OhCerita

Permulaan Ku Bersama Adik – 3

Setelah aku berumur 16 tahun, aku ditawarkan ke asrama penuh di Perak. Aku menjalani kehidupan asrama seperti pelajar pelajar lain, pagi kesekolah, tghri ke kelas prep (ulangkaji) , ptg bersukan dipadang, mlm ke kelas prep lg skali..
Begitu lah rutin kami setiap hari, disini aku belajar merokok, bekalan amat susah untuk diperolehi. Nak beli buku dan seludup masuk, x berani dan xde duit sangat.
Aku rapat dengan seorang staf perempuan yang kerja di dewan makan, tukang masak untuk kami semua. Nama kak Tie, seorang janda kepada askar dan punyai dua anak yg katanya ditinggal kn bersama bekas lakinya. Tubuhnya kurus dan tetek pun x berapa nak nampak.. cuma satu je yang aku perasan dengan kak Tie ni, matanya galak dan nampak semacam puan gatal.. tp cuma dengan aku je dia menggedik. Kalau nampak aku beratur nak amik makanan, dia akan panggil dan suh aku masuk dalam tempat penyediaan makanan dlm dewan mkn. Akan diberi lauk yang banyak dan minta aku makan kat dlm dan dia menemani aku.. mulanya janggal sebab takut kawan2 ku cakap apa pulak, tp bila memikirkan aku dpt mkn lebih sedap, aku ikutkan je kehendak kak Tie.. semakin lama dia semakin sering menunggu tempat membahagikan mknn untuk pelajar dan akan memanggilku masuk bila nampak ku. Kemesraan dia pun makin menjadi jadi bila berduaan dlm tempat masak.. dah pakai cakap merengek dan menggesel gesel lengan, kaki, badan denganku.. aku biarkan aje.. Dia benarkan aku untuk dtg dewan makan bila bila masa aku suka kalau aku nk mkn. Ditunjukkan bila dia belah belakang dewan makan.. katanya aku perlu ketuk tingkapnya aje dan dia akan bukakan pintu dewan mkn..
Pada satu malam.. lepas prep mlm.. Aku terasa lapar dan teringat dengan pesan nya.. xpk panjang ku menyelinap pepelan ke dewan makan dan menuju belah belakang.. bila dh pasti mn satu tingkap bilik kakzie, ku ketuk.. tetiba kak zie bangun dan menuju ke tingkap, lps dibukanya tingkap, terkejut beruk aku bila tgk dia hanya berkain batik ikat dipinggang dan tak berbaju, teteknya ditutup dgn tshirt putih yg dia pegang kat sebelah tgn nya sebelah tgn menutup tetek dgn bJu sebelah lg membuka tingkap, tanpa segan dia membiarkan aku melihat tepi teteknya yg sedikit kelihatan, hilang lapar aku, tetiba aku terangsang.. tetiba berdeham,
Kakzie: Ai, tgk apa nya tu sampai kelu x boleh bukak mulut…
Aku: xde apa kan kakzie, sy lupa pulak nk ckp apa td.. oh ye, lpr ni. Boleh bg Su pape yg boleh di makan x..
Kakzie: jap, kak Zie nk pkai baju jap.. ni pusing sana dulu dan jgn mengada nk mengintai ek.. igt kakzie x tau ke keluu tgk apa td…hehe..
Aku: eh mn ada tgk apa kak. 🙂
Kakzie: Alah… Xnk ngaku
Sambil tu kakzie pusing belakang dan memakai baju tshirt ditangan nya tnpa memakai bra. Aku yg wat x tau dgn arahan nya suh pusing belakang.. dpt melihat belakangnya yg putih dan pinggul nya yg gebu.. tonggek sungguh punggung kakzie walaupon x sebesar mana.. lentik dia lain macam..
Xsmpai dua minit bunyi pintu belakang dibukak dan aku tgk kakzie tersengih dengan tshirt lusuh putih yg nipis dan berkain batik lusuh.. ,
Masuk je kedapur, br ku perasan tetek kakzie mencanak ke atas.. hurmm.. cantik gak tetek janda anak dua ni getus hatiku
Teteknya x la besar.. sebesar tapak tangan je.. cuma keras mencanak keatas dan putingnya keras mengarah ke atas.. xpenah kulihat puting tetek menghala keras keatas camtu.. sambil bergerak kain baju nya bergesel menampakan putingnya antara bersentuh dan tidak dengan baju..
Tnpa dia hiraukan aku yg terpaku keras da mata tajam memandang teteknya.. dia mula memasakkan mee segera kepada ku.. setelah dia hidangkan, aku diajak nya duduk dan dia dtg duduk disebelahkan.. bersentuhan siku ku diteteknya bila aku mula menggunakan kedia tanganku utk makan.. sambil mengauldan menyuap.. siku kiriku xreti segan menyiku manja teteknya dan paling ketara rasa keras puting kakzie disiku ku.. kakzie kulihat agak senyap tapi mukanya agak kemerahan.. mungkin menahan rasa ghairah teteknya di gesel oleh budak skolah sptku..
Selesai mkn, kami berbual2 dan kakzie sesekali mengusap peha ku dan melentok kan kepalanya dibahuku.. Diajak nya aku pergi jenjalan hujung minggu nnti.. katanya berdekatan d ngan tempatnya ada pantai yg cantik dan resort yg bagus..
Dengan sedikit terkejut, aku bertanya
Aku: nk pergi wat apa kak Zie
Kakzie: ala jalan jalan mndi pantai lah.. tdo semalam esoknya kita balik lerr..
Aku: kita berdua je ke
Kakzie: yelah dah tu.. nak bawak sapa lg.. security guard sekolah ke ejeknya
Aku: xdelah.. tanya je..
Kakzie: Tak kan takut plak nk bermalam kat sana.. jgn risau, kakzie ada.. nnti tdo la sebilik.. xkn nk bia adik kakzie ni sengsorang plak …
Aku: kakzie xtakut ke.. nnti kena tangkap khalwat ke..
Kakzie,: eh..khalwat apanya..kita kan adik dan kakak..
Xsemenanya dikiss nya pp aku..
Aku: suka kakzie lah sy ikut jee
Bila hujung minggu tiba.. jumaat lps skolah aku menalifon rumah, nk bgtau mak yg aku x balik minggu ni.. tp lain plak jdnya.. disuruh nya aku balik..
Katanya ada nk wat mkn2 sket..
Aku pi la bgtau kakzie yg x boleh ikut nya ke resort kt pantai yg dibgtaunya aritu.. herot gak mukanya, aku x peduli sgt sebab xnk mk aku bebel.. ptg tu aku balik dengan bas.. esoknya aku menerima oanggilantdr kakzie.. katanya bosan duk Dewan makan sebab pelajar 80 persen xde.. so katanya dia amik cuti nk dtg umah aku boleh ke..
Lps diberi greenlight oleh ibuku, maka dia pun dtg la.. aku amiknya diterminal bas berdekatan rumah ku..
Cantik plak dia bersolek, dengan kebaya licin ketat dipinggang dan punggung.. aku bawak dia naik motor. Mula nya kekok gak, tapi bila dh lama sket kakzie menempelkan teteknya dibelakang ku sambil sebelah tgn memaut pinggang sebelah lagi memegang pehaku, x semena kote ku mengeras, dah la aku parking koteku senget kekanan tadi.. bila dah keras semestinya menjalar kepaha kananku. Dan situ jugaklah tgn kakzie berlabuh.. aki mmg syak dah yg dia ada tersentuh kepala koteku yg mengeras dlm sua.. tp dia buat tak tau je.. dibiarkan tangannya kt pehaku sambil bersentuhan dengan kepala kote yg tengah berdenyut keras.. aku dapat rasakan seperti dia mengerakan badan kekiri dan kanan.. seolah menggesel kebadanku..
Sampai di rumah.. ibuku menyuruh aku kemas bilik ku dan bawa kakzie kebilik ku.. abgku kebetulan xde kat umah minggu tu sebab tdo umah kawannya..
Kakzie girang semacam je bila tau akan tido dibilik ku.. lps mengemas ala kadar.. ku tinggal kn kakzie seoarang dan menuju ke dapur.. selang 15 minit kemudian aku disuruh ibu panggil kakzie makan sesama. Bila ku tolak pintu bilik ku, terkejut beruk aku tgk kakzie tengah duduk atas katil memegang seluar dalam ku sambil menguak pehanya.. seluar dalamku diletak kehidungnya dengan mata terpejam dan sebelah tangan lg dicelah kangkangnya.. kain kebayanya tersingkap hingga me nampakkn panties krimnya..
Dia seolah x sedar kehadiranku dan aku pon x membunyikan suara sebab terkejut dengan pemandangan yg bgku amat aneh.. tanpa membuka mata dihidunya seluar ku dan baru ku perasan, tu underwear yg masam dan belum dibasuh.. ditekap nya kat hidup dan dihirup kasar seolah geram sangat dengan underwear masam ku.. tgn nya yg dicelah kangkang kulihat menyelinao kebawah panties dia dan bergerak2 dibawah panties.. x berapa jelas pada pandanganku apa kt bawah panties nya tu.. aku mcm x sanggup nk buat dia kantoi. Dan xnk dia segan. Aku berundur perlahan dan bila ada kt luar bilik ku, baru ku ketuk dan memanggil tnpa masuk kedalam
Xsampai dua minit kakzie muncul dipintu dengan muka kemerahan dan berminyak.. seolah br lps bersukan layaknya .
Setelah mengajaknya mkn.. kakzie segera ke dapur tp aku masih berdiri di pintu bilik cuba memproses apa yg aku nampak tadi
Sesi makan berlalu seperti biasa, aku cuba mengusik mengatakan rumah ku berhantu.. kakzie ngn gediknya berkelakuan dimeja makan.. dengan suara manja mcm nk ajak setubuh plak..
Kakzie: adik kena teman kakzie mlm ni.. kakzie takuutt tdo sorang..
Ibuku nampak seperti xsenang dgn perilakunya.. ibu cuba utk menghalang kakzie dr mengajak ku tdo sebilik..katanya x manis.. kakzie cuba menegaskan kami macam adik kakak.. aku ni kecik lagi katanya.. xde apa lah .
Dia x tau kecik2 aku dh boleh tabur manii dan buat pompuan bunting.. hahaha
Setelah beralah dgn ibu akhirnya kakzie setuju tdo sebilik dgn ibu dan aku sorang mcm biasa.. kakak ku yg berdua lg nmpak x senang dengan kakzie.. mgkn Dorang muak ngan gedik janda 30 an tu ..
Jam menunjukan jam 12.30 mlm.. ibu dan keluargaku semestinya dah tido. Tinggal aku terkebil-kebil termenung mengenangkan kejadian kak zie menghidu underwear ku yg dh dipakai sambil mengusap cipapnya..koteku x semena2 mencanak mengenangkan kelakuan aneh kakzie.. kakzie tentu tgh gersang almaklumla dah menjanda.. sebelum ni ada kote lakinya yg menghenjutnya tiap kali gairah menjelma.. sekarang dah dua tiga tahun telaga nya x diairi .. tentu kering kontang. Aku teringin gak nk rasa cipap yg dah dipakai atau cipap janda cam kakzie.. nk tau gk la apa rasa air cipap janda ni.. masin ke masam ke.. banyk ke sikit ke.. haha.. koteku duk tersenguk senguk x berhenti.. aishh.. xboleh jadi ni..
Aku bangun dr katil dan keluar dr biliku menuju bilik ibu.. mana tau untung sabut pintunya x berkunci.. boleh gak ku intai x pon klu rezeki ada boleh pegang cipap kakzie ke.. mna la tau kn..
Dengan pelan aku pulas tombol dan tolak.. prakkk… Aiseyyy mmg x kunci daaa.. haha.. nasib aku laaa ni..
Dengan perlahan aku melangkah masuk.. dalam remang kegelapan malam.. masih jelas kelihatan ibu dan kakzie tdo atas katil.. ibu mengiring mengadap dinding belah sana dan kakzie Menelentang belah aku masuk.. kulihat dari dekat.. teteknya x timbul mcm tetek2 kebanyakan pompuan luar sana.. leper je.. mungkin disebabkan dia pernah menyusu dulu dan saiz tetek nya pon kecik.. tu yg seakan flat je dada nampak.. cuma kelihatan timbul sebesar ujung jari kelinking ku di kedua belah teteknya, nampak agak timbul tetapi masih x keras seperti aku tgk masa di asrama aritu yg first time Aku tengok puting kakzie.. dibalik tshirtnya, jelas kelihatan puting kakzie menonjol.. aku xsempat pk pape otomatik je tgn ku kedua belah mencuit lembut puting2 nya dr lua baju
Xdisangka.. seolah ada respon .. semacam getaran.. menjadikan puting sebesar kelingking aku tu mula membengkak dan mengeras.. kedudukan nya pon mula mencanak naik sikit.. aku seakan terpukau.. dengan x pk apa risiko pon aku tetap mengelus elus kedua belah puting nya dengan lembut.. sesekali ku gentel keras.. mengeraskan lg puting nya
Dada kakzie pon kelihatan berombak.. dengusan nafasnya seakan semakin kuat.. aku membersnikan diri menyelak baju t shirt yg dipakainya.. pelan tp berterusan ku selak sehingga ter serlah puting nya yg berwarna coklat.. sebesar telunjuk ku ia membesar.. dikeliling puting jelas aerolanya yg agak besar sebesar dua siling 50sen.. teteknya langsung x timbul.. seolah tiada tetek.. tapi aku nampak la ada segumpal daging lembik yg x berapa besar dikeliling aerolanya.. menandakan tetek janda ni kecik dan agak lembik.. cam belon yg ada sikit air..
Mungkin teteknya yg ku lihat diasrama tu dia agak melayut kebawah sikit (lembik) tetapi disebabkan kedudukan puting nya yg mencanak ke atas menjadikan teteknya nampak seksi.. kecik.. agak lembik tetPi puting nya keras mencanak keatas( dikahabarkan pompuan yg tetek dia berputing mencongak ke atas bila keras/stim ni bernafsu yg sangat kuat.. masih nak lagi bersetubuh/berzina/ walau pon dah berkali2 klimaks dlm satu masa, kuncinya, sentuh dan isap putingnya ketika klimaksnya abis dan nafsu dia akan mendadak datang dan nafsunya seakan hari tu baru nk dpt kote..)
Aku asik memilin putingnya belah kanan dan rasa seakan nk ku jilat dan gigit putingnya.. baru je nk ku sedut puting kanan nya tetiba tgn kirinya bergerak dari sisi ke tetek kekirinya.. meremas kuat dan mendengus nikmat.. seolah sedang bersetubuh lagaknya.. mata masih pejam.. aku yg baru nk memilin putingnya dimulutku perlahan-lahan menjadi x keruan.. aku yg tgk dia meremas tetek sendiri dengan bernafsu skali tu buatkan aku turut lebih bernafsu, dengan x sengaja tersedut dan isap sekuattnya puting kanan kakzie.. sehingga kan terasa spt kakzie menjerit kecil.. aku tgk matanya masih terpejam.. tgn kirini x henti malah semakin galak mengusap tetek dan memilin puting kirinya dgn jari.. seakan puting kirinya makin bengkak..
Kedua belah kaki kakzie yg berkain batik mula meggesel sesama sdri.. pehanya seakan mengepit dan menggesel dengan penuh erotis..
Aku langsung x terasa takut akan ibu aku yg tdo disebelah kakzie dan bahkan kakzie sdri pon ku x rasa takut.. aku teruskan menghisap puting dengan menjilat sambil.. tgn kananku otomatik menjalar ke kelangkang kakzie.. menggosok lembut tundunnya dr luar.. dengan dua btg jari ku gosok tundun nua dr atas ke bawah sikit . Dan keatas semula.. fokusku hanya nk menggerakan biji kelentit kakzie.. semoga birahi kakzie makin meninggi.. kakzie yg terusan mendesah dah meramas teteknya tetap memejamkn mata.. aku seakan x puas dengan hanya menggosok di luar kain batiknya.. ku uraikan simpulan batik kakzie, ku seluk tangan dengan perlahan.. terasa xde halangan lain selain kain nya.. sah la kkzie ni mmg xpkai panties.. memudahkan lg keje ku nmpaknya
Sampai ditundunya..aku baru perasan yg tiada langsung rumput rumpai disitu.. mgkn br di cukur.. aku penasaran.. memikirkan apa la gamaknya warna pepek kak angkat aku yg sorang ni.. hitam ke pink ke.. kuning langsat sedikit lebam ke
Hurm.. aku berhenti mengulum teteknya. Lalu ku turun kn kepala ku di tepi pehanya.. sambil menyelak sambil aku jengah kepala mendekati pepeknya yg licin xberbulu tu.. dengan samar lampu dr luar tgkap bilik.. ku kirakan pepeknya sedikit coklat.. mgkn bibirnya sedikit lebam kehitam ( tentu kuat henjut dengan btg ni getusku) kucuba kuak kan bibir pepeknya di bahagian berdekatan dengan pusat sensitip kakzie (kelentitnya) ku hulurkan tiga jari.. dua jari menguak bibir pepek dan jari yg tengah menggosok lurahnya dr bawah ke atas menyentuh biji nya.. ku ulang dua tiga kali dan kudapat rasa kakzie menggerakan kedua pehanya menggesel sesama sdri.. bau yg agak pelik pun mulai memenuhi bilik ibu.. ku tau yg pepek kakzie mula mengeluarkan air nikmat yg banyak.. baunya agak tengik.. memula seakan xdpt nk terima sgt tp makin bau makin stim plak.. jemariku mula menggesel kebawah celahan pepeknya.. dengan jari tengah tetap didalam alur yg basah dan dua lg jari diatas bibir hitam pepek kalzie.. sambil ku ratakan air nikmat yg mula membanjiri sekitar pepeknya.. sambil ku gesek .. semakin laju dan sakin ku tekan kan.. tambahan lagi bila mendekati biji kelentit.. bila menurun tak pula aku berani menekan jari tengah utk menerobos masuk dlm liang senggama kakzie.. cuma berani kugesel dicelah bibir pepeknya aje.. kelihatan bibir pepek kakzie yg hitam seakan membengkak dan berkilat .. seakan menjemput kote yg berhajat utk beradu di dalam.. seperti memanggil manggil utk digigit utk dijilat utk disedut liang pepek berairnya tu.. aku berpikir beberapa kali utk merasa air kakzie yg tgh membuak tu.. akhirnya ku celup sebatang jari dalam pepek kakzie, x la dlm manapon.. ku tarik kua.. kudekatkan ke hidung.. menyedut bau asing tp menggiurkan tu.. xnpe pk panjang ku bukak mulut isap jariku hingga kering..rasanya not bad..kalau kakzie kangkang kn pehanya dpn aku mtk aku sedut pepek basahnya sampai licin air mazi nya tu pon ku sanggup
Kakzie ku lihat menurunkan tangan kirinya yg meramas tetek td ke kelentitnya.. tgn kanan pula ke tetek kanan nya.. meramas tetek kanan seperti dibuatnya ditetek kiri td dan tgn kirimula menggeraknkn kelentitnya dan menggetel dengan tempo yg agak laju.. kekadang dicelupnya jari kedalan pepeknya dan ditarik kuar serta menmasahkan lagi bijik kelentit dgn air yg berlumuran dijarinya tu.. bijik nya kelihatan membesar.. dan seiringan dengan itu gentelan kakzie semakin laju dan dengusan nafasnya semakin kuat.. terkadang kedengarang seakan erangan kua dr mulutnya.. aku yg mata xsmpai beberapa cm dr pepek dia melhat dengan jelas semakin digentel semakin basah lencun pepek kakzie.. kikirakan kalau aku cabut koteku yg tgh memcanak dlm sua dan celup tentu gelincir masuk rapat xnpa masalah dek kerana licin nya pepek kakzie.. aku cuba kuarkan kote ku yg tgh keras tu.. dan melancap perlahan sambil melihat kakzie menggentel bijiknya tanpa henti..
Kalau nk dikutkan nk je aku bangun.. angkat sebelah kakinya dan bukak kangkang dia luas sket.. tekan ke masuk koteku dlm cipap dia.. tapi aku sedikit kurang keberanian.. takutnya dia bangun dan jerit mengatakan aku rogol dia.. mampus.. x padan weeiii kantoi rogol janda.. walau hati kecilku tau yg dia pon menginginkan rasa di henjut koteku yg masih pucuk muda lg.. aku pendamkan aje.. aku cuma berani setakat tu je lah.. semakin hangat kakzie cuba memuaskan nafsu jandanya, aku menjadi semakin x keruan.. dari pada menggentel kelwntit dia beralih kepada memasuk kn dua tiga btg jarinya dan melancap laju.. bunyi lancapan sgt kuat tp x sikit pon merisaukan aku.. aku pon makin bernafsu, ku bangun berdiri sebelah nya smbil melancap batangku yg terkeluar dr sarangnya.. ku rendahkan badannku sambil mengalihkan sebelah kakinya (menguak) kedekatkan lagi badan ku (kepala koteku ) ke arah pepeknya merendahkan badan.. dengan kepala berkilat kilat koteku berdenyut kuat.. jarak dr bibir pepek kakzie x lebih dr 2cm.. terasa aura panas dr pepeknya.. dia pon dah berenti melancap .. jarinya menguak bibir pepek dia kekiri dan kanan sambil menarik keatas.. membuatkan bibir pepek jandanya itu tegang dan bertambah berkilat.. aku dekatkan lg kepala koteku membuatkan kepalanya seakan bersentuh dengan bibir pepek kakzie.. tangan kakzie yg menguak bibir pepeknya tu digerakan atas bawak.. bibir pepeknya seakan mengendur dan menegang mengikut gerakan tgn kakzie.. bila dikendurkan bibirnya.. aku dengab cepat menyuakan kepala koteku ke bibir nya.. berdetar ku rasakan diseluruh tubuh.. seakan listrik.. kutekan lg kedalam kepalanya.. kakzie cepat2 menarik bibir cipapnya keatas dan membuatkan bibirnya nenegang.. dek kerana kepala kote dah ku tekan masuk diantara bibirnya.. kepala koteku seakan dejepit bibir pepeknya yg panas dan berair tu..
Aku pula x lepaskan peluang mengerakakan kepala koteku keatas bawah dan kiri kanan seakan mengorek.. tanpa cuba ku tekan masuk.. hanya gerakan keliling sahaja.. kepala koteku sikit dah masuk tu mula selesa berendam dan menginginkan lebih lagi.. ku cuba tekan masuk tetapi seakan x lepas.. seperti terhalang oleh sesuatu.. ku cuba beberapa kali dengan bantuan secara x langsung dr kakzie, kakzie x putus2 mengerakan pinggulnya seirama dengan koteku..seakan mencuba tuk merasa sepenuhnya sensasi kenikmatan daging yg cuba masuk berendam dlm lubuk nikmatnya itu.. aku cuba menarik sikit keluar kepala koteku dan menekan kembali.. tetap x berjaya.. mgkn posisi ku x sesuai.. atau kangkang kakzie x cukup luas dibukak.. nak aje aku naik kangkang kn dia kat atas seperti missionary position.. tp takut plak ibuku sebelah sedar..
Akhirnya.. aku tarik koteku geselkan kepala di sekitar pepeknya.. dengan kuat ko gosok kepala di sekitar bibir pepek kakzie.. di sekitar duburnya..semua tmpt rasa sedap aje sebab dah lencun semua.. kucuba tekan disimpulan dubur di bukaan pepeknya.. di kentit nya.. kegenyehkan kepala koteku yg tgh merah menyala menahan nikmat dan kakzie pulak mula balik melancap kan kelentit nya dsn jarang2 dicelupnya tiga jari kedalam pepeknya sekejap sebelum dikuarkan meneggentel kembali kelentitnya.. aku yg makin rakus meneyeh kepala koteku..menyedari kakzie mula mengejangkan kaki nya dan lancapan menjadi sangat laju dan air seakan mula memancut bersamaan dengan lancapan kakzie. Kemuncak habis nya percikan air dr pepek kakzie berhenti bila kakzi meredakan kejangan badan nya.. seperti hilang tenaga.. kakzie terdampar keletihan.. tgn nya berlendir dengan air nikmat dan kakinya terkangkang ke tepi katil.. aku yg x pancutkan lg air nafsuku.. mula melajukan kembali lancspan dikepala koteku sambil ku sondol bibir pepeknya yg lencun dan kelentitnya yg bengkak.. aku pon dah tak lama ni nk mula memuntahkan air nafsu ku ni.. ku pejamkan mata . Kulajukan lancapan.. dihampir aku nk memancutkan air nafsu ku.. ku buka kan mata.. dan baru ku ingat.. koteku mengarah ke arah bontot ibuku yg mengiring ke belah sana.. xsempat nk tahan.. berdass2 maniku yg pekat melekat kat bontot ibuku.. putih likat.. bertompok..
Aku dah takut sangat dh.. mati aku klu esok ibu nampak tompok di bahagian bontot kainnya.. tentu dia cam apa bendanya tu.. dia kan dh kawin dah sah2 dia tersangat arif dlm bab bab ni.. manii laki tentu la dia tau .. Cmne la aku nk jawab..
Nk lap kan ke takut nampak gak kesan dia.. nak lap pon satu hal.. xkn la nk pegang bontot ibuku plak.. ..
Tanpa ku duga.. terpikirnya tentang memegang bontot ibu.. koteku berdenyut mula mengeras kembali..seolah bersetuju utk turut serta program mengelap air mani ku di bontot ibu..
Aku pon agak hairan..dadaku bergelora.. seolah api nafsu mbuak2 mintak dilepaskan.. koteku dah fully recover.. berdenyut denyut dengan sedikit lelehan mani di lubang kencingku.. pekat maniku nyata sungguh.. tergantung xnk berpisah lekitan dr lubang kencingku.. sejengkal dr kote, dia nya bergantung dan berhayun je,x putus. Pekat.. mani sepekat ni klu tabur dalam pepek ni.. silap2 tumbuh mekar.. Mengandung xber suami kakzie haha..
Ku pandang bontot ibu yg bulat dan besar tu.. xnmpk alur pantiesnya.. xpakai la kot..

Posts