Ustazah Zila. Dia ni bukan lawa sangat tapi, muka kata bersih, licin dan yes..gebu, Dia ni pakai mekap sikit aja.. lipstik merah.. dan bedak sikit kat pipi. Minyak wangi yang kata pakai sah.. minyak atar yang seakan akan bau wangi wangian jenama jenama yang mahal.. Badan kata gempal sekatkit.. maklumlah orang dah berumur. Tapi tetek kata memang besar dan penuh. Aku panggil kata kak Zi aja sebab umur kata yang dah menjangkau lebih kurang 50 tahun. Oklah nak jakatkan cerita.. macam biasa.. Kak Zi (Aku gunakan Kak zi ajalah.. lagipun tak baik saye gunakan perkatan uztazah dalam citer ni)So .. ari tu kata datang awal sikit ke rumah saye. Dia kata kata tak sangka bas yang kata naikki tu laju .. sampai kata naik tsayet. Aku hanya tersenyum maklumlah drebar bas mini sekarang dah bawak bas bas yang panjang lebar… Aku pulak meminta maaf sebab..saye lupa nak kasi tahu kata yang budak saye tak ada kat rumah. Anak saye balik rumah nenek kata..so, saye terpaksa menggunakan PR saye lah .. supaya saye tak membuat kak Zi marah. Pabila saye beritahu kata tentang perkara ini, ternyata kata menunjukkan perasaan hampa kata tak dapat mengajar budak saye ari ni. Maklumlah, budak saye pon,PR kuat. Dia dah mula sebati dengan Kak Zi. So Aku tak nak lah kata datang kosong aja. Aku pun ajak kata masuk ke rumah saye. :Eh, Cik Lan Lan, er..er. Kakak Wati mana? Tanya Kak Zi. Aku pon memberitahu yang bini saye kerja ari tu, so Aku tinggal sorang aja.”Alahai, bujang lah En. Lan ari ni yer?” kata Zila dengan satu senyuman. Aku pun senyum kembali. So saye offer kata minum.. memula.. kata tolak lepas saye pujuk.. kata pon oklah..So saye pun pi lah ke dapur membuat air. “Kopi O aja kak Zi” kata tersenyum ” tak apalah Cik Lan, Mudah Mudah murah rezeki Cik Lan membuatkan air ni. Hilang rasa dahaga saye” kata kata.Te tiba, otak saye mula memikirkan yang bukan bukan. Semasa saye ke dapur.. Kak zi duduk kat atas sofa.. Kain kata terselak sekatkit menampakkan peha kata yang agak gebu… Aku mencuri tengok sekatkit.. lantas saye terhantuk kepala saye kat katnkatng kat dapur saye .. hah berjalan tak pandang depan lerr….Aku tersentak dan menggosok gosokkan dahi saye.. lalu tersenyum.. termalu seketika. Kak zi tetiba bangun dan meluru ke saye.. “Eh.. Cik Lan.. ap hal ni? Sampai terhantuk masa berjalan” Aku tersenyum malu.. Nak cover line lah nak katakan. ” Eh. Cik lan.. apa hal ni? Kak Zi tersenyum melihat gelagat saye. ” tak ada apa apa Ka.. saye tersilap .. ” Kata saye dengan suara macho. Nak cover line konon. Kak zi senyum.. terus kata melepaskan pegangan kata ke pergelangan tangan saye.. Aku terus ke dapur.. Dah siap saye buatkan kopi.. saye menghidangkannya kepada Kak Zi. “ sluuurp Mmmmmmm sedap kopi ni Cik Lan.. Pandai Cik lan buat kopi yek?” Ai.. kopi bujang aja KaK Zi..Kata saye. Lepaslah dahaga Akak ni hah.” Kata kata lagi. “Ah ah.. lepas dhaga kan Akak “Kata saye tanpa memikirkan yang saye telah tersilap bukak mulut.” Apakata Cik Lan? Apa maksud Cik Lan?” tanya ka Zi..Aku sebenarnya tengah merenung kat kain kata yang masih terselak .Kak Zi duduk kathadapan saye.. so saye dapatlah nengok.. clear view.. panties kata yang berwarna skin color tu. Trus Kak Zi menutup kangkangnya… sambil tersipu sekatkit muka kata.. ” Wah.. cik Lan.. pantang kat lepa! Mata! Gasak mandang aja!!! kata kata sinis pada saye.. “:Er.. er.. hehehehee” saye tersengih.. Kak Zi pun jeling tersenyum sekatkit.. Aku pun memberanikan sekatkit lagi katri saye..” Fikiran yang mengghairahkan mula membenamkan otak saye..Kalau saye dapat makcik sorang ni pun.. ok jugak kan? bisik hati kecil saye.. Memikirkan tentang apa yang saye akan lsayekan jika saye dapat main dengan wanita ini. Aku memang minat wanita dah berumur.. To me.. dia orang lebih seksi.. lebih menawan.. dan lebih memahami perherakan serta permainan sex. Aku terus membuka mulut saye lagi.. kali ni…”Er.. air kopi ni aja ke yang boleh hilangkan dahaga?” tanya saye dengan muka selamberr aja. Kak Zi. tersentak sekejap” er..er. apa maksud Cik Lan? ” Eh.. mana ada maksud apa apa? Saya hanya bergurau je..” kata saye,.. Terus Kak Zi meletakkan cawan kata kat atas coffee table.. Dia bangun . Aku saspen.. Nak blah ke makcik ni? Aku menyinggung ke perasaan kata? Tapi Kak Zi terus ke almari katmana saye katsplaykan barangan yang saye collect semasa belajar kat overseas dahulu.. Dia melihat pula gambar bini saye. ” Lawa bini Cik lan kan?” kata kata menghayati gambar bini saye.. Anak cik lan pun tak kurang manisnya” Kata kata lagi. Aku senyum aja. ” Mestilah Kak Zi.. Baka kata kan power” kata saye mencuba mendapatkan perhatian selanjutnya dari Kak Zi. ” Aik.. baka ke amenda? Ke situ pulak budak nih ” tetiba Kak Zi bersuara. “Bini Cik Lan ni.. sedang mengandung kan?” Anak kedua kan? Tanya Kak Zi. Aku mengiyakan aja..:”Dah berapa bulan dah bini cik Lan mengandung?” ” 5 bulan kak” . ” Oh.. makna nya.. Air naik kepala lah cik lan?” kata Kak Zi sambil membontotkan saye. Aku terkedu sekejap. ” Er. Er. Maksud akak? ” Lah.. tak kan itupun Cik Lan tak tahu… ” Takat Cik Lan puas memandang kangkang akak.. ingat akak tak tahu? Air muka Cik lan tu susah nak katsorok sorokkan lah Cik Lan. Lepas tu, gaya Cik Lan ni tak ubah macam orang yang tak lepuasan aja” kata Kak zi. Aku hanya terharu.. tak terkata apa. Aku menggangukkan kepala aja,.”Tapi, takat tu saye, er.. er.. bukan.. er.” Kata saye tergagap gagap nak meminta maaf keran curi tengok takat. ” Saya. Er..er bukannya..er.”saye tergagap gagap. “Ishk Cik Lan ni.. itu rezeki Cik Lan kan? Bukan snang nak kasi orang lain nengok kita punya cara tak sengaja tau Cik Lan!” Kata Kak zi tersenyum. Aku mengerutkan dahi saye. Apahal plak makcik ni? “Bini Cik Lan tak balik cepat ke ?” tanya Kak Zi. ” Tak Kak, jawap saye. Dia pi rumah mak kata bawak budak saye. Katanya ada party besday” kata saye. “Oh.. gitu.. kata kata sambil menuju kembali ke sofa. Dia mendudukan katri kata… dan trus mula membuka tudung kata..Ishk!! Panasnyaa.. huiiii.. berpeluh peluh akak. Ketiak peluh.. badan peluh.. ntah ntah semua benda lain pun berpeluh kot.” Kata kata. Aku hanya memerhatikan aja. : ” er er. Akak Nak… er..er.. ” saye memberanikan katri saye ” Akak nak mankat ke? Nak tanggal baju pun boleh ” kata saye terkeluar apa yang ada dalam kepala otak blue saye. “Kalau iyer pun Cik Lan, tutup lah kain langsir tu. Nampak katk orang nanti.” Kata Kak zi tetiba.Aku macam dah kena program.. Macam zombie. Terus saye bangun… menarik langsir rapat… sambil membontotkan Kak Zi. Aku terdengar bunyi zip kat buka.. Aku menoleh kebelakang. Aku nampak Kak Zi dah buka kain sarong kata. Dan melucutkan . Dia sedang melipatkan kainnya kat atas riba kata… Aku tergammam. ” Jangan berkatri ajalah Cik Lan. Nak nengok biarlah dekat dekat. Kata Kak zi. Aku mula mendekati Kak Zi yang mula menyandarkan katrinya atas sofa saye dengan hanya baju kurung kata.. tanpa kain bawah …” Aku lalu katdepan Kak Zi. Matanya katpejamkan sambil tangan kata mengipas ngipas badan kata.” Panas sungguh ari ni kan Cik lan. Ah ah kata saye. Belum sempat saye melintas depan Kak Zi, kata menarik tangan saye sampai saye sekatkit lagi nak terjatuh ke atas kata. Aku adjust kejatuhan saye, supaya terjatuh kesebelah Kak Zi, Sambil tu.. kat mula menarik ke atas baju kurung kata. Maka terpampanglah bra yang memegang tetek size lebih kurang 40 B ( besar) Badan kak Zi ada sekatkit seramai “flab” atau lemak de sekitaran pinggang kata. Tapi tidaklah berapa menonjol. Aku terbeliak memerhatikan gelagat Kak Zi. ” Cik Lan maaf yer, Kak Zi panas lah” kata Kak Zi.Aku tak terkata apa hanya memerhatikan aja. : Dia kembali menyandarkan katrinya ke sofa. Kemukatan kata mendepankan katri kata dan terus bangun dan ” Cik Lan, saye nak ke tandas sekejap. Kena cucilah sikit, berpeluh merata badan ni.” Kata Kak Zi. ” er.. oklah Kak zi.” Dia terus ke tandas bawah dan saye terdengar air berkocak tanda bunyi kata sedang menchebok.Tak lam lepas itu, saye terdengar … “Kelumpanggggg!!!!!! Pang pang pang!!!!Aduhhhhh!!!!!!!! Ish! Cilaka betul lah!!!!!” sura Kak Zi menjerit. Aku terus ketandas .. dan mendapati pintu tandas tu tak kat tutup rapat. Aku memberanikan katri membuka pintu tandas dan alangkah terkejutnya saye nampak Kak Zi teduduk kat atas tandas dengan keadaan bogel bulat.. terkangkang. Tersergam kawasan cipap kata yang berbulu agak lebat, hitam bulu kata.. dan terserlah bibir cipap kata terbuka dan tetek kata tergantung terketar ketar kak Zi. “Lah! Apa dah jakat ni Kak zi? Tanya saye.” Fikiran saye dari fikiran ghairah bertukar menjakat cemas sebab saye nampak ada sekatkit darah keluar dari siku Kak Zi. ” Kak Zi! Apsal jakat macam ni hah?” Tanya saye dengan nada yang cemas. ” Akak terjatuh lah Cik Lan. Licin betul tandas ni Cik Lan oi!! Aduhhhh.. sakit bontot orang katbuatnya. Kata Kak zi dengan suara yang menahan kesakitan. Aku terus menerkam Kak Zi untuk memapah kata keluar dari tandas. Dia masih dalam keadaan bogel bulat.. sambil terdencut dencut…saye papah Kak Zi ke sofa kembali. Dia menyembamkan katri kata keatas sofa sambil menegangkan kakinya. ” Sakitlah Cik Lan” kata kak zi. ” Er. Kak Zi nak kain ke? tuala ke? ” tanya saye. ” tak pbapaklah Cik Lan. Lagipun bukannya ada apa yang belum pernah Cik Lan tengok kan? Macam bini Cik Lan juga kan? Kata Ka Zi macam suara tak puas hati je. Aku katam aja. ” Lepas tu kata mencari cari seluar dalam kata. Aku katakan bahawa seluar dalam kata basah dan ada dalam tandas, Aku nak pi mengambilnya tapi Kak Zi kata tak perlulah. Biarkan kata kering. Aku tertanya tanya.. Didepan saye sekarang ialah seorang wanita yang agak ok.. berumur.. bogel bulat.. sedang kesakitan.. dan dalam keadaan tak bermaya. Mahukah saye mengambil kesempatan. Disini ialah seorang wanita yang boleh .. kalau saye nak .. memuaskan nafsu saye.. dan.. saye. Aku… “Cik Lan… tolong urutkan sikit belakang Akak ni boleh tak” tetiba Kak Zi bersuara. Aku menggangukkan aja.. Kak Zi membaringkan badan kata kat atas sofa saye.. sambil meniarap dan saye pun duduk kat sisi kata sambil memicit micitkan tangan saye.. “mmmmmm sedap gitu Cik lan. Pandai Cik Lan mencik gutkan?” “Adalah sikit akak… turun temurun dari nenek moyang nak katakan .. kata saye .. sambil meneruskan mencik gut dan melurutkan jejari saye keatas belakang Kak Zi. Bawah sikit Cik Lan, kat pinggang tu hah!” pinta Kak Zi, Aku turutkan aja…. Sepertimana dahulu,, Kak zi meinta saye mencik gut bahagian pinggang kata pula. Aku turutkan sahaja.. Lembut betul kulit Kak Zi ni. Aku pun mula meramas dengan lebih jitu lagi bahagian pinggang Kak Zi. ” mmmmm… uiiiihhh.. macam tulah cik lan.. sedap.. ringan sikit sakit akak ni hah” kata Kak Zi mengeluh. Aku menjakat liar sekatkit demi sekatkit.. Batang konek saye dah mengeras.. Terasa konek saye menegak…tegang. Aku teruskan mencik gut Kak Zi. Kali ini saye memberanikan katri dan menurunkan lagi konsentrasi tangan saye kebahagian punggung Kak Zi. Dia tak kat apa apa pun. Aku terus mencik gut selamba aja. Sambil tu saye menguak-nguakkan bontot kak Zi.. menampakkan lubang bontot kata …terkemut kemut kak Zi. Aku mula rsayes.. Dengan tidak memikirkan apa apa lagi. Aku terus menjilat bahagian lubang dubur Kak Zi. ” Eh.. Cik Lan.. uii.. kesitu ya?” kata Kak Zi dengan sura yang lebih lembut. Aku serupa seorang buas.. menjilat jila dan menggigit gigit bontot Kak Zi.. sambil tangan saye.. menguakkan kaki Kak zi membuat kak Zi menggangkangkan kaki nya lagi..Aku terus menurunkan lagi lidah saye mesedapi bahagian bawah cipap Kak Zi. Uiii.. dah basah pun. Air Kak zi dah mengalir.. Bila lidah saye mengena kat bibir bibir cipap kak zi, kak Zi mengeluh.. “” mmmmmmm.. sedut Cik Lan.. sedut sikit cipap tu Cik Lan” kata kata.. Aku pun menyedut dan sesekali mengigit ringan ibir cipap Kak Zi. ” auuu… ooooo… mmmmm.. sedut Cik Lan Sedut.. gigit lagi kat situ.” Kata Zi kata lagi. Aku pun dengan tak melengahkan masa.. terus menunjalkan jari saye masuk kedalam cipap Kak Zi. Satu jari dahulu.. katbasahi air mazi Kak Zi.. Aku sorong tarik jari saye sekatkit sekatkit lama kelamaan makin laju.. Kak zi mengeluh mesedapi jari saye yang sedang mengorek cipapnya sambil mengemut-ngemutkan lagi cipap kata..Aku mula menjolokkan satu lagi jari menjakatkan dua jari saye katdalam cipap kata…”MMMMMMMm… dua… macam tu lah cik Lan.. masukkan dalam dalam .. jolok lagi… sambil tu main kelentit tu hah.” Kata Kak Zi semakin ghairah. Aku pun dah mula naik gila..Aku terus memusingkan badan kata. Kak zi bangun menyandarkan belakang kata..keatas sofa.. Dia kemukatannya mengangkangkan kaki kata dan saye pun terus menjunamkan muka saye keatas cipap kak Zi. Kak Zi memegang erat kepala saye sambil meramas ramas rambut saye apa bila lidah saye mula menjilat kelentitnya. “ssssss.. mmmm…. Sssssssssssssss” berhempas kak Zi menahan kesedapan lenggok lidah saye yang mesedapi kelentitnya. Aku menyedut pula keletit kak zi.. dan menggigitnya sekatkit,..” Awwwww.. uiiih… cam tu cam tu.. yaaaa… lagi Cik Lan Lagi…sedut lagi… sedut sekuat hati!: kata kak zi dengan suara yang mula meninggi sikit. Sambil saye mensedapi cipap kata.. tangan saye meramas ramas tetek Kak zi satu persatu.. dan kata pula membongkokkan badannya sambil meraba raba bontot saye pula… saye meneruskan menjilat.. dan menyedut.. sampai saye terasa seluruh badan kak Zi mula menggeletar… “ooooo.. mmmmm… uiiiiii… mmmmmssssssssssssssssssss ohhhh aduhhhh.. mmmmmmm. Lagi cik Lan.. dah nak.. uiiiii.. aaaaaa.. sedap.. sssssssssssssssssssss” sebaik sahaja itu.. saye mearasakn cecair yang rasanya lain dari rasa air mazi Kak Zi. Rupa rupanya.. kak Zi dah klimaks. Air maninya mengalir keluar… saye mengangkat muka saye dan menekan sekatkit bibir cipap Kak Zi. Sambil itu. Kak Zi mengemut ngemutkan cipap kata.. supaya lebih lagi air maninya keluar. Kak Zi menerpa kepala saye dan menujakan kepala saye kembali pada cipap kata..” Jilit Cik Lan Jilatkan semua..” sssssssssssssssss.. mmmmmmm.. Aku meneruskan adengan jilat menjilat.. dan menyedut.. sampai nak kering rasanya saye menyedut aitr mani Kak Zi. Dia terus mengangkat kepala saye.. sambil tersenyum..”Ah.. amacam? cipap orang tua? ” kata kak Zi sambil memegang dan menepuk nepuk bahagian cipap kata.. Aku senyum. ” Sekarang Kak Zi nak tengok Cik Lan. Aku bangun berkatri katdepan Kak zi sambil saye melucutkan seluar saye. Tersergamlah konek saye yang dah pejal sepejalnya. Kak Zi senyum. “Ini kalau akak hisap ni tak lama.. mesti keluar” kata kata tersenyum. Aku biarkan sahaja sambil Kak Zi mendekatkan muka dan mulut kata ke konek saye. Dia membuka mulut kata dan menjolokkan konek saye dalam mulut kata.. Lantas itu.. kata mula menyedut.. dan menghisap.. Sekatkit sekatkit.. “mmmmph….. mmmmmppphh” “srrrrtttttttttt srrrrrrrrrt” bunyi mulut Kak Zi mnghisap konek saye dengan mulutnya yang bercampur air liurnya… kata melurut lurutkan lidah kata keatas syaf konek saye hingga ke buah zakar saye. Dia kemukatannya menyedut pula buah zakar saye.. ” Aduhh ssssss. Kak.. slow skit.. sakit .. senak saye” kata saye pada kak zi. Dia terhenti dan menukar knosentrasinya kembali kepada kepala saye. Di situ kata mneguak-nguakkan mulut kepala saye dengan menggunakan lidahnya…dan sesekali kata menjolokkan seluruh konek saye kedalam mulutnya. Part itu yang saye tak tahan sangat.. “mmmmmmmmmm.. oooooooo….” Aku mengeluh kesedapan. Aku memegang erat kepala kak zi…sambil terkemut kemut.. tanda air mani saye dah tak boleh saye tahan. Kak Zi! Air dah keluar.. aaaaaaaaaa” kata saye mengeluh.Kak Zi meneruskan menghisap konek saye dengan rsayesnya. Air mani saye mula membanjiri bahagian dalam mulut Kak Zi. Dia memainkan lidahnya bercampur air liurnya dan air mani saye kat sekeliling lidah dan mulutnya.. dan menghispa hisap konek saye. Dia menelan sedkit demi sekatkit.. ait mani saye.. tanpa.. menunjukkan apa apa perassan geli atau tek lalu. Semakin kuat sedutan mulut Kak Zi.. nak keluarkan air mani saye sepenuhnya..” Aku teketar ketar kesedapa. Kaki saye mula longlai.. sambil kak zi… menjilat jilay kepala saye. Aku tersembam kedepan.. sambil Kak Zi memegang erat konek saye yang mula layu…seketika. Aku terus mendudukan katri saye kat sebelah kak Zi dan bernafas panjang..” Pandainya Kak Zi menghisap!” kata saye pada Kak Zi. ” Mestilah Cik Lan. Lelaki, kalau tak reti melsayekan seks.. tak ka reti menghayati dan mesedapi babak hisap menghisap ni. Perempuan.. kalau Cik Lan nak tahu… bukan semuanya suka sangat bersetubuh.. tapi lebih suka kat jilat.. dan katsedut.. sebab tak berapa menjenuhkan badan. Selalunya… kalau jantan pandai membuat perempuan itu puas secara begini.. perempuan akan dapat melayan kembali jantan itu dengan sempurna dan tak adalah tekedu kedu ke atau syok sekatrilah nak katakan.”kata Kak Zi. Kak zi suka main.. tapi tengok mood juga. Kalau asyik nayk main aja tak puas buat amenda? Baik masuk ttandas..gentle biji senkatri.. lagi puas.” Kata kata lagi.Sambil tu kak Zi meramas ramas konek saye. Konek saye mula mengeras sekatkit demi sekatkit. Hah .. Macam Cik Lan ni,, batang dahlah boleh tahan.. besar.. panjangnya cukup.. dan air pulak ramai.. puaslah perempuan tu.. tapi kalau Cik lan tak reti.. susahlah nanti. Syok Senkatri,.: kata kata lagi. Aku pun dah mula nak meara main cipap Kak Zi pula. ” Apa lagi cik lan.. jom kita main nak? Tapi Cik lan kena berjanji..Cipap akak ni longgar sikit.. maklumlah orang tua macam akak ni…So. Cik Lan kenalah main sekuat hati.. hentak sepuas puasnya Ok?kata Kak zi. Aku senyum. Babak hentak menghentak kasi ajalah kat saye Ka Zi.” Balas saye. Kak zi terus ,enyandar kembali keatas sofa saye dan menggangkang kan kaki kata.. Cipap kata dah basah kembali tapi tak cukup. Aku pun menlurutkan air liur saye keatas cipap Kak Zi. Aku tujah kan jari saye kedalam cipap Kak zi.. ” mmmmmmm.. buat apa jari cik lan.. masukkan ajalah konek tu hah!” pinta Ka Zi. Aku pun tanpa menunggu lagi.. terus menjolokkan konek saye kedalam cipap kak Zi. Aku hentak aja dengan sekuat hati..Tersentak kak Zi seketika. ” Awwwwwwww.. aduuuuuuu.,.. dalammmmnyaaaaa.. hentak lagi cik Lan.. puaskan akak… goyang goyang sikit bontot dengan konek tu.. rasa semua cipap akak ni hah! Kata kak zi mesedapi konek pejal saye,Aku sorong tarik konek saye.. makin lam a makin laju.. hentak lepas hentak.. sorong tarik lepas sorong tarik. Setiap kali saye menghentak.. terdengar buah zakar saye mengena kat bibir cipap kat zi. ” Plap! Plap! Plap!!” Aku mewramas ramas tetek kak zi.. sambil sayemenghetak konek saye kedalam cipa kata.. kak Zi mengemut ngemutkan cipap kata.. Aku pun apa lagi.. layan lah.. kesedapan bermain dengan Kak Zi.. Kia kemukatannya bertukar posisi. Kak zzi memusingkan badan kata supaya saye menghentak dari belakang.. Doggy stypenat nak katakan. Aku layan cipap kak Zi.. “aaaaaa…oooooooo..aaaaaaa…ooooo…mmmmmmmmmmm. ..” kak zi mengeluh kesedapan. Aku mula menjolokkan jari saye kedalam lobang jubur kata sambil saye menghentak cipap kata.. kak zi kata sakit.. tapi teruskan aja.. Aku pun layan lah lubang bontot kak zi dengan jari saye.. sambil saye menghentak. Lama kelamaan saye merasakan air mani saye mula nak keluar..” Kak zi.. air nak keluar lagi ni..” bisik saye kat kak zi. “Masukkan konek Cik lan dalam bontot kak zi . Tak apa..Jangan tsayet.. akak hendak cik lan masukkan sekarang juga! Lekas..!!Aku pun teruskan aja permintaan Kak zi. Aku menujah konek saye masuk lobang jubor kak zi.. senang aja sebab takat saye dah main dengan jari saye.. sebaik sahaja saye masukkan kesemua konek saye kedalam jubor kak zi.. air mani saye terpancut kedalam lubang bontot kak zi..Aku biarkan aja kesemuanya keluar.. baru saye tarik keluar konek saye. “Aaaaaaaaaaa..aaaaaaaa….ooooooooooooooooo ssssssssssssssssssssssssss…..sssssslllllllrrrrrr rrrrrrppppp!!! mulut kak zi memancutkan suara tanda kesedpan dan juga tanda kata juga Klimaks. Aku keluarkan sepenuhnya konek saye..Kak zi terus memusingkan badan kata dan menerpa konek saye dengan mulut kata lantas menghisap konek saye kemabli.. Terasa air mani saye yang balance yang ada dalam batang konek saye tu katsedut keluar oleh kak zi dengan mulut kata. Dia elok aja telan semuanya Lepas hais tu.. kak zi tak cakap amneda pun. Dia bangun.. teurs ke tands.. saye dengar air menchebok . Dia mencucui cipap dan bontot kata…Dia keluar menggunakan selaur dalam kata…dan mula mengenakan bra kata.. Baru saye perasaan. Semasa saye main dengan kak zi takat saye tak sedar saye telah menghisap tetek kata.. smapai bertanda.. Dia senyum aja melihat saye.. sambil memakai semula kain dan baju kata.. Dia kemukatan mengenakan tudung kata dan kembali ke sofa. Aku masih lagi berbogel bulat. Kak zi memegang kembali konek saye yang dah layu….tetiba pejal balik. ” Ai..masih nak lagi ke Cik Lan?” tanya Kak zi tersenyum sinis. Aku senyum aja kembali. Dia terus mendepankan muka kata ke konek saye.. dan terus mula menghisap konek saye sekali lagi… Apa lagi? Mainlah kita sekali lagi.. kali ni.. Kak Zi masih memaki tudung kata…seksi saye tengok…main lagi kami satu lagi round.. Sampai senak perut saye.. mendenyut zakar saye katkerjakan. Elok lepas habis tamat semuanya.. kak Zi meminta katri. Dia kata nak kena pi mengajar lagi satu rumah. Aku angguk aja.. Aku mengenakan seluar saye.. dan membuka pintu untuk kak Zi.. Dia tersenyum.. sambil mengenakan kasut kata. Macam ni lah jantan bermaya!” bisik Kak zi. Rihatlah dulu… lepas ni pi makan telur separuh masak 2 biji dan minum air bercampu madu lebah.” Pesan Kak Zi. Sebelum beredar, kata berbisik..:”Kalau nak lagi Cik Lan.. Cik Lan bagi tahu akak, Talipon dulu..supaya akak tahu bila ok?” kata kata. Aku pun menutup pintu.. Kak Zi beredar dari rumah saye.. Aku ke tandas.. mencuci katri saye.. sambil tersenyum. Puas.. Puas hati saye!!! Lain kali saye nak lagi” bisik hati saye.

Posts